Esileht Lapse ootamine vanker 3i1n

Näitan 14 postitust - vahemik 1 kuni 14 (kokku 14 )

Teema: vanker 3i1n

Postitas:
Kägu

Tere, minu perre on sündimas meie esimene laps ning kõik on uus ja hirmutav ja kogemusi pole meil kummalgi, siit tulenebki küsimus, et kas kellegil on kogemusi kinderkraft 3in1 vankritega, et kuidas vastu peavad ja kuidas üldiselt on.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Turvahälli võtaks kindlasti korraliku. Selle 3in1 oma väga ei usaldaks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mingi kvaliteetne tootja ta pole, mina ei ostaks. Turvahälli pole mingeid turvateste tehtud, seda kindlasti ei kasutaks. Mul oli maxi cosi nova komplekt ja mulle väga meeldis.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

3in1 komplekti kindlalt ei soovita (kui komplektis pole just maxi cosi või cybex turvahäll)

vankrit üldse on raske soovitada kui ei tea, kus ja kui palju seda kasutatakse. Mis teeolud on talvel? Kas liigud linnas või maal? Kas pead tihti vankrit transportima? Jne jne.. minul olnud alati nelja suure rattaga vanrkrid beebidega, sest teeolud talvel on vahel päris hullud meil siin linna ääres. Jalutuskäru või kergkäru olen vaatand siis vastavalt vajadusele kui laps on vankrikorvist välja kasvanud.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Vaata parem 2in1 komplekte ja häll kindlasti eraldi juurde, korraliku tootja oma, mis on testitud ka: Maxi-Cosi, Cybex, Britax nt. Nad ei ole uuena vb nii odavad, aga kui kasutatud ostad, siis kindlasti veendu, et toode korras (penoplast katteriide all terve, see on see mis kaitseb su last) ja pole aegunud (turvahällidel on ka kasutusaeg, pärast mida pole plastik enam nii tugev kui uuena).

Alustuseks soovitan liituda FB-s grupiga Turvahällide ja -toolide jutunurk ja uurida saksa sõltumatut turvatoodete testijat (google translate on abiks): https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/kindersitze/kindersitztest/

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nõustun eelmistega! Mul esimese lapsega oli ka 3in1 komplekt. Käru ja istumisoad olid okei aga turvahäll oli paras käkerdis. Eks tol ajal(10a tagasi) ei teadnud ka neist asjust nii palju.

Esiteks, lihtsalt EL poolt aksepteeritud nõuetele vastav kleeps peale löödud. Ei mingit brändi, turvalisusteste jne.

Teiseks, beebisisu olematu: laps vajus viltu seal sees koguaeg.

Kolmandaks, jäi lubatud kaalupiirangust tunduvalt rutem väikeseks. Just pikkuse poolest(pea ei tohi üle ääre olla).

Ja neljandaks. Neid 3in1 komplektide turvahälle ei saa sss panna.

 

Nüüd ma ootan teist ja kindlasti ostan turvahälli eraldi. Aga samas sellise, mis on  kallim, turvaline, kerge ja sobib käru raamiga kokku Ja oleks sss.  Väga paljud testivõitjad sobivad ka veidi soodsamate kärude raamidega kokku.

 

 

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nõustun eelmistega! Mul esimese lapsega oli ka 3in1 komplekt. Käru ja istumisoad olid okei aga turvahäll oli paras käkerdis. Eks tol ajal(10a tagasi) ei teadnud ka neist asjust nii palju.

Esiteks, lihtsalt EL poolt aksepteeritud nõuetele vastav kleeps peale löödud. Ei mingit brändi, turvalisusteste jne.

Teiseks, beebisisu olematu: laps vajus viltu seal sees koguaeg.

Kolmandaks, jäi lubatud kaalupiirangust tunduvalt rutem väikeseks. Just pikkuse poolest(pea ei tohi üle ääre olla).

Ja neljandaks. Neid 3in1 komplektide turvahälle ei saa sss panna.

Nüüd ma ootan teist ja kindlasti ostan turvahälli eraldi. Aga samas sellise, mis on kallim, turvaline, kerge ja sobib käru raamiga kokku Ja oleks sss. Väga paljud testivõitjad sobivad ka veidi soodsamate kärude raamidega kokku.

Kõiki turvahälle saab ja peab saama AINULT sss kasutada, kindlalt.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nõustun eelmistega! Mul esimese lapsega oli ka 3in1 komplekt. Käru ja istumisoad olid okei aga turvahäll oli paras käkerdis. Eks tol ajal(10a tagasi) ei teadnud ka neist asjust nii palju.

Esiteks, lihtsalt EL poolt aksepteeritud nõuetele vastav kleeps peale löödud. Ei mingit brändi, turvalisusteste jne.

Teiseks, beebisisu olematu: laps vajus viltu seal sees koguaeg.

Kolmandaks, jäi lubatud kaalupiirangust tunduvalt rutem väikeseks. Just pikkuse poolest(pea ei tohi üle ääre olla).

Ja neljandaks. Neid 3in1 komplektide turvahälle ei saa sss panna.

Nüüd ma ootan teist ja kindlasti ostan turvahälli eraldi. Aga samas sellise, mis on kallim, turvaline, kerge ja sobib käru raamiga kokku Ja oleks sss. Väga paljud testivõitjad sobivad ka veidi soodsamate kärude raamidega kokku.

Kõiki turvahälle saab ja peab saama AINULT sss kasutada, kindlalt.

Jah ideaalis küll, aga suur osa siiski on kasutatav ka nss. Paljud esmalapse saajad seda ei tea. Esmane kasurisjuhend siiski näitab nss hälli paigaldust. Ka mina omal ajal ei teadnud. Kui laps alles tooli kolis, siis õnneks olin sellest teadlikum, et laps peaks võimalikult kaua sss autos sõitma.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nõustun eelmistega! Mul esimese lapsega oli ka 3in1 komplekt. Käru ja istumisoad olid okei aga turvahäll oli paras käkerdis. Eks tol ajal(10a tagasi) ei teadnud ka neist asjust nii palju.

Esiteks, lihtsalt EL poolt aksepteeritud nõuetele vastav kleeps peale löödud. Ei mingit brändi, turvalisusteste jne.

Teiseks, beebisisu olematu: laps vajus viltu seal sees koguaeg.

Kolmandaks, jäi lubatud kaalupiirangust tunduvalt rutem väikeseks. Just pikkuse poolest(pea ei tohi üle ääre olla).

Ja neljandaks. Neid 3in1 komplektide turvahälle ei saa sss panna.

Nüüd ma ootan teist ja kindlasti ostan turvahälli eraldi. Aga samas sellise, mis on kallim, turvaline, kerge ja sobib käru raamiga kokku Ja oleks sss. Väga paljud testivõitjad sobivad ka veidi soodsamate kärude raamidega kokku.

Kõiki turvahälle saab ja peab saama AINULT sss kasutada, kindlalt.

Jah ideaalis küll, aga suur osa siiski on kasutatav ka nss. Paljud esmalapse saajad seda ei tea. Esmane kasurisjuhend siiski näitab nss hälli paigaldust. Ka mina omal ajal ei teadnud. Kui laps alles tooli kolis, siis õnneks olin sellest teadlikum, et laps peaks võimalikult kaua sss autos sõitma.

Siinkohal sa eksid siiski. Kui turvahälli saaks ja tohiks kasutada nss, siis ta ei saaks seda nõuetele vastavuse kleepsugi peale. See on turvahällide kõige olulisem nõue. Aga võid muidugi näite tuua oma väite tõestamiseks.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kordan sama kui eelkõnelejad, turvahäll kindlasti korralike turvatestide tulemusega.  Enamik hälle kinnitub kas niisama või adapterite abil enamiku vankrite raamidele.

Endal oli omal ajal Tako 2-ühes vankrikomplekt. Sai valitud nii vajaduste kui tuttavate soovituste alusel ja jäin rahule. Soovisin pöörlevaid esirattaid, et oleks parem manööverdamine ning need ei jätnud hätta ei maal kruusateel ega sulalumes. Vankrikorvi osa oli piisavalt suur, et mu pikka kasvu laps sai seal kaua lõunaunesid magada. Kvaliteedile ei ole ka midagi ette heita, seesama komplekt sõidutas veel mitut last ja midagi katki ei läinud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Soovisin pöörlevaid esirattaid, et oleks parem manööverdamine ning need ei jätnud hätta ei maal kruusateel ega sulalumes.

Minu meelest on pöörlevate ratastega lumes raske liikuda. Esimese lapsega oli ja teisega seda viga ei teinud. Ostsin uue vankri just sellise, kus on õhkkummid ja rattad ei pöörle. Vanker läks vajadusel  nagu tank läbi ka sügavast lumest.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Soovisin pöörlevaid esirattaid, et oleks parem manööverdamine ning need ei jätnud hätta ei maal kruusateel ega sulalumes.

Minu meelest on pöörlevate ratastega lumes raske liikuda. Esimese lapsega oli ja teisega seda viga ei teinud. Ostsin uue vankri just sellise, kus on õhkkummid ja rattad ei pöörle. Vanker läks vajadusel nagu tank läbi ka sügavast lumest.

Minu pöörlevad rattad olid ka õhkkummidega. Seega lumi ei pakkinud külge ja sai igal pool sõita.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Soovisin pöörlevaid esirattaid, et oleks parem manööverdamine ning need ei jätnud hätta ei maal kruusateel ega sulalumes.

Minu meelest on pöörlevate ratastega lumes raske liikuda. Esimese lapsega oli ja teisega seda viga ei teinud. Ostsin uue vankri just sellise, kus on õhkkummid ja rattad ei pöörle. Vanker läks vajadusel nagu tank läbi ka sügavast lumest.

Minu pöörlevad rattad olid ka õhkkummidega. Seega lumi ei pakkinud külge ja sai igal pool sõita.

Aga rattad panid siis lukku või? Pöörlevad rattad ise saavad lumes takistuseks. Ma muidugi ei tea kui suured rattad sul olid. Piisavalt suurtega vb pole vahet, kas pöörlevad või mitte

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Soovisin pöörlevaid esirattaid, et oleks parem manööverdamine ning need ei jätnud hätta ei maal kruusateel ega sulalumes.

Minu meelest on pöörlevate ratastega lumes raske liikuda. Esimese lapsega oli ja teisega seda viga ei teinud. Ostsin uue vankri just sellise, kus on õhkkummid ja rattad ei pöörle. Vanker läks vajadusel nagu tank läbi ka sügavast lumest.

Minu pöörlevad rattad olid ka õhkkummidega. Seega lumi ei pakkinud külge ja sai igal pool sõita.

Aga rattad panid siis lukku või? Pöörlevad rattad ise saavad lumes takistuseks. Ma muidugi ei tea kui suured rattad sul olid. Piisavalt suurtega vb pole vahet, kas pöörlevad või mitte

Ikka piisavalt suured pöörlevad rattad, ei kasutanud lukku panemise funktsiooni kunagi. Maal elasime ja majast möödus kruusatee. Nii mudasel kui lumisel ajal ei tekkinud probleeme.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 14 postitust - vahemik 1 kuni 14 (kokku 14 )


Esileht Lapse ootamine vanker 3i1n