Esileht Koolilaps vene keel

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 34 )

Teema: vene keel

Postitas:
Kägu

Kas teie kuuendikel on juba vene keel olnud? Muretsen väga kuidas laps hakkama saab, raske ju eestlaste jaoks

+3
-16
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis seal karta, koolis võib keele omandamise tase küll madalaks jääda, kui õppida ei viitsi, aga tavaliselt saab vähemalt kolme ju ikka kätte. Mingit hirmu ei pea tundma, ei ole vene keel sugugi eriliselt raske keel ju. Muidugi tänapäeval pole lastel vene tähed juba enne kooli selged, aga need ei ole hirmus keerulised. Keeleõpetuses on kõige tähtsam ju sõnade selgeksõppimine, nii et kui lapsel ühe võõrkeelega see hästi läheb, ei peaks ka teise võõrkeelega probleemi olema. Raskem on ainult selles mõttes, et venekeelseid filme, videoid ja muusikat nad tavaliselt ei taha vaadata ega kuulata, erinevalt ingliskeelsetest, seega jääb õhust keele külgejäämist vähemaks ja selle võrra on tõesti õppimine raskem.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mida nooremana keelt õppima hakata, seda lihtsam selle omandamine on. Vene keelt on Eestis elades ikkagi päris kasulik osata.

+8
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu lapsed hakkasid vene keelt teise võõrkeelena õppima neljandast klassist, õpetaja on vägagi range, aga hakkama saavad, vanaema aitab ka muidugi päris palju. Palju nad vene keeles suheldud saavad, seda ma ei tea, aga üksikuid sõnu nad teavad ikka hulga, tõlkimisi eesti keelest vene keelde on palju, õpetaja koostab ise töölehti.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas prantsuse keel oleks siis eestlase jaoks lihtsam? Või saksa keel? Vanemana võiksid ikka õppimise osas positiivne olla, muidu võtab laps su meeleolud üle ja ongi raske.

+10
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu omal algas 6. klassist mullu, pool aega oli ka ju distantsõpe ja õpetaja oli ülirange, andis tohutus koguses kodutöid ja hindas nii rangelt, et isegi mu venelannast sõbranna üks lohakusviga 20 vastuses andis hindeks 3. Tulemus oli katastroof, nende grupist vaid üks suutis aasta lõpuks hindele 4 tulemused ajada, enamus said lahja kolme ja üks jäi suvetööle. Väga raske oli, minu omal oli vene keel ainus 3 tunnistusel. Kas laps õppis midagi: sisuliselt mitte, ainult stressi sai. Tähed sai küll selgeks ja uduselt veerima, aga see ka kõik. Samas tema sõpradel teistes koolides mitte midagi sellist ei olnud, õpetajad oli olnud inimlikud ja arvestanud, et esimene aasta ja distantsõpe.

+4
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu omal algas 6. klassist mullu, pool aega oli ka ju distantsõpe ja õpetaja oli ülirange, andis tohutus koguses kodutöid ja hindas nii rangelt, et isegi mu venelannast sõbranna üks lohakusviga 20 vastuses andis hindeks 3. Tulemus oli katastroof, nende grupist vaid üks suutis aasta lõpuks hindele 4 tulemused ajada, enamus said lahja kolme ja üks jäi suvetööle. Väga raske oli, minu omal oli vene keel ainus 3 tunnistusel. Kas laps õppis midagi: sisuliselt mitte, ainult stressi sai. Tähed sai küll selgeks ja uduselt veerima, aga see ka kõik. Samas tema sõpradel teistes koolides mitte midagi sellist ei olnud, õpetajad oli olnud inimlikud ja arvestanud, et esimene aasta ja distantsõpe.

Su jutt ei klapi. Kuidas on võimalik, et laps õppis tohutult palju keelt aga sai kogu õppeaasta vältel selgeks vaid tähed?

Range õpetaja ei võrdu halb õpetaja. Kas see variant on siis parem, kui on “hea” õpetaja ja laps õppekava ei läbi? Kuidas õppida siis järgmistes klassides? Kuidas minna hiljem gümnaasiumisse?

Laps käibki koolis õppimas!

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eelmisel aastal hakkas vene keel. Õpetajaks venelanna, kes ise eesti keelt eriti vist ei oska. Eesti keelde tõlgib ta otsetõlkena ja kirjutab vigadega. Õpetajana on ta range. Enamus eelmisest aastast oli distantsõpe ja lapsel oleks päris üksi olnud raske hakkama saada. Aitasin häälduste, lausete koostamise ja tähtede kujuga päris palju. Kui arvuti vahendusel õppisid nad üksikuid sõnu ja kodutööks antakse laused tõlkida siis läks abi ikka vaja. Midagi sai ta ikka selgeks ka.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu omal algas 6. klassist mullu, pool aega oli ka ju distantsõpe ja õpetaja oli ülirange, andis tohutus koguses kodutöid ja hindas nii rangelt, et isegi mu venelannast sõbranna üks lohakusviga 20 vastuses andis hindeks 3. Tulemus oli katastroof, nende grupist vaid üks suutis aasta lõpuks hindele 4 tulemused ajada, enamus said lahja kolme ja üks jäi suvetööle. Väga raske oli, minu omal oli vene keel ainus 3 tunnistusel. Kas laps õppis midagi: sisuliselt mitte, ainult stressi sai. Tähed sai küll selgeks ja uduselt veerima, aga see ka kõik. Samas tema sõpradel teistes koolides mitte midagi sellist ei olnud, õpetajad oli olnud inimlikud ja arvestanud, et esimene aasta ja distantsõpe.

Su jutt ei klapi. Kuidas on võimalik, et laps õppis tohutult palju keelt aga sai kogu õppeaasta vältel selgeks vaid tähed?

Range õpetaja ei võrdu halb õpetaja. Kas see variant on siis parem, kui on “hea” õpetaja ja laps õppekava ei läbi? Kuidas õppida siis järgmistes klassides? Kuidas minna hiljem gümnaasiumisse?

Laps käibki koolis õppimas!

Ta ju ütleski, et venelannast sõbranna tegi kodutöid.

Esimene aasta õpivadki tähetikku,  uusi sõnu ja lühikesi lauseid, küsimusi.  Pikka teksti ei loe, tekst on u. selline – Mina olen Mari. Kes oled sina? jne. Uduselt veerimine on esimese aasta lõpuks hea tulemus.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu omal algas 6. klassist mullu, pool aega oli ka ju distantsõpe ja õpetaja oli ülirange, andis tohutus koguses kodutöid ja hindas nii rangelt, et isegi mu venelannast sõbranna üks lohakusviga 20 vastuses andis hindeks 3. Tulemus oli katastroof, nende grupist vaid üks suutis aasta lõpuks hindele 4 tulemused ajada, enamus said lahja kolme ja üks jäi suvetööle. Väga raske oli, minu omal oli vene keel ainus 3 tunnistusel. Kas laps õppis midagi: sisuliselt mitte, ainult stressi sai. Tähed sai küll selgeks ja uduselt veerima, aga see ka kõik. Samas tema sõpradel teistes koolides mitte midagi sellist ei olnud, õpetajad oli olnud inimlikud ja arvestanud, et esimene aasta ja distantsõpe.

Su jutt ei klapi. Kuidas on võimalik, et laps õppis tohutult palju keelt aga sai kogu õppeaasta vältel selgeks vaid tähed?

Range õpetaja ei võrdu halb õpetaja. Kas see variant on siis parem, kui on “hea” õpetaja ja laps õppekava ei läbi? Kuidas õppida siis järgmistes klassides? Kuidas minna hiljem gümnaasiumisse?

Laps käibki koolis õppimas!

Ta ju ütleski, et venelannast sõbranna tegi kodutöid.

Esimene aasta õpivadki tähetikku, uusi sõnu ja lühikesi lauseid, küsimusi. Pikka teksti ei loe, tekst on u. selline – Mina olen Mari. Kes oled sina? jne. Uduselt veerimine on esimese aasta lõpuks hea tulemus.

Tekstid pole sugugi sellised, et mina olen Mari jne. Tekstid on päris pikad. Aasta algab sellega jah, et kes sa oled ja lõppeb sellega, mis ilm on väljas, mis esemed on sul toas, mis õppeained sulle meeldivad või ei meeldi. Meie õpetaja hakkas kohe õpiku tagant sõnade kontrolle kirjalikult tegema. Ise arvasin ka, et kõigepealt õpitakse tähti. Aga vot ei olnud nii. Selged olid tähed a, b, v kirjutada pidid oskama vene keeles ema. Täht m on aga vene keeles hoopis teistsuguse kirjapildiga. Õpetajad on erinevad ja õpetatakse erinevalt. Mul vanem poeg lohutab ikka nooremat, et vene keelt on juba sellepärast vaja, et kui juhtud varba ära lööma ja vene keelt ei oska siis polegi nagu midagi öelda.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tekstid pole sugugi sellised, et mina olen Mari jne. Tekstid on päris pikad. Aasta algab sellega jah, et kes sa oled ja lõppeb sellega, mis ilm on väljas, mis esemed on sul toas, mis õppeained sulle meeldivad või ei meeldi. Meie õpetaja hakkas kohe õpiku tagant sõnade kontrolle kirjalikult tegema. Ise arvasin ka, et kõigepealt õpitakse tähti. Aga vot ei olnud nii. Selged olid tähed a, b, v kirjutada pidid oskama vene keeles ema. Täht m on aga vene keeles hoopis teistsuguse kirjapildiga. Õpetajad on erinevad ja õpetatakse erinevalt.

Mis kool küll niisuguse tempoga õpetab vene keelt? Ainekava on siiski kõigile üks ja kui nii suured erinevused on, siis ilmselt on tegemist süvaõppega?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: left;”>

Kas teie kuuendikel on juba vene keel olnud? Muretsen väga kuidas laps hakkama saab, raske ju eestlaste jaoks

</p>
Eks saab samamoodi hakkama nagu põlvkondadeviisi lapsi enne teda. Kuidagimoodi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tekstid pole sugugi sellised, et mina olen Mari jne. Tekstid on päris pikad. Aasta algab sellega jah, et kes sa oled ja lõppeb sellega, mis ilm on väljas, mis esemed on sul toas, mis õppeained sulle meeldivad või ei meeldi. Meie õpetaja hakkas kohe õpiku tagant sõnade kontrolle kirjalikult tegema. Ise arvasin ka, et kõigepealt õpitakse tähti. Aga vot ei olnud nii. Selged olid tähed a, b, v kirjutada pidid oskama vene keeles ema. Täht m on aga vene keeles hoopis teistsuguse kirjapildiga. Õpetajad on erinevad ja õpetatakse erinevalt.

Mis kool küll niisuguse tempoga õpetab vene keelt? Ainekava on siiski kõigile üks ja kui nii suured erinevused on, siis ilmselt on tegemist süvaõppega?

Suur Harjumaa kool. Õpetaja käib vene koolist meie kooli õpilastele vene keelt õpetamas. Ei ole vene keele süvaklass. Õpivad Tatjana Trojanova õpiku järgi. Seal siis tegelane Dima Sidorov, kelle tegemistest õpik pajatab. Õpetaja lihtsalt tahab, et lugemine ja kirjutamine saaksid selgeks ühel ajal.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Õpetaja lihtsalt tahab, et lugemine ja kirjutamine saaksid selgeks ühel ajal.

Kas on ka mingeid muid võimalusi? Lugemine ja kirjutamine ongi ju samal ajal omandatavad.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Õpivad Tatjana Trojanova õpiku järgi.

Huvitav, ma ei leia sellelt autorilt mitte ühtegi õpikut 6. klassile?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Raamatu kujundus on nii sarnane 7.klassi õpikuga arvasin, et sama autor on ka 6.klassi õpikul. 7.klassi õpikus jätkub ka Dima Sidorovi tegevus ja ennatlikult pani vale nime. 6.klassis õppisid nad Larissa Panova õpiku järgi. Kirjastus Argo.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma ei tea, kas ma olen ainus, kes leiab, et vene keel võiks olla valikaine ja sellisel kujul ei saa lapsed seda selgeks, ainult lisaports stressi ja muret. Mina ei mäleta, millal viimati pidin kasutama vene keelt ja ma elan Tallinnas, küll mitte Lasnamäel. Ma ei kujuta ette, mis kasu väiksemates kohtases sest jamast on, vb veidi silmaringi laiendab jahh.

+4
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas prantsuse keel oleks siis eestlase jaoks lihtsam? Või saksa keel? Vanemana võiksid ikka õppimise osas positiivne olla, muidu võtab laps su meeleolud üle ja ongi raske.

Kusjuures on küll lihtsam. Ei pea alustama tähtede õppimisest ja veerimisest. Hääldusega muidugi tuleb vaeva näha, aga seda ka vene keele puhul nagunii.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie lapsel algas vene keele õpe eelmisel aastal 3. klassist. Pole laps ühtegi korda kurtnud, et jama või raske. Ma ise, kusjuures, vene keelt peaaegu üldse ei oska, isegi tema õppematerjalidest ei saa pea midagi aru. Õnneks mees oskab rohkem, tema kontrollib.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma ei tea, kas ma olen ainus, kes leiab, et vene keel võiks olla valikaine ja sellisel kujul ei saa lapsed seda selgeks, ainult lisaports stressi ja muret. Mina ei mäleta, millal viimati pidin kasutama vene keelt ja ma elan Tallinnas, küll mitte Lasnamäel. Ma ei kujuta ette, mis kasu väiksemates kohtases sest jamast on, vb veidi silmaringi laiendab jahh.

ära hakka 🙂 varsti lendab peale rahvas, kes teeb sulle selgeks, et nimelt vene keele oskus on see, mis avab lapsele tulevikus meeletud karjäärivõimalused … kusjuures mina ka Tallinna inimene ning vene keelt olen sunnitud praktiseerima vaid Keskturul, sest seal on tõesti mõned mutikesed (peamiselt seenemüüjad), kes sõnagi eesti keelt ei mõika. minu laps hakkas vene keelt õppima alles 8. klassis ja nüüd 9ndas on oskused endiselt nullilähedased. õnneks on mõistlik õpetaja (venelanna muideks), kes suhtub igati mõistvalt ning puudulikke ei lao 🙂

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma ei tea, kas ma olen ainus, kes leiab, et vene keel võiks olla valikaine ja sellisel kujul ei saa lapsed seda selgeks, ainult lisaports stressi ja muret. Mina ei mäleta, millal viimati pidin kasutama vene keelt ja ma elan Tallinnas, küll mitte Lasnamäel. Ma ei kujuta ette, mis kasu väiksemates kohtases sest jamast on, vb veidi silmaringi laiendab jahh.

Ilmselt oled tõesti ainuke või siis kindlasti vähemuses. Nii saab arvata vaid väga lühinägelik inimene, kes on kitsa silmringiga.
See, et sinul pole vaja, ei tõmba võrdusmärki sinust kaugemale. Täiskasvanule peab seda eraldi selgitama?
Sinu loogika järgi ei peaks ühtegi keelt pm õppima, kuna tegelikult saab ju Eestis ka VAID eesti keelega elatud. Või kuidas erineb saksa, hispaania ja vene keele valik? Saksa ja hispaania keelt kuuled igapäev Tallinnas?
Imelik lugeda, kuidas tuuakse välja veel takkaotsa Tallinna linna piirkond keele sagedus osas vs vajadus.  Üllatus, kuid maailm on palju suurem kui Eesti ja Tallinn.
Piinlik selliste omamaalaste eest. Ausõna! (Mul pole vaja, ju sinul ka pole vaja. Tallinnas on seda vaid Lasnamäel!) Kellegi terve maailm on vaid Tallinn. Oehhh…

+4
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ju siis olen lühinägelik ja kitsa silmaringiga. Valdan-räägin 5 keelt. Keeled, mida harvem kasutan, on kehvemini suus.

Olukord on sarnane Soomega, kus kõik peavad õppima rootsi keelt, kuid reaalselt suhelda oskavad vähesed. Meil pole sedagi vabandust, et vene keel oleks riigikeel. Valikainena, palun väga. Aga palun selgita laia silmaringiga inimesena, MIKS kõik eestimaalased PEAVAD vene keelt õppima? Äkki okupeeritakse uuesti, siis oskaks okupandiga suhelda?

Eestlased on nii kinni oma traditsioonides, jumala eest, 70 aastat on koolis vene keelt õpitud ja nüüd selline jutt!!!!????
Ma olen muide ka see radikaalne vähemus, kes leiab, et suvine koolivaheaeg on liiga pikk :).

+3
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma kardan küll väga, kui järgmine aasta peab laps vene keelt õppima hakkama. Ta on keeltes väga nõrk, aitan teda palju nii eesti kui inglise keeles. Vene keelt ma pole õppinud ja ei oska ühte tähtegi mitte. Kui laps kuidagi hädaga kolme saaks, siis oleks tore, aga kardan, et ta ei saa, sest kolm on tal inglise keel, mida ma aitan tal õppida.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

MIKS kõik eestimaalased PEAVAD vene keelt õppima?

Ei pea ju, paljudes (kui mitte isegi enamikus) koolides on võimalik b-võõrkeeleks valida vene või saksa, mõnel pool ka prantsuse keel. Mina siiski soovitaksin oma lastele vene keelt, kui nad just silmnähtavalt väga vähese keeleandega pole ja see liiga suurt stressi tekitaks – peamiselt sellepärast, et ise suuremana näit. saksa keelt õppida on oluliselt lihtsam, kui vene keelega alustada.

Aga jah, minu lapsed on ka vene keelega hädas olnud, põhjusel, mida üks eelvastanu juba välja tõi:

Raskem on ainult selles mõttes, et venekeelseid filme, videoid ja muusikat nad tavaliselt ei taha vaadata ega kuulata, erinevalt ingliskeelsetest, seega jääb õhust keele külgejäämist vähemaks ja selle võrra on tõesti õppimine raskem.

Mu vanim laps sai näiteks gümnaasiumi lõpus inglise keele testis C2, aga vene keelt pursib väga halvasti. Ma isegi ei oska seda peaaegu üldse, kuigi õppisin koolis kokku vist 10 aastat.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu lapsel tuli võõrkeele õpe järjekorras inglise-prantsuse-vene. Tal keeled tulevad üldjuhul lihtsalt, aga puudub motivatsioon õppida vene keelt ja seda on ka tasemes tunda. Gümnaasiumis oli vene keel valikaine ja teisest aastast alates ta seda enam ei valinud.

Olen märganud, et noortel eestlastel on vene keele vastu trots juba seetõttu, et suur osa kohalikke venelasi ei suvatse eesti keelt õppida ja miks siis vastupidi peaks olema. Enamjaolt ei saa koolist ka konkurentsivõimelist soravat vene keelt suhu. Suurem osa ei näe tulevikus ka mingit isiklikku seotust Venemaaga, pigem ikka muude riikidega. Kakskeelsetest peredest lastel on see ilmselt teistmoodi.

Minu lapse sõnul on vene keel prantsuse keelest sellevõrra raskem, et vene keelel teine tähestik.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Isiklikult ei tea ühtegi eestlast kes viimase 20 aasta jooksul oleks koolis vene keele selgeks saanud. Pigem õpitakse suhtlustasandil hiljem tööle minnes.

Õpikute vene keelel pole reaalsusega palju pistmist, esiteks teemad ei ole aktuaalsed ja keel on liiga kunstlik, päris venelased ei kasuta selliseid väljendeid mida eestlasi õppima sunnitakse.

Ehk keskenduge hindele sest keeleoskust sealt niikuinii ei tule

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See on küll õige, et vene keele õppevahendeid ei kannata ühegi teise keelega võrrelda… aeg oleks nagu 20 aastat tagasi ses ballas seisma jäänud (vähemalt minu lapse koolides).

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Hästi ei usu, et paljudes koolides b-võõrkeelt valida antakse. Oma lastest käib üks Tallinnas kodulähedases koolis ja teine nn eliitkoolis ning kummaski ei ole mingit valikut – teine võõrkeel on vene keel ja kogu lugu. Kahtlustan, et endistest aegadest on palju vene keele õpetajaid jäänud – kui muude võõrkeelte õpetajad on leidnud endale tasuvama töö mujal kui koolis, siis vene keele õpetaja leiab kool selle palga eest ikka, mida tal on võimalik pakkuda.

Nooremal tuleb vene keel järgmisest õppeaastast, teine laps õpib vene keelt Inga Manguse õpikutest (kirjastus Tea), see on küll nagu mingist täiskasvanute õpikust kohandatud. Ma ei näe võimalust, kuidas teismeline sellega üldse suhestuda saaks. Koolil on olemas ka uuem ja noortepärasem õpik (kogemata jagati sel õppeaastal kätte ja esimeses tunnis vahetati ruttu ümber), miks seda ei kasutata, ma ei tea. Harjumusest vist.

Meie oleme võtnud sellise “kannatame ära”-kursi, põhiline on püüda end lihtsalt kuidagi ree peal hoida. Et keel selgeks saaks, seda ma ei loodagi.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu lapse koolis sai valida nii b- kui c-võõrkeele. Vene keele valis alles kolmandaks keeleks ja eeskätt seetõttu, et gümnaasiumi valikul oleks võimalused suuremad. Ja muidugi pole paha omada vene keeles vähemalt algteadmisi. Tegelikkus kujunes aga nii, et ka nn eliitgümnaasiumis pole tema valitud õppesuunal vene keelt vaja, nad õpivad muid keeli. Teises suunas aga on vene keel kohustuslik.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Siis tuleb võtta lisatunde, kui selgeks ei saa. Vene keel on kahjuks väga oluline, eestis elades. Tööturul pooled võimalused langevad ju ära. Minu 8 klassi poiss õpib ise, google translaatorist kuulas hääldusi, kui distantsõpe oli. Minu abi ei vajanud, kuigi mul on vene keel pooleldi töökeel. Võtsime tööle ühe toreda 30 aastase inimese, kõik muud oskused peale vene keele olid tal olemas, vene keelt nüüd õpib, eraõpetaja abilga ja oma raha eest ja peaaegu igal tööpäeval juhtub temaga midagi halenaljakat, sest lihtsalt keelt ei oska.  Eks kolleegid tõlgivad ja aitavad ka aga see ei saa kesta aastaid. Tema vanemad valikkeelena üldse vene keelest loobusid ja lasid tal õppida võõrkeelt mida Eestis praktiliselt vaja ole. Minu meelest nüüd juba lapsed tahavad vene keelt õppida, need 25 kuni 35 vanusesa noored on kõige  viletsamas seisus. Siis oli aeg selline, et venelasi vihati ja arvati et vene keel on selles süüdi. Praegu on nii, et palju töökohad lähevad vene rahvusest inimestele, nad oskavad vene, inglise ja vajalikul määral ka eesti keelt, eesti noored peamiselt inglise keelt

+2
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 34 )


Esileht Koolilaps vene keel