Esileht Ilu ja tervis verejooks rasestumisvastaste tablettide lehe võtmise keskel

Näitan 3 postitust - vahemik 1 kuni 3 (kokku 3 )

Teema: verejooks rasestumisvastaste tablettide lehe võtmise keskel

Postitas:
Kägu

Võtan tablette Harmonet juba kuuendat kuud. Esimesel kuul oli vahepeal määrimist, aga teistel kuudel pole olnud. Ja nüüd äkki keset tabletilehte tuleb tumedat verd ja tükke. Mis see siis võiks olla ometi? Tablette olen korralikult võtnud. Arstiga ühendust võtta ei saa, kuna minu arst ei tööta enam seal polikliinikus, uus arstiaeg teisele arstile on mul olemas, aga alles järgmiseks kuuks. Telefoninumbrit ei ole. Kas peaksin ehk minema valvearstile või mis edasi? Kas jätkan tablettide võtmist?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RE: verejooks rasestumisvastaste tablettide lehe võtmise keskel

Sellise asjaga ei tohiks kuu aega oodata… uuri, kas erakorraliselt ei saa kiirelt aega.

Üks võimalus on ka spetsialistilt nõu küsida. Nt meelespea.net lehel saab tasuta naistearstilt nõu küsida. Vastus tuleb ülidselt väga ruttu. Vt siit:
http://www.meelespea.net/ee/sos/kusi

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: verejooks rasestumisvastaste tablettide lehe võtmise keskel

Nüüd mul tekkis küll väike hirm. Mis variandid siis olla võivad? Rase ei ole, tegin isegi testi igaks juhuks. Saatsin selle lingi kaudu küsimuse ka. Ma LTKH küll ei usu, et mingit arstiaega varem saaks, seal öeldakse alati, et ei ole, seda järgmise kuu aega ootan ka kolm kuud (tahtsin lihtsalt kontrolli minna). Kui on mingi tõsine asi, siis läheks nõuandlasse hommikul kohale, seal vist on mingi valvearsti süsteem.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 3 postitust - vahemik 1 kuni 3 (kokku 3 )


Esileht Ilu ja tervis verejooks rasestumisvastaste tablettide lehe võtmise keskel

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.