Esileht Ilu ja tervis vitamiinidest ja nende imendumisest

Näitan 16 postitust - vahemik 1 kuni 16 (kokku 16 )

Teema: vitamiinidest ja nende imendumisest

Postitas:
Kägu

Infot palju ja otsinguga samuti raske leida.

Käes on pime aeg ja sooviks kuidagi vitamiinidega end (ja pere) veidi turgutada. Google annab meeletult infot, milles raske orienteeruda, aptkeekrid soovitavad just seda, mida neile on kästud soovitada seega uurin siit, ehk saab nõu.

Millist vitamiini soovitate (eelkõige c ja d), lisaks ka kompleksvitamiine kuurina läbi teha? Palju on juttu, et “mis sa seda tarbid, see ei imendu”, “x vitamiini kõrvale tarbi kindlasti y vitamiini, muidu pole kasu” jne.

 

+3
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

See on küll väga vale arvamus, et apteegis soovitatakse seda, mida kästakse. Apteegis soovitatakse seda, mida küsitakse ja ka siis üleüldiselt, mitte kindlat preparaati. Kui soovitatakse kindlat preparaati, siis on sellel ka teaduslik pôhi all miks too ongi parem kui môni teine. D-vitamiini 4000iu ja c-vitamiin on raudvara talveks. C-vitamiin vôiks olla väikeses annuses mitu x päevas vôetuna vôi suuremas annuses prolongeeritud variant. Kompleksvitamiinide vajalikkus on individuaalne (vanus, toitumine, sugu, liikumine, kaasuvad haigused jms) seega kui soovitatakse mingit kindlat varianti, siis tehakse valik spetsiaalselt sinu näitajatele vastav.
Samahästi vôiks siin lihtsalt küsida- palun soovitage t-särki vôi diivanit. Mine apteeki.

+4
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina tarbin võimalikult jamavabasid vitamiine. Ei mingeid säilitusaineid ega muud kräppi. Juuste väljalangemise pärast hakkasin kaua aega tagasi kasutama Puhdistamo tsinki, juuksed tuli märgatavalt vähem juba poolteist kuud peale kasutama hakkamist. Nüüd teen seda kuuridena. Sama firma magneesiumit kasutasin ka, sain une täiesti korda. Olen kasutanud ka b vit kompleksi, seleeni ja hetkel teen kollageeni kuuri näonaha pärast. Lisaks tarbin hetkel ka D vit. Lastele need vitamiinid ei sobi, sest on võrdlemisi kanged. Oma lapsed saavad sügis-talvisel perioodil D vit+tsink.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

kuna mulle tehakse regulaarselt 2 x aastas vereanalüüse, siis näen, et d-vitamiinidest toimivad Pharma Nordi D-pärlid, ProExperdi vitamiin (2500 TÜ paar x nädalas) ja Ecoshi tilgad (4000 TÜ paar x nädalas).

+3
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ca mõned aastad tagasi tehtud klapioperatsiooni järgselt mõjus väga hästi kardioloogi soovitatud vitamiini … nö komplekt. Kindlasti oli C,… vist ka D, kolmandat ei mäleta, kas K või E.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Infot palju ja otsinguga samuti raske leida.

Käes on pime aeg ja sooviks kuidagi vitamiinidega end (ja pere) veidi turgutada. Google annab meeletult infot, milles raske orienteeruda, aptkeekrid soovitavad just seda, mida neile on kästud soovitada seega uurin siit, ehk saab nõu.

Millist vitamiini soovitate (eelkõige c ja d), lisaks ka kompleksvitamiine kuurina läbi teha? Palju on juttu, et “mis sa seda tarbid, see ei imendu”, “x vitamiini kõrvale tarbi kindlasti y vitamiini, muidu pole kasu” jne.

Peret!!!
Sa oled seesama, kes ka gripivaktsiini teemasse kirjutas?

0
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

D vitamiiniga on Eesti laiuskraadil jah talvel raskusi, aga muu võiks ikka proovida toiduga kätte saada. C vitamiin on veel eriti lihtne- söö puu ja köögivilju.

Kui täpselt ei tea, palju mida sööma peaks, või mis täpselt puudu jääb, siis kasuta nutridatat. Seda ei pea jääma pidevalt kasutama, mõne aja pärast juba tead, et ahhaa, vaja süüa üks kiivi ja üks õun.

 

+3
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Poes müüdav värske kraam on rikas taimekaitsevahendite aga mitte vitamiinide poolest. Fütotoitaineid sisaldavad vähem kui päris mullal isekasvatatud kraam. Toidu kvaliteet on väga alla käinud. (Poe)Viinamarju-maasikaid süües pigem mürgitad end.

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vitamiine ja toidulisandeid kontrollitakse veel vähem, kui neid puuvilju. Põhimõtteliselt sööd sisse tundmatut sodi, kuna tegemist ei ole ravimitega, siis kontroll on üsna olematu.

Loomulikult inimesed tahavad mugavalt lahendust, viskad aga tableti hinge alla ja tervis tuleb/kaal kukub/jne jne. Päris elus tegelikult lahendused ei ole mugavad, peabki hästi ja tervislikult sööma, tagumikku liigutama jms.

Viimasel kümnendil on jõutud vägagi sellele arusaamale, et vitamiinide võtmine võib mitte ainult kasutu, vaid lausa tervisele ohtlik olla.

Pillikaupmeeste huvides muidugi ei ole, aga teised võiksid küll ennast natuke harida.

Pillikaupmeeste kommentaare ja reklaami kustutati siit lõimest mitu tükki.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5241405/

 

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Üks soovitus on küll – D-vitamiini võttes tuleb juurde tarbida rasva, et see imenduks, kuna tegu on rasvlahustuva vitamiiniga. Nt kui söön hommikul muna ja peekonit, ei pea midagi juurde võtma. Kui aga on rasvavaesem hommikueine, võtan lusikatäie õli peale.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

<p style=”text-align: left;”>No talvel võiks tõesti d- vitamiini juurde võtta, sellega on meie laiuskraadil halvasti. Mina teen aeg-ajalt ka Magneesiumi kuure, süda hakkab muidu rütmihäireid andma.</p>
Muude vitamiinidega on nii, et talvel eriti just, keeran purki kokku sidruni, ingveri, tšilli, küüslauku, mett. Teen sellise möksi ja siis terve pere käib lusikaga sealt purgist ampse võtmas. Väga hästi toimib. Keha peab ise ära tundma, mida vaja on.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tsink ja C-vitamiin

Ma võtan aastaringselt, aga eriti talvisel perioodil juurde vedelat tsinki ja c-vitamiini. Mõlemad toetavad tugevalt immuunsüsteemi tööd.

Ma ise võtan Vimergy tsinki ja Vimergy Micro-C’d. Üks õhtu tundin, et on natuke üle pingutatud ja hakkasin tõbiseks jääma, siis võtsin nii tsinki kui ka Micro-C ja haigussümptomid jäid välja tulemata.
Ja imendusid täiesti iseseisvalt.

Vedel tsink imendub paremini kui kapsli kujul, seda olen tundnud. Ka mõne tsingiga olen tundnud, et imendumist praktiliselt ei ole. Seepärast olen Vimergy Tsingile truuks jäänud.

C-vitamiine olen proovinud ka erinevaid ja mitmed kvaliteetsed töötavad – vimergy oma on lihtsalt see, mida ma eelistan.
Ehk aitab kedagi see info. See tõesti aitab mind.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tsingi test on jube kallis. Kas on keegi raatsinud teha? Ma vedelikku pelgan, sest kardan just maitse pärast, et jääb seisma. Ostsin 15mg tableti kujul.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Käes on pime aeg ja sooviks kuidagi vitamiinidega end (ja pere) veidi turgutada.

pereT! Jätke juba ometi meelde ükskord, seda viga parandatakse siin ülepäeviti.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Käes on pime aeg ja sooviks kuidagi vitamiinidega end (ja pere) veidi turgutada.

pereT! Jätke juba ometi meelde ükskord, seda viga parandatakse siin ülepäeviti.

JAAAAH ja siin teemas on ka juba parandatud! Tead, sama tüütu, kui valesti kirjutamine, on need parandajad, kes oma pimeduses peale vigade muud juttu ei näegi.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Käes on pime aeg ja sooviks kuidagi vitamiinidega end (ja pere) veidi turgutada.

pereT! Jätke juba ometi meelde ükskord, seda viga parandatakse siin ülepäeviti.

JAAAAH ja siin teemas on ka juba parandatud! Tead, sama tüütu, kui valesti kirjutamine on need parandajad, kes oma pimeduses peale vigade muud juttu ei näegi.

Pärast selliseid lollakaid vigu tõesti ei näe ega ka taha selle kirjutaja muud juttu lugeda.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 16 postitust - vahemik 1 kuni 16 (kokku 16 )


Esileht Ilu ja tervis vitamiinidest ja nende imendumisest