Erinevalt About You-st, kus on Eestis klienditeeninduse telefon, on Zalandoga probleemide korral asju ajada väga ebamugav. Ühenduse võtmine on kliendi jaoks tehtud nii ebamugavaks, et igasugune kontaktivõtt välistada. Selleks, et ainuüksi leida see koht, kus kontaktis leida pead kõigepealt läbi kammima „abi ja kontakti“ nupu all olevad teemad ja mõne teema lõppu on peidetud kontaktivõtmise vorm, millele valikuliselt vastatakse või mitte. Ning kui lõpuks tuleb meilile kiri ja see on ebatäpne ning soovid midagi täpsustada või üle küsida, siis meilile vastates tuleb vastusmeil, et seda postkasti me ei loe. Siis naased taas kontaktivormi juurde, otsid copy-paste tellimuse numbri (sest seda see vorm nõuab ja automaatselt see ei tule) ning hakkad kogu selle suhtlusega otsast peale. Klienditeenindajad, kes vastavad on nipsakad ja ülbed ning vastavad küsimustele ainult valikuliselt. Seejuures väidavad, et neil puudub ülevaade tellimusega seotud olulistest asjadest (näiteks summa, tagastatavad esemed, mis on deklareeritud juba äpis jne).