Esileht Koolilaps vanemad kooli lapse halva õppeedukuse pärast RE: vanemad kooli lapse halva õppeedukuse pärast

Postitas:

Parandusõppega on ka nii, et vanem peab nõusoleku andma. Kujutate ette kui paljud lapsevanemad ütlevad sellele võimalusele \”ei\”. Selgitustest ei ole kasu – \”Minu laps ei ole loll, see on lapsele lisatöö!\” – sellised ütlused on sagedased.
Väikeklassi kardetakse, ehkki sinna suunatakse tõsiste probleemide korral.
Isegi IÕK ( individuaalõppekavaga) peab vanem nõus olema – kui pole, ei saa õpetaja seda teha ega ka rakendada. Seadus on selline.

Kui laps käib logopeedi juures, on see hea, aga selgi ei pruugi vanema jaoks supertulemusi olla. Kui on kirjutamis- ja lugemisraskused, saab abikäe anda nii parandusõppe õpetaja kui logopeed, aga tulemused on visad tulema…
Kui vanem põtkib kõigele \” tugivärgile\” vastu, ei saa poissi-tüdrukut ka diferentseeritult hinnata – mõnel lapsel on seda nt eesti keele või matemaatika põhikooli lõpueksamil VÄGA vaja. Kaheksandas klassis tugiteenuseid nõutama hakata on paraku hiljavõitu – uuringud võtavad üle poole aasta aega! Seetõttu – panen südamele vanematele – kui kool teie meelest algklassilapse suhtes liiga pealetükkivalt tugisüsteemidest räägib, ärge võtke seda ei sildistamise ega rünnakuna – neid asju on vaja!
Ise õpetan nn keskastmes ja olen hulkade kaupa näinud neid, keda vanemad ise \”sein ees püsti\” seisundisse lükanud on.Sellest, kui asjatundlikku tugiõpet vajava lapse kõrval tunde matemaatikõpikuga istuda, pole mingit kasu. ÕPI ÄRA! – suurem osa meist mõistab nende sõnade mõttetust taipamatu lapse korral.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.