Esileht Pereelu ja suhted Ei soovi kaotada oma meest :(

Näitan 30 postitust - vahemik 121 kuni 150 (kokku 250 )

Teema: Ei soovi kaotada oma meest :(

Postitas:

Ääremärkuse korras küsin, et kaua see selline sinupoolne tõrjumine siis kestis, enne kui mees minema läks?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 14.01 18:58; 15.01 10:51; 16.01 21:28; 17.01 18:48; 18.01 19:22; 18.01 20:04; 18.01 21:45;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teemaalgataja, aitab sellest halast. Mis läinud, see läinud. Mis sa edasi teed? Loodan, et nii nagi kägu 20.45 seletas.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt 14.01 15:45; 14.01 15:58; 14.01 19:05; 14.01 22:38; 15.01 11:33; 15.01 15:12; 16.01 11:02; 16.01 21:30; 16.01 22:21; 18.01 13:42; 18.01 21:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Juhul kui see mees pole nüüd kuu aja jooksul huvi tundnud oma lapse kohta, siis mul lihtsalt pole sõnu…Kas naise kohus on ikka veel oodata ja loota headele suhetele?! Kui mees käskis rahule jätta, siis ma ei hakkaks küll enam meilima ja veel sõnu seadma, et vaja kokkuleppeid jne arutada. Kui mees jalutas minema ja kooselu on läbi, siis annaks sisse lahutuse ja elatise. Usun, et selle peale mees ka veel süüdistaks naist, et lõpuks on kõik ikka naise süü.
Mees ei suvatse isegi lapse ema sms vastata ega kõnedele?! Ülim ülbus. Mida siis nii kohutavat on naine teinud? Kui mees oli pikad päevad tööl, koju tulles polnud temast abi, vaid soovis ainult naiselt seksi. Naine tõrjus. Ei saanud aru, et kui mitu kuud siis mees kuival oli. Oleks pidanud muidugi omavahel püüdma selgeks rääkida, kuid ju siis ei õnnestunud.
Praegu on muidugi suva, mis naisega ta kus aega veedab, kuid usun, et asi sai alguse ikka kooselu ja nende pikkade tööpäevade ajal. Vastasel juhul ta poleks nii ülbe.
Teemaalgataja: mötle nüüd ajas tagasi-kas oli juba varem mehes muutusi ja kahtlaseid ärakäimisi kodust?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 16.01 21:36; 16.01 23:38; 17.01 22:41; 18.01 00:02; 18.01 23:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jälle teemaalgataja.
Pea on sest šokist sassis, kōik ei tule korraga meelde.
Aga meenub küll, et oli ka perioode, mil mõtlesin, et kui niimoodi me suhtesse suhtub, las tõesti siis lahkubki (mida ta nüüd siis tegigi), et kui ta ei hooli ega armasta (sest nii ma tundsin), et siis mingu. Ei suutnud selliste mõtetega olla temaga enam õrn ning armastav ning mõistev. Olin ise nii tühi juba.

Enne jäi mulje, et oli armastav aga sina tõrjusid teda eemale. Nüüd väidad, et suhe oli mõlemalt poolt jäine. Kuidas siis nüüd armastus sinu poolt välja lõi, kui temal küllalt sai sellest jamast?

Hinges olen alati armastanud. Lihtsalt solvumine oli suur ning ei lasknud seda väljendada.

Seda kas temal oli siis üldse armastust või polnudki, ma enam aru ei saagi. Jäiseks muutus ta nüüd. Enne oli teistsugune, arvan, et ikkagi hoolis. Aga kas ka armastas, selles ei ole kahjuks kindel.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 72 korda. Täpsemalt 14.01 11:11; 14.01 15:17; 14.01 15:25; 14.01 15:27; 14.01 15:32; 14.01 15:42; 14.01 15:48; 14.01 15:50; 14.01 15:51; 14.01 15:53; 14.01 17:39; 14.01 18:00; 14.01 18:21; 14.01 18:37; 14.01 21:58; 14.01 22:14; 14.01 22:44; 14.01 23:04; 15.01 13:26; 15.01 14:05; 15.01 14:14; 15.01 15:19; 15.01 15:21; 15.01 15:33; 15.01 15:54; 15.01 16:28; 15.01 16:35; 16.01 00:29; 16.01 00:32; 16.01 01:02; 16.01 01:07; 16.01 08:22; 16.01 08:44; 16.01 10:00; 16.01 13:29; 16.01 21:15; 16.01 21:25; 16.01 21:39; 16.01 22:17; 17.01 13:49; 17.01 14:34; 17.01 15:01; 17.01 15:42; 17.01 16:34; 17.01 16:58; 17.01 17:02; 17.01 17:20; 17.01 18:36; 17.01 18:40; 17.01 18:42; 17.01 18:44; 17.01 18:59; 17.01 19:03; 17.01 19:07; 17.01 19:17; 17.01 23:11; 18.01 04:43; 18.01 05:21; 18.01 13:00; 18.01 13:38; 18.01 15:56; 18.01 15:59; 18.01 16:09; 18.01 17:34; 18.01 17:47; 18.01 17:52; 18.01 18:02; 18.01 19:53; 18.01 19:58; 18.01 20:18; 19.01 09:20; 19.01 14:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

to Kägu 21:08
Mina esindan siin mehe vaatenurka ja mulle tundub, et teemaalgataja kas häbist või siis lihtsalt ei taha enda käitumist rohkem valgustada.

Teemaalgatajale: Ehk siis mees proovis mingi hetk lähedust taastada ja siis sina ei suutnud. Ja nüüd ei suuda mees.
See, et mingi hulk kägusid annab nõu, kuidas mehelt raha saada, noh, eks saadki, ainult et mina üritan öelda, et raha saad sa nagunii kui mees muidu tõbras pole. Keskendudes rahale ja rääkides ainult, et anname lahutuse sisse ja anna raha, ei saa suhteid siluda. Kellele kuulub elamine? Kui survestama hakkad ainult raha teemal, siis ta võib vabalt öelda, et ok, müüme elamise maha ja ma hakkan elatist maksma.
Kallid naised , ma ütleks, et mehed tahavad ka tunda end armastatuna ja kui partner käitub ikka pikka aega tõrjuvalt ning ütleb ise mehele, et mine minema ja jäta mind rahule, siis fck kaua sa nurud seda naist kes sinu teada sind nagunii enam ei armasta!
Muidugi, tasub kirjutada, aga minna mingi ametliku külma tekstiga…ei tea, ma ise küll positiivselt ei reageeriks. Esita vähemalt oma soovid mitte ultimaatumina vaid küsimusena.
Et sina oled järgi mõelnud ja sul on selline ettepanek…Ära suru teist nurka kui tahad veel elus norm suhelda.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 16.01 17:27; 16.01 20:53; 16.01 21:46; 16.01 22:50; 17.01 00:07; 17.01 17:07;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jälle teemaalgataja.
Pea on sest šokist sassis, kōik ei tule korraga meelde.
Aga meenub küll, et oli ka perioode, mil mõtlesin, et kui niimoodi me suhtesse suhtub, las tõesti siis lahkubki (mida ta nüüd siis tegigi), et kui ta ei hooli ega armasta (sest nii ma tundsin), et siis mingu. Ei suutnud selliste mõtetega olla temaga enam õrn ning armastav ning mõistev. Olin ise nii tühi juba.

Enne jäi mulje, et oli armastav aga sina tõrjusid teda eemale. Nüüd väidad, et suhe oli mõlemalt poolt jäine. Kuidas siis nüüd armastus sinu poolt välja lõi, kui temal küllalt sai sellest jamast?

Hinges olen alati armastanud. Lihtsalt solvumine oli suur ning ei lasknud seda väljendada.

Solvumine sinu poolt? Mille peale solvusid?

Selle peale, et minule näis, et ta ei hooli lapsest. Ega minust. Aga eriti just lapsest. Minu jaoks oli last planeerides väga oluline, et ta oleks mõlema vanema poolt oodatud ja armastatud ning seda rõhutasin ka rasedust planeerides mitmeid kordi. Kui reaalselt aga laps sündinud oli, oli mul tunne, justkui ainus, kes hoolib ja hoolitseb, olen mina.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 72 korda. Täpsemalt 14.01 11:11; 14.01 15:17; 14.01 15:25; 14.01 15:27; 14.01 15:32; 14.01 15:42; 14.01 15:48; 14.01 15:50; 14.01 15:51; 14.01 15:53; 14.01 17:39; 14.01 18:00; 14.01 18:21; 14.01 18:37; 14.01 21:58; 14.01 22:14; 14.01 22:44; 14.01 23:04; 15.01 13:26; 15.01 14:05; 15.01 14:14; 15.01 15:19; 15.01 15:21; 15.01 15:33; 15.01 15:54; 15.01 16:28; 15.01 16:35; 16.01 00:29; 16.01 00:32; 16.01 01:02; 16.01 01:07; 16.01 08:22; 16.01 08:44; 16.01 10:00; 16.01 13:29; 16.01 21:15; 16.01 21:25; 16.01 21:39; 16.01 22:17; 17.01 13:49; 17.01 14:34; 17.01 15:01; 17.01 15:42; 17.01 16:34; 17.01 16:58; 17.01 17:02; 17.01 17:20; 17.01 18:36; 17.01 18:40; 17.01 18:42; 17.01 18:44; 17.01 18:59; 17.01 19:03; 17.01 19:07; 17.01 19:17; 17.01 23:11; 18.01 04:43; 18.01 05:21; 18.01 13:00; 18.01 13:38; 18.01 15:56; 18.01 15:59; 18.01 16:09; 18.01 17:34; 18.01 17:47; 18.01 17:52; 18.01 18:02; 18.01 19:53; 18.01 19:58; 18.01 20:18; 19.01 09:20; 19.01 14:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui mees tuleks ukse taha ja paluks vabandust – kas võtaksid ta tagasi? Vasta ausalt.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt 14.01 15:45; 14.01 15:58; 14.01 19:05; 14.01 22:38; 15.01 11:33; 15.01 15:12; 16.01 11:02; 16.01 21:30; 16.01 22:21; 18.01 13:42; 18.01 21:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kõige mõistlikum oleks natuke oodata..
Ma saan aru, et praegu on teil see segane aeg kestnud ühe kuu?
Midagi ei juhtu kui sa nüüd ühe kuu lihtsalt elad. Kuu on tegelikult lühike aeg..
Rahuned ise veidi maha ja rahuneb mees ka. Püüa võimalikult vähe mõelda, tegeled lapsega ja nii palju kui saad ka endaga. Mehega ei tegele.. Ei helista, ei kirjuta, ei oota (seda muidugi kergem öelda kui teha, eriti viimast).
Kui kuu aega on möödunud ja seis sama, mis praegu.. Siis võiks küll selle ametlike kirjadega Käo stsenaariumi käima lükata..
Aga enne soovitaks mina natuke lihtsalt lasta ajal mööda minna..

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 16.01 22:25; 17.01 21:44;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tegelikult ei ole ma siin teemas märganud, et teemaalgataja raha ja elukoha üle kaebaks, teemaks on ikka hoolimine ja tunded. Võib-olla pole vajagi meest sel teemal survestada ja ta maksab niigi elatist. See “lahti ütlemine” ei pruugi tähendada, et ta rahaliselt ei aita.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 15.01 14:57; 15.01 15:27; 16.01 01:11; 16.01 22:26; 17.01 00:23; 18.01 13:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

to Kägu 21:08
Mina esindan siin mehe vaatenurka ja mulle tundub, et teemaalgataja kas häbist või siis lihtsalt ei taha enda käitumist rohkem valgustada.

Teemaalgatajale: Ehk siis mees proovis mingi hetk lähedust taastada ja siis sina ei suutnud. Ja nüüd ei suuda mees.
See, et mingi hulk kägusid annab nõu, kuidas mehelt raha saada, noh, eks saadki, ainult et mina üritan öelda, et raha saad sa nagunii kui mees muidu tõbras pole. Keskendudes rahale ja rääkides ainult, et anname lahutuse sisse ja anna raha, ei saa suhteid siluda. Kellele kuulub elamine? Kui survestama hakkad ainult raha teemal, siis ta võib vabalt öelda, et ok, müüme elamise maha ja ma hakkan elatist maksma.
Kallid naised , ma ütleks, et mehed tahavad ka tunda end armastatuna ja kui partner käitub ikka pikka aega tõrjuvalt ning ütleb ise mehele, et mine minema ja jäta mind rahule, siis fck kaua sa nurud seda naist kes sinu teada sind nagunii enam ei armasta!
Muidugi, tasub kirjutada, aga minna mingi ametliku külma tekstiga…ei tea, ma ise küll positiivselt ei reageeriks. Esita vähemalt oma soovid mitte ultimaatumina vaid küsimusena.
Et sina oled järgi mõelnud ja sul on selline ettepanek…Ära suru teist nurka kui tahad veel elus norm suhelda.

Naine naiseks, sellel mehel on selle naisega LAPS, kelle kohta mees suuremeelselt ütleb, et laseb tal minna. Kaheaastasel lapsel “laseb minna”! Milline suuremeelsus 😀
Lapseteojärgselt on mõlemal vanemal kohustus vastutada selle eest, mis nad koos loonud on. See pole enam see periood elus, kus võib mängida mingeid mänge.
Ja kui naine kirjutab, et mees pole lapse sünni järgselt pereellu panustanud ja ta jäi lapsega üksi, siis ei, see ei ole see koht, kus naine peab valima oma samme ja sõnu. Käitugugi nii nagu südamest tunneb, et tahaks. Mina näiteks ei suudaks armastada meest, kes lapse tegemise ajal on küll asjast huvitatud, aga tagajärjest hoiab eemale. Ei pea naine võimlema sellise mehe pärast. Laps pole mingi naise erahuvi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt 14.01 12:43; 16.01 22:37; 16.01 23:35; 17.01 10:22; 17.01 17:56; 17.01 19:31; 17.01 20:00; 18.01 09:20; 18.01 09:59; 18.01 14:02; 18.01 16:20; 18.01 16:22; 18.01 17:05; 18.01 17:25; 18.01 17:37; 18.01 17:57; 18.01 20:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

to Kägu 22:37 palun loe teemaalgataja seda kommentaari alguses: Minu nn. süü seisneb selles, et enne kui ta välja kolis/ ära läks oli me suhtes üsna pikalt kriis. Kriisini jõudis asi peamiselt sel põhjusel, et mehel oli ülihõivatud graafik ja mina peamiselt lapsega üksinda.

Ehk siis mees on firmaomanik, kel oli ülitihe graafik. Aga äkki naine teadis ka enne lapse saamist, et nii on? Ja ei arvestanud ise sellega? Äkki mees ikka aitas küll, ent naise meelest mitte piisavalt?
Eks igaüks eeldab oma kogemuse järgi…Pika kriisi ajal tõrjus naine meest. Mina ei teeks järeldust, et ainult füüsiliselt tõrjus, loen teemaalgatajast välja, et tõrjus ka sõnaliselt.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 16.01 17:27; 16.01 20:53; 16.01 21:46; 16.01 22:50; 17.01 00:07; 17.01 17:07;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olin analoogses olukorras 2 aastat tagasi 2 väikelapsega. Ka mees läks ja põhjuseks see, et ma ei olnud tema jaoks piisavalt seksikas. Seksi küll andsin, aga nö üles end ei löönud. Sest tegelikult oli kõik minu õlul ja meespool käis vaid tööl ja pärast tööpäeva eeldas, et kõik kodus ette taha ära tehtud. Põhimõtteliselt maksis vaid üüri (mida ka üksi elades tegema peab- oma katuse eest maksma). Ja nii see läks- mõlemapoolne kibestumine kasvas ja ära ta läks. Alguses käisid tunded ja emotsioonid ikka seinast seina, aga aeg annab arutust ja leevendab. Laste ees ei tohi oma meeltesegadust näidata ja tuleb ikkagi teha kõik omalt poolt, et isa- lapse suhe säiliks. Nüüdseks olukord nii, et olen ise maha rahunenud ja väikse kokkuleppelise raha mees maksab, pinda ma ei käi ja umbes nädalas paar tundi käib end lastele näitamas 🙂 Õnneks olen alati osanud oma rahaga ära majandada, palk pole suur, aga tuleb osata hakkama saada. Olengi 24/7 oma kahe eelkooliealise lapsega, uut suhet ei ole ja ei näe praegu ka tulevikus ja nii ma tiksun. Laste isa ka siiamaani ilma uue suhteta. Suhtleme pinnapealselt, riidu ei kisu. Mina ei kahetse midagi- mul on mu kaks soovitud last 🙂 Nii et teemaalgataja- aeg annab arutust ja leevendab..

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

to Kägu 22:37 palun loe teemaalgataja seda kommentaari alguses: Minu nn. süü seisneb selles, et enne kui ta välja kolis/ ära läks oli me suhtes üsna pikalt kriis. Kriisini jõudis asi peamiselt sel põhjusel, et mehel oli ülihõivatud graafik ja mina peamiselt lapsega üksinda.

Ehk siis mees on firmaomanik, kel oli ülitihe graafik. Aga äkki naine teadis ka enne lapse saamist, et nii on? Ja ei arvestanud ise sellega? Äkki mees ikka aitas küll, ent naise meelest mitte piisavalt?
Eks igaüks eeldab oma kogemuse järgi…Pika kriisi ajal tõrjus naine meest. Mina ei teeks järeldust, et ainult füüsiliselt tõrjus, loen teemaalgatajast välja, et tõrjus ka sõnaliselt.

Ülejäänud teemast on välja tulnud ju, et need ülihõivatud ajad tekkisid ühtäkki pärast lapse sündi.
Naine ei arvestanud sellega enne lapse saamist? Kas naised saavad üksinda lapsi? Kas mees ei pea enne lapse saamist millegagi arvestama? Kui teab, et on tööl väga kiired ajad tulemas, siis nt ütlema, et lükkame selle plaani aasta või paari võrra edasi? Kui ei teadnud, et on tulemas, ei saanud ka naine sellega kuidagi ette arvestada. Järelikult pole õigustatud jätta naine lapsega üksi, kui eelnevalt (nagu teemaalgataja samuti kirjutas) sai räägitud sellest, et lapsele peavad mõlemad panustama (mis on minu silmis ka täiesti õige, vähemasti meie kodus toimib asi nii, et lapsed on ikka mõlema vanema, mitte naise omad).

Ja kokkuvõttes ei mängi see kõik nüüd, kui suhe läbi on, mingit rolli. Mehel ei ole õigust jalutada oma lapse juurest kaks kätt taskus minema ja öelda naisele, et ta tuleb praegu rahule jätta. Elu ei käi nii, et teen lapse ja kui see elu ei sobi, astun lihtsalt minema. Naise elust võid astuda. Lapse juurest ei või. Nii teevad ainult väga viletsad inimesed.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt 14.01 12:43; 16.01 22:37; 16.01 23:35; 17.01 10:22; 17.01 17:56; 17.01 19:31; 17.01 20:00; 18.01 09:20; 18.01 09:59; 18.01 14:02; 18.01 16:20; 18.01 16:22; 18.01 17:05; 18.01 17:25; 18.01 17:37; 18.01 17:57; 18.01 20:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas firmaomanik ei peaks tegema töögraafikus veidi muudatusi kui oodatud ja planeeritud laps on sündinud? Ei usu , et naine nõudis lausa igal õhtul tegelemist, kuid nädalas 2 õhtut pole ju palju tahetud ja nädalavahetustel koos perega veeta.
Tagantjärele tarkus on see, et kui kumbki üksteisele vastu tulla ei soovi, siis toimubki kaugenemine.
Kuna mehel oli lihtsam minema kõndida kodust ( naine ju hoolitseb lapse eest edasi ), siis naine ongi nö mahajääja, keda mees veel süüdistab. Esialgu tunnedki süüdi, kuid poole aasta pärast hiljemalt tulevad ka mehe teod ja vead meelde ja näed asju selgema pilguga.
Kindlasti ei pea naisel olema piinlik mehelt elatist või lahutust nõuda. Arusaadav , et talle endale ei tule sellised asjad pähegi, kui mõtleb just tunnetele ja armastusele veel. Paljudel siin soovitajatel on selline olukord aga endal läbielatud juba ja teavad juba kogemustest, et see esialgne ahastus läheb ka mööda.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 16.01 21:36; 16.01 23:38; 17.01 22:41; 18.01 00:02; 18.01 23:23;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No ma ütleks omalt poolt veel paar asja siis lõpetuseks, rohkem ei näe mõtet.
Esiteks, lahutus on suht lõplik teema, sellega ei ole mõtet kiirustada. Üks kuu järelemõtlemisaega ei tundu mulle pikk.
Teiseks, nagu ennegi ütlesin igaüks räägib oma kogemusest. Ehk siin suur hulk väga pettunud naisinimesi nõu andmas. Võib olla tasuks küsida nõu neilt, kel on positiivne elu ja tulemused ette näidata. lahutada jõuab alati 😉
Kolmandaks, no ühe lapse kasvatamine samal ajal emapalka saades ei ole küll mingi juberaske asi. Jah, ma TEAN seda, sest mina olin ise isapuhkusel ka mõnda aega, sest meil oli selline kokkulepe naisega.
Meie laps oli terve ja rahulik muidugi, seega kui teemategija laps oli haige pidevalt või muud raskemad teemad, noh siis oleks teine teema.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 16.01 17:27; 16.01 20:53; 16.01 21:46; 16.01 22:50; 17.01 00:07; 17.01 17:07;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selle peale, et minule näis, et ta ei hooli lapsest. Ega minust. Aga eriti just lapsest. Minu jaoks oli last planeerides väga oluline, et ta oleks mõlema vanema poolt oodatud ja armastatud ning seda rõhutasin ka rasedust planeerides mitmeid kordi. Kui reaalselt aga laps sündinud oli, oli mul tunne, justkui ainus, kes hoolib ja hoolitseb, olen mina.

Pole sa esimene ega viimane, kellele nii tundub. Väikelaste kasvatamine ongi raske aeg ja paneb suhted proovile. Ju siis polnud tugivõrgustik ka nii tugev, et oleks aidanud. Kuna vigu olete teinud mõlemad, siis võiksid tõesti veel oodata, nagu siin soovitati. Olete te üldse abielus?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 15.01 14:57; 15.01 15:27; 16.01 01:11; 16.01 22:26; 17.01 00:23; 18.01 13:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väikeste laste kõrvalt kuhtub ka parim paarisuhe mõneks ajaks. Selle kooshoidmine on paras tegu kui on lapsed, töö, väsimus ja tüdimus ja nõuab natuke enesekontrolli. Sina pingutasid. Kas sa võid ausalt öelda, et mees ei pingutanud (kasvõi tööl, kaudselt teie heaks, kui sina pingutasid kodus oma lapse heaks)? Kas ausalt polnud temal mingit õigust olla väsinud? Mõnikord ongi ju hea, et üks pingutab ühes vallas, teine teises kohas. Oled sa kunagi mõelnud, milleks üldse ABIelu on? Sest koos on lihtsam, kui koos pingutate. Ja ehk tundis mees ka, et sina ei hooli ega tunnusta, ainult nõuad hoolimist. Ja käsu peale seda ei anta.
Huvitav on see, et kui sina keerad selja ja sisistad mehele, et ta jätaks su rahule, siis eeldab naine, et mees roomab roos hambus uuesti ja uuesti tagasi. Sest sina ju nii hirmsasti kannatad. Aga kui mees sama teeb, siis naine annab lahutuse sisse. Sest ega naine ei pea ju kunagi oma tegude üle järele mõtlema ning süüdistavate sõnade ning tigedate tegude tagajärgedega arvestama. Oh ei, see oleks ju lömitamine, õige naine lööb pea selga ja saadab mehele esimeseks meili, et lepime kokku lahutuse, külastuskorra ja elatise. (Iseasi, kas meil üldse lahutusest on mõtet rääkida, teemaalgataja pole kunagi abielu maininud, küllap elavad niisama koos).
Mina ootaks veel, no näiteks kuu aega, pane omale mingi tärmin. Kord nädalas saadaks meili, et last võib vaatama tulla sel ja sel ajal. Kui ei tule, oma asi, teed oma järeldused. Ja edasi siis juba need teised meilid. Saate mõlemad selgeks, kas mingitki tahtmist kummalgi poolel tekib asja lappima hakata või kui pole, siis pole. Hiljem, oma ahastamise ära ahastanud ja aru saanud, et asjast midagi ei tule, on kergem ametliku asjaajamisega tegeleda. Kuhu teil kiiret on, nagu öeldi, lahutada jõuab alati.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt 15.01 15:41; 15.01 17:33; 16.01 00:43; 16.01 09:31; 16.01 10:16; 16.01 15:29; 17.01 09:56; 17.01 14:43; 17.01 15:32; 17.01 16:01; 18.01 13:50; 19.01 00:44; 19.01 12:42; 19.01 14:34; 12.05 11:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No ma ütleks omalt poolt veel paar asja siis lõpetuseks, rohkem ei näe mõtet.
Esiteks, lahutus on suht lõplik teema, sellega ei ole mõtet kiirustada. Üks kuu järelemõtlemisaega ei tundu mulle pikk.
Teiseks, nagu ennegi ütlesin igaüks räägib oma kogemusest. Ehk siin suur hulk väga pettunud naisinimesi nõu andmas. Võib olla tasuks küsida nõu neilt, kel on positiivne elu ja tulemused ette näidata. lahutada jõuab alati ????
Kolmandaks, no ühe lapse kasvatamine samal ajal emapalka saades ei ole küll mingi juberaske asi. Jah, ma TEAN seda, sest mina olin ise isapuhkusel ka mõnda aega, sest meil oli selline kokkulepe naisega.
Meie laps oli terve ja rahulik muidugi, seega kui teemategija laps oli haige pidevalt või muud raskemad teemad, noh siis oleks teine teema.

Esiteks: mees on ühe kuu juba järele mõelnud ja ei soovi endiselt naisega suhelda.
Teiseks: selle pettunud naisinimeste teema mõtled sa ise teistele külge. Minu mees on meie abielus minu võrdne partner, me mõlemad teeme tööd ja panustame võrdselt pereelusse. Kui ma olin lapsehoolduspuhkusel, oli muidugi suurem osa lastega tegemise koormusest minu kanda, aga mu mees ei hoidnud eemale, vaid kibeles koju oma laste juurde. Mul pole talle kui mehele ja isale mitte ühtegi etteheidet ja ma ei kirjuta siin oma soovitusi mitte pettumusest, vaid hoopis isikliku kogemuse põhjal, et see ei ole normaalne asjade käik, et mees tõmbub eemale pärast lapse sündi.
Kolmandaks: isiklike kogemuste põhjal kirjutamist nagu laidad, aga siis lajatad isikliku kogemusega. Et sul küll oli lihtne. Kõigil pole lihtne. Ei pea laps just raske olema, inimesed on erinevad ja vajavad erineval määral tuge ja abi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt 14.01 12:43; 16.01 22:37; 16.01 23:35; 17.01 10:22; 17.01 17:56; 17.01 19:31; 17.01 20:00; 18.01 09:20; 18.01 09:59; 18.01 14:02; 18.01 16:20; 18.01 16:22; 18.01 17:05; 18.01 17:25; 18.01 17:37; 18.01 17:57; 18.01 20:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Noh, pane end siis seksikalt riidesse ja ära tõrju teda 🙂 alustagem lihtsast

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen teemaalgataja.
Minu otsus on praegu võtta aeg maha. Panen jah paika mingi nö. tähtaja enda jaoks. Ja ma otsustasin nii kahel põhjusel, sellepärast, et ma ei soovi rohkem emotsioonide ajel põhjapanevaid ja pöördumatuid samme astuda ning sellepärast, et nagu öeldud, mul ei ole hinges mehest suva ning sellepärast ka, et kui on vähegi võimalik hoida isa ja lapse suhet, siis seda ma teen.

Praegu on ta muidugi mind sügavalt solvanud ja mida kõike veel. Aga veel ei ole mulle selge, kas hoolimatusest või sellest, et nüüd on tema hing sama haige nagu minul toona, kui teda minema ajasin

Lisaks sellele ma ei soovi oma ellu mingit draamat. Ma saan majanduslikult hakkama, nagu kirjutasin, mul on mitmed kinnisvarad. Ja ka mõned lähedased. Laps läheb ka varsti juba lasteaeda ning seda enam on mul peagi taas vabadust nii töö- kui eraeluga tegeleda.

Kui nüüd selle pausi jooksul asjad paremuse suunas ei liigu, eks siis saab jälle edasi mõelda.
Valus on jubedalt endiselt ja kurb ja kahju ja kõik need kehvad tunded. Aga tundes ennast, kui praegu veel edasi “tapleksin”, tunneksin end arvatavasti veel hullemini.

Olen kōikidele kaasamõtlejatele tänulik! Igaüks andis oma parima nõu.
Ja ehk oli see minu lugu kellelegi ennetavaks õppetunniks, kuidas MITTE käituda paarisuhtes, kui majja tuleb väike laps.????

Ja ei, me ei ole abielus, keegi siin küsis. Nii et lahutada poleks nii ehk naa vajadust.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 72 korda. Täpsemalt 14.01 11:11; 14.01 15:17; 14.01 15:25; 14.01 15:27; 14.01 15:32; 14.01 15:42; 14.01 15:48; 14.01 15:50; 14.01 15:51; 14.01 15:53; 14.01 17:39; 14.01 18:00; 14.01 18:21; 14.01 18:37; 14.01 21:58; 14.01 22:14; 14.01 22:44; 14.01 23:04; 15.01 13:26; 15.01 14:05; 15.01 14:14; 15.01 15:19; 15.01 15:21; 15.01 15:33; 15.01 15:54; 15.01 16:28; 15.01 16:35; 16.01 00:29; 16.01 00:32; 16.01 01:02; 16.01 01:07; 16.01 08:22; 16.01 08:44; 16.01 10:00; 16.01 13:29; 16.01 21:15; 16.01 21:25; 16.01 21:39; 16.01 22:17; 17.01 13:49; 17.01 14:34; 17.01 15:01; 17.01 15:42; 17.01 16:34; 17.01 16:58; 17.01 17:02; 17.01 17:20; 17.01 18:36; 17.01 18:40; 17.01 18:42; 17.01 18:44; 17.01 18:59; 17.01 19:03; 17.01 19:07; 17.01 19:17; 17.01 23:11; 18.01 04:43; 18.01 05:21; 18.01 13:00; 18.01 13:38; 18.01 15:56; 18.01 15:59; 18.01 16:09; 18.01 17:34; 18.01 17:47; 18.01 17:52; 18.01 18:02; 18.01 19:53; 18.01 19:58; 18.01 20:18; 19.01 09:20; 19.01 14:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma arvan, et antud juhul lahendaks olukorra vaid naise poolt algatatud samm. Sest mees tunneb, et teda on ebaõiglaselt koheldud, teda on voodist välja visatud ja talt on oodatud mõtete lugemist ning enda meelest rabab ta tööd teha, et perel oleks stabiilne sissetulek, aga kodus saab vastu vaid viha ja süüdistamist. Ta ei oska enda poolt midagi teha selle olukorra lahendamiseks.

Kuigi mõnel siinsel naisel on rääkida ilus näide, kuidas on normaalne, et mees tegeleb lastega ja majapidamisega õhtuti võrdselt naisega, siis statistika näitab, et suhte alguses see enamasti pole sugugi nii.

Esiteks, keskmine mees mõtleb, et naine on sündinud ilma sellisena, et lapsega tegelemine tuleb iseenesest. Lisaks ei ole mehed nii empaatilised ning ei oska end kujutada sellisesse magamatuse faasi, milles imetavad naised elavd. Kolmandaks, mehed on enamasti kasvanud kodudes, kus majapidamise tööd on naiste õlul ja nad tegelikult arvavadki, et see on naiste töö.

Lahendus on rääkida. Rääkida ilma nutmata ja üliemotsionaalseks minemata. Rääkida kohe, kui probleem tekib, mitte lasta vihal enda sisse koguneda. Mitte oodata mehelt kohest vastust vaid lasta tal rahulikult oma juttu seedida. Pakkuda välja konkreetsed lahendused, konkreetsed tööd, mille tegemist sa mehelt ootad. Selgitada, mida tähendab pidev magamatus ja vangistatus 24 h lapse külge. Tunnistada ka end süüdi ülereageerimises ja reaalsete arusaadavate selgituste asemel seksiga manipuleerimises. Öelda, et sa armastad teda ja edaspidi räägid kohe ja üliemotsionaalseks muutumata, kui miski häirib ja oled omakorda nõus kuulama ka mehe arvamust. Ma ei usu et mehe poolt praegu enam mingit lahendust ilma naisepoolse algatuseta tuleks.

Minu pere sai kriisist üle otsekohe, kui ma õppisin mehega ilma nutmata õigeaegse suhtlemise ära.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 17.01 14:25; 17.01 14:41; 18.01 12:03; 18.01 16:05; 18.01 16:42; 18.01 17:18; 20.01 16:16;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma arvan, et antud juhul lahendaks olukorra vaid naise poolt algatatud samm. Sest mees tunneb, et teda on ebaõiglaselt koheldud, teda on voodist välja visatud ja talt on oodatud mõtete lugemist ning enda meelest rabab ta tööd teha, et perel oleks stabiilne sissetulek, aga kodus saab vastu vaid viha ja süüdistamist. Ta ei oska enda poolt midagi teha selle olukorra lahendamiseks.

Kuigi mõnel siinsel naisel on rääkida ilus näide, kuidas on normaalne, et mees tegeleb lastega ja majapidamisega õhtuti võrdselt naisega, siis statistika näitab, et suhte alguses see enamasti pole sugugi nii.

Esiteks, keskmine mees mõtleb, et naine on sündinud ilma sellisena, et lapsega tegelemine tuleb iseenesest. Lisaks ei ole mehed nii empaatilised ning ei oska end kujutada sellisesse magamatuse faasi, milles imetavad naised elavd. Kolmandaks, mehed on enamasti kasvanud kodudes, kus majapidamise tööd on naiste õlul ja nad tegelikult arvavadki, et see on naiste töö.

Lahendus on rääkida. Rääkida ilma nutmata ja üliemotsionaalseks minemata. Rääkida kohe, kui probleem tekib, mitte lasta vihal enda sisse koguneda. Mitte oodata mehelt kohest vastust vaid lasta tal rahulikult oma juttu seedida. Pakkuda välja konkreetsed lahendused, konkreetsed tööd, mille tegemist sa mehelt ootad. Selgitada, mida tähendab pidev magamatus ja vangistatus 24 h lapse külge. Tunnistada ka end süüdi ülereageerimises ja reaalsete arusaadavate selgituste asemel seksiga manipuleerimises. Öelda, et sa armastad teda ja edaspidi räägid kohe ja üliemotsionaalseks muutumata, kui miski häirib ja oled omakorda nõus kuulama ka mehe arvamust. Ma ei usu et mehe poolt praegu enam mingit lahendust ilma naisepoolse algatuseta tuleks.

Minu pere sai kriisist üle otsekohe, kui ma õppisin mehega ilma nutmata õigeaegse suhtlemise ära.

Sul on õigus.
Aga kas lugesid ikka kogu teema läbi?
Ma seda proovisingi teha.???? Püüdsin mehega diskussiooni algatada. Aga ta katkestas mu kõne ja palus mul end rahule jätta. Ma ei saa ju vägisi asju selgeks rääkida, kui temal puudub soov seda teha.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 72 korda. Täpsemalt 14.01 11:11; 14.01 15:17; 14.01 15:25; 14.01 15:27; 14.01 15:32; 14.01 15:42; 14.01 15:48; 14.01 15:50; 14.01 15:51; 14.01 15:53; 14.01 17:39; 14.01 18:00; 14.01 18:21; 14.01 18:37; 14.01 21:58; 14.01 22:14; 14.01 22:44; 14.01 23:04; 15.01 13:26; 15.01 14:05; 15.01 14:14; 15.01 15:19; 15.01 15:21; 15.01 15:33; 15.01 15:54; 15.01 16:28; 15.01 16:35; 16.01 00:29; 16.01 00:32; 16.01 01:02; 16.01 01:07; 16.01 08:22; 16.01 08:44; 16.01 10:00; 16.01 13:29; 16.01 21:15; 16.01 21:25; 16.01 21:39; 16.01 22:17; 17.01 13:49; 17.01 14:34; 17.01 15:01; 17.01 15:42; 17.01 16:34; 17.01 16:58; 17.01 17:02; 17.01 17:20; 17.01 18:36; 17.01 18:40; 17.01 18:42; 17.01 18:44; 17.01 18:59; 17.01 19:03; 17.01 19:07; 17.01 19:17; 17.01 23:11; 18.01 04:43; 18.01 05:21; 18.01 13:00; 18.01 13:38; 18.01 15:56; 18.01 15:59; 18.01 16:09; 18.01 17:34; 18.01 17:47; 18.01 17:52; 18.01 18:02; 18.01 19:53; 18.01 19:58; 18.01 20:18; 19.01 09:20; 19.01 14:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Just, ei saa asju vägisi selgeks teha. Mina olen tähele pannud, et kui teisel poolel pole sisemist valmisolekut ja suutlikkust probleemi teadvustada, sis võid käia või kõrvade peal, tolku sest ei ole. Aga teise poole valmisolek pole “lambist” selge, vaid selgub sageli katse-eksituse meetodil.
Mina nt tunnen sügavat vastumeelsust vastasseisude suhtes ja tahaksin neid vältida. Igasuguseid negatiivsete emotsioonide väljapurskeid elan ma üsna pikalt üle, minu elukaaslane seevastu plahvatab ja kustub ja sellega on tema jaoks asi ammendunud. Olen teinud ettepaneku, et “kaardistaks” mõned meeldimised-vastumeelsused ära, mu elu oleks lihtsam – aga ta pole nõustunud, tema jaoks on sellised mulle rasked vastasseisud midagi, mis on olemas ja millega tuleb leppida. Ma saan aru küll, et kõiki konflikte ei saagi vältida, aga väga mitmeid saaks – ja neist ma räägingi – aga kui teisel poolel pole suutlikkust ja piisavalt empaatiat, siis nii ongi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 17.01 14:41; 17.01 18:38; 17.01 19:56;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, selle kohani ma ei jõudnud, väga pikk teema on. Mina ilmselt prooviksin veel kirjutada üks pikk ja südamlik kiri E-posti. Kui see ka ei aita, siis ilmselt on tegu juba uue suhtega või lihtsalt huvi puudusega.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 17.01 14:25; 17.01 14:41; 18.01 12:03; 18.01 16:05; 18.01 16:42; 18.01 17:18; 20.01 16:16;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nii mõnestki vastusest on näha, et vastaja on ise olnud sinu seisus- üleväsinud üliväsinud noor ema, kes on 24/7 lapsekarjas, ei suuda ega jõua mehele olla naeratav toetav naine, kui tunned, et enda toetust on vähe, seks on viimane asi, mis mõttes on. Mina olen mehele karjunud, et MINA OLEN KA VÄSINUD! kui tülitsesime. Magan hambad laiali enne kui noorem laps mu kõrval magama jääb 🙂 mis seksi siin enam, kes mind siis üles ajada julgeb, saab panniga. Jnejne. See tuleb üle elada, soovitavalt koos, perena. Sul läheb lapsega õige pea kergemaks, ta pole enam tita. Ma räägin, et nii lihtne asi nagu kurnatus, magamatus teeb inimese iseloomuga koledaid asju, õnneks mitte pöördumatult. Mõni inimene ei ole valmis kohe pärast tüli asju klaarima, tõmbub endasse, mõtleb asju selgeks ja ei ole valmis kohe arutama, et mis ja miks juhtus. Kuu aega on juba talle antud, ehk võiks juba toru võtta küll. Lasete sellel ennast lahku ajada, hiljem võite sügavalt kahetseda. Seda muidugi juhul kui on veel midagi päästa ja asi ongi lihtsalt selles. Samahästi võib mees ennast juba suhtest väljakirjutatud arvata olevat või uues suhtes, meie ei tea.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt 15.01 15:41; 15.01 17:33; 16.01 00:43; 16.01 09:31; 16.01 10:16; 16.01 15:29; 17.01 09:56; 17.01 14:43; 17.01 15:32; 17.01 16:01; 18.01 13:50; 19.01 00:44; 19.01 12:42; 19.01 14:34; 12.05 11:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nii mõnestki vastusest on näha, et vastaja on ise olnud sinu seisus- üleväsinud üliväsinud noor ema, kes on 24/7 lapsekarjas, ei suuda ega jõua mehele olla naeratav toetav naine, kui tunned, et enda toetust on vähe, seks on viimane asi, mis mõttes on. Mina olen mehele karjunud, et MINA OLEN KA VÄSINUD! kui tülitsesime. Magan hambad laiali enne kui noorem laps mu kõrval magama jääb ???? mis seksi siin enam, kes mind siis üles ajada julgeb, saab panniga. Jnejne. See tuleb üle elada, soovitavalt koos, perena. Sul läheb lapsega õige pea kergemaks, ta pole enam tita. Ma räägin, et nii lihtne asi nagu kurnatus, magamatus teeb inimese iseloomuga koledaid asju, õnneks mitte pöördumatult. Lasete sellel ennast lahku ajada, hiljem võite sügavalt kahetseda. Seda muidugi juhul kui on veel midagi pääast ja asi ongi lihtsalt selles. Samahästi võib mees ennast juba suhtest väljakirjutatud arvata olevat või uues suhtes, meie ei tea.

Ma tean, et mina jään täiesti kindlasti kahetsema, kui suhe nüüd niimoodi lõppeb.
Aga ma ei oska mitte midagi teha.
See on ju ahistamine, kui inimene ütleb sulle, et praegu jäta mind rahule (ja sellele eelnevalt veel, et temal ei ole soovi enam jätkata) ning ma lähen ikka uuesti rääkida püüdma. Mulle näib küll, et ta tõesti ei taha enam asju parandada. Ja kahjuks näib ka, et on ikkagi keegi talle tekkinud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 72 korda. Täpsemalt 14.01 11:11; 14.01 15:17; 14.01 15:25; 14.01 15:27; 14.01 15:32; 14.01 15:42; 14.01 15:48; 14.01 15:50; 14.01 15:51; 14.01 15:53; 14.01 17:39; 14.01 18:00; 14.01 18:21; 14.01 18:37; 14.01 21:58; 14.01 22:14; 14.01 22:44; 14.01 23:04; 15.01 13:26; 15.01 14:05; 15.01 14:14; 15.01 15:19; 15.01 15:21; 15.01 15:33; 15.01 15:54; 15.01 16:28; 15.01 16:35; 16.01 00:29; 16.01 00:32; 16.01 01:02; 16.01 01:07; 16.01 08:22; 16.01 08:44; 16.01 10:00; 16.01 13:29; 16.01 21:15; 16.01 21:25; 16.01 21:39; 16.01 22:17; 17.01 13:49; 17.01 14:34; 17.01 15:01; 17.01 15:42; 17.01 16:34; 17.01 16:58; 17.01 17:02; 17.01 17:20; 17.01 18:36; 17.01 18:40; 17.01 18:42; 17.01 18:44; 17.01 18:59; 17.01 19:03; 17.01 19:07; 17.01 19:17; 17.01 23:11; 18.01 04:43; 18.01 05:21; 18.01 13:00; 18.01 13:38; 18.01 15:56; 18.01 15:59; 18.01 16:09; 18.01 17:34; 18.01 17:47; 18.01 17:52; 18.01 18:02; 18.01 19:53; 18.01 19:58; 18.01 20:18; 19.01 09:20; 19.01 14:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

NÜÜD tahad sina rääkida. Sa just olid ju nõus, et annad talle veel mingi aja. Aga mitte lõpmatuseni, kaks nädalat, veel kuu vms. Aga rääkida tuleb, ei ole nii, et hajub pildilt ja ongi kõik korras selle suhtega.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt 15.01 15:41; 15.01 17:33; 16.01 00:43; 16.01 09:31; 16.01 10:16; 16.01 15:29; 17.01 09:56; 17.01 14:43; 17.01 15:32; 17.01 16:01; 18.01 13:50; 19.01 00:44; 19.01 12:42; 19.01 14:34; 12.05 11:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

NÜÜD tahad sina rääkida. Sa just olid ju nõus, et annad talle veel mingi aja. Aga mitte lõpmatuseni, kaks nädalat, veel kuu vms. Aga rääkida tuleb, ei ole nii, et hajub pildilt ja ongi kõik korras selle suhtega.

Annan jah aja.
Ainult et kui see aeg täis saab ja ongi nii, et mehest ei kippu ega kõppu, no siis ongi läbi ju? Sest ega ma siis ka ju ei saa teda vägisi rääkima panna.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 72 korda. Täpsemalt 14.01 11:11; 14.01 15:17; 14.01 15:25; 14.01 15:27; 14.01 15:32; 14.01 15:42; 14.01 15:48; 14.01 15:50; 14.01 15:51; 14.01 15:53; 14.01 17:39; 14.01 18:00; 14.01 18:21; 14.01 18:37; 14.01 21:58; 14.01 22:14; 14.01 22:44; 14.01 23:04; 15.01 13:26; 15.01 14:05; 15.01 14:14; 15.01 15:19; 15.01 15:21; 15.01 15:33; 15.01 15:54; 15.01 16:28; 15.01 16:35; 16.01 00:29; 16.01 00:32; 16.01 01:02; 16.01 01:07; 16.01 08:22; 16.01 08:44; 16.01 10:00; 16.01 13:29; 16.01 21:15; 16.01 21:25; 16.01 21:39; 16.01 22:17; 17.01 13:49; 17.01 14:34; 17.01 15:01; 17.01 15:42; 17.01 16:34; 17.01 16:58; 17.01 17:02; 17.01 17:20; 17.01 18:36; 17.01 18:40; 17.01 18:42; 17.01 18:44; 17.01 18:59; 17.01 19:03; 17.01 19:07; 17.01 19:17; 17.01 23:11; 18.01 04:43; 18.01 05:21; 18.01 13:00; 18.01 13:38; 18.01 15:56; 18.01 15:59; 18.01 16:09; 18.01 17:34; 18.01 17:47; 18.01 17:52; 18.01 18:02; 18.01 19:53; 18.01 19:58; 18.01 20:18; 19.01 09:20; 19.01 14:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No SIIS on küll läbi jah, siis pole mõtet ennast pettagi lootusega, et tal oli telefoni aku tühi ja palju tööd, ei saand helistada 🙂 siis on aeg need ametliku tooniga meilid saata. Aga parem kui tema midagi sellest tärminist ja ajapiirangust ka teaks, leppige kohtumine nt 1 kuu pärast kokku. Aga lapsele külla võiks ta ikka tulla sel ajal!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt 15.01 15:41; 15.01 17:33; 16.01 00:43; 16.01 09:31; 16.01 10:16; 16.01 15:29; 17.01 09:56; 17.01 14:43; 17.01 15:32; 17.01 16:01; 18.01 13:50; 19.01 00:44; 19.01 12:42; 19.01 14:34; 12.05 11:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

NÜÜD tahad sina rääkida. Sa just olid ju nõus, et annad talle veel mingi aja. Aga mitte lõpmatuseni, kaks nädalat, veel kuu vms. Aga rääkida tuleb, ei ole nii, et hajub pildilt ja ongi kõik korras selle suhtega.

Annan jah aja.
Ainult et kui see aeg täis saab ja ongi nii, et mehest ei kippu ega kõppu, no siis ongi läbi ju? Sest ega ma siis ka ju ei saa teda vägisi rääkima panna.

ma sain eelnevatest vastustest aru, et korra helistasid ja tal polnud aega. Siis oled vastamata kõnet teinud. Oled kirja saatnud. Ja nüüd ootadki?

Kallis inimene, sa tead kus ta kontor asub. Mine sinna, vaata oma kirja spämmi kaustast ja tundmatu numbri vastamata kõnet. Saate samas oma jutud räägitud ja näed ära, kas ta elutseb seal või on kuskil armukesega. Võta midagi head ka kaasa, mis ta seal kontoris sööb? Ma võtaks kreemise koogi, saab vajadusel talle näkku vajutada selle.

Ja kuidas see draama mind aitaks? Jah see võib nii olla, nagu kirjutad. Aga mida see paljastus parandaks meievahelistes suhetes? Või suhetes isa ja lapse vahel?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 72 korda. Täpsemalt 14.01 11:11; 14.01 15:17; 14.01 15:25; 14.01 15:27; 14.01 15:32; 14.01 15:42; 14.01 15:48; 14.01 15:50; 14.01 15:51; 14.01 15:53; 14.01 17:39; 14.01 18:00; 14.01 18:21; 14.01 18:37; 14.01 21:58; 14.01 22:14; 14.01 22:44; 14.01 23:04; 15.01 13:26; 15.01 14:05; 15.01 14:14; 15.01 15:19; 15.01 15:21; 15.01 15:33; 15.01 15:54; 15.01 16:28; 15.01 16:35; 16.01 00:29; 16.01 00:32; 16.01 01:02; 16.01 01:07; 16.01 08:22; 16.01 08:44; 16.01 10:00; 16.01 13:29; 16.01 21:15; 16.01 21:25; 16.01 21:39; 16.01 22:17; 17.01 13:49; 17.01 14:34; 17.01 15:01; 17.01 15:42; 17.01 16:34; 17.01 16:58; 17.01 17:02; 17.01 17:20; 17.01 18:36; 17.01 18:40; 17.01 18:42; 17.01 18:44; 17.01 18:59; 17.01 19:03; 17.01 19:07; 17.01 19:17; 17.01 23:11; 18.01 04:43; 18.01 05:21; 18.01 13:00; 18.01 13:38; 18.01 15:56; 18.01 15:59; 18.01 16:09; 18.01 17:34; 18.01 17:47; 18.01 17:52; 18.01 18:02; 18.01 19:53; 18.01 19:58; 18.01 20:18; 19.01 09:20; 19.01 14:21;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 121 kuni 150 (kokku 250 )


Esileht Pereelu ja suhted Ei soovi kaotada oma meest :(

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.