Esileht Rasestumine ja lapse ootamine 3 IVF nulliringi ja munarakud

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 34 )

Teema: 3 IVF nulliringi ja munarakud

Postitas:

Hei!

Alustasin oma IVF teekonnaga oktoober 2018. Esimene punktsioon toimus 2018 nov lõpus ja saadi tookord 32 rakku. 16 neist läksid külma ja värsket siirdamist teha ei saanud hüperi tõttu. Nende 16 rakuga sai teha mitu kuud hiljem 2 külmaringi, mõlemad ebaõnnestusid. Järgmine täisring ja punktsioon toimus nüüd juunis 2019 ja saadi 13 rakku. Saime teha värske siirdamise (3 päevane, 12 rakuline). 21 juuni oli siirdamine ja eile sain teada, et ebaõnnestus ja külma ei läinud midagi. Minu jaoks oli see nii suur šokk.. Üldse kõik siirdamised on olnud nulliringid, ei mingit pesastumist. (Mainin, et 2016 aprillis rasestusin ise loomulikult aga peetus 8+4 nädalal ja 2017 nov lap op, midagi ei leitud). Arsti sõnul munarakud lihtsalt halva kvaliteediga (vanus 26). Nüüd saamegi edasi minna alles oktoobris. (Mees kontrollitud ja kõik ok).

Teadjamad/kogenenumad, kas teie olete proovinud näiteks Inofolicut või Inovot? (Ka arst soovitas viimast aga pidi Inofolicuga vist sama toime olema) ja näiteks mehele Sermatrop Alphat, kas on nendest midagi reaalselt kasu olnud? Et mingid näidud natukenegi paranenud vms. Ausaltöeldes hakkab lootus kaduma ja keha on sellest kõigest meeletult stressis lihtsalt. Eile sai ulutud mitu tundi jutti aga ega see beebit ju ikka meile ei too.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ära kaota lootust.

Muud ei ole kasutanud aga mees sõi seematrop alphat ja aitas. Tal oli kõrge palavik ja näidud väga kehvad. Selle abiga saime ilusti korda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

MarVar – kas see sermatrop alpha muutis sperma kvaliteedi paremaks või tõstis nö spermakogust ka?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hei!

Alustasin oma IVF teekonnaga oktoober 2018. Esimene punktsioon toimus 2018 nov lõpus ja saadi tookord 32 rakku. 16 neist läksid külma ja värsket siirdamist teha ei saanud hüperi tõttu. Nende 16 rakuga sai teha mitu kuud hiljem 2 külmaringi, mõlemad ebaõnnestusid. Järgmine täisring ja punktsioon toimus nüüd juunis 2019 ja saadi 13 rakku. Saime teha värske siirdamise (3 päevane, 12 rakuline). 21 juuni oli siirdamine ja eile sain teada, et ebaõnnestus ja külma ei läinud midagi. Minu jaoks oli see nii suur šokk.. Üldse kõik siirdamised on olnud nulliringid, ei mingit pesastumist. (Mainin, et 2016 aprillis rasestusin ise loomulikult aga peetus 8+4 nädalal ja 2017 nov lap op, midagi ei leitud). Arsti sõnul munarakud lihtsalt halva kvaliteediga (vanus 26). Nüüd saamegi edasi minna alles oktoobris. (Mees kontrollitud ja kõik ok).

Teadjamad/kogenenumad, kas teie olete proovinud näiteks Inofolicut või Inovot? (Ka arst soovitas viimast aga pidi Inofolicuga vist sama toime olema) ja näiteks mehele Sermatrop Alphat, kas on nendest midagi reaalselt kasu olnud? Et mingid näidud natukenegi paranenud vms. Ausaltöeldes hakkab lootus kaduma ja keha on sellest kõigest meeletult stressis lihtsalt. Eile sai ulutud mitu tundi jutti aga ega see beebit ju ikka meile ei too.

Mina võin kinnitada oma mehe näol, et vitamiinide võtmine aitab. Minu mees võttis küll Man+ Conception (enamus koostiosi samad, mis Sermatrop Alfal) ning mehe tervete seemnerakkude protsent tõusis 1%-lt 3%-ni 2,5 kuuga. Kuna Sermatrop on kolm korda kallim vitamiin, siis võib ehk eeldada, et sellega saab veel paremad tulemused, aga seda muidugi kinnitada ei saa.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.07 13:01; 04.07 11:10;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oi , tõesti kehv seis aga ütlen samuti, et kõik on pidevas muutumises. Turguta Q10 ja muud antioksüdandid. See kas neist kasu ei tea me iial. Kahju ei tee 🙂 Siiski räägin ühest asjast mis võib olla samuti ebaõnnestumiste põhjus. Paks veri!
Minul oli peetumine 2016 ja tegime selle kindlaks, ise nõudsin vereteste. Diagnoos kinnitus ja hakkasin võtma Hjärtemagnyli juba planeerides. 2017 rasedusega hakkasin kohe verevedeldajat Clexane süstima ja nii kogu raseduse aja ja veel paar kuud hiljem ka. See võib olla tõsine probleem kuna emakas lihtsalt minitrombid ja embrüo v loode ei saa toiteaineid kätte ja peetubki.
Nyyd IVF käsil, sama teema, võtsin usinasti Hjärtemagnyli mis on südameaspiriin ja peale punktsiooni süstin Clexanet.
Minul oli

Hei!

Alustasin oma IVF teekonnaga oktoober 2018. Esimene punktsioon toimus 2018 nov lõpus ja saadi tookord 32 rakku. 16 neist läksid külma ja värsket siirdamist teha ei saanud hüperi tõttu. Nende 16 rakuga sai teha mitu kuud hiljem 2 külmaringi, mõlemad ebaõnnestusid. Järgmine täisring ja punktsioon toimus nüüd juunis 2019 ja saadi 13 rakku. Saime teha värske siirdamise (3 päevane, 12 rakuline). 21 juuni oli siirdamine ja eile sain teada, et ebaõnnestus ja külma ei läinud midagi. Minu jaoks oli see nii suur šokk.. Üldse kõik siirdamised on olnud nulliringid, ei mingit pesastumist. (Mainin, et 2016 aprillis rasestusin ise loomulikult aga peetus 8+4 nädalal ja 2017 nov lap op, midagi ei leitud). Arsti sõnul munarakud lihtsalt halva kvaliteediga (vanus 26). Nüüd saamegi edasi minna alles oktoobris. (Mees kontrollitud ja kõik ok).

Teadjamad/kogenenumad, kas teie olete proovinud näiteks Inofolicut või Inovot? (Ka arst soovitas viimast aga pidi Inofolicuga vist sama toime olema) ja näiteks mehele Sermatrop Alphat, kas on nendest midagi reaalselt kasu olnud? Et mingid näidud natukenegi paranenud vms. Ausaltöeldes hakkab lootus kaduma ja keha on sellest kõigest meeletult stressis lihtsalt. Eile sai ulutud mitu tundi jutti aga ega see beebit ju ikka meile ei too.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vaevalt et Inofolic munarakkude kvaliteeti parandab, see on spetsiifilisemalt pcos rohi, kvaliteeti saab parandada raviskeemi muutmisega (pikk vs lühike skeem, rohud, stimulatsiooni pikkus, et saada kasvõi vähem, aga ühtlasemalt küpsenud rakke jne). Kui munarakke on palju, aga ma ei näe just halva kvaliteeti reetvaid märke, jah viljastusid küll üsna vähesed ja kasvatamise ka elavad üle vähesed. Kas mehe spermaga on kõik ok või võib seal olla põhjus, miks viljastus 32 munarakust pooled ja miks need edasi ei arene?
Ka minu 5 IVF katsest oli õnnestunud ainukesena viimane, kus ma võtsin punktsioonist alates kuni 32.ndl südamespiriini. Mitte omast tarkusest vaid olid ka diagnoositud kilpnäärmevastased antikehad (Hashimoto türeoidiit, kuigi tsh oli veel ok, raseduse 6.ndl hakkasin ka L-türoksiini juurde võtma, sest väheks jäi kahele ja lootele on kilpnäärmehormooni vähesus ohtlik). See on kõige lihtsam verevedeldamine, ohutu, kuna see 50mg-75mg on nii väike doos, et mõjub ainult vere hüübimisele. Päris sünnituseni ei võeta teoreetilise verejooksu ja verekaotuse ohu pärast sünnitusel.
Kui sul on tõesti ka sellised diagnoosid, siis küsi arsti käest, kas järgmise ivfi ajal võiksid seda proovida (osad välismaa kliinikud kasutavad seda ka nö igaks juhuks mõnikord, alandab põletikureaktsiooni ja vereliistakute kleepuvust-hüübivust jne). munarakkude kvaliteeti see ei mõjuta, aga võib pesastumise õnnestumisele kaasa aidata.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hei!

Alustasin oma IVF teekonnaga oktoober 2018. Esimene punktsioon toimus 2018 nov lõpus ja saadi tookord 32 rakku. 16 neist läksid külma ja värsket siirdamist teha ei saanud hüperi tõttu. Nende 16 rakuga sai teha mitu kuud hiljem 2 külmaringi, mõlemad ebaõnnestusid. Järgmine täisring ja punktsioon toimus nüüd juunis 2019 ja saadi 13 rakku. Saime teha värske siirdamise (3 päevane, 12 rakuline). 21 juuni oli siirdamine ja eile sain teada, et ebaõnnestus ja külma ei läinud midagi. Minu jaoks oli see nii suur šokk.. Üldse kõik siirdamised on olnud nulliringid, ei mingit pesastumist. (Mainin, et 2016 aprillis rasestusin ise loomulikult aga peetus 8+4 nädalal ja 2017 nov lap op, midagi ei leitud). Arsti sõnul munarakud lihtsalt halva kvaliteediga (vanus 26). Nüüd saamegi edasi minna alles oktoobris. (Mees kontrollitud ja kõik ok).

Teadjamad/kogenenumad, kas teie olete proovinud näiteks Inofolicut või Inovot? (Ka arst soovitas viimast aga pidi Inofolicuga vist sama toime olema) ja näiteks mehele Sermatrop Alphat, kas on nendest midagi reaalselt kasu olnud? Et mingid näidud natukenegi paranenud vms. Ausaltöeldes hakkab lootus kaduma ja keha on sellest kõigest meeletult stressis lihtsalt. Eile sai ulutud mitu tundi jutti aga ega see beebit ju ikka meile ei too.

Kui mehel ok , milleks arst soovitab tal sel juhul Sermatrop Alphat võtta ? Jääb selgusetuks… et siiski pole kõik ok????? kui mehe näidud korras, siis miks peaks arst soovitama lambist võtta kalleid vitamiine????
Inovo on puhtam, kui infolic. Olen lugenud. Kasutanud mitte. Kas sul on määratud ka AMH?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen teemaalgataja!

Kägu 1:27
Minul on ka autoimmuune türeoidiit ja antikehade tiiter kõrge, võtan igapäev 0.50mg l-thyroxini. Aga tsh näit ka siiamaani normi piires olnud. Kas minul võiks ka südameaspiriinist kasu olla? (Päevad on mul jah ka tavaliselt vererohked ja klombilised). Kas seda saab synlabis ise ka testida, et kd veri liiga paks v mitte? Lisaks on arsti arvates mul ka adenomüoos, kuigi 2017 a peale LAPi ei räägitud mulle sellest mitte midagi. Kas teil käskis arst võtma hakata või hakkasite nö ise, kui näidud teada?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kägu 8:12
Arst mulle seda ei soovitanud. Jah ütles, et mehe näidud korras aga võiksid vb nõksa paremad tulemused veel olla, sellepärast uurin siin ise maad.. Hetkel võtab ta teist kuud Wellman Conceptionit. Mõtleskn lihtsalt, et äkki kallimaga paremad tulemused.
AMH-d pole määratud.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

26-aastasel pole amhiga veel midagi peale hakata, munarakke peaks olema hulgim veel. Iseasi on kvaliteet, et rohtudega liiga kiirelt või liiga aeglaselt küpsetada, siis ei pruugi nad olla viljastumisvõimelised. Nt mulle ei sobinud nn pikk skeem, kus enne stimulatsiooni peab 1 lehe pille sööma, et hormoonide tase oleks madal ja saaks rohtudega stimuleerida- folliikuleid oli palju vähem kui hilisemate skeemidega ja ei viljastunud ka.
Mehepoolsed- mehe sperma oli halb, aga mitte nii halb, et polekls loomulikult üldse lootust olnud. Kuid ivfil selgus, et isegi katseklaasis ikka ei viljasta, ühel ivfil tehti pooltele niisama ja pooltele icsi, lõpuks tehti kõikidele icsi ehk süstiti spermid munaraku sisse.
Nn paks veri on rahvapärane termin ja päris sellist proovi pole olemas (on vere viskoossus, vereliisatkute arv jne), aga su raviarstil on olemas su vereproovid ja kõik andmed, uuri, kas järgmise ivfi ajal võiks sinu näitude ja muredega aspiriinist kasu olla.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen teemaalgataja.
Minul oli esimese ja teise nö ettevalmistuse vahe punktsiooniks ainult see, et novembris oli gonali süstimise doos 112,5 ja peale punktsiooni süstisin ka mõni aeg verevedeldajat. Aga nüüd oli doos 75 ja paar päeva vahele siis 112,5. Põhjuseks see, et mu keha reageeris ravimile päris hästi ja ta seekord ei tahtnud niipalju munarakke saada kui eelmine kord, et kui vähem, siis kvaliteetsemad ka jne. Sellepärast oligi minu suureks šokiks see, et 13 saadi, 1 siirdati ja külma mitte midagi :O ja eelmine kord pandi külma 16tk, millest sai vaid 2 külmaringi. Et miks seekord nii halvasti läks siis. 🙁

Kas keegi teab, kas sellel on tõepõhi all, et kalorivaese dieediga saab ka munaraku kvaliteeti parandada?

Nüüd viimane aasta tegutsetud nii tihedalt IVF-iga, et ise pole ka u aasta proovida saanud. Minu küsimusele, et kas mul on võimalus jääda üldse ise rasedaks? Vastas arst, et ma usun, et ikka, et oled ju siin jäänud ka 2016 aastal täitsa ise.. Sul on ju munajuhad läbitavad ja mehel ka mingit suurt jonksu sees pole ja ov toimub. Mind aga paneb mõtlema see, et kui IVFiga seis suht jama, mis siis veel nö ise rasestumisest rääkida? Ohjah… Nii keeruline on kõik 🙁

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Üks ei välista teist, paljud on jäänud ivfide vahel nö “hoog sees” rasedaks. Teil pole ju rasestumist välistavaid probleeme, miks ei võiks ise jääda, ov on, oled ise jäänud, mees enam-vähem…
Kaua enne ivfi tegemist proovisite? Kas on nö seletamatu viljatuse diagnoos, st midagi suurt polegi leitud, lihtsalt ei jää (või õigemini olete ju jäänud). Kui need ivfid hakkavad ajudele, siis pea veidi vahet, las keha puhkab. Sa pole ju 40, et enam kuskile lükata isegi paariks kuuks ei anna protseduure (jah, eks õudne on kogu aeg oodata, ma tean seda tunnet hästi).

Igatahes edu sulle! Ja ära anna alla. Puhka vahepeal, aga ära püssi põõsasse viska.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kägu 12:42

Jah, diagnoosiks ongi lihtsalt seletamatu viljatus. (Minul siis lihtsalt autoimmuunne türeoidiit, millega võtan l-türoksiini, adenomüoos (mis pole ka 100% kindel ja vahepeal räägiti, et ka polütsüstilised munasarjad, mida viimastel kordadel pole enam mainitud). Enne seda proovisime 4 aastat ise. Mille sisse jäi siis see 1 rasedus, mis peetus 2016 aastal.

Ega nüüd ongi aeg puhkamiseks/olemiseks, kuna asjaga saab edasi minna alles oktoobris, kui sedagi.. Oleneb, kuidas haigekassa rahadega lood. Hakkasin eilsest inofolikut ka 1 pakk päevas jooma, usun, et paha ta ikka ei tee.

Saan aru, et minu probleemiks vist praegu põhiliselt see, et ei kinnitu/pesastu. Sest igakord veretest olnud 1 või allagi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas prolaktiin on sul kontrollitud ja ov üldiselt on kõik ok? See kilpnäärmeasi võib tõsta ka prolaktiini ja häirida ov toimumist, aga vast see on ok, kui tsükkel ilusti käib.

Ei, paha Inofolic kindlasti ei tee, see põhimõtteliselt Bvitamiinide segu.
Puhka, söö hästi palju värsket ja naudi suve! Kui sina võtad Inofolicut ja mees meeste vitamiine, võib ju näkata ka! Igatahes hoian pöidlaid ja varbaid 😀 (minu meelest see s.Alfa ei õigusta kallist hinda, koostis on peaaegu sama mis Wellmanil, vt ise koostisi https://www.vitabiotics.com/wellman/conception ja https://sermatropalfa.com/about-product/ mõnda asja on ühes rohkem, mõnda teises, aga kõik vitamiinid on mõlemas ja mikroelemente ja taimseid ühendeid on odavas rohkemgi)

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kägu 14:28

Jah, tõsi. Ka prolaktiin oli mul siin u aasta tagasi kõrge (hetkel ei tea). Aga alles eelmine kuu tegin ov teste ja sain positiivse testi.. Kas prolaktiin võib ainult nö ov-le halvasti mõjuda või kuidagimoodi veel? Tookord arst ütles,et sellega pm ei pea midagi tegema. Neid vitamiini koostisi võrdlesin ma ise ka jah ja jääme hetkel ikka wellmani juurde, ehk kunagi hiljem proovib seda kallimat.

Nüüd viimane aasta väga intensiivselt tõesti olnud IVF teemas, et nüüd sööme vitamiine ja oleme lihtsalt niisama. Ehk on lootust..

Aga aitäh sulle kaasa elamast!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Võin lohutada, samade jamadega kimpus olnuna ja kunagi 4+ aastat viljatusega hädas olnuna olen nüüd kolme lapse ema (ivf kaksikud ja pesamuna tuli kogemata täitsa ise). Seega lootust on alati. Pealegi oled sina minust palju noorem, juba see üksi tõstab õnnestumise tõenäosust.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kägu 15:16

Kas mäletate, mitmenda IVFiga tookord õnnestus?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õnnestus 5. ivf (neist ainult 1 külmaring) siis 200% tulemusega. Ülejäänud olid täielikud nulliringid, hcg oli olematu. Kokku 2 aastat torkimist, ootusi ja lootusi ja pettumusi. Karm, ausalt öeldes. Konkreetset põhjust ei saanudki, aga ehk võiski asi olla antikehades+ nn paks veri, mis pesastumist segas, või oli asi lihtsalt juhuses, et koos aspiriiniga õnnestus, kes seda enam tagantjärele öelda teab.
Üks teadustöö soomlastel ivf-icsi ja aspiriini kohta jne: http://jultika.oulu.fi/Record/isbn978-951-42-9620-8
ja eestikeelne jutt ana (tuumavastastest antikehadest) ja apririinist : Et suurendada embrüo implantatsiooni tõenäosust abistava reproduktsiooni protseduuril (IVF), on soovitatav enne IVFi seropositiivseid autoantikehade sündroomiga (kliiniliselt terveid) patsiente ravida väheses koguses hepariini ja aspiriiniga. Kõrgelt hinnatakse lühiajalise immuunsupressiivse ravi (16-beetametüülprednisolooniga doosides 16– 60 mg) tõhusust enne IVF-protseduuri. Väike annus (150–300 mg) aspiriini parandab kahjustatud emaka perfusiooni ning tagab parema võimaluse rasestumiseks (18, 19).

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aitäh Sulle vastamast. Sinu lugu annab lootust..

Kas saite teada ka tookord, miks ei kinnitunud või milles oli asi?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kägu 16:03.

Kas hakkasite tookord omaalgatusel või arsti ettekirjutusel aspiriini võtma?

Ise ma sellega niisama alustada ei julgeks. Hetkel arst puhkusel terve juuli kuu ja järgmiseks IVFiks pidi minema oktoobris alles :/. Kui vaid oleks selles asi..

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina ausalt öeldes hakkasin võtma omal algatusel, eeldusel, et see 75mg (kõige lahjem südameaspiriin päevas) ei oma nagunii mingit erilist kõrvaltoimet. Paljud keskealised mehed võtavad neid profülaktiliselt aastaid.
Muide, kui ei taha hakata võtma aspiriini, siis hakka võtma kalaõli kapsleid, ca 500mg-1g päevas, hea omega-3 allikas ja sel on ka muide verd vedeldav toime ja vähendab kehas põletikufooni (millest on ka paljud autoimmuunhaigused, sh hashimoto). See ei peaks küll vastunäidustatud olema mingiski mõttes. (Kuigi, kunagi ammu võtsin pikalt 1g kalaõlikapsleid, siis hakkas pikapeale sinikaid kergelt tulema, mis tähendab, et natuke liiast sai isegi.)
Tähtis on just EPA omega3 alaliik:

Mis ülesanne on oomega-3-rasvhapetel?

Oomega-3-rasvhappeid on palju. Kolm neist on inimese jaoks väga tähtsad, sest need on asendamatud (või teatud määral asendamatud) rasvhapped. ALA, DHA ja EPA on enim uuritud oomega-3-rasvhapped.
ALA

ALA on asendamatu rasvhape, millest organism on suuteline sünteesima teisi vajaminevaid rasvhappeid.
ALA-l on neuroprotektiivne ja insuldiriski vähendav toime.

EPA

EPA on tuntud eeskätt põletikku alandava toime poolest.
Ta vähendab valuaistingut ja turset, aga tuntud on ka tema verd vedeldav ja trombe vähendav toime.

DHA

DHA osaleb olulise struktuuriühikuna aju, silmade ja naha rakkudes.

Oomega-3 rasvhapete tähtsus kehas

Nii EPA kui ka DHA arvatakse alandavat triglütseriidide ja eeskätt nn halva kolesterooli (LDC) sisaldust veres. Nii tõhustavad nad südame jõudlust ja tervist, parendades samal ajal pea ja lihaste verevarustust.
Täheldatud on ka keha paremat hapnikuvarustust koos hingamisteede suutlikkuse tõusuga ning nägemise paranemist.
Uuringud näitavad, et oomega-3-rasvhapped parendavad kognitiivset võimekust.
Boonusena hoiavad nad meeleolu positiivses toonuses, tõrjuvad eeldatavasti depressiooni ja neurodegeneratiivseid häireid ning vanadusest tulenevat kognitiivse võimekuse langust.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

autoimmuunhaigusega peaks gluteenivabal dieedil olema, hashimoto võib ka taustal olla põhjuseks, miks ei rasestu. toitumisega peaks algpõhjused likvideerima. mine konsulteeri mõne hea toitumisterapeudiga. näiteks kasvõi Liis Orav.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Noojah, need toitumised… kes siunab maapõhja gluteeni, kes kaseiini. Kui sul pole tsöliaakiat/nisuvalgu talumatust või tundlikkust või piimavalgu talumatust, siis nende ärajätmine ei muuda mitte muhvigi. Kui on probleem, siis muidugi muudab. Leaky gut ja muud toredad, millest tavaarstid midagi ei arva, aga milles võib oma iva olla nii mõnegi inimese jaoks. Neid antikehi saab ka Synlabis analüüsida, kui peaks olema huvi:
https://minu.synlab.ee/toode/laktoosi-ja-gluteenitalumatuse-pakett/ (kaseiini kohta eraldi testi vist pole).
Olen aastaid juba gluteenivabal ja kaseiinivabal toitumisel (absoluutselt mitte enda, vaid nüüd juba lapse pärast, talle see aitab muide), täiesti elatav, aga minu hormoonihädad olid sünnitusega nagunii “terveks ravitud” juba mitu aastat enne. Täitsa ilusti saab toitu teha ja kõike saab endale lubada, pannkookidest jäätiseni. Kusjuures piimavabal dieedil pole mul migreeni, mis mind tavaliselt kimbutas enne päevade algust (hormoonidele tundlik migreenitüüp, naistel tavaline), minu puhul on suurem pahalane piimavalk kui gluteen.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina ausalt öeldes hakkasin võtma omal algatusel, eeldusel, et see 75mg (kõige lahjem südameaspiriin päevas) ei oma nagunii mingit erilist kõrvaltoimet. Paljud keskealised mehed võtavad neid profülaktiliselt aastaid.

Muide, kui ei taha hakata võtma aspiriini, siis hakka võtma kalaõli kapsleid, ca 500mg-1g päevas, hea omega-3 allikas ja sel on ka muide verd vedeldav toime ja vähendab kehas põletikufooni (millest on ka paljud autoimmuunhaigused, sh hashimoto). See ei peaks küll vastunäidustatud olema mingiski mõttes. (Kuigi, kunagi ammu võtsin pikalt 1g kalaõlikapsleid, siis hakkas pikapeale sinikaid kergelt tulema, mis tähendab, et natuke liiast sai isegi.)

Tähtis on just EPA omega3 alaliik:

Mis ülesanne on oomega-3-rasvhapetel?

Oomega-3-rasvhappeid on palju. Kolm neist on inimese jaoks väga tähtsad, sest need on asendamatud (või teatud määral asendamatud) rasvhapped. ALA, DHA ja EPA on enim uuritud oomega-3-rasvhapped.

ALA

ALA on asendamatu rasvhape, millest organism on suuteline sünteesima teisi vajaminevaid rasvhappeid.

ALA-l on neuroprotektiivne ja insuldiriski vähendav toime.

EPA

EPA on tuntud eeskätt põletikku alandava toime poolest.

Ta vähendab valuaistingut ja turset, aga tuntud on ka tema verd vedeldav ja trombe vähendav toime.

DHA

DHA osaleb olulise struktuuriühikuna aju, silmade ja naha rakkudes.

Oomega-3 rasvhapete tähtsus kehas

Nii EPA kui ka DHA arvatakse alandavat triglütseriidide ja eeskätt nn halva kolesterooli (LDC) sisaldust veres. Nii tõhustavad nad südame jõudlust ja tervist, parendades samal ajal pea ja lihaste verevarustust.

Täheldatud on ka keha paremat hapnikuvarustust koos hingamisteede suutlikkuse tõusuga ning nägemise paranemist.

Uuringud näitavad, et oomega-3-rasvhapped parendavad kognitiivset võimekust.

Boonusena hoiavad nad meeleolu positiivses toonuses, tõrjuvad eeldatavasti depressiooni ja neurodegeneratiivseid häireid ning vanadusest tulenevat kognitiivse võimekuse langust.

Olen teemaalgataja! Aitäh sulle selle info eest! Vot selle teen ma küll ära, ostan juba täna ära ja hakkan võtma.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õnnestus 5. ivf (neist ainult 1 külmaring) siis 200% tulemusega. Ülejäänud olid täielikud nulliringid, hcg oli olematu. Kokku 2 aastat torkimist, ootusi ja lootusi ja pettumusi. Karm, ausalt öeldes. Konkreetset põhjust ei saanudki, aga ehk võiski asi olla antikehades+ nn paks veri, mis pesastumist segas, või oli asi lihtsalt juhuses, et koos aspiriiniga õnnestus, kes seda enam tagantjärele öelda teab.

Üks teadustöö soomlastel ivf-icsi ja aspiriini kohta jne: http://jultika.oulu.fi/Record/isbn978-951-42-9620-8

ja eestikeelne jutt ana (tuumavastastest antikehadest) ja apririinist : Et suurendada embrüo implantatsiooni tõenäosust abistava reproduktsiooni protseduuril (IVF), on soovitatav enne IVFi seropositiivseid autoantikehade sündroomiga (kliiniliselt terveid) patsiente ravida väheses koguses hepariini ja aspiriiniga. Kõrgelt hinnatakse lühiajalise immuunsupressiivse ravi (16-beetametüülprednisolooniga doosides 16– 60 mg) tõhusust enne IVF-protseduuri. Väike annus (150–300 mg) aspiriini parandab kahjustatud emaka perfusiooni ning tagab parema võimaluse rasestumiseks (18, 19).

Teemaalgataja olen.
Unustasin küsida, et kas mäletate ka umbes, kui kaua enne õnnestunud katset aspiriini olite võtnud?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hakkasin võtma päev peale punktsiooni, ei tahtnud muude rohtudega segada ja ega selle toime saavutamiseks ei pea pikalt enne võtma. Ehk siis paar päeva enne siirdamist. Punktsioonist alates järjest kuni III trimestrini, lisaks alguses progesterooni jms. Foolhapet võid juba nüüd võtta (kuigi nüüd marja- ja värske hooajal on seda ehk niigi rohkem toidus).

Kuigi selles uuringus hakatakse võtma kohe koos stimulatsiooni algusega, st esimesest GonalF päevast, et parandada ja folliikulite suurust ja arvu. Ühesõnaga see 75-100mg päevas on ohutu ka koos ivf rohtudega.
Kui võtad kalaõli, siis ma aspiriiniga ei alustaks vähemalt praegu! Topelttoime läheb ehk paljuks, mõlemad on verevedeldajad.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ja ei, topelt ma midagi ei võta. Hakkasingi eile Möllersi kalaõlikapsleid koos mehega võtma, sest tema on selline inimene, kes juba puhtalt kalahaisu peale minema jookseb – st ta ei söö üldse kala. Julgen neid võtta rohkem kui aspiriini, sest ega nad halba ikka ei tee!

IVF rohud pidin hetkel kõik ära jätma peale viimase katse ebaõnnestumist. Hetkel võtan ainult L-thyroxini 0,50mg hommikuti, metforalit 1tbl 2xpäevas, bio-multi rasedatele, inofolic ja nüüd kalaõlikapslid. Plus ma olen inimene kellele väga kõik värske maitseb suvel.

Kuna enne oktoobrit IVFiga edasi minna ei saa niikuinii, siis proovime sinnamaani loomulikult, eks näis..

https://www.mollers.ee/product/moller-s-omega-3-magne-active/
Ostsin eile need. Natukene jääb segaseks see, et kui positiivseks mõjuks on vaja päevas EPA-d 250mg (purgi tagapool kirjas) siis 1 kapsliga saab ju 200mg? Kas see tähendab, et üle päeva me võiksime võtta 2tk? Et ühel päeval 2 ja siis 1, siis 2 ja 1 jne? Või kui päevas 200mg saab, siis aitab küll?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kusjuures omega3 parandab viljakust nii meestel kui naistel, meestel spermide morfoloogiat ja liikuvust, naistel munarakkude kvaliteeti! Pealegi normaalses kogustes võttes ju täiesti ohutu asi, mille kohta mina julgen ka öelda, et kahju ei tee. Muidugi ei juhtu midagi üleöö, kasvõi sperma täielikuks uuenemiseks kulub ju 2-3 kuud, aga alustada tuleb ikka algusest.

https://est.lynnshapiromedicalwriter.com/omega-3-pri-besplodii.html googli tõlge on nunnu 🙂 aga enam-vähem saab aru.
“Sperma-raku membraanide moodustamisel aktiivse osalejatena parandavad rasvhapped sperma biokeemilist koostist ja suurendavad selle kvaliteeti. Docosaheksaeenhape (DHA) mõjutab meessoost viljakust otseselt, sest küllastumata rasvhapete puuduse korral takistab liigne kolesterool tervislike ja elastsete sugurakkude kujunemist.
Aasia Journal of Andrology avaldatud artikkel näitab, et DHA-rasvhapete väike sisaldus vähendab aktiivse sperma kogust ja kvaliteeti. Piisava DHA-sisaldusega meestel on vähene viljatuse tõenäosus ja spermas olevate “ujujate” arv kasvab järsult.”

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt 03.07 01:27; 03.07 10:00; 03.07 12:42; 03.07 14:28; 03.07 15:16; 03.07 16:03; 03.07 17:07; 03.07 18:42; 04.07 10:11; 04.07 10:53; 04.07 11:27; 04.07 11:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kusjuures omega3 parandab viljakust nii meestel kui naistel, meestel spermide morfoloogiat ja liikuvust, naistel munarakkude kvaliteeti! Pealegi normaalses kogustes võttes ju täiesti ohutu asi, mille kohta mina julgen ka öelda, et kahju ei tee. Muidugi ei juhtu midagi üleöö, kasvõi sperma täielikuks uuenemiseks kulub ju 2-3 kuud, aga alustada tuleb ikka algusest.

https://est.lynnshapiromedicalwriter.com/omega-3-pri-besplodii.html googli tõlge on nunnu ???? aga enam-vähem saab aru.

“Sperma-raku membraanide moodustamisel aktiivse osalejatena parandavad rasvhapped sperma biokeemilist koostist ja suurendavad selle kvaliteeti. Docosaheksaeenhape (DHA) mõjutab meessoost viljakust otseselt, sest küllastumata rasvhapete puuduse korral takistab liigne kolesterool tervislike ja elastsete sugurakkude kujunemist.

Aasia Journal of Andrology avaldatud artikkel näitab, et DHA-rasvhapete väike sisaldus vähendab aktiivse sperma kogust ja kvaliteeti. Piisava DHA-sisaldusega meestel on vähene viljatuse tõenäosus ja spermas olevate “ujujate” arv kasvab järsult.”

Ohh, aitäh selle info eest. Mina mehe seemnerakkudega hädas (enda munarakkude kvaliteeti ei tea, vbl ka seal probleem – see ei selgu aga enne IFV-i), aga see tundub küll hea mõte olevat, et neid vitamiine lisaks süüa. Hetkel mees võtab Man+ Conception ja need on juba aidanud parandada seemnerakkude morfoloogiat, kuid need vitamiinid ei sisalda Oomega 3 rasvhappeid ja kaalun ka nüüd mehega nende võtmist.

Liblikas

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.07 13:01; 04.07 11:10;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oh, huvitav lugemine!

Muutsin ülevalpool ennem oma teksti natuke ja tõin lingina välja millised ostsin eile, ainult jäi segaseks mitu tk päevas võtta. Kas 200mg EPA-d jääb väheks kui positiivseks tulemuseks 250mg vaja?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 16 korda. Täpsemalt 02.07 12:31; 02.07 12:56; 03.07 08:26; 03.07 08:29; 03.07 10:24; 03.07 13:03; 03.07 14:51; 03.07 15:40; 03.07 16:05; 03.07 16:55; 03.07 18:51; 04.07 09:59; 04.07 10:29; 04.07 11:12; 04.07 11:30; 04.07 11:49;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 34 )


Esileht Rasestumine ja lapse ootamine 3 IVF nulliringi ja munarakud

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.