Olen sunnitud suhteliselt tihti taksoteenust kasutama, ja kuna Boldil korralik äpp ning senimaani ka mõistlikud hinnad olnud, siis sõidan ise ja sõidutan ka oma vanemaid.
Aga nüüd – takso tuleb suvalisse kohta (ehk siis sõit tühistada ja maksad 2,50), hinnad pikemal sõidul (ühest linnaäärest teise) jube kallid, ca 35-40 eur!, arvel on mingid imelikud summad baashinna ja “Aeg” eest – ja õiendada pole kellegagi, kasutajatoega pole mingit võimalust ühendust saada:(
Elan lihtsalt välja ja ehk on hoiatuseks teistele. Kindla aja puhul tellin alati normaalse takso, aga nii kohe pole neid ka kunagi võtta.
Mis tähendab, et takso tuleb suvalisse kohta? Ja miks sina siis tühistad? Tagasisidet anda ja pretensioone esitada saab ju äpis, mis eraldi kliendituge sa soovid?
Ilmselt sa ikkagi kasutad teenust tipptundidel, sest minu regulaarne marsruut Nõmmelt Lasnamäe tagumisse otsa on endiselt 10-12 eurot, nagu see juba mitu aastat olnud on. Öösiti on lapsed sõitnud Tiskrest Männikule ka 5-6 euro eest. Teatud hetkedel on muidugi hinnad laes: laupäeva öösel südalinnast koju soites oli Boldi hind kallim kui Tulikal, loomulikult ma jalutasin mõnisada meetrit ja võtsin Tulika takso.
Ma ei saa aru. Bolt ju näitab ära tellides juba sõidule kuluva summa ja see summa on fikseeritud, see ei muutu ju sõidu käigus? Kui tellid ja märgid ära sihtkoha, ma teisiti isegi pole kasutanud (st ei tea, kas ilma sihtkohata üldse saab tellida?). St jää või tipptunnil tunniks taksosse ikka maksab sõit samapalju.
Tavalistel taksodel on jah sõidualustamistasu, km hind ja ajatasu (jookseb vist alla 20km/h liikudes nt fooritaga seistes jne).
Ma ei saa aru. Bolt ju näitab ära tellides juba sõidule kuluva summa ja see summa on fikseeritud, see ei muutu ju sõidu käigus? Kui tellid ja märgid ära sihtkoha, ma teisiti isegi pole kasutanud (st ei tea, kas ilma sihtkohata üldse saab tellida?). St jää või tipptunnil tunniks taksosse ikka maksab sõit samapalju.
Tavalistel taksodel on jah sõidualustamistasu, km hind ja ajatasu (jookseb vist alla 20km/h liikudes nt fooritaga seistes jne).
Ma ei saa aru. Bolt ju näitab ära tellides juba sõidule kuluva summa ja see summa on fikseeritud, see ei muutu ju sõidu käigus? Kui tellid ja märgid ära sihtkoha, ma teisiti isegi pole kasutanud (st ei tea, kas ilma sihtkohata üldse saab tellida?). St jää või tipptunnil tunniks taksosse ikka maksab sõit samapalju.
Tavalistel taksodel on jah sõidualustamistasu, km hind ja ajatasu (jookseb vist alla 20km/h liikudes nt fooritaga seistes jne).
Ei tea jah, mis uuendus see neil seal on. Ma nägin ka sellel nädalavahetusel esimest korda, aga hind ikka sama jah. Mul näitas app kohe hinnaks 7,70€ ja pärast arve peal oli eraldi välja toodud sõit 7,20€ ja “aeg” 0,50€.
Tagasisidet anda ja pretensioone esitada saab ju äpis, mis eraldi kliendituge sa soovid?
seda tagasisidet seal äpis ei loe keegi. Ja kui tühistatud sõidu eest (takso ootas 500m eemal, ja kottidega seda otsima minna tõesti ei soovi) arve tuleb hiljem meilile, siis pole isegi seda tagasisidet kuskile anda.
Ühesõnaga, ei maksa arvata et äpp su õigesti lokeerib, tuleb alati kontrollida.
Tagasisidet anda ja pretensioone esitada saab ju äpis, mis eraldi kliendituge sa soovid?
seda tagasisidet seal äpis ei loe keegi. Ja kui tühistatud sõidu eest (takso ootas 500m eemal, ja kottidega seda otsima minna tõesti ei soovi) arve tuleb hiljem meilile, siis pole isegi seda tagasisidet kuskile anda.
Ühesõnaga, ei maksa arvata et äpp su õigesti lokeerib, tuleb alati kontrollida.
Ma olen siiani arvanud, et ongi elementaarne ise see teivas lohistada kaardil täpselt sinna, kus sa takso peale istuda kavatsed, kuid tuleb välja, et mitte. Mõnikord mõtlen, et mis tunne oleks olla nii julge inimene, et asju üle ei kontrolli ????
Tagasisidet anda ja pretensioone esitada saab ju äpis, mis eraldi kliendituge sa soovid?
seda tagasisidet seal äpis ei loe keegi. Ja kui tühistatud sõidu eest (takso ootas 500m eemal, ja kottidega seda otsima minna tõesti ei soovi) arve tuleb hiljem meilile, siis pole isegi seda tagasisidet kuskile anda.
Ühesõnaga, ei maksa arvata et äpp su õigesti lokeerib, tuleb alati kontrollida.
Esiteks – kui ei leia on siis mul alati on taksojuht helistanud, aga on võimalus ka ise juhile helistada
Teiseks – kunagi kaebasin, et eeldatavast takso jõudmise ajast ca 1-2min sai lõpuks 15min või rohkemgi. Ma ei mäleta lahendust, aga sain vist mingis osas raha tagasi järgmise sõidu kasutamiseks vmt.
Selles suhtes, kui ise olla laisk ja loll siis muidugi maksad ju tühistatud sõidu eest.
Mul tuli ka takso suvalisse kohta üks kord ja enne kui jõudsin juhiga ühendust võtta, oli ta sõidu tühistanud. Esitasin kohe pretensiooni ja kanti 2.50 tagasi.
Mul on ka paar korda juhtunud, et takso vales kohas (nt Tallinnas Betooni tänaval pidi neil oma rakenduses mingi kala olema), sel juhul on juht helistanud.
seda tagasisidet seal äpis ei loe keegi. Ja kui tühistatud sõidu eest (takso ootas 500m eemal, ja kottidega seda otsima minna tõesti ei soovi) arve tuleb hiljem meilile, siis pole isegi seda tagasisidet kuskile anda.
Meilie tuleb ju ainult duplikaat, tellimus ja arve, ka tegemata sõidu kohta, on alati äpis olemas ja sealtsamast esitad ka oma pretensiooni. Mul ei ole olnud probleemi, et keegi ei reageeriks. Lastel on paar korda tulnud ebaõiglane arve tühistatud sõidu eest ja raha on pikema jututa tagastatud.
Mulle tundub küll, et teemaalgataja näol on meil tegemist inimesega, kes ei oska lihtsalt rakendust kasutada ja nüüd kurdab.
Ühesõnaga, ei maksa arvata et äpp su õigesti lokeerib, tuleb alati kontrollida.
Kas sina siis ei kontrolligi? Minul paneb äpp minu asukoha alati natuke valesti, mina panen ikka õige aadressi ise sisse. Näiteks ütleb, et olen Vahtra 21, tegelikult olen 25.
Veidrad inimesed siin koos. Iga jumala kord tuleb tellimisel oma asupaik üle vaadata, sest positsioneeritakse erinevalt. Teiseks-kui piuks käib, et takso on kohal ja tegelikult ei ole, on ta ilmselgelt vales kohas ja kohe kõne peale. Elementaarne ju.
Minul ei ole nt kunagi tühistatud sõidu eest raha võetud. Olen tühistanud ühe korra paar minutit peale tellimist, kui takso juba vist liikus, aga olin kogemata pannud vale aadressi ja teine kord tühistasin seetõttu, et takso pidi tulema, aga üsna pika aja jooksul ei olnud takso poolt liikumist näha ja mitme minuti jooksul ei näidanud, et ooteaeg lüheneks.