Teema: Eesti Ikea
Kas keegi on seal käinud? E-poes ei õnnestu mitte ühtegi sobivat asja ostukorvi lisada, sest mitte midagi ei ole saada. Kas see pood on kohapeal ka tühi ruum, kus kaupa ei ole või lihtsalt netist ei saa tellida?
Häirib, et väiksemaid asju ei saa pakiautomaati tellida.
Tahtsin enne jõule sealt pärga osta, ent oli otsas. Panin meeldetuletuse emailile, kui saabub. See tuli lattu veebruaris 😀
Lisaks on käitlemistasu ka veel juurde tulnud . Oli vist alla 100 eurosele ostule.
Tahtsin enne jõule sealt pärga osta, ent oli otsas. Panin meeldetuletuse emailile, kui saabub. See tuli lattu veebruaris 😀
Lisaks on käitlemistasu ka veel juurde tulnud . Oli vist alla 100 eurosele ostule.
No ma siin üritan aiamööblit osta. Tundub, et see vist saabub omakorda jõulude ajal, sest panin ka teavitused peale juba tükk aega tagasi ja täielik vaikus.
Kas keegi on seal käinud? E-poes ei õnnestu mitte ühtegi sobivat asja ostukorvi lisada, sest mitte midagi ei ole saada. Kas see pood on kohapeal ka tühi ruum, kus kaupa ei ole või lihtsalt netist ei saa tellida?
Pood on ikka kaupa täis, kas seal just kõiki tooteid on, mis veebiversioonis, seda ei oska öelda, sest pole võrrelnud.
Kas keegi on seal käinud? E-poes ei õnnestu mitte ühtegi sobivat asja ostukorvi lisada, sest mitte midagi ei ole saada. Kas see pood on kohapeal ka tühi ruum, kus kaupa ei ole või lihtsalt netist ei saa tellida?
Pood on ikka kaupa täis, kas seal just kõiki tooteid on, mis veebiversioonis, seda ei oska öelda, sest pole võrrelnud.
Seda, kas toode on Tallinnas olemas või ei on veebist näha, täiesti juhtub seda, et veebis pole ja poes kohapeal on.
Kas keegi on seal käinud? E-poes ei õnnestu mitte ühtegi sobivat asja ostukorvi lisada, sest mitte midagi ei ole saada. Kas see pood on kohapeal ka tühi ruum, kus kaupa ei ole või lihtsalt netist ei saa tellida?
Alati tasub meeldetuletus tellida. Tihtipeale on nii, et kui puuduolev kaup saabub, siis on ühikuid nii vähe, et pead ostmisega kiirustama. Mul oli ühe asjaga nii, et mitu korda sain teavituse, et on olemas, aga kui ostma hakkasin, siis oli juba otsas. Lõpuks siiski sain ostetud.
Veebilehel on ilusti näha, kas on Tallinna poes saadaval või mitte ja kas on piisavalt palju.
Ma mõtlesin, et see aeg on jäädavalt möödas, kus kauba ostmiseks pidi poemüüja sõber olema, pikalt järjekorras seisma ja/või kiire olema. Aga näed, ikka sama jama.
Ma mõtlesin, et see aeg on jäädavalt möödas, kus kauba ostmiseks pidi poemüüja sõber olema, pikalt järjekorras seisma ja/või kiire olema. Aga näed, ikka sama jama.
No Eesti turg ilmselt väike ja ei osata soove planeerida. Olen ka korra meeldetuletuse peale tellinud ja siis saanud vastuseks, et tühistati – asja pole. Õnneks tuli raha küll kiiresti selle eest tagasi.
Seda oli tõesti keeruline ette näha, et suve saabudes võiks keegi omale uut aiamööblit tahta 🙄
Seda oli tõesti keeruline ette näha, et suve saabudes võiks keegi omale uut aiamööblit tahta 🙄
Ilmselt oli huvi suurem kui planeeritud, mudeleid ju palju valikus – ei osata ette näha ju palju reaalne soov võib olla. Turul nii vähe aega olnud. Või võimalik, et lihtsalt pole isegi sissetellijate süü, vaid lihtsalt ongi piiratud kogus Eesti turuosale seda antud ja “kõrgemal” juba paika pandud.
Minu arvates on nad küll juba piisavalt pikalt olnud ja mulle ostjana jääb küll mulje, et asi on prioriteetides – ah need idaeurooplased, nende pärast ei pea küll teenust paremaks tuunima.
Minu arvates on nad küll juba piisavalt pikalt olnud ja mulle ostjana jääb küll mulje, et asi on prioriteetides – ah need idaeurooplased, nende pärast ei pea küll teenust paremaks tuunima.
Aga…loogiline, et paisatakse pigem nendele turgudele suurem kogus, kus ära ka müüakse kui ehku peale siia “idaeuroopasse” ja pärast jäävad lattu.
Päris palju, mis siin Idaeuroopa maal toimub, sõltub kohalikest töötajatest. Ju siis nende tööind ongi selline, nagu ta on.
E-poes ei saamud, aga poes sain diivani. Kahe päeva pärast toodi koju.
Mina tellisin poest köögi. Toodi paari päeva jooksul probleemideta kohale.
Päris palju, mis siin Idaeuroopa maal toimub, sõltub kohalikest töötajatest. Ju siis nende tööind ongi selline, nagu ta on.
IKEAt ei juhi Eestis vist üldse eestlased, nii et kui üritatakse siin teha täpselt nii nagu tehakse näiteks lätlastele, siis ei saagi eriti head tulemust olla.
Mina tellisin õuemööblit äsja, veebis saada ei olnud, tegin tellimuse läbi ettevõtte, 3p hiljem olid asjad juba mul nende tooduna kodus.
Mina tellisin õuemööblit äsja, veebis saada ei olnud, tegin tellimuse läbi ettevõtte, 3p hiljem olid asjad juba mul nende tooduna kodus.
Millise ettevõtte? Lasid Lätist tuua või Eestist said leti alt? Lätis ja Leedus on nii kohapeal kui e-poes seda saada, Eestis pole kummaski.
Eesti ikea peaks olema Leedukate hallata, sellepärast ka selline korralagedus siin. Nemad ei saa aru, et me siin neist selles osas erinevad ja harjunud Soome ikeas juba pikalt käima.
Mööblipoodides on praegu aiamööbli soodukad ja sain omale parema hinnaga mööbli kui ikeast oleks saanud. Minu poolest võivad nad oma uksed kinni panna, täiesti kasutu koht.
Millise ettevõtte? Lasid Lätist tuua või Eestist said leti alt? Lätis ja Leedus on nii kohapeal kui e-poes seda saada, Eestis pole kummaski.
Tegin tellimuse ärikliendina.
Ma mõtlesin, et see aeg on jäädavalt möödas, kus kauba ostmiseks pidi poemüüja sõber olema, pikalt järjekorras seisma ja/või kiire olema. Aga näed, ikka sama jama.
No Eesti turg ilmselt väike ja ei osata soove planeerida. Olen ka korra meeldetuletuse peale tellinud ja siis saanud vastuseks, et tühistati – asja pole. Õnneks tuli raha küll kiiresti selle eest tagasi.
asi ei ole mitte niivõrd planeerimises, kui tarneraskustes. eks neilegi tuli palju detaile kusagilt venemaalt või ukrainast vms, kust neid enam ei saa ja uute tarnijate leidmine võttis aega jne.
tarneraskused ei ole ainult ikea probleem, sama on ka ju ravimitega, autodega jne. planeerida ja tellida pood ju võib, kuid kui tootmises on mingite asjadega põud, siis lihtsalt polegi kaupa
Sa pead olema sisse logitud, et vastata selle teemale.