Vabandan võhikliku küsimuse pärast, aga ei ela juba viimased 30 aastat Eestis ja guugeldades jäi asi natuke segaseks. Milline süsteem Eesti koolides kõige rohkem kasutusel on: kas viiepallisüsteemis numbriline hindamine või tähtsüsteem A-F?
Teema: Eesti koolide hindamissüsteem
Süsteem sõltub koolist. Kõikvõimalikud süsteemid on:
kujundav hindamine, 5-pallisüsteem, 10-pallisüsteem, tähed ja gümnaasiumus ka protsendid.
7-pallisüsteem.
7-pallisüsteem.
Näh, tahtsin öelda, et üks mainimata variant veel, mitte et igal pool.
Mul kolm last.
Ühe lapse koolis 8-palli süsteem, kahe teise lapse koolis 10-palli süsteem.
Ma pakun, et kõige levinum on jätkuvalt 5-palli süsteem. Aga kõik need eelnevalt loetletud on ka kasutuses. Iga kool ise otsustab, mida kasutab.
Ja mõnes koolis on kasutusel kogunisti idu-süsteem. Vähemalt nii lapsed seda kutsuvad, kui tunnistusel pole ei numbreid ega tähti, vaid idud. Täpsemalt, parimat hinnet märgib õitsev lilleke, keskmist tulemust pungas lill, alla keskmine on vars, ja kõige viletsam tulemus on idu.
Ja mõnes koolis on kasutusel kogunisti idu-süsteem. Vähemalt nii lapsed seda kutsuvad, kui tunnistusel pole ei numbreid ega tähti, vaid idud. Täpsemalt, parimat hinnet märgib õitsev lilleke, keskmist tulemust pungas lill, alla keskmine on vars, ja kõige viletsam tulemus on idu.
Appi milline ninnu-nännu! Aga jah, eks tänapäeva ühiskond liigugi emotikonide abil suhtlemise suunas …
Ja mõnes koolis on kasutusel kogunisti idu-süsteem. Vähemalt nii lapsed seda kutsuvad, kui tunnistusel pole ei numbreid ega tähti, vaid idud. Täpsemalt, parimat hinnet märgib õitsev lilleke, keskmist tulemust pungas lill, alla keskmine on vars, ja kõige viletsam tulemus on idu.
Appi milline ninnu-nännu! Aga jah, eks tänapäeva ühiskond liigugi emotikonide abil suhtlemise suunas …
Jah. Ja kõige veidram on veel oletuslik põhjendus, et idu mõjuvat lapse enesehinnangule kuidagi paremini kui kaks.
Haha, “kaks” näitab, et oled olnud laisk ja lohakas (paha!), aga “idu”, et oled arengus maha jäänud või suisa arenemisvõimetu (hea!).
minu lapse koolis ei panda hindeid. Seal hinnatakse töö tulemust protsentidega.
Mu meelest on see parim viis teada saada, kuidas läks.
Kui mingi töö on tehtud alla 50%, siis tuleb see uuesti teha. Kõik, mis on üle 50% loetakse tehtuks. No ja kui su laps saab 100% ja 90%, siis on ju ka eriti hea meel.
Ahjaa, ta käib hetkel veel algklassdes, ma ei tea, kas mõnes vanemas kooliastmes see protsendisüsteem mingiks pallisüsteemiks ümber muudetakse.
Haha, “kaks” näitab, et oled olnud laisk ja lohakas (paha!), aga “idu”, et oled arengus maha jäänud või suisa arenemisvõimetu (hea!).
Ei-ei, idu näitab, et midagi juba siiski idaneb, aga viljani läheb veel aega.
Üks on siis vaid seeme, et ei ole teada kas saab asja või mitte (aiapidajad saavad aru, kui pakist seemnetest tuleb vaid 3 taime)