Esileht Tööelu, raha ja seadused. Eksimused tööl

Näitan 25 postitust - vahemik 61 kuni 85 (kokku 85 )

Teema: Eksimused tööl

Postitas:
Kägu

Ahah. Ägedad tööandjad siis. Mida sa muidu ka sõidupäevikusse kirjutad? Et käisid vanaema juures?

Keegi täidab tänapäeval veel mingeid päevikuid? Selle jaoks on autol GPS peal. Sõida, kuhu tahad.

Jah, meie asutuse raamatupidamine vajab ka paberkandjal sõidupäevikut. Me pole ka ainsad, sest selle teema valguses just uurisin paari tuttava käest. Jälgimiseks on gepdud muidugi peal.
“Sõida kuhu tahad” ei ole ok, tööandja vara ehk tööautoga tehakse töösõite. Kõik isiklikud käigud tuleb kinni maksta ja see ongi normaalne.
Ma ei saa aru, mis korruptsioon teil seal lokkab?

+3
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ahah. Ägedad tööandjad siis. Mida sa muidu ka sõidupäevikusse kirjutad? Et käisid vanaema juures?

Keegi täidab tänapäeval veel mingeid päevikuid? Selle jaoks on autol GPS peal. Sõida, kuhu tahad.

Jah, meie asutuse raamatupidamine vajab ka paberkandjal sõidupäevikut. Me pole ka ainsad, sest selle teema valguses just uurisin paari tuttava käest. Jälgimiseks on gepdud muidugi peal.

“Sõida kuhu tahad” ei ole ok, tööandja vara ehk tööautoga tehakse töösõite. Kõik isiklikud käigud tuleb kinni maksta ja see ongi normaalne.

Ma ei saa aru, mis korruptsioon teil seal lokkab?

Meil on samuti lubatud ilma igasuguste gps või sõidupäevikuteta kasutada tööandja autot, kus vaja, tööandja poolt ostetud kütusekaardiga. Viimati käisin isegi Riias ja igakuised erasõidud Eesti erinevatesse otstesse. Ju siis on palka sisse arvestatud.

+2
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA võiks nüüd teada anda kuidas lahenes.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul oli aastaid tööandja auto, bensukaart tuhandele eurole kvartalis ja gps. Nii mitmel teiselgi meie firmast. Hea toon oli sellega teha minimaalselt erasõite. Loomulikult oli libatav teekonnal näiteks kesklinnas asuvast kontorist Nõmmele teha peatus Järve selveri juures ja siis lähedalasuva lasteaia juures. Sõita Nõmme turult läbi hommikul, osta Vabakalt lilled või teekonnal kliendi juurest, kes asus Viimsis, einestada Noas või Tuljakus või käia Viimsi poes või kasvõi Pirita rannas peatus teha ja kui tööpäev läbi, supelda ja siis koju sõita. Nädalavahetustel sai tööauto hääled sisse vaid kui tuli käia nt rehvivahetuses või Carglassis ning tööpäevadeks aega ei olnud. Ja loomulikult võis nädalavahetusel sõita sellega nt kliendi acvalikule üritusele või lennujaama, kui esmaspäevaks komandeeringusse minek.

Heaks tooniks polnud sõita sama näite puhul tööautoga pühapäeval lastega loomaaeda. Selleks võeti oma auto. Võib-olla mõni kunagi eksis selle vastu ka, aga valdav trend oli ausus. Kel eraautot polud sõitsid, nagu ennegi, trammi või trolli või taksoga.

Nii palju siiski lisakontrolli oli, et meie, kelle kodune auto oli diisel, sai bensiiniauto ja seega selle krediitkaardiga bensu ostmine oleks kohe välja tulnud. Ja vastupidi – bensuautode omanikud said diisliga sõiduauto.
Eks petta oleks ikka saanud, aga see ei huvitanud.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Heaks tooniks polnud sõita sama näite puhul tööautoga pühapäeval lastega loomaaeda. Selleks võeti oma auto. Võib-olla mõni kunagi eksis selle vastu ka, aga valdav trend oli ausus. Kel eraautot polud sõitsid, nagu ennegi, trammi või trolli või taksoga.

Meie ettevõtte müügiesindajatel oma autot polegi-sõidavad ettevõtte autoga kõik oma sõidud ja 200km kaugusel maalkäigud. Ilmselt ka ettevõtte kütusega.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Heaks tooniks polnud sõita sama näite puhul tööautoga pühapäeval lastega loomaaeda. Selleks võeti oma auto. Võib-olla mõni kunagi eksis selle vastu ka, aga valdav trend oli ausus. Kel eraautot polud sõitsid, nagu ennegi, trammi või trolli või taksoga.

Meie ettevõtte müügiesindajatel oma autot polegi-sõidavad ettevõtte autoga kõik oma sõidud ja 200km kaugusel maalkäigud. Ilmselt ka ettevõtte kütusega.

Kui see lubatud on, miks mitte. Sõbrannal on näiteks isiklik auto, aga firma maksab kinni kogu kütuse ja rehvivahetused. Aga mitte kasko, hooldused jms. Kuidas kuskil.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nii palju siiski lisakontrolli oli, et meie, kelle kodune auto oli diisel, sai bensiiniauto ja seega selle krediitkaardiga bensu ostmine oleks kohe välja tulnud. Ja vastupidi – bensuautode omanikud said diisliga sõiduauto. Eks petta oleks ikka saanud, aga see ei huvitanud.

Mismoodi sai tööandja kontrollida, millised on tööjate enda isiklikud kodused autod (st millise kütusega)? See on ju absurdne. Ms võin ju täpselt homme pärast töölepingu sõlmimist uue auto osta.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui see lubatud on, miks mitte. Sõbrannal on näiteks isiklik auto, aga firma maksab kinni kogu kütuse ja rehvivahetused. Aga mitte kasko, hooldused jms. Kuidas kuskil.

Sõps luuletab sulle, sellist maksmise varianti firmadel ei ole.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nii palju siiski lisakontrolli oli, et meie, kelle kodune auto oli diisel, sai bensiiniauto ja seega selle krediitkaardiga bensu ostmine oleks kohe välja tulnud. Ja vastupidi – bensuautode omanikud said diisliga sõiduauto. Eks petta oleks ikka saanud, aga see ei huvitanud.

Mismoodi sai tööandja kontrollida, millised on tööjate enda isiklikud kodused autod (st millise kütusega)? See on ju absurdne. Ms võin ju täpselt homme pärast töölepingu sõlmimist uue auto osta.

Jah, täpselt, aga enamus inimesi ei ole petmise peal väljas. Kui täna ostan bensuka asemele diisli, siis inimesed ütlesid seda personaliosakonnas ja said teise tööauto.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui see lubatud on, miks mitte. Sõbrannal on näiteks isiklik auto, aga firma maksab kinni kogu kütuse ja rehvivahetused. Aga mitte kasko, hooldused jms. Kuidas kuskil.

Sõps luuletab sulle, sellist maksmise varianti firmadel ei ole.

Ei valeta. Tal on tanklaketi kaart tööandja poolt. Mis puudutab rehvivahetust, siis nende firma tellib mobiilse rehvivahetustöökoja kaks korda aastas oma piiratud ja valvega parkimisalale ja kõik töötajad saavad tasuta seal oma ühe auto rehvid vahetada.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul oli aastaid tööandja auto, bensukaart tuhandele eurole kvartalis ja gps. Nii mitmel teiselgi meie firmast. Hea toon oli sellega teha minimaalselt erasõite. Loomulikult oli libatav teekonnal näiteks kesklinnas asuvast kontorist Nõmmele teha peatus Järve selveri juures ja siis lähedalasuva lasteaia juures. Sõita Nõmme turult läbi hommikul, osta Vabakalt lilled või teekonnal kliendi juurest, kes asus Viimsis, einestada Noas või Tuljakus või käia Viimsi poes või kasvõi Pirita rannas peatus teha ja kui tööpäev läbi, supelda ja siis koju sõita. Nädalavahetustel sai tööauto hääled sisse vaid kui tuli käia nt rehvivahetuses või Carglassis ning tööpäevadeks aega ei olnud. Ja loomulikult võis nädalavahetusel sõita sellega nt kliendi acvalikule üritusele või lennujaama, kui esmaspäevaks komandeeringusse minek.

Heaks tooniks polnud sõita sama näite puhul tööautoga pühapäeval lastega loomaaeda. Selleks võeti oma auto. Võib-olla mõni kunagi eksis selle vastu ka, aga valdav trend oli ausus. Kel eraautot polud sõitsid, nagu ennegi, trammi või trolli või taksoga.

Nii palju siiski lisakontrolli oli, et meie, kelle kodune auto oli diisel, sai bensiiniauto ja seega selle krediitkaardiga bensu ostmine oleks kohe välja tulnud. Ja vastupidi – bensuautode omanikud said diisliga sõiduauto.

Eks petta oleks ikka saanud, aga see ei huvitanud.

Sa räägid heast toonist, aga üks osa kägusid on ikka nõukaaja vsjo naša mentaliteedis kinni. Meil päädis igasuguste hüvede kärpimine sellega kui kohvinurgast hakkasid juba oad kaduma. Lihtsalt piinlik, mida kõike on inimestel vaja teiste kulul võtta! Tulemuseks saime tasulise masina. Leian, et normaalne, kuskilt maalt tuleb ikka sein ette kui sinu headust nii labaselt ära kasutatakse.

+7
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nii palju siiski lisakontrolli oli, et meie, kelle kodune auto oli diisel, sai bensiiniauto ja seega selle krediitkaardiga bensu ostmine oleks kohe välja tulnud. Ja vastupidi – bensuautode omanikud said diisliga sõiduauto. Eks petta oleks ikka saanud, aga see ei huvitanud.

Mismoodi sai tööandja kontrollida, millised on tööjate enda isiklikud kodused autod (st millise kütusega)? See on ju absurdne. Ms võin ju täpselt homme pärast töölepingu sõlmimist uue auto osta.

Aa, sina oledki see, kes igal pool petta üritab?

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sõps luuletab sulle, sellist maksmise varianti firmadel ei ole.

Kõik variandid on võimalikud. Oleneb, kuidas asi vormistatakse.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meil päädis igasuguste hüvede kärpimine sellega kui kohvinurgast hakkasid juba oad kaduma. Lihtsalt piinlik, mida kõike on inimestel vaja teiste kulul võtta!

Teil võeti ube, keegi kusagil võttis terve masina, mis ikka nende üksikute ubadega jännata.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma ei saa nüüd sellest autoteemast aru. Mis korruptsioon või ebaausus see on, kui tööandja võimaldab töötajal tööautoga ka erasõite teha ja töötaja seda teebki? Kui see on osa kokkuleppest, siis nii on. Kui maksud ära makstakse, siis ei ole siin midagi ebaausat.

See oma autost erineva kütusega tööauto andmine ja isikliku auto vahetuse järgselt tööauto välja vahetamine “pettuse” vältimiseks on minu meelest küll umbes sama kategooria teema nagu Zoomi pildi näitamise nõudmine vms – üle võlli kontrollivajadus.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma ei saa nüüd sellest autoteemast aru. Mis korruptsioon või ebaausus see on, kui tööandja võimaldab töötajal tööautoga ka erasõite teha ja töötaja seda teebki? Kui see on osa kokkuleppest, siis nii on. Kui maksud ära makstakse, siis ei ole siin midagi ebaausat.

Püüan seletada. Siin foorumis käib vähe inimesi, kel tööandja võimaldab niimoodi autot kasutada. Paljud sõidavad enda autodega (kannavad kõik sellega seotud kulud), paljudel ei olegi autot. Siis need inimesed ei tea sellest maailmast väga midagi, aga kommenteerima on agarad. See ei ole ok, et nii tööandja autot kasutatakse, sõidupäevikut peab täitma, ei tohi niimoodi üldse tööandja autoga sõita ning muud selles stiilis kommentaarid. Aga tegelikult nad ei jaga seda asja ja võiks üldse jätte kommentaari kirjutamata.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See oma autost erineva kütusega tööauto andmine ja isikliku auto vahetuse järgselt tööauto välja vahetamine “pettuse” vältimiseks on minu meelest küll umbes sama kategooria teema nagu Zoomi pildi näitamise nõudmine vms – üle võlli kontrollivajadus.

Juba siin teemaski on piisavalt postitajaid, kes vajavad sellist kontrolli ja kele peas liiguksid kohe kavalad skeemid, kuidas AINULT töösõitudeks mõeldud GPSiga auto kütust oma isiklikku autosse tankida. Kurjategija ja varga mõtteviisiga inimesi on palju. Siingi juba mitu.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Siin on väike erinevus, kas tööautot kasutatakse erasõitudeks tööandjaga kokkuleppel (ehk siis varastades riigi tagant, jättes maksud maksmata) või salaja (varastades nii tööandja kui ka riigi tagant). Mis esimest varianti puudutab, siis minu meelest sõltub inimeste soov seaduskuulekalt käituda ja ausalt makse maksta oluliselt nende 1) toimetulekust ja 2) sellest, kuidas riik meie maksurahaga käitub. Mida keerulisem inimesel majanduslikult on, seda rohkem tal tekib kiusatus “optimeerida”, st maksudest kõrvale hiilida, kus vähegi võimalik; samuti soodustab seda see, kui maksudest laekuvat raha ei kasutata inimese arvates mõistlikult. Praegu ongi aeg, kus kõigil on järjest raskem, samuti näit. see planeeritav rahakülv suurperedele vähendab paljude soovi ausalt makse maksta (ehk: kui riik mulle midagi ei anna ja teistele annab, siis mina ei taha riigile ka anda). Nii et tegelikult on see inimlikult vähemalt minu meelest täiesti arusaadav.

 

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lisaks eelmisele veel: tegelikult on ju nii, et kui ma võtan tööläpaka koju kaasa ja ei tee sellega seal tööd, vaid surfan internetis, siis varastan ma ka riigi tagant. Ja praegu siin seda kommentaari tööajal kirjutades varastan nii riigi kui ka tööandja tagant, häbi mulle.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Siin on väike erinevus, kas tööautot kasutatakse erasõitudeks tööandjaga kokkuleppel (ehk siis varastades riigi tagant, jättes maksud maksmata) või salaja (varastades nii tööandja kui ka riigi tagant).

Oot! Mida see esimene lause pool tähendab, mille jämedaks tegin? Miks sa eeldad, et kõik on pätid ja vargad ja ei maksa erisoodustusmaksu? Ära vaata ainult oma tutvusringkonna moraali pealt.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Siin on väike erinevus, kas tööautot kasutatakse erasõitudeks tööandjaga kokkuleppel (ehk siis varastades riigi tagant, jättes maksud maksmata) või salaja (varastades nii tööandja kui ka riigi tagant).

Kolmas võimalus on ka, miks selle mainimata jätad. Tööandja maksab ametiauto pealt erisoodustusmaksu ja kasuta autot ausalt erasõitudeks. Mingit vargust ei toimu!

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kolmas võimalus on ka, miks selle mainimata jätad.

A ta ei tea ausatest meetoditest ju.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sõps luuletab sulle, sellist maksmise varianti firmadel ei ole.

Variant on ka, et isikliku auto liising 200-300/kuus ja piiramatu kütus makstakse kinni, ometi sõidukit töösõitudeks ei kasutata.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meil päädis igasuguste hüvede kärpimine sellega kui kohvinurgast hakkasid juba oad kaduma. Lihtsalt piinlik, mida kõike on inimestel vaja teiste kulul võtta!

Teil võeti ube, keegi kusagil võttis terve masina, mis ikka nende üksikute ubadega jännata.

Nojah, nii hulluks ei läinud tõesti, aga kui hommikul avada kilone pakk ja kell 12 kohvipausi ajal juba teine, ning nii päevi järjest, siis on asi enam kui imelik. Kollektiivis 6 inimest (+ külalised, aga neid ei käi ju kogu aeg).

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

näit. see planeeritav rahakülv suurperedele vähendab paljude soovi ausalt makse maksta (ehk: kui riik mulle midagi ei anna ja teistele annab, siis mina ei taha riigile ka anda).

Oi, see on vaesema kontingendi puhul nii tavaline: aga mida riik mulle andnud on? mis kasu mina sellest ja tollest saan? Jne. Enamasti jauravad toetuste peal ja/või minimaalset panust andvad inimesed. Ja loomulikult on Kaja Kallaa süüdi.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 25 postitust - vahemik 61 kuni 85 (kokku 85 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Eksimused tööl