Aitäh!
Meil on tegus, pädev ja väga mänguline logopeed, kes oma tundidesse toob mingil määral kõike eelpool kirjeldatut, aga eks kindlate kõne nüansside harjutamine võtab oma aja. Lennult ta asju naljalt ei omanda, ikka pigem läbi korduvate rutiinsete harjutamiste.
Kuna logopeed on ka peenetundeliselt viidanud, et meie lapse (poiss, suvel saab juba 6) arengutase ei pruugi enne kooli eakaaslastele järele enam jõuda, peaks ehk individuaalset lähenemist tõhustama. Käib tavalasteaias, kus logopeed, aga eripedagoogi pole ja seetõttu olen ka teemas võhik. Oleme lasteaiale lisaks kasutamas logopeedi teenust (viimasel ajal läbi zoomi ja selle võrra tihedamalt). Kui niimoodi tihedalt tegeleda, on areng tubli, aga suuremas pildis ka märksa nooremate kõrval on ta kõnelt, maailma asjadest arusaamisel ja ka motoorikalt kehvake (3,5aastane vennas on oma mõttelennus märksa kirkam ja räägib-arutleb ladusamalt). Jõudumööda ja logopeedi näpunäidete järgi teeme ka koos igapäevaselt harjutusi ja arendavaid tegevusi, aga meil mehega see kahjuks ikka nii tõhusalt ei toimi kui spetsialistil. Iseloomult poiss vana rahu ise, seltsiv ja väga südamlik, seega kasvatajad tema loomust ja omamoodi boheemlaslikku olekut kiidavad, aga ka nemad on koolile vaadates mures – soovitavad juba koolipikendusele mõtlema hakata (seda soodustab ka see, et poiss füüsiliselt pisike ja üsna ebasportlik).
Kui teised lapsed arenevad nagu iseenesest, siis tööd on pojaga ikka palju teha vaja, aga ehk on veel lootust enne kooli teda nö kännu tagant arenguhüppele suunata. Eks ka kunstikooli minnes on üldist toimetulekut ja arusaama hädasti juurde tekitada vaja 🙂
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.05 11:23; 09.05 02:29;