Teema: Film Evald Hermakülast
Väga nõme, et nii suur tükk tema elust, elu lõpust oli puudu. Ma saan aru, et filmi tegi Orlova tütar, aga 1988-2000 on ikka väga pikk aeg ju.
Kas Kaie Mihkelson keeldus oma sõnast filmis? Ometi oli ju tema see, kes päris lõppu nägi…
Õudselt igav dokumentaal, venis nagu tatt. Vanameeste targutamine.
Minul jäigi ta teatris nägemata, sest ALATI jäi etendus ära kui minul pilet oli ja teatrisse läksin. Seda juhtus ikka korduvalt. Ma ei mäletagi kas vähemalt piletiraha vaesele tudengile tagasi maksti.
Väga nõme, et nii suur tükk tema elust, elu lõpust oli puudu. Ma saan aru, et filmi tegi Orlova tütar, aga 1988-2000 on ikka väga pikk aeg ju
Avdjuskol oli täielik õigus valida see ajavahemik, mida ta oma kasuisast rääkivas filmis käsitleda soovis. Kui hilisem periood tema ja Hermaküla suhetes enam sellist tähendust ei omanud, mida filmis esitleti, siis nii ongi.
Väga nõme, et nii suur tükk tema elust, elu lõpust oli puudu. Ma saan aru, et filmi tegi Orlova tütar, aga 1988-2000 on ikka väga pikk aeg ju
Avdjuskol oli täielik õigus valida see ajavahemik, mida ta oma kasuisast rääkivas filmis käsitleda soovis. Kui hilisem periood tema ja Hermaküla suhetes enam sellist tähendust ei omanud, mida filmis esitleti, siis nii ongi.
Ja mina, rumal, mõtlesin, et film oli Hermakülast, mitte Avdjushkost 😀
Ma päris algusest filmi ei näinud, aga minu jaoks lõppes film ka kuidagi ootamatult.
Ja väga kurb oli mu meelest kuulda, kuidas Hermaküla Avdjuškot lapsendada tahtis ja temaga koos õppis jne. Ning samal ajal tema oma samavana poeg nägi teda harva.
Ma päris algusest filmi ei näinud, aga minu jaoks lõppes film ka kuidagi ootamatult.
Ja väga kurb oli mu meelest kuulda, kuidas Hermaküla Avdjuškot lapsendada tahtis ja temaga koos õppis jne. Ning samal ajal tema oma samavana poeg nägi teda harva.
Oli jah küüniline, kuidas Maria istus Hannese kõrval ja jahvatas, mida kõike Hannese isa tema jaoks tegi.
Ma päris algusest filmi ei näinud, aga minu jaoks lõppes film ka kuidagi ootamatult.
Täpselt nagu Hermaküla elu.
Ja mina, rumal, mõtlesin, et film oli Hermakülast, mitte Avdjushkost 😀
No kui naine teeb filmi, siis teeb ta seda ikka iseendast. Aga kui filmi pealkiri on “Kadunud isa”, siis vist on üsna loogiline, et (kasu)tütar on selles osaline.
Oli jah küüniline, kuidas Maria istus Hannese kõrval ja jahvatas, mida kõike Hannese isa tema jaoks tegi.
Mõtlesin ka, et Marial puudub igasugune taktitunne. Oma lapsed jäeti sinnapaika, nendega ei suheldud ega tegeletud ja mindi uue naise juurde ja siis naise laps jahvatab, kui tore kasuisa tal ikka oli.
Oli jah küüniline, kuidas Maria istus Hannese kõrval ja jahvatas, mida kõike Hannese isa tema jaoks tegi.
Ei olnud küüniline. 2 täiskasvanud inimest meenutasid vastuolulist loomingulist isiksust aastakümneid pärast tema surma. Minu arust oli Hannesele väga oluline, et Maria tema isast nii hästi rääkis. Ja muide, Maria ju keeldus lapsendamisest, kuna talle oli oluline tema oma isa olemasolu ja mälestus temast.
Väga nõme, et nii suur tükk tema elust, elu lõpust oli puudu. Ma saan aru, et filmi tegi Orlova tütar, aga 1988-2000 on ikka väga pikk aeg ju
Avdjuskol oli täielik õigus valida see ajavahemik, mida ta oma kasuisast rääkivas filmis käsitleda soovis. Kui hilisem periood tema ja Hermaküla suhetes enam sellist tähendust ei omanud, mida filmis esitleti, siis nii ongi.
Võimalik, aga sel juhul pole tegemist tõsiseltvõetava teosega. Oluline osa inimese elust ja loometeest on puudu.
Väga nõme, et nii suur tükk tema elust, elu lõpust oli puudu. Ma saan aru, et filmi tegi Orlova tütar, aga 1988-2000 on ikka väga pikk aeg ju
Avdjuskol oli täielik õigus valida see ajavahemik, mida ta oma kasuisast rääkivas filmis käsitleda soovis. Kui hilisem periood tema ja Hermaküla suhetes enam sellist tähendust ei omanud, mida filmis esitleti, siis nii ongi.
Võimalik, aga sel juhul pole tegemist tõsiseltvõetava teosega. Oluline osa inimese elust ja loometeest on puudu.
aa, ma mõtlesin ka, et isast ikka, eluloofilm on tegemata siis…..
Mis kanali pealt seda saadet näeb?
Oli jah küüniline, kuidas Maria istus Hannese kõrval ja jahvatas, mida kõike Hannese isa tema jaoks tegi.
Mõtlesin ka, et Marial puudub igasugune taktitunne. Oma lapsed jäeti sinnapaika, nendega ei suheldud ega tegeletud ja mindi uue naise juurde ja siis naise laps jahvatab, kui tore kasuisa tal ikka oli.
Tegemist on ju dokumentaalfilmiga, mitte mängufilmiga ja kui Evald Hermaküla oligi selline, et jättis oma päris lapsed unarusse ja oli hea kasuisa Avdjuškole, siis nii oligi ja nii sellest tuleb ka rääkida, et film oleks aus ja kujutaks Hermaküla sellisena nagu ta oli. Avdjuško ja Hannes Hermaküla tunnevad teineteist kogu elu ja kindlasti polnud see esimene kord, kui nad Evald Hermakülast rääkisid ja ei tulnud Hannes Hermakülale ka mingi üllatusena see, milline kasuisa Evald Mariale oli.
Väga kehvasti tehtud film. Ja väga klišeelik. Oli püütud mingit stiili järgida, aga kuidagi ei vedanud välja.
Kahju jah, et nii tuntud teatrimeest nii kehvalt kajastati. Kõikide kolleegide intervjuud olid kuidagi katkendlikud ja väga igavad. Igavad ilmselt just seetõttu, et oli esitatud mingi segane ja laialivalguv küsimus, millele ei saanudki midagi huvitavat vastata. Paljude intervjueeritavate jutt jäi arusaamatuks, sest polnud aru saada, mis küsimusele nad vastasid ja kõlas ainult mingi segane katke mingi olukorra kirjeldusest. Näiteks see koht, kus poeg ütles, kuidas ta kohtus isaga Draamateatris – nägi teda mööda pikka koridori tulemas ja siis nad tervitasid. No, mis asja? Ilmselt tahtis ta midagi muud selle kohtumise kohta öelda ja sellel kohtumisel oli mingi point, miks ta seda kirjeldas. Aga mis, see nagu ei jõudnudki ekraanile.
Küll aga tuleb tunnistada, et Liina Orlova on uskumatult kena. Huvitav, kas ta on ilukirurgia abi kasutanud või saab tõesti selles vanuses nii kaunis välja näha?
Oli jah küüniline, kuidas Maria istus Hannese kõrval ja jahvatas, mida kõike Hannese isa tema jaoks tegi.
Mõtlesin ka, et Marial puudub igasugune taktitunne. Oma lapsed jäeti sinnapaika, nendega ei suheldud ega tegeletud ja mindi uue naise juurde ja siis naise laps jahvatab, kui tore kasuisa tal ikka oli.
No aga oligi ju selline mats mees, keda me siis siin ilustame?
Noori armukesi pidas iga naise kõrvalt, tihti lausa alaealiseid.
Mida on sellises mehes imetleda?
Mõttetut maailmavalu ja oma ego nautiv boheem, samas elavad, reaalselt eksisteerivad lähedased enda ümber jättis tähelepanuta.
Enesetapuga lõi lõpuks veel igavese templi kõigi mällu. Igavene valu lähedaste jaoks.
Kommentaarist on juba teavitatud
Kõik püüdsid mingit diipi mulli ajada, mul oleks sellist elu elades ka vist ühel hetkel sein ees
Mõttetut maailmavalu ja oma ego nautiv boheem, samas elavad, reaalselt eksisteerivad lähedased enda ümber jättis tähelepanuta.
Inimesel oli ilmselgelt väga suur probleem, mis jäigi lahendamata, nautimisest asi kaugel.
Väga nõme, et nii suur tükk tema elust, elu lõpust oli puudu. Ma saan aru, et filmi tegi Orlova tütar, aga 1988-2000 on ikka väga pikk aeg ju. Kas Kaie Mihkelson keeldus oma sõnast filmis?
Avdjusko on öelnud, et nö Mihkelsoni periood vääriks eraldi filmi ja et võimalik, et ta selle ka kunagi teeb. Nii et võib olla küll, et (veel) ei soovinud filmis osaleda. Aga filmi paremaks mõistmiseks soovitan lugeda Peeter Sauteri arvustust Sirbis.
Oleksime tahtnud, et kogu dok film olnuks Hermaküla enda suust räägitud kuni lõpukaadriteni, mis jäi tegemata, see jäigi lõputa. Keei ei too surnut tagasi, seega jama ja poolik jama kokkuvõtes
Oleksime tahtnud, et kogu dok film olnuks Hermaküla enda suust räägitud kuni lõpukaadriteni, mis jäi tegemata, see jäigi lõputa. Keei ei too surnut tagasi, seega jama ja poolik jama kokkuvõtes
no ei saanud oma tahtmist, mis siis teha nüüd
Kõik püüdsid mingit diipi mulli ajada, mul oleks sellist elu elades ka vist ühel hetkel sein ees
Aga nõukaajal täiskasvanutel oligi kõigil sein ees. Muidu poleks laulev revolutsioon võimalik olnud. Nii et kui vanus ei võimalda mäletada seda aega, siis on sul vedanud.
Sa pead olema sisse logitud, et vastata selle teemale.