Esileht Tööelu, raha ja seadused. Hoiatan Home3 teenuse eest

Näitan 15 postitust - vahemik 1 kuni 15 (kokku 15 )

Teema: Hoiatan Home3 teenuse eest

Postitas:

Hoiatan Home3 (endine Viasat) teenuse eest. Peale lepingu sõlmimist töötas teenus esimesed paar kuud enam-vähem. Siis hakkasid jamad pihta- ei töötanud järelvaatamine, pilt hakkis, iga väikese vihmasabina peale kadus TV pilt ära. Lõpuks ei toiminud ka nende poolt pakutav Tele2 internet enam.
Kuigi paigaldasime katusele antenni ja tegime kõik selleks, et internet toimiks, siis sellega oli nii, et päevasel ajal vahest sai internetti ja järelvaatamist kasutada, aga alates kella viiest ja nädalavahetuseti kui koormus taga, oli ka internet allalaadimiskiirus 0,20 Mbps- ehk siis internetti ei olnud. Pöördusime pidevalt klienditeeninduse poole ilma et oleks sealt abi saanud. Jäi mulje justkui ei oleks ükski nende klienditeenindaja TVplay teenust näinud või sellest isegi midagi kuulnud. Interneti koha pealt ei osatud samuti aidata. Alati pidi vaatama, kuidas ise hakkama saada.
Kui helistasin internet murega otse Tele2-te, siis sealt öeldi, et sorry meil pole teiega lepingut, et ei saa aidata. Viimane piisk karikasse oli see kui pöördusin taas TVplay klienditeeninduse poole murega, et ma ei saa kasutada internetti, mille eest neile juba pikalt maksnud olen. Teenindaja lubas asja uurida ja tagasi helista. Kuna kolme nädala jooksul ei helistanud mulle keegi tagasi, siis otsustasin lepingu lõpetada.
Nüüd aga nõuab TVplay minu käest lepingu ennetähtaegse lõpetamise tasu ja digiboksi jääkväärtust. Nad ei ole mulle pooleteist aasta jooksul suutnud teenust pakkuda, aga leiavad, et neil on ikka õigus leppetrahvi teha. Klienditeenindaja õigustus oli: ,,No aga pilti te ju natuke ikka nägite!,,
Nüüd on meil mõnda aega kasutusel konkurendi teenus, mis töötab laitmatult. Ei ole jamasid internetiga ning ka telepilt on kordi kvaliteetsem. Samuti tunnevad klienditeenindajad teenust, mida nad pakuvad.

+22
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 17.09 17:35; 18.09 02:57; 30.09 16:49; 10.10 03:54;
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Hoiatan Home3 (endine Viasat) teenuse eest. Peale lepingu sõlmimist töötas teenus esimesed paar kuud enam-vähem. Siis hakkasid jamad pihta- ei töötanud järelvaatamine, pilt hakkis, iga väikese vihmasabina peale kadus TV pilt ära. Lõpuks ei toiminud ka nende poolt pakutav Tele2 internet enam.

Kuigi paigaldasime katusele antenni ja tegime kõik selleks, et internet toimiks, siis sellega oli nii, et päevasel ajal vahest sai internetti ja järelvaatamist kasutada, aga alates kella viiest ja nädalavahetuseti kui koormus taga, oli ka internet allalaadimiskiirus 0,20 Mbps- ehk siis internetti ei olnud. Pöördusime pidevalt klienditeeninduse poole ilma et oleks sealt abi saanud. Jäi mulje justkui ei oleks ükski nende klienditeenindaja TVplay teenust näinud või sellest isegi midagi kuulnud. Interneti koha pealt ei osatud samuti aidata. Alati pidi vaatama, kuidas ise hakkama saada.

Kui helistasin internet murega otse Tele2-te, siis sealt öeldi, et sorry meil pole teiega lepingut, et ei saa aidata. Viimane piisk karikasse oli see kui pöördusin taas TVplay klienditeeninduse poole murega, et ma ei saa kasutada internetti, mille eest neile juba pikalt maksnud olen. Teenindaja lubas asja uurida ja tagasi helista. Kuna kolme nädala jooksul ei helistanud mulle keegi tagasi, siis otsustasin lepingu lõpetada.

Nüüd aga nõuab TVplay minu käest lepingu ennetähtaegse lõpetamise tasu ja digiboksi jääkväärtust. Nad ei ole mulle pooleteist aasta jooksul suutnud teenust pakkuda, aga leiavad, et neil on ikka õigus leppetrahvi teha. Klienditeenindaja õigustus oli: ,,No aga pilti te ju natuke ikka nägite!,,

Nüüd on meil mõnda aega kasutusel konkurendi teenus, mis töötab laitmatult. Ei ole jamasid internetiga ning ka telepilt on kordi kvaliteetsem. Samuti tunnevad klienditeenindajad teenust, mida nad pakuvad.

Pöördu oma murega tarbijakaitsesse. Siin muidugi on see paha asi, et oma kaebused olete telefonitsi esitanud, aga mina prooviks ikka.

+9
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui saladus ei ole, siis kes see toimiv konkurent on? Olen kolimas majja Harjumaal ja otsin üle õhu levivat head lahendust.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No Elisa on vist ka üldse erakliendi teenindmisest loobunud, müügitööd veel tehakse üsna aktiivselt kuid probleemide puhul suhtled suht rumala robotiga. Telefonile ei vastata, tagasi ei helistata, meilidele ei vastata.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mind huvitab ka, kes pakub kvaliteetset teenust? Elan Viimsis ja kolmandat aastat kasutan Viasati teenust, sest minu piirkonnas ei ole teenusepakkujat, kelle käest ei ole vaja kohe välja osta seadmeid, Viasat oma sateliit tv ga ja olematu internetiga väga häirib, kusjuures teenus ei ole odav, maksan 40 eur kuus ja samuti tahavad lepingu ennetähtajalise lõpetamise tasu ca 60 eurot.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Paar aastat tagasi proovisime Elisat, see ei toiminud samuti- sama moodi oli vaid kõva müügijutt. Nüüd siis kasutame Teliat ning senini on see veatult toiminud- loodetavasti nii ka jääb 😀 Kusjuures huvitav on see, et Home3 pilt tuleb üle satelliidi, Telial aga üle õhu internetiga, aga Telia pilt on kordades puhtam.
Nii Tele 2 (Home3 poolt pakutav internet) kui Elisa reklaamivad piiramatuid allalaadimiskiiruseid ja tundub, et siis ongi nii, et üks klient saab väga kiire interneti, aga see klient, kes asub mastist paar km eemal, ei saagi internetti kasutada. Telial on kiirused piiratud- arvatavasti selle pärast, et kõik teenuse eest kasutavad kliendid seda kasutada saaks.
Teenus on küll kallim, aga see ka ei tasu end ära, et igapäevaselt närvitseda kui internetti jälle ei ole ja asjad tegemata jäävad.

+8
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 17.09 17:35; 18.09 02:57; 30.09 16:49; 10.10 03:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Täpselt sama kogemus Viasatiga 🙁

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie pere vahetas kevades 4G Telia Tele2 vastu. Kui kevadel lapsed koduõppele jäid ja naine kodukontorit pidas, jäi Telia 20/5 lahjaks. Mast asub 1,1km kaugusel ja levi ning kvaliteet olid pidevalt põhjas. Helistasin, et “keerake” palun matsu juurde. Loomulikult mõistliku hinda juurde makstes. Eip nõnnasama saa toda kiirust juure panna. Saab, kui tellida juurde… no ja siis tuli nimekiri, mida kõike on eluks vaja, kui karantiinis istud. Loobusime Teliast ja võtsime Tele2 (Elisa lihtsalt ei levi me talumaadel). Tele2 luubab “niipalju, kui mastist tuleb”. Just hetkel, õhta 6-7 vahel, kui kodudes on tipptund, tuleb hetkel 45/20, mis on ikka kiirem kui 20/5. Lisainvesteeringu suundantenni näöl pidi tegema, kuna mast asub 6,6km kaugusel. 6X kaugemal, kui Telia mast, kuid suundantenniga on levi ja kvaliteet praktiliselt sama. Ja odavam, kui Telia 20/5 (+ ühekordne antenni hind 39€). Ruuter jäi samaks, mis oli Teliast ostetud. Telia lukku peal ei olnud. Meie peres nö tava-tvd praktiliselt ei vaadatagi, Tele2 nett veab kõik vajadused korralikult koju.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mind huvitab ka, kes pakub kvaliteetset teenust? Elan Viimsis ja kolmandat aastat kasutan Viasati teenust, sest minu piirkonnas ei ole teenusepakkujat, kelle käest ei ole vaja kohe välja osta seadmeid

Kas Telia Viimsis ei paku? Mul on maakodus antenn ja ruuter juba aastaid rendil, arvutasin et välja osta ei tasu, tehnoloogia muutub nii kiiresti, et kui olen rendiks seadme müügihinna jagu maksnud, siis on see juba lootusetult vana.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hämmastav, et kiidetakse Teliat.
Maakodus naabril Telia ja hea rahulik elu: levi pole.
Minul Elisa ja varasema suure ärikliendina oli 4G, eratelefoniga tuli aga 2 aastat tõestada, et Elisa ise jamab. Nüüd ka eratelefoniga 4G olemas ja saab maakodus tööd teha. Aga õnneks kohe 199.- eest valguskaabel.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina kiidan jälle Teliat, maal on ainuke asi, mis normaalse telepildi ja interneti tagab.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Home3 teenus toimib ülihästi kui sul on a) korralikult paigaldatud ja paika rihitud antenn ja b) normaalne internetiühendus järelvaatamise ja muude interneti teel tarbitavate teenuste jaoks. Sinu probleem oli ikkagi põhiliselt Tele2 internetiteenusega. Jah, Home3 müüb seda edasi, aga ei saa kuidagi vastutada sinu piirkonna mastide ülekoormusest tingitud teenuse kvaliteedi eest. Usu, Tele2-lt otse seda netti ostes oleks olukord sama.

Ja mis puudutab antenni, siis olenevalt selle asukohast ja paigaldusest ei ole selle stabiilsus igavene vaid seda on vaja vahel üle seadistada. 1,5 aastat on kvaliteetselt paigaldatud antenni puhul muidugi liiga lühike aeg. Ise paigaldatud või käis tehnik seda tegemas?

Ma juba üle 10 aasta Home3 klient, internet on mujalt. Ja olen rahul, pilt selge ja stabiilne. Meil kodus suured spordifännid, seega võimalus, et mingi olulise mängu ajal telepilt jupsiks ei tuleks kõne allagi 🙂 See, et ka Go3 teenusest samu kanaleid telefonist-arvutist tasuta vaadata saan, on eriti meeldiv.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 24.09 20:05; 09.10 17:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No tehnik tuleb neil kohale vaid esimest korda tehnikat paigaldama- hiljem võib klient oma muresid ise lahendada 😀 Teadmiseks, et antenn on korralikult paigaldatud ja rihitud masti suunas ning teise teenusepakkujaga toimib hästi.
Mul on hea meel, et Teil kõik kenasti töötab. Ometigi tean mina veel paari inimest, kes kasutavad Home3 teenust ning vaatamata sellele, et internet toimib hästi (kuna asuvad sellises piirkonnas), hakib pilt korralikult ja järelvaatamine streigib samuti pidevalt.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 17.09 17:35; 18.09 02:57; 30.09 16:49; 10.10 03:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teadmiseks, et antenn on korralikult paigaldatud ja rihitud masti suunas ning teise teenusepakkujaga toimib hästi.

No kui masti suunas rihitud, siis ilmselgelt ei tööta. Signaal tuleb satelliidilt, mitte mastist. Ja  milline teine teenusepakkuja Eestis veel satelliittelevisiooni pakub, mida sama antenniga tarbida?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 24.09 20:05; 09.10 17:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teadmiseks, et antenn on korralikult paigaldatud ja rihitud masti suunas ning teise teenusepakkujaga toimib hästi.

No kui masti suunas rihitud, siis ilmselgelt ei tööta. Signaal tuleb satelliidilt, mitte mastist. Ja milline teine teenusepakkuja Eestis veel satelliittelevisiooni pakub, mida sama antenniga tarbida?

Naera puruks 😀 Jutt käib internetist- tore kui sinul internet satelliitpanni kaudu tuleb 😀  Pole mõtet lahmima tulla kui asjast kohe üldse mitte midagi ei jaga!

 

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 17.09 17:35; 18.09 02:57; 30.09 16:49; 10.10 03:54;
To report this post you need to login first.
Näitan 15 postitust - vahemik 1 kuni 15 (kokku 15 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Hoiatan Home3 teenuse eest