Esileht Koolilaps Järeltöö hinne

Näitan 14 postitust - vahemik 1 kuni 14 (kokku 14 )

Teema: Järeltöö hinne

Postitas:

Kuidas tavaliselt koolides on, et kui õpilane teeb järeltöö, et parandada kontrolltöö hinnet, siis kas kirja läheb alati uus hinne või jääb eelmine kehtima, kui uus töö läheb veel halvemini kui eelmine?

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pos. hinde puhul jääb kehtima ikka uus hinne. Alati. Seega peab õpilane enda teadmistes väga kindel olema, kui soovib 3,4 parandada. Pos. hinde parandamine on ise juba 100% õp vastutulek.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah. Kui ikka minnakse kolme parandama nö mütsiga lüües ja uus töö on kahele tehtud, siis pannaksegi kaks. Ja tuleb veelkord tulla.
Meie koolis on järeltöö alati pisut raskem. Seda sellepärast, et õpilased püüaksid ikka esimeseks korraks ära õppida.

+9
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

…kui just tegemist pole väikekooliga, kus mõnedele erandeid tehakse.

Lihtsalt huvi pärast – mida see peaks tähendama?

Aga mind imestab, et koolust alles kaks kuud möödas, ja juba tehakse järeltöid? Ja nagu aru saan, siis tegemist on hinde parandamisega, mitte haigusest tingitud puudumisel järgi tegemisega?

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 03.11 08:53; 04.11 03:33; 04.11 10:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapse koolis saab iga puudulikku parandada ühe korra ja parandada saab kahtesid ja ühtesid, aga mitte kolmesid või neljasid. Kui parandad oma kahelise töö jälle kaheks, siis nii jääbki.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga mind imestab, et koolust alles kaks kuud möödas, ja juba tehakse järeltöid? Ja nagu aru saan, siis tegemist on hinde parandamisega, mitte haigusest tingitud puudumisel järgi tegemisega?

Näiteks matemaatikas või emakeeles on vähemalt üks kontrolltöö küll juba olnud, sageli aga kaks. See on ju normaalne, kas sa tahaksid, et aastas oleks kaks mahukat tööd selmet iga kuu väiksemamahuline teha?

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 03.11 18:50; 04.11 11:45;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga mind imestab, et koolust alles kaks kuud möödas, ja juba tehakse järeltöid? Ja nagu aru saan, siis tegemist on hinde parandamisega, mitte haigusest tingitud puudumisel järgi tegemisega?

Näiteks matemaatikas või emakeeles on vähemalt üks kontrolltöö küll juba olnud, sageli aga kaks. See on ju normaalne, kas sa tahaksid, et aastas oleks kaks mahukat tööd selmet iga kuu väiksemamahuline teha?

Ei saa su küsimusest aru – mida ma tahan või pean tahtma?
Imestan seda, et kaks kuud alles kooli olnud (selle sees ka esimene vaheaeg + esimene koolinädal, kus nagunii midagi väga süvendatult ei õpitud), ja juba on vaja hindeid parandada? Et siis nii rumal noorsugu, kes värskeid teadmisi omandada ei suuda ja saavad juba kahtesid? Veidi arusaadavam oleks poole õppeaasta pealt, või isegi hiljem, et on väsimus jne, aga juba praegu?

0
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 03.11 08:53; 04.11 03:33; 04.11 10:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehvad òpetajad kes lastele ei suuda ainet selgeks teha ja siis oma frustatsiooni hinnetega vàlja elavad.
Haiged inimesed.

0
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehvad òpetajad kes lastele ei suuda ainet selgeks teha ja siis oma frustatsiooni hinnetega vàlja elavad.

Haiged inimesed.

Sa ikka saad aru, et kulbiga pähe ei saa tarkust tõsta, midagi peab õpilane ise ka tegema, et tunnis saadud teadmine kinnistuks? 1. Ta peab tunnis kaasa töötama ja mõtlema. 2. Ta peab asja enne tööd üle kordama. Tänapäeva õpetajad näevad üldjuhul ikka palju vaeva, et teema selgeks saaks, e-kooli lisatakse enne tööd kordamisküsimused, tööde info on ammu ette teada, tunnis korratakse ja seletatakse, õpilasi kutsutakse korrale, et nad keskenduks, tehakse interkatiivseid kordamisviktoriine, aga kui õpilane on hajevil, püüab tegeleda muude asjadega, kodus midagi ei korda, siis tuleb see hinne paraku ikka viletsapoolne, eriti kui loodus pole ka selle aine jaoks vajalike vaimsete võimete jagamisel helde olnud.

+10
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehvad òpetajad kes lastele ei suuda ainet selgeks teha ja siis oma frustatsiooni hinnetega vàlja elavad.

Haiged inimesed.

Sa ikka saad aru, et kulbiga pähe ei saa tarkust tõsta, midagi peab õpilane ise ka tegema, et tunnis saadud teadmine kinnistuks? 1. Ta peab tunnis kaasa töötama ja mõtlema. 2. Ta peab asja enne tööd üle kordama. Tänapäeva õpetajad näevad üldjuhul ikka palju vaeva, et teema selgeks saaks, e-kooli lisatakse enne tööd kordamisküsimused, tööde info on ammu ette teada, tunnis korratakse ja seletatakse, õpilasi kutsutakse korrale, et nad keskenduks, tehakse interkatiivseid kordamisviktoriine, aga kui õpilane on hajevil, püüab tegeleda muude asjadega, kodus midagi ei korda, siis tuleb see hinne paraku ikka viletsapoolne, eriti kui loodus pole ka selle aine jaoks vajalike vaimsete võimete jagamisel helde olnud.

No just!

Lugege selle ema postituste vastuseid siin, kelle 10-aastane on nutisõltlane (tal neid mitmeid tehtud, aga ette ei võta nagu suurt midagi) – 4. klass olla vähetähtis ja mõttetu, ärgu õppigu siis ja saagu kahtesid jne. ja muidugi ka palju vastukaja leidnud teemad koduste ülesannete vajalikkuse kohta: teemad, kus vihased lapsevanemad peavad õigeks, et koju õppida ei antagi. Et lapseke on väsinud. Et jalkatrenn või laulukoor on olulisemad, kui akadeemilised teadmised, õpiharjumus ja -kohustus, (päeva)planeerimisoskus ning paraja koormusega hakkamasaamine.
Et nagu misasja? Vanemad ise toodavadki neid lolle lapsi juurde? Ise on lollid (lugege jällegi PK teemasid `a la “palun 4.klassi matemaatikaabi”, “kes tõlgiks selle teksti?”, “mis seal “Tões ja õiguses” siis õieti juhtuski?” jne.) ja lapsed on lollid. Tundub, et osadel kästi püssiähvardusel lapsed teha…

Et jah…kaks kuud kooli ja juba vaja järeltöid teha, hindeid parandada…
Kurb tendents.

+6
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 03.11 08:53; 04.11 03:33; 04.11 10:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Et siis nii rumal noorsugu, kes värskeid teadmisi omandada ei suuda ja saavad juba kahtesid? Veidi arusaadavam oleks poole õppeaasta pealt, või isegi hiljem, et on väsimus jne, aga juba praegu?

Ma ei saa su mõttekäigust aru. Enne koolivaheaega oli poolteist kuud õppetööd. Loomulikult mahtusid sellesse ka esimesed kontrolltööd, mis Gaussi kõvera seaduse järgi ülima tõenäosusega ka kellelgi ebaõnnestusid. Mõni õpetaja laseb mitu korda järele teha, mõni laseb ühe korra, mõni järeltöö võis jääda ka pärast vaheaega tegemiseks – milles see probleem on, ma ei jaga lahti?

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 03.11 18:50; 04.11 11:45;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas kusagil siis lubatakse kolmelisi töid ka uuesti teha?
Meil on väike maakool, u 10-pealised klassid, aga uuesti saab teha vaid mitterahuldavaid tulemusi. Ja neidki vaid 1x. Erandina saab teha mitu korda nt siis, kui oled esimese ajal olnud haige või kooli esindamas ja kui siis 1. järeltöö saad kahe, siis oli veel võimalus parandada.
Parandada aga viie peale ei saa. Kui on 2 ja teisel korral kõik õige, saad 4.
Hindeid jagatakse meil palju, lugesin just ära, et 3.klassi poisil on eesti keeles praeguseks 28 hinnet ja 1.12 selgub alles trimestrihinne. Inglise keeles on 21 hinnet, matemaatikas 15. Üks puudutud nädal haiguse tõttu tähendab väga palju järelvastamisi. Lubasin poisil puududa vaid 2 päeva, kui palavik oli kõrge ja lihased valutasid. Nohu ja köhaga koju jäämist ei saa lihtsalt lubada, kui enesetunne muus osas okei.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

See oleneb koolist ja õpetajast. Tavaliselt on võimalik teha järeltöö üks kord ja seda siis kui esimese töö eest saadud hinne oli negatiivne. Vahel mõned õpetajad lasevad parandada ka näiteks ühte positiivset hinnet trimestris. Igaühel võib mõni töö ebaõnnestuda ja seda võib vabalt juhtuda ka kooliaasta alguses. Sellisel juhul oleneb õpetajas, aga tavaliselt õpetaja hoiatab ette, et arvestatakse viimast hinnet.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.11 13:50; 07.11 14:45;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Muide järelevastamine ja järeltöö on erinevad asjad. Järelevastamiseks nimetatakse seda, kui õpilasel on jäänud töö haiguse tõttu või mõnel muul põhjusel tegemata. Kui see läheb halvasti, siis on õpilasel võimalik teha järeltöö nagu teistel, kellel esimesel korral töö ei õnnestunud.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.11 13:50; 07.11 14:45;
To report this post you need to login first.
Näitan 14 postitust - vahemik 1 kuni 14 (kokku 14 )


Esileht Koolilaps Järeltöö hinne

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.