Esileht Koolilaps Kodused ülesanded 3. klassis

Näitan 13 postitust - vahemik 1 kuni 13 (kokku 13 )

Teema: Kodused ülesanded 3. klassis

Postitas:

Tere, kas teie kolmanda klassi lapsele jäetakse koduseid ülesandeid? Meie oma ütleb, et jäetakse, aga ta saab koolis kõik tehtud. Ma ei mäleta, kuidas enda kooliajal oli, aga sooviks küll, et lapsel vähemalt matemaatikas ja ka kirjutamises/lugemises ka kodus midagi teha antakse. Kunagi ei ole luuletust, mida pähe õppida, või midagi pikemat kirjutada (peale lugemispäeviku kord kuus). Ka kontrolltöödeks ei toimu kodus õppimist, kõik käib lennult. Inglise keele sõnade tööd pidid nii lihtsad olema, nendeks ei ole vaja eraldi õppida, tunnis jääb kõik pähe. No sellest ma saan aru, sest inglise keel on esimest aastat ning lapsel on tänu Robloxi mängimisele see palju paremal tasemel, kui hetkel koolis vaja läheb. Mata pidi ka lihtne olema.

Tahaks ka teada, kas nn “eliitkoolides” jäetakse õppida?

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.12 07:36; 10.12 08:47;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil on tavalises koolis kolmandas klassis laps, ei ole “eliitkool”. Ikka jäetakse õppida. Tavaliselt matas jääb paar lehekülge töövihikust (osa jõuab koolis, osa jääb kodus) või õpikust mingid ülesanded või tööleht. Eesti keeles lugeda-jutustada või töövihikust midagi või tööleht või etteütluseks õppida mõni kindel tekst. Aeg-ajalt on ka luuletusi õppida antud. Loodusõpetuses teatud osa kas raamatust üle lugeda ja õppida või töövihikust leheküljed lõpetada, aeg-ajalt on ka kontrolltööd või tunnikontrollid, siis on mitme tunni materjal üle vaadata. Inimeseõpetuses jääb mõnikord töövihikust lõpetada, muusikas ka harva, aga mõnikord on mõni laul astmenimede ja käemärkidega õppida vmt. Inglise keeles on tavaliselt sõnad, lugeda ja jutusada, dialoogid. Kui on kontrolltööd tulemas, siis on teada, mis õppetükkide peale, on leheküljed ja ülesanded teada, mis üle vaadata. Laps on üsna hea õpilane (peamiselt A-d, mõni üksik B+ või harva ka B), nii et need kodused tööd ei ole tal sellest, et koolis ei jõuaks. Antaksegi eraldi koduseid töid lisaks sellele, mis koolis tehtud.

Seal koolis olid kodused tööd juba esimeses-teises klassis.  Teises klassis tundus eelmine aasta, et koduste tööde maht oli isegi suurem kui kolmandas. Noorem laps on mul praegu esimeses klassis ja ka tal on kodused tööd, tavaliselt aabitsast lugeda, midagi töövihikust lõpetada või kirjatehnika. Ta töövihikuülesanded jõuab tavaliselt koolis valmis, aga e-koolis näen, mis leheküljed kodus lõpetada on jäetud.

Õppimised on ju ka e-koolis või studiumis kirjas, saad ju sealt vaadata, kas oli lapsel midagi õppida või mitte. Kui on kiire ja taibukas laps, siis võib-olla jõuabki kõik koolis valmis.

Hinnetest saab ju ka aru, kui on ikka luuletus õppida antud ja pole õppinud, siis selles ju niisama ära ei viili. Või kui näiteks on lugeda ja jutustada kodus õppimiseks antud, mu lapsel on need tavaliselt 2-leheküljelised tekstid, nii et päris nii ei saa, et vahetunnis kiiresti loen läbi, jutustama õpib, siis kodus mõnikord ikka jutustab paar korda läbi, ei saa päris ühe korraga soravaks jutustamist ja tuleb teksti pärast ühekordset lugemist veel vaadata. Õpetaja üsna range ka, nii et ei saa mütsiga lööma minna. Niisama lihtsalt A-d ei panda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õppid on palju, töid igapäevaselt. Üksikud päevad, kui ei ole (ainult KT on ette teada).  Töödeks tegelikult eraldi õppima ei pea, sest kõik peab koguaeg selge olema. Hindamine range. Alati on lisaks tunnitööle kodus ka õppida: lisalehed, jutustamine, luuletusi, ülesanded webis, kohustuslik kirjandus…
Peale kooli kulub ca 1-2 h

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil on sama nagu teemaalgatajal, null koormust, hinded kõik lapsel viied. Ma ka ei tea, mis arvata, äkki ongi nii võimekas õpetaja, et saab lastele kõik vajaliku koolipäeva jooksul ajudesse sokutatud?

Distantsõppe ajal nüüd sügisel pidi ikka ise midagi tegema, aga see võttis õppimine päevast kõige rohkem pool tundi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu laps reaalkoolis, õppida antakse peaaegu iga päev, aga mitte väga palju. Kui laps mingite suuremate projektidega viimase hetkeni venitab ja lisaks on näiteks esmaspäevaks ka mitmes asjas kodused ülesanded, siis on palju. Muidu ma ütleks, et pigem on kodus õppimist vähe.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapsed käivad “eliitkoolis” ja 3. klassi lapsel on ikka väga palju õppida ning seda juba esimesest klassist alates. Iga päev töövihik, töölehed, harjutused vihikusse, jutustamine eesti keeles ja loodusõpetuses, harjutused opiq’us, nutisport. Vanem laps käib samas koolis 6. klassis ja eales pole pidanud nii palju kodutöid tegema kui noorem laps. Ehk siis asi on õpetajas –  osad jõuavad tunnis rohkem kui teised. Minu noorema lapse õpetaja on muidu igati tore, aga nö “lobiseja” ning tundides kulub palju aega sellele, et õpetaja räägib niisama juttu. Varsti tulevad aineõpetajad ja eeldan, et siis saab tundides efektiivsemalt õppida.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jäetakse õppida, ka luuletusi pähe, aga lapsel on ikkagi palju asju koolist tulles juba tehtud. Kõige aeganõudvamad on inglise keeles need tööd, kus on näiteks mingi ports sõnu antud ja tuleb sõnad tõlkida ning välja mõelda ja kirja panna sama arv lauseid, nii et igas lauses on üks vastav sõna. Põhiliselt sellised asjad on, mida koolis ei jõua niisama muu kõrvalt valmis teha. Aga luuletused ja mata jmt – need enamasti tehtud juba koolis.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Laps käib Reaalkoolis. Koduseid ülesandeid on iga päev, kuigi laps ütleb, et mõned asjad teeb koolis vahetunnis valmis. Ja ta on pigem kiire kui aeglane õppija. Ja nii on see algusest peale olnud. Harva, kui mõneks päevaks ei ole õppida.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil viieline tavakooli 3ndik. Õppida jäetakse igas aines, aga suure osa teeb laps tōesti koolis kasvõi vahetunnis. Vahel on suurem ülesanne loodusõpetuses, näiteks teha plakat mingi teema kohta. Seda teeb ta siis täielikult kodus. Ûtlek sa, et tema keskmine on E-N 10min koduseid töid. Ta keskendub ja teeb järjest ära mis vaja. Sündima ei pea ja abi küsib harva. Aga tean, et klassis mõned õpivad ka tund ja rohkem igal õhtul.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

mul vanem laps väga hea peaga ja eliitkoolis ja ütleks nii, et see kõik oli aastate lõikes väga erinev. võiski olla mõni aasta, kus saigi kõik koolis tehtud. ja olid ka mingid aastad, kus õppis päris palju. ja nendel aastatel, kus kodus suurt midagi ei teinud, oli klassikaaslaseid, kes kodus üsna palju õppisid (samas järgnevatel aastatel ei läinud asi liiga hulluks). nii et mine võta kinni, kuidas lood on. minu kogemuse põhjal seal mingit lõplikku tõde ei oska oletada.

3. klass võibki ikka nii olla,  et tase on koolis hea aga kui lapsel pea võtab, siis ei olegi midagi teha. mina suunaks ise – annaks nt. känguru ülesandeid lahendada ja raamatuid lugeda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.

meie “eliitkoolis” antakse õppida, aga õpivad väga erinevalt. mõni jõuab koolis palju tehtud või haarab lennult ja teeb kodutöid paarkümmend minutit. teine näeb luuletuse päheõppimiseks oluliselt rohkem vaeva ja õpib paar tundi.

teise lapse koolist näen, et sõltub ka kui suur on klass. väikses klassis (eeldusel, et seal pole palju veiderdajaid ja keerulisi õpilasi) jõuavad kõik süveneda, töö on individuaalsem ja kodus kohe vähem teha.

 

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

mul vanem laps väga hea peaga ja eliitkoolis ja ütleks nii, et see kõik oli aastate lõikes väga erinev. võiski olla mõni aasta, kus saigi kõik koolis tehtud. ja olid ka mingid aastad, kus õppis päris palju. ja nendel aastatel, kus kodus suurt midagi ei teinud, oli klassikaaslaseid, kes kodus üsna palju õppisid (samas järgnevatel aastatel ei läinud asi liiga hulluks). nii et mine võta kinni, kuidas lood on. minu kogemuse põhjal seal mingit lõplikku tõde ei oska oletada.

3. klass võibki ikka nii olla, et tase on koolis hea aga kui lapsel pea võtab, siis ei olegi midagi teha. mina suunaks ise – annaks nt. känguru ülesandeid lahendada ja raamatuid lugeda.

Seda ma teengi jah, internetis on erinevad keskkonnad olemas, samuti suunan raamatuid lugema, käime koos raamatukogus – seal tekib lapsel lugemistuhin, soovib ise valida ja kodus siis mõnuleb.

Miks ma soovin, et laps rohkem vaeva näeks – sest mu lapsed on väga nutikad ja potentsiaal on tohutu, ei taha, et see nüüd raisku läheks. Näiteks tütrel on tänu arvutimängule inglise keel nii hästi juba käpas.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.12 07:36; 10.12 08:47;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil jäetakse inglis keeles õppida, teisipäevaks on luuletus pähe ja piltide järgi jutustada, kolmapäevaks samuti jutustada, neljapäevaks prie testiks õppida ja reedel test ja kellel oli prie testis vigu saab veel üle korrata. Üldõpetuses jäetakse vahel harva õppida umbes üle nädala.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 13 postitust - vahemik 1 kuni 13 (kokku 13 )


Esileht Koolilaps Kodused ülesanded 3. klassis