Väikeettevõtted, kes te raamatupidamisteenust sisse ostate: Palju arveid/tööd on ja palju maksate? Kas keegi maksab palka ka tundide põhjal või on töötasu arvestatud töömahu alusel?
Endal tuleb u 80-100 arvet kuus, seega uuringi variante, kuidas oleks kõige mõistlikum toimetada.
Minul jääb summa alla 100 eur. 2 töötajat. Ostu müügiarveid kokku alla 50 kuus. Ostuarved 15tk tasuta ja edai lisatasu eest, aga üle 100 euri pole kunagi tulnud.
Müügiarved teen aktiva meritis, ostuarved, mis ei tule meilitsi, lihtsalt pildistan ja saadan, füüsiliselt kohaleminekuvajadus puudub. Aastaruanne on hinna sees.
Igakuiselt 15-20 arvet sisse ja sama palju välja. 4 töötajat, kelle palgad arvestan, deklareerin ja maksan ise. Raamatupidajale annan dokumendid kord aastas, enne majandusaasta aruande esitamist. Maksan koos aruandega 400 eurot aastas. Ametlikult.
Pärast seda, kui sain ettevõtet alustades mitmelt raamatupidamisfirmalt hinnapakkumised ca 2-3€ /raamatupidamiskanne + 300-500 aastaaruanne, otsustasin, et teen raamatupidamist siiski ise.
Firmas 2 töötajat, arveid tuleb kuus kokku ca 50. Maj.aasta aruandeid olin oma isa firmale teinud juba aastaid varem (šokolaadi eest), nii et pole probleemi ka see aruanne oma firmale ära teha. Ainus kreisi asi, millega kokku puutunud, oli statistikaameti aruanne, aga isegi sellest oli võimalik lõpuks läbi närida ilma raamatupidajat palkamata.
Pärast seda, kui sain ettevõtet alustades mitmelt raamatupidamisfirmalt hinnapakkumised ca 2-3€ /raamatupidamiskanne + 300-500 aastaaruanne, otsustasin, et teen raamatupidamist siiski ise.
Firmas 2 töötajat, arveid tuleb kuus kokku ca 50. Maj.aasta aruandeid olin oma isa firmale teinud juba aastaid varem (šokolaadi eest), nii et pole probleemi ka see aruanne oma firmale ära teha. Ainus kreisi asi, millega kokku puutunud, oli statistikaameti aruanne, aga isegi sellest oli võimalik lõpuks läbi närida ilma raamatupidajat palkamata.
Vastasin sellele, kes maksab 400+ kuus imetillukese ettevõtte eest.
Statistikaameti aruanne on nüüd küll kõige lihtsam asi, seda teeb meil sekretär.
Statistikaameti aruanne on nüüd küll kõige lihtsam asi, seda teeb meil sekretär.
Millist neist paljudest sa silmas pead, mida sekretär täidab? Mõned on tõesti lihtsad, aga paljud nõuavad ikka põhjalikku numbrite tundmist. Kust teie sekretär EKOMARi jaoks andmed saab? On kõigi näitajatega kursis ja tunneb põhjalikult raamatupidamist? Klikib vabalt programmis iga bilansi ja kasumiaruande konto lahti? See on siis tõesti tore, et teil on selliste teadmistega sekretär. Kogu kollektiivi töötundide ja -tasude kohta genereerib ka lambist aruande valmis? Mul eri tootmisüksuste aruannetesse numbreid sisestades kulub ikka päris palju aega.