Mulle tuli e-mail, et Mai keskel toimuvale lennule piletid tühistati. Pakutakse voucherit, aga ma tahaks hoopis raha tagasi saada, kuna ei tea ju millal reisida saab normaalselt. Neil on veebist kõik viited refundile ära korjatud, tundub et ainuke võimalus on klienditeenindust tüüdata, kuni nad nõusse jäävad raha tagastusega. Korra juba sai proovitud, ei õnnestunud refundi välja kaubelda , voucherit vastu ei võtnud…
KAs Kellelgi on hiljutisi kogemusi?
Mulle tuli e-mail, et Mai keskel toimuvale lennule piletid tühistati. Pakutakse voucherit, aga ma tahaks hoopis raha tagasi saada, kuna ei tea ju millal reisida saab normaalselt. Neil on veebist kõik viited refundile ära korjatud, tundub et ainuke võimalus on klienditeenindust tüüdata, kuni nad nõusse jäävad raha tagastusega. Korra juba sai proovitud, ei õnnestunud refundi välja kaubelda , voucherit vastu ei võtnud…
Mulle tuli e-mail, et Mai keskel toimuvale lennule piletid tühistati. Pakutakse voucherit, aga ma tahaks hoopis raha tagasi saada, kuna ei tea ju millal reisida saab normaalselt. Neil on veebist kõik viited refundile ära korjatud, tundub et ainuke võimalus on klienditeenindust tüüdata, kuni nad nõusse jäävad raha tagastusega. Korra juba sai proovitud, ei õnnestunud refundi välja kaubelda , voucherit vastu ei võtnud…
KAs Kellelgi on hiljutisi kogemusi?
loe trip.ee, seal pikk teema, saad näpunäiteid. eelmisest vastusest ära hooli.
Minule keeldub 3 erinevat firmat raha tagastamast. Panin julmalt kõigi 3 kohta avalduse tarbjakaitse ametile teele. Ega nad enne liigutama ei hakka. Tarbjakaitse poolt on hiljutises artiklis selgelt öeldud kui klient ei soovi ei kinkekaarti, vouchereid siis tuleb raha tagastada hiljemalt ühe nädala jooksul raha.Enamik reisifirmaf vilistavad selle jutu peale aga ega mina ka armu ei anna.
Minu teada on tänaseks Euroopa Komisjon heaks kiitnud, et võib raha asemel voucherit pakkuda ja raha ei pea tagastama. Seega tarbijakaitse ei pruugi siin aidata.
Minu teada on tänaseks Euroopa Komisjon heaks kiitnud, et võib raha asemel voucherit pakkuda ja raha ei pea tagastama. Seega tarbijakaitse ei pruugi siin aidata.
See oli ainult kellegi ettepanek, midagi pole heaks kiidetud.
Minule keeldub 3 erinevat firmat raha tagastamast. Panin julmalt kõigi 3 kohta avalduse tarbjakaitse ametile teele. Ega nad enne liigutama ei hakka. Tarbjakaitse poolt on hiljutises artiklis selgelt öeldud kui klient ei soovi ei kinkekaarti, vouchereid siis tuleb raha tagastada hiljemalt ühe nädala jooksul raha.Enamik reisifirmaf vilistavad selle jutu peale aga ega mina ka armu ei anna.
Kuu aega on möödas, kas sellest on midagi saanud?
Panga chargebacki ei ole nii lihtne teha, ei piisa ainult tehingu vaidlustamise nupule vajutamisest. Nii välismaistes foorumites kui ka meie enda trip.ee on mõned seda teed läinud ja pangad üldiselt vist väga ei taha neid sellega jutule võtta. Ikka suunatakse tagasi teenusepakkuja poole.
Voucherit üritavad nad kõikidele kaela suruda, sest a) raha jääb neile ja b) on kindlustatud ka tuleviku klient, kes tahab oma raha siiski ära kasutada.
Proovitud on ka, et kas on võimalik teise lennufirma peale ümber bookida- ei ole. Rerout on võimalik sama lennufirma piires jne. Aga kui mul juba on 3 sama firma voucerit, mis ma teen nendega, ei kasuta hetkel ju lendamiseks nii palju.
Annab rahatagastuse kaubelda ikka, aga ma ei usu, et panganipp läbi läheks, raha on siiski kantud juba toimunud tehingu eest ja siis on vaja kokkulepe teenuse müüjaga. https://trip.ee/foorum/uldfoorum/kes-on-koroona-padeemist-reaalselt-huevitise-rahana-tagasi-saanud