<p style=”text-align: right;”>
Oleneb täiesti lapsest. Minu üks laps õpib täiesti iseseisvalt, teine veel 7 klassis iseseisvalt ei tee suurt midagi, peab kontrollima. Eile seisin kõrval u 10-15 min. tegi ilusti töövihiku ülesanet ja kui läksin paari tunni pärast vaatama, et kas on õpitud, ta oli täpselt sama koha peal kus minu lahkudes.
Küsimuse peale, et kas on õpitud tuleb ikka jaatav vastus, ainult järgmise päeva hommikul tuleb õpetajalt esitamata töö teade.
Mul 8 klassis käiv tütrega sama jama ja egas ei osk miskit ette ka võtta. Ei ole talle kõike ette ära teinud, igatpidi kaasanud kodutöödesse, innustanud ja ise sihikindlusega eeskujuks olnud. Kuid tütar on täiesti vastupidine meile, täielik ludri, ei oma mingit motivatsiooni õppida või halbu hindeid parandada, ta on sellise ,,mul on suva,, suhtumisega. Teeb nii palju kui peab ja nii vähe kui võimalik. Isa võim talle ammu ei mõju, mind kuulab(veel). Õppimist tuleb sundida, kontrollima, et kõik tehtud, ütleb, et tehtud, siis selgub, et pool tegemata või üldse tegemata. Ise ka tunnen, et lapsevanemna täuesti ebaõnnestunud. Mehest küll lahutatud, kuid meil suhted väga head ja lahkuminek lausa eeskujulik, ei pruugiks arugi saada, etme lahus olevad vanemad oleme. Seega ei tahaks uskuda, et see sellist mõju avaldas. Kohati tundub, et ta käitub nii, sest tahab lahe olla. Samas kui miskit korda vaja ajada on, on ta arake, sõpradega on ta selline äge emolik pliks. Täielik vastand sellele, mida ise lootsin, et tast saaks. Krt. et need kasutusjuhendid sünnitusmajas kaotsi läksid, siiani ei ole neid üles leidnud. :)</p>