Tegin just Mylookist tellimuse ja appi, kas neile on tööle võetud uus ja äge turundaja? Kümneminutiliste vahedega kaks kirja, milles järgmised nunnud laused:
Nii armas Sind siin shoppamas näha! Loodame, et kõik läks tellimisega mõnusalt ja vastas sinu ootustele. /…/ Hoolitseme Sinu tellimuse eest, seega tee rahulikult oma toimetusi kuniks me Su paki hoolikalt kokku paneme ja õnnepisarate saatel Sinupoole teele saadame.
Ja ühtlasi, et maksa arve ka ära, kuigi tegin seda koheselt nende kodukalt.
Miks täiskasvanud inimestele sellist lääget jama kirjutada?
Ma näiteks pole enne soovinud kasutada neid kodulehtede paremas nurgas ette tulevaid küll teenindusroboteid või nn küsi abi, küsi siit. Meie aitame jne.
Väga paljudes ettevõtetes ei ole need robotid, vaid keegi töötajatest peaks selle vastamisega tegelema, kuid reaalsus on see, et kas ei olegi tegelikult vastavat inimest või ei jõuta kõikidele vastata.