Esileht Koolilaps õpetajad võivadki panna hindeid täiesti n.ö. lambist?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 33 )

Teema: õpetajad võivadki panna hindeid täiesti n.ö. lambist?

Postitas:

Veerand kohe läbi, läksin e- kooli piiluma hindeid ja aastasin kunsti hindeks 5 kuigi jooksvad hinded olid 454. Kuidas saab tulla veerandiks hinne viis?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, võivad küll. Selliste hinnetega 3 saada oleks küll üllatav, aga ei kumbki, 4 ega 5 pole. Ilmselt on see 5 suurema kaaluga või hindas ka suhtumist õppetöösse vms.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Veerand kohe läbi, läksin e- kooli piiluma hindeid ja aastasin kunsti hindeks 5 kuigi jooksvad hinded olid 454. Kuidas saab tulla veerandiks hinne viis?

No näiteks õpetajale see laps väga meeldib. Isiklikult, kui isiksus.
Siis on veel võimalik, et näpukas.
Samuti võimalik, et tegi just viimasel tunnil mõne eriti suurepärase teose millele eraldi hinnet ei pannud ja panigi trimestri hindeks 5.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nii on ju kogu aeg olnud ! Mäletan kuidas 80 nendatel keskkoolis matemaatikaõpetaja harrastas joonlauaga kogu klassile hinde panna ülevalt alla kui me ta lõplikult välja vihastasime.Keegi ei julend protestida.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Suure kontrolltöö ja tv harjutuse hinded ei ole võrdse kaaluga.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tähtsüsteemidega ja kujundava hindamisega on veel segasem. Lisaks veel diferentseeritud hindamine ning erinevused protsendiskaala vastavustes. Ja lõputunnistusel teisendatakse see kõik ikka 5-palliseks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Veerand kohe läbi, läksin e- kooli piiluma hindeid ja aastasin kunsti hindeks 5 kuigi jooksvad hinded olid 454. Kuidas saab tulla veerandiks hinne viis?

Variante on mitmeid,näit. neljad on protsessihinded; viis on valminud töö. Sellisel juhul ju ka lõpphinne viis. Ka matemaatikas võib nii olla, et harjutavad tööd on neljad (või isegi mõni kolm), kuid kokkuvõttev töö, mis mõõdab kogu õpitud materjali omandatust on viis. Sellisel juhul võib ka veerandi hinne viis olla. Oluline on materjali omandatus (mitte hinne).

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hindamisjuhend on kooli kodulehel, mine tutvuma. Käod siin sulle nõu anda ei saa, kuna igal koolil on tehtud oma hindamisjuhend.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hinne peab olema prognoositav! Ka käitumishinne. Kui ei ole märkuseid on veider kui hinne on 3.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Käitumishinne võib olla suisa “mitterahuldav” ilma ühegi märkuseta perioodi jooksul, siis selgitab selle käskkiri-
juhtum, kui n päev enne hindamist saabus kooli politseist teade, mida õpilane öösel, joobes ja kooli territooriumil korda saatis.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kust ometi tuleb ikka ja jälle arvamus, et õpetajad on laste vaenlased? Õpetajad lähtuvad alati laste huvidest, nad soovivad nende arengule kaasa aidata.
Kui õpilased ise ja nende vanemad teavad paremini, kuidas peaks hindama, milleks siis üldse õpetaja? E-kool arvutab keskimse ja õpetajal tööd palju vähem.
Pole ime, et keegi ei taha enam õpetajaks saada.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

5 on sellise seius puhul mõeldav, kui 5 on saadud suurema ja kokkuvõtliku töö suhtes. Oletame, et neljad olid mingi tehnika harjutamise eest ja 5 nt siis samas tehnikas suurema töö sooritamise eest, sel juhul ei ole hinne lambist, vaid loogiline.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Veerand kohe läbi, läksin e- kooli piiluma hindeid ja aastasin kunsti hindeks 5 kuigi jooksvad hinded olid 454. Kuidas saab tulla veerandiks hinne viis?

Aga sa saada õpetajale kiri, et nii ikka ei saa ja las parandab neljaks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mäletan kunagi kooliajal – mõne õpetajaga polnud mul kunagi võimalust üle 3 saada. Isegi siis kui ma tegin pinginaabrile töö ära (teised küsimused) – tema sai viie aga mina sain ikkagi kolme.

Või siis kunstiõpetaja – tegin tunnis töö – sain kolme miinusega. Kevadel lõpetasin kooli – sügisel toimus koolikokkutulek. Ja mida ma nägin – oma tööd mis tol korral ei kõlband kuhugi – oli näitusele pandud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õpetajad lähtuvad alati laste huvidest, nad soovivad nende arengule kaasa aidata.

Kahjuks on neid õpetajaid ikka ka igasuguseid.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Veerand kohe läbi, läksin e- kooli piiluma hindeid ja aastasin kunsti hindeks 5 kuigi jooksvad hinded olid 454. Kuidas saab tulla veerandiks hinne viis?

Kõigepealt, tegu on trimestriga, mitte veerandiga.

4 5 4 tähendab seda, et keskmine on kõrgem kui 4. Ja kuna on kõrgem, siis miks mitte panna 5.

Seega, pole hinne nö lambist pandud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma vihkan hinnet 4+!!!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma vihkan hinnet 4+!!!

No aga mis teha, kui ikka täispunktidest jääb ivake puudu? Sportlastele ka ei meeldi 4. koht, aga kui ikka pole antud või ajastus vale või närvid veavad alt, siis kuldmedali võitjaga mingi valemiga päris võrdseks ei saa. Lepitagu sellega.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.

Mäletan kunagi kooliajal – mõne õpetajaga polnud mul kunagi võimalust üle 3 saada. Isegi siis kui ma tegin pinginaabrile töö ära (teised küsimused) – tema sai viie aga mina sain ikkagi kolme.

Või siis kunstiõpetaja – tegin tunnis töö – sain kolme miinusega. Kevadel lõpetasin kooli – sügisel toimus koolikokkutulek. Ja mida ma nägin – oma tööd mis tol korral ei kõlband kuhugi – oli näitusele pandud.

Ju sa ikka ei olnud siis nii hea õppur, kui ise uskusid ja lootsid. Pinginaaber sai viie, sest tema küsimustele sa vastuseid teadsid, aga enda omadele mitte ja saidki kolme – mis siin müstilist on?

Kunstiga on tihti nii, et näitusele võis minna ainus säilinud töö või siis selline lapseliku käega kokku pusitud töö, mida hiljem kokkutulekul on juba lustakas vaadata, aga omal ajal kui hinnet pandi siis ikka jättis soovida see tööke.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mäletan kunagi kooliajal – mõne õpetajaga polnud mul kunagi võimalust üle 3 saada. Isegi siis kui ma tegin pinginaabrile töö ära (teised küsimused) – tema sai viie aga mina sain ikkagi kolme.

Või siis kunstiõpetaja – tegin tunnis töö – sain kolme miinusega. Kevadel lõpetasin kooli – sügisel toimus koolikokkutulek. Ja mida ma nägin – oma tööd mis tol korral ei kõlband kuhugi – oli näitusele pandud.

Ju sa ikka ei olnud siis nii hea õppur, kui ise uskusid ja lootsid. Pinginaaber sai viie, sest tema küsimustele sa vastuseid teadsid, aga enda omadele mitte ja saidki kolme – mis siin müstilist on?

Kunstiga on tihti nii, et näitusele võis minna ainus säilinud töö või siis selline lapseliku käega kokku pusitud töö, mida hiljem kokkutulekul on juba lustakas vaadata, aga omal ajal kui hinnet pandi siis ikka jättis soovida see tööke.

Väga õige. Kõiki neid koolis õpetajate poolt kohutavalt represseeritute jutte tuleks võtta vähemalt 70%-lise reservatsiooniga. Nendega võib lollitada ainult väga koolikaugeid inimesi ehk omasuguseid. Iga vähegi haridust saanud inimene näeb selle läbi – selle taga pole mitte mingit hirmsat ülekohut.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 24.11 11:13; 24.11 11:53; 24.11 12:21; 24.11 12:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mõnikord pannakse hinne ka püüdlikuse eest. Kui laps tõesti kogu hingest üritab ilusat pilti maalida, aga kunstiannet tegelikult pole üldse, siis õpetaja hindabki lihtsalt tema asjasse pühendumust.
Minu tütar vahetas kolimise tõttu kooli ja uues koolis selgus, et inglise keelt õpitakse teise kirjastuse õpikute–töövihikute järgi kui vanas koolis ja ta on ainest veidi maha jäänud. Tüdruk käis hoolikalt konsultatsioonides, õppis kodus põhjalikult, tuupis tundide kaupa uusi sõnu pähe jne. Veerandi lõpus oli hinne siiski rohkem kolmeseisus, aga meie suureks üllatuseks tunnistusele ilmus siiski neli. Laps oli õpetajalt küsinud: kuidas ma siis nelja sain ja õpetaja vastas, et hoolsuse ja püüdmise eest. Oli ju näha, et sa pingutasid täiega, et häid hindeid saada ja see, et vanas koolis natuke teine programm oli, polnud ju sinu süü.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Või siis kunstiõpetaja – tegin tunnis töö – sain kolme miinusega. Kevadel lõpetasin kooli – sügisel toimus koolikokkutulek. Ja mida ma nägin – oma tööd mis tol korral ei kõlband kuhugi – oli näitusele pandud.

Kunstiga on tihti nii, et näitusele võis minna ainus säilinud töö või siis selline lapseliku käega kokku pusitud töö, mida hiljem kokkutulekul on juba lustakas vaadata, aga omal ajal kui hinnet pandi siis ikka jättis soovida see tööke.

Teine võimalus on see, et antud töö oli mingi kindla tehnika kasutamise peale ja sa ei teinud seda, aga õpetaja pani puhtast haledusest siiski kahe asemel kolm miinuse. Töö ise võis olla ka ilus ja südamega tehtud ja puha, lihtsalt sa ei teinud seda, mida vaja oli.

Mul oli endal hiljuti juhus, kus ma panin täiesti korrektselt lahendatud ülesande eest kontrolltöös nulli. Nimelt selle ülesandega kontrolliti (ja see oli töökäsus ka selgelt öeldud) kursusel õpitud uue meetodi kasutamise oskust, mitte seda, kui hästi tudengil on meeles kunagi viiendas klassis õpitu.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Või siis kunstiõpetaja – tegin tunnis töö – sain kolme miinusega. Kevadel lõpetasin kooli – sügisel toimus koolikokkutulek. Ja mida ma nägin – oma tööd mis tol korral ei kõlband kuhugi – oli näitusele pandud.

Kunstiga on tihti nii, et näitusele võis minna ainus säilinud töö või siis selline lapseliku käega kokku pusitud töö, mida hiljem kokkutulekul on juba lustakas vaadata, aga omal ajal kui hinnet pandi siis ikka jättis soovida see tööke.

Teine võimalus on see, et antud töö oli mingi kindla tehnika kasutamise peale ja sa ei teinud seda, aga õpetaja pani puhtast haledusest siiski kahe asemel kolm miinuse. Töö ise võis olla ka ilus ja südamega tehtud ja puha, lihtsalt sa ei teinud seda, mida vaja oli.

Mul oli endal hiljuti juhus, kus ma panin täiesti korrektselt lahendatud ülesande eest kontrolltöös nulli. Nimelt selle ülesandega kontrolliti (ja see oli töökäsus ka selgelt öeldud) kursusel õpitud uue meetodi kasutamise oskust, mitte seda, kui hästi tudengil on meeles kunagi viiendas klassis õpitu.

Sellistel puhkudel ilmuvadki sotsiaalmeediasse kõiketeadvate emmede appihüüded: näete, vastus õige, aga õpetaja, vana loll, IKKA teeb punaseks. Tulge kõik appi seda lolli laitma! Ja kõik tulevadki. Iga viienda klassi lõpetanu tunneb oma kohuse olevat õpetaja peale põlglikult sülitada.
See on õudne.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 24.11 11:13; 24.11 11:53; 24.11 12:21; 24.11 12:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sellistel puhkudel ilmuvadki sotsiaalmeediasse kõiketeadvate emmede appihüüded: näete, vastus õige, aga õpetaja, vana loll, IKKA teeb punaseks. Tulge kõik appi seda lolli laitma! Ja kõik tulevadki. Iga viienda klassi lõpetanu tunneb oma kohuse olevat õpetaja peale põlglikult sülitada.
See on õudne.

Väga tihti on sellisel puhul ka kurtjatel õigus. Antud näites mitte, kui õpetaja töökäsus selgelt ütles, mis meetodit lahendamiseks kasutada tuleb. Väga tihti aga õpetajad seda ei tee: Ja siis ei saa küll õige lahenduse eest halba hinnet panna. Aga pannakse.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 24.11 11:59; 24.11 12:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga tihti aga õpetajad seda ei tee:

Kohe väga tihti ei tee õpetajad üldse selgeks, mida nad töös nõuavad?
Päris hull lugu siis küll …
Ise olete õpilane, näete asja seestpoolt oma silmaga?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 24.11 11:13; 24.11 11:53; 24.11 12:21; 24.11 12:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga tihti aga õpetajad seda ei tee:

Kohe väga tihti ei tee õpetajad üldse selgeks, mida nad töös nõuavad?
Päris hull lugu siis küll …
Ise olete õpilane, näete asja seestpoolt oma silmaga?

Olen olnud mõlemat, nii õpilane kui õpetaja (küll osalise koormusega).
Jah, üsna tihti ei pane õpetajad töökäsku kirja, mida nad töös nõuavad. On mu endagagi seda juhtunud, et õpilased saavad teisiti aru ülesandest.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 24.11 11:59; 24.11 12:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga tihti aga õpetajad seda ei tee:

Kohe väga tihti ei tee õpetajad üldse selgeks, mida nad töös nõuavad?
Päris hull lugu siis küll …
Ise olete õpilane, näete asja seestpoolt oma silmaga?

Olen olnud mõlemat, nii õpilane kui õpetaja (küll osalise koormusega).
Jah, üsna tihti ei pane õpetajad töökäsku kirja, mida nad töös nõuavad. On mu endagagi seda juhtunud, et õpilased saavad teisiti aru ülesandest.

Üldiselt tehakse töö pärast mõne teema lõpetamist. Kui on tundide kaupa üht teemat tambitud, siis võib küll juhtuda, et töökäsku seda enam eraldi ei panda, sest ainult seda ongi õpitud. Ma ei tea, kui teed töö ja eeldad, et see sooritatakse nii öelda läbi lukuaugu, mitte läbi meetodi, millega te just äsja tegelesite, siis jah, ei tohiks hinnet alandada. Võib-olla.
Aga üldiselt, kui see on sinu kogemus, siis räägigi enda eest. Mitte “väga sageli” ja nii edasi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 24.11 11:13; 24.11 11:53; 24.11 12:21; 24.11 12:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga tihti aga õpetajad seda ei tee:

Kohe väga tihti ei tee õpetajad üldse selgeks, mida nad töös nõuavad?
Päris hull lugu siis küll …
Ise olete õpilane, näete asja seestpoolt oma silmaga?

Olen olnud mõlemat, nii õpilane kui õpetaja (küll osalise koormusega).
Jah, üsna tihti ei pane õpetajad töökäsku kirja, mida nad töös nõuavad. On mu endagagi seda juhtunud, et õpilased saavad teisiti aru ülesandest.

Mina ei ole kunstiõpetaja, aga loomulikult alati selgitan mida ja kuidas on vaja teha. Selgitan ka seda kuidas hindeid panen ja kuidas kokkuvõtlik hinne kujuneb.
Oma kooliajast mäletan, et kunstiõpetaja, kuigi iseloomult äärmiselt ebameeldiv, alati selgitas mida ja kuidas peab tegema. Uue tehnika puhul alati õpetas esmalt tehnikat ennast ja seejärel saime meie tööülesanded kätte.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mis seal vahet on, milline see hindenumber on? Olulised on need teadmised, mis koolist saad, et need aitaksid saada töö, kus vähema vaevaga rohkem sissetulekut saab.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oma kooliajast mäletan, et ebaobjektiivseid, nö. näo (õpilase isiksuse) meeldivuse järgi hindavaid õpetajaid kahjuks oli. No näiteks: kutsusti õpilane klassi ette vastama. Kui õpilane oli õpetaja jaoks meeldiv, siis vastas õigesti ja sai viie. Kui aga õpilane õpetajale oli ebameeldiv, kellega varem oli olnud ütlemist, aga seekord oli hästi ära õppinud, siis õpetaja hakkas pommitama lisaküsimsutega: üks küsimus – õpilane vastab ära, teine, kolmas – siis õpilane eksib. Õpetaja kohe elavnes: “Ahaa, ei ole nii, aga olgu – “neli”!”

Üks teine õpetaja oli jälle hästi objektiivne – küsis ise alati 10 küsimust ning vastavalt eksimuste arvule pani hinde. Kuna vastamine oli suuline, kõigile klassis viibijatele kuulda, seega valesti midagi veaks lugeda õpetaja ei saanud. Õpilane jällegi midagi spikerdada ei saanud, suuliselt ja püsti vastates jääks ju iga pilk oma käele kirjutatule vms. silma, nii et peaaegu ideaalselt objektiivne ju. Huvitav oli aga see, et siis läksid leili jällegi need, kes olid harjunud hinnet pisut paremaks kallutama õpetajaga hea läbisaamise teel – et vastik õpetaja, nii kuiv ja halastamatu, mina olen ju püüdnud temaga hea olla, aga mis ma vastu saan – mäh!

Minule jällegi need vahet tegevad õpetajad ei istunud (piinlik oli neid ise klassis istudes vaadata, kuigi ise ma tavaliselt vaikse õpilasena õpetajate “musta nimekirja” ei sattunud), objektiivne õpetaja aga sobis ideaalselt.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 33 )


Esileht Koolilaps õpetajad võivadki panna hindeid täiesti n.ö. lambist?

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.