Esileht Rasestumine ja lapse ootamine PCOS? aga regulaarne tsükkel/ ovulatsioonid toimuvad?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 41 )

Teema: PCOS? aga regulaarne tsükkel/ ovulatsioonid toimuvad?

Postitas:

Tere,

Küsin neilt kellel rohkem kogemust PCOS-iga. Käisin viljatusarstil ja ta ütles, et näeb et mul on UH-st vaadates veidi polütsüstilised munasarjad (veider, et enne pole ükski günekoloog seda fakti maininud), aga lisas veel,et  see ei tähenda, et mul see on? Sest mu näitajad oleks justkui ok,mul on regulaarne tsükkel (31-35 päeva), saan positiivseid ovulatsiooni teste CD21 umbes ja nii üle poole aasta.

Karvad kasvavad vb kiiremini kui keskmisel inimesel, aga mitte lõuaalla (kui siis ülahuulele, aga seda ju paljudel)..on ja off akne on samas olnud peaaegu terve elu.

 

Mis te arvate, kas mul saab olla PCOS aga nii, et ovulatsioon toimub??

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sama lugu – tulin viljatusarstile 1.a peale triibupüüdmist ja suureks üllatuseks on ka tema minu puhul leidnud, et ”kaldun PCOS’ile”. Olin täitsa löödud, sest mitte kunagi pole ükski günekoloog suutnud seda järeldada.

Olen väga sale, karvakasvuga probleeme pole üldse, kuid mul on akne lõua piirkonnas.

Sarnaselt sinuga on tsükkel elu aeg olnud regulaarne, aga pikk (32-36 päeva) ja tehes clearblue advance ovulatsiooniteste sain pea iga kuu püsiva naerunäo.

Arsti sõnul on minul UH pildi põhjal pigem kõik normaalne, kuid just hormoonanalüüsid verest näitavad, et tegemist võib olla kergema PCOSiga ja ilmselt on tüsklid siiski olnud anovulatoorsed (ovulatsioon ei olnud täisväärtuslik, aga jäi selline mulje).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 05.02 14:13; 05.02 18:00; 05.02 18:45; 07.02 11:45; 21.02 14:29; 28.02 13:58; 17.03 13:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, mul on nii.

Noorena diagnoositud PCOS, UH pilt + hormoonid. Hormooninäit selline diagnoosiks piisav aga piiripealne. Tsükkel võis terve suve ära olla, kohutav akne, lõual üksikud karvad. Pillide ajal läks akne ja hirsutism ära.

Pärast pillide lõpetamist akne enam  tagasi ei tulnud. Tsükkel oli 40-60 päeva. Rasestusin kui tsükkel tundus semi-regulaarne 40 päeva. Tsüste torkamas ei käinud ja Inofolicut ka lõpus viimane aasta enam ei võtnud.

Ehk siis jah, ikka on võimalik. Ravi ja selle ulatus sõltub sinu kehast, mis on kindlasti teistmoodi kui kõigi meie (kaasarääkijate) oma.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Polütsüsilised munasarjad üksi tõesi ei anna põhjust PCOSi diagnoosida. Lisaks ei pruugi tsüstid terve elu jooksul munasarjades olla ja varem ehk ongi UH korras olnud. Otsitaksegi lisaks tsüstidele ka näiteks probleeme hormoonide või insuliiniresistentsusega või muud sarnast.

Mida arst edasise tegevuskavana välja käis?

PCOSi puhul võib olla nii, et OV testid on positiivsed, aga munarakud jäävad tsüstidesse, mul on näiteks nii. Seda saab arst UH-ga kontrollida. Tehniliselt saab ka basaaltemperatuuri mõõtmisega, samas võib siin väikeseid probleeme tekkida meetodi kasutatavusega.

PCOS, kui teaduskirjandust uurida, ei tähenda tõesti alati anovulatoorseid tsükleid, seega tasub ikka edasi uurida. Ja PCOS mingi vormi all kannatab kahjuks väga palju naisi, kuid paljudel õnnestub rasestuda, see annab lootust.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sama lugu – tulin viljatusarstile 1.a peale triibupüüdmist ja suureks üllatuseks on ka tema minu puhul leidnud, et ”kaldun PCOS’ile”. Olin täitsa löödud, sest mitte kunagi pole ükski günekoloog suutnud seda järeldada.

Olen väga sale, karvakasvuga probleeme pole üldse, kuid mul on akne lõua piirkonnas.

Sarnaselt sinuga on tsükkel elu aeg olnud regulaarne, aga pikk (32-36 päeva) ja tehes clearblue advance ovulatsiooniteste sain pea iga kuu püsiva naerunäo.

Arsti sõnul on minul UH pildi põhjal pigem kõik normaalne, kuid just hormoonanalüüsid verest näitavad, et tegemist võib olla kergema PCOSiga ja ilmselt on tüsklid siiski olnud anovulatoorsed (ovulatsioon ei olnud täisväärtuslik, aga jäi selline mulje).

Millal sul hormoonianalüüsid võeti? Mul võeti üks kord analüüsid ovulatsiooni (hormoonitase oli vist kõrge siis jne) päeval ja nüüd tahab too arst, et ma läheks analüüse andma menstruatsiooni 2-5 päeval, et ilmselt siis saab näha neid näitajaid, mis aitaks rohkem öelda,kas on PCOS või mitte?!

Kas tohib küsida, mis sinust sai siis? Kas su nö lugu on leidnud õnneliku lõpu või tegeled hetkel probleemiga?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Polütsüsilised munasarjad üksi tõesi ei anna põhjust PCOSi diagnoosida. Lisaks ei pruugi tsüstid terve elu jooksul munasarjades olla ja varem ehk ongi UH korras olnud. Otsitaksegi lisaks tsüstidele ka näiteks probleeme hormoonide või insuliiniresistentsusega või muud sarnast. Mida arst edasise tegevuskavana välja käis? PCOSi puhul võib olla nii, et OV testid on positiivsed, aga munarakud jäävad tsüstidesse, mul on näiteks nii. Seda saab arst UH-ga kontrollida. Tehniliselt saab ka basaaltemperatuuri mõõtmisega, samas võib siin väikeseid probleeme tekkida meetodi kasutatavusega. PCOS, kui teaduskirjandust uurida, ei tähenda tõesti alati anovulatoorseid tsükleid, seega tasub ikka edasi uurida. Ja PCOS mingi vormi all kannatab kahjuks väga palju naisi, kuid paljudel õnnestub rasestuda, see annab lootust.

Edasise tegevuskavana käis välja selle, et lähen nüüd järgmine nädal CD2-5 vahemikus vereanalüüse andma, analüüsitakse pikk list erinevaid asju (kui tahad täpsemalt teada,siis võin kirjutada). Ning arst pani uue aja märtsi keskpaika, muud ei maininud kui, et  “chill!”. Kuna mees sai ka just analüüside saatekirja ja käib märtsi keskpaigani igasuguseid võimalikke analüüse andmas sh. spermaanalüüs, siis tahab minu arst oodata ka mehe tulemused ära.

 

Ma isiklikult olen õnnelik?, et sain mingi vastuse…olgu siis halb või hea. Toob sisemise rahu.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sama lugu – tulin viljatusarstile 1.a peale triibupüüdmist ja suureks üllatuseks on ka tema minu puhul leidnud, et ”kaldun PCOS’ile”. Olin täitsa löödud, sest mitte kunagi pole ükski günekoloog suutnud seda järeldada.

Olen väga sale, karvakasvuga probleeme pole üldse, kuid mul on akne lõua piirkonnas.

Sarnaselt sinuga on tsükkel elu aeg olnud regulaarne, aga pikk (32-36 päeva) ja tehes clearblue advance ovulatsiooniteste sain pea iga kuu püsiva naerunäo.

Arsti sõnul on minul UH pildi põhjal pigem kõik normaalne, kuid just hormoonanalüüsid verest näitavad, et tegemist võib olla kergema PCOSiga ja ilmselt on tüsklid siiski olnud anovulatoorsed (ovulatsioon ei olnud täisväärtuslik, aga jäi selline mulje).

Millal sul hormoonianalüüsid võeti? Mul võeti üks kord analüüsid ovulatsiooni (hormoonitase oli vist kõrge siis jne) päeval ja nüüd tahab too arst, et ma läheks analüüse andma menstruatsiooni 2-5 päeval, et ilmselt siis saab näha neid näitajaid, mis aitaks rohkem öelda,kas on PCOS või mitte?!

Kas tohib küsida, mis sinust sai siis? Kas su nö lugu on leidnud õnneliku lõpu või tegeled hetkel probleemiga?

Mind saadeti kohe 2.päeval analüüse andma ja meest ka kontrolli, kust (järgmise šokina) selgus et temal on viljakuse protsent normist madalam. Arst pakkus, et stimuleerime pool aastat tablettidega, sest ideeliselt on nagu lootus olemas, aga otsustasin kohe IVF kasuks.
Ka IVF tulem oli PCOSi ja kõrge munarakureservi tõttu šokk, sest sain mõõduka hüperi ja munarakke saadi palju, kuid kehva kvaliteediga.
Igal juhul soovitan olla kõigeks valmis sellel teekonnal. Kirjutan ja imestan ise ka – poleks iial arvanud et sellised takistused mind elus tabavad.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 05.02 14:13; 05.02 18:00; 05.02 18:45; 07.02 11:45; 21.02 14:29; 28.02 13:58; 17.03 13:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mind saadeti kohe 2.päeval analüüse andma ja meest ka kontrolli, kust (järgmise šokina) selgus et temal on viljakuse protsent normist madalam. Arst pakkus, et stimuleerime pool aastat tablettidega, sest ideeliselt on nagu lootus olemas, aga otsustasin kohe IVF kasuks.

Ka IVF tulem oli PCOSi ja kõrge munarakureservi tõttu šokk, sest sain mõõduka hüperi ja munarakke saadi palju, kuid kehva kvaliteediga.

Igal juhul soovitan olla kõigeks valmis sellel teekonnal. Kirjutan ja imestan ise ka – poleks iial arvanud et sellised takistused mind elus tabavad.

[/quote]

Tohib küsida kui vana sa oled? No nii võrdluseks. Me saame ka elukaaslasega natuke targemaks ilmselt märtsi keskpaigaks alles. Osad terminid on hetkel minu jaoks uued, sest “viljatusravi terminid” on minujaoks kogemuse puudumise tõttu võõrad. Aga kas lõpuks IVF tõi tulemuse või ravi jätkub niiöelda?  Ma isegi ei taha teada mis ajaga ma arvestama peaksin, sest lootsin/loodan enne suve rasestuda, sest soov ju saada esimene laps, aga kohe-kohe on vanuseks 29 asemel, 30. 🙁 aga noh eks kuuleb kui analüüsi tulemused teada…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mind saadeti kohe 2.päeval analüüse andma ja meest ka kontrolli, kust (järgmise šokina) selgus et temal on viljakuse protsent normist madalam. Arst pakkus, et stimuleerime pool aastat tablettidega, sest ideeliselt on nagu lootus olemas, aga otsustasin kohe IVF kasuks.

Ka IVF tulem oli PCOSi ja kõrge munarakureservi tõttu šokk, sest sain mõõduka hüperi ja munarakke saadi palju, kuid kehva kvaliteediga.

Igal juhul soovitan olla kõigeks valmis sellel teekonnal. Kirjutan ja imestan ise ka – poleks iial arvanud et sellised takistused mind elus tabavad.

Tohib küsida kui vana sa oled? No nii võrdluseks. Me saame ka elukaaslasega natuke targemaks ilmselt märtsi keskpaigaks alles. Osad terminid on hetkel minu jaoks uued, sest “viljatusravi terminid” on minujaoks kogemuse puudumise tõttu võõrad. Aga kas lõpuks IVF tõi tulemuse või ravi jätkub niiöelda? Ma isegi ei taha teada mis ajaga ma arvestama peaksin, sest lootsin/loodan enne suve rasestuda, sest soov ju saada esimene laps, aga kohe-kohe on vanuseks 29 asemel, 30. ???? aga noh eks kuuleb kui analüüsi tulemused teada…

[/quote]

Nonii, oleme sama vanad! ????

IVF tegin 29.aastaselt ja nüüd juba 30. Embrüo siirdamiseni pole tänaseni jõudnud, sest peale hüperit saadeti taastuma ja puhkama ja siis pikendati ootamist-taastumist veel ühe tsükli võrra. See kuu peaks toimuma esimene katse ja ootan tsükli algust pikisilmi.

Saan sinust hästi aru, ka mina plaanisin juba eelmine talv rasestuda, aga siin ma nüüd olen. Sellepärast soovitan võtta samm sammu kaupa ja olla valmis kõigeks.

IVF puhul on vanus väga oluline faktor ja seetõttu otsustasin kohe selle kasuks. Aga kui sinu mehe analüüsid head, siis miks mitte ka see tablettidega stimuleerimise variant proovida. Võtab aega, aga äkki on sellest piisav.

Loodan et annad oma arengutest ja tulemustest hiljem teada!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 05.02 14:13; 05.02 18:00; 05.02 18:45; 07.02 11:45; 21.02 14:29; 28.02 13:58; 17.03 13:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[/quote]

Nonii, oleme sama vanad! ????

IVF tegin 29.aastaselt ja nüüd juba 30. Embrüo siirdamiseni pole tänaseni jõudnud, sest peale hüperit saadeti taastuma ja puhkama ja siis pikendati ootamist-taastumist veel ühe tsükli võrra. See kuu peaks toimuma esimene katse ja ootan tsükli algust pikisilmi.

Saan sinust hästi aru, ka mina plaanisin juba eelmine talv rasestuda, aga siin ma nüüd olen. Sellepärast soovitan võtta samm sammu kaupa ja olla valmis kõigeks.

IVF puhul on vanus väga oluline faktor ja seetõttu otsustasin kohe selle kasuks. Aga kui sinu mehe analüüsid head, siis miks mitte ka see tablettidega stimuleerimise variant proovida. Võtab aega, aga äkki on sellest piisav.

Loodan et annad oma arengutest ja tulemustest hiljem teada!

[/quote]

ikka annan teada kuidas kulgeb, kuskil peab  end välja elama 🙂 ma peale elukaaslase ja ühe sõbranna (kellel pole lapsi) kellegagi nendest teemadest ei räägi, ei taha et keegi tunneks kaasa või vaataks viltu, et mismõttes ei saa rasestuda. kolleegid järjest sünnitavad ja räägivad oh, meil mehega tuleb täpselt siis kui ise tahame. Ja praegu olen ma täielikult selle teema kohta küsimise/arutamise lõpetanud, sest ilmselt võin loodusliku valiku “ebaõigluse” tõttu kohe nutma puhkeda. See on emotsionaalselt raske, seega ilmselt saades analüüside vastused, olen valmis võtma selle nö. kõige suurema tõenäosusega rasedaks jäämise variandi! Ma pole valmis aastaid veel ootama..

 

kus kliinikus sa muidu tegutsed? Ma ise olen ITK viljatuses. Soovin sulle edukat järgmist katsetust!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Üks ultrahelipilt ei ole piisav põhjus pcosi sündroomi diagnoosimiseks, sellepärast tehaksegi tsükli 2.-5.päeval vereproov, et hinnata hormoonide tasakaalu. Igal naisel, ka täiesti tervel, on just teatud hetkel tsüklist munasarjad polütsüstilise struktuuriga, see on see aeg tsükli I poolel, kus on palju munarakke hakanud korraga arenema ja pole veel välja kujunenud ühte juhtfolliikulit, mis lõpuks ovuleerub (ja teised taandarenevad). Samuti on pco väga erineva raskusastmega, osadel on tsükkel enam-vähem regulaarne ja ov toimub ka peaaegu iga kuu, ainuke ongi kergelt pikenenud  tsükkel (üle 32 päeva). Teistel pcpsihaigetel naistel ei ole võib olla elu jooksul ühtegi iseeneslikku ovulatsiooni ilma ravita.

Ainuke asi, mida kindlalt soovitan, kui on lapsesoov, siis ärge “ravige” pcosi beebipillidega, arstid ikka veel kirjutavad neid välja “no võtate 2 kuud, siis organism hakkab ise tööle”. Ega ikka ei hakka küll. See sobib hästi tsüstide ärahoidmiseks siis, kui last ei soovi, ühtlasi rasestumisvastane kaitse. PCOSi raviks on metformiin, on munasarjade drillimine, on viljatusravi (esalgu tabletiravi letrosooliga nt, et stimuleerida ov ja progesterooniravi, et tsükkel oleks õige pikkusega), kõige lõpuks ivf.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 06.02 10:27; 06.02 17:26; 09.02 13:53; 22.02 14:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Üks ultrahelipilt ei ole piisav põhjus pcosi sündroomi diagnoosimiseks, sellepärast tehaksegi tsükli 2.-5.päeval vereproov, et hinnata hormoonide tasakaalu. Igal naisel, ka täiesti tervel, on just teatud hetkel tsüklist munasarjad polütsüstilise struktuuriga, see on see aeg tsükli I poolel, kus on palju munarakke hakanud korraga arenema ja pole veel välja kujunenud ühte juhtfolliikulit, mis lõpuks ovuleerub (ja teised taandarenevad). Samuti on pco väga erineva raskusastmega, osadel on tsükkel enam-vähem regulaarne ja ov toimub ka peaaegu iga kuu, ainuke ongi kergelt pikenenud  tsükkel (üle 32 päeva). Ainuke asi, mida kindlalt soovitan, kui on lapsesoov, siis ärge “ravige” pcosi beebipillidega, arstid ikka veel kirjutavad neid välja “no võtate 2 kuud, siis organism hakkab ise tööle”. Ega ikka ei hakka küll. See sobib hästi tsüstide ärahoidmiseks siis, kui last ei soovi, ühtlasi rasestumisvastane kaitse. PCOSi raviks on metformiin, on munasarjade drillimine, on viljatusravi (esalgu tabletiravi letrosooliga nt, et stimuleerida ov ja progesterooniravi, et tsükkel oleks õige pikkusega), kõige lõpuks ivf.

Aitäh info eest! See oli ka põhjus miks arst ütles, et selle UH pildi põhjal ei saa veel otseselt midagi diagnoosida, kuigi mul on mõned PCOSi sümptomid: terve elu olnud akne (praegu on mul lõuapiirkond täiesti põletikulist aknet täis, mask muidugi teeb ka hullemaks), kiire karvakasv, ma pole ülekaaluline ja mu ametikoht hoiab mind väga vormis ehk olen treenitud, kuid mul on terve elu olnud halb suhe toiduga ehk ma arvan, et minu toitumisega on suur kalduvus diabeedile… (teismelisena põdesin bulliimiat, ületreenimist + kord nädalas ülesöömist, dieedid mis lõppesid tohutute ülesöömistega jne), mu detsembris tehtud vereanalüüsid näitasid kõrgemapoolset testosteroonitaset, olen pidevalt väsinud ja tahan kaua magada, mul on väga tihti tujukõikumised.

Ehk ütleme nii,et ma ei ole üllatunud kui mul see diagnoositakse, kuigi ma olen oma toitumist pidevalt parandanud, proovinud olla vähem stressis, lõpetanud alkoholi tarbimise, vähendanud kofeiini tarbimist.

Ma käisin UH-d tegemas nädal peale ovulatsiooni seega pigem ikka tsükli lõpus. Kindlasti ei soovi ravida beebipillidega, ma olen oma elus võtnud beebipille ainult ühe kuuri ja seda ka 7 aastat tagasi, ei mõjunud need konkreetsed pillid mulle hästi.

 

Kas PCOSi puhul peaks tegelema põletiku vähendamisega kehas?

 

 

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ega see paha ei tee. On ka nn pcosi-dieet, mis olemuselt on ikka tavaline tervislik toitumine – palju köögivilja, lahjat liha, kala, häid taimerasvu ja kalarasva, vähem piimatooteid, vähendada miinimumini suhkur ja halb rasv.

https://et.evidentista.org/323002-8277

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 06.02 10:27; 06.02 17:26; 09.02 13:53; 22.02 14:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tere!

Mina süstiks oma kogemusest lähtuvalt siiski lootust! Minul diagnoositi samuti polütsüstilised munasarjad alles siis kui üritasin tulutult rasestuda, ja ka mulle pole varasemalt pole ükski seda maininud. Mind huvitab kas see pole siis mainimistvaart voi miks arstid ei kipu seda utlema? Lugedes siinseid kommentaare. Igatahes aitas minul OV stimuleerimine tablettidega sest ilmselt olid OV-d anovulatoorsed, selle raviga õnnestus ühe tsükli jooksul rasestuda (kokku üritasime ca aasta). Samas teisega läks väga kiiresti, rasestusin kahe kuuga pärast pillide lõpetamist ilma igasuguse sekkumiseta. Seega võib olla selle diagnoosiga nii ja võib olla naa 🙂 Aga vähemalt on lootust!

Edu!!

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 01:51; 07.02 10:26; 07.02 12:02; 07.02 14:56; 08.02 17:25;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tere!

Mina süstiks oma kogemusest lähtuvalt siiski lootust! Minul diagnoositi samuti polütsüstilised munasarjad alles siis kui üritasin tulutult rasestuda, ja ka mulle pole varasemalt pole ükski seda maininud. Mind huvitab kas see pole siis mainimistvaart voi miks arstid ei kipu seda utlema? Lugedes siinseid kommentaare. Igatahes aitas minul OV stimuleerimine tablettidega sest ilmselt olid OV-d anovulatoorsed, selle raviga õnnestus ühe tsükli jooksul rasestuda (kokku üritasime ca aasta). Samas teisega läks väga kiiresti, rasestusin kahe kuuga pärast pillide lõpetamist ilma igasuguse sekkumiseta. Seega võib olla selle diagnoosiga nii ja võib olla naa ???? Aga vähemalt on lootust!

Edu!!

Said ravimid ja juba ühe tsükliga jäid rasedaks? Mehe näitajad oli kõik täiesti korras jah?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah minul esimesel korral õnnestus ravimite toel ja esimese tsükliga 🙂 Mehe näidud olid korras.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 01:51; 07.02 10:26; 07.02 12:02; 07.02 14:56; 08.02 17:25;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah minul esimesel korral õnnestus ravimite toel ja esimese tsükliga ???? Mehe näidud olid korras.

mis ravimeid võtsid? Kaua sa neid võtta jõudsid?

mul peaks vist ovulatsioon toimuma, kui kollakeha oli näha nädal pärast ovulatsiooni ?

lugesin eile pikalt ja laialt, et ka IUI võib PCOS hästi toimida, aga enne seda vist katsetatakse siiski ravimeid.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nonii, oleme sama vanad! ????

IVF tegin 29.aastaselt ja nüüd juba 30. Embrüo siirdamiseni pole tänaseni jõudnud, sest peale hüperit saadeti taastuma ja puhkama ja siis pikendati ootamist-taastumist veel ühe tsükli võrra. See kuu peaks toimuma esimene katse ja ootan tsükli algust pikisilmi.

Saan sinust hästi aru, ka mina plaanisin juba eelmine talv rasestuda, aga siin ma nüüd olen. Sellepärast soovitan võtta samm sammu kaupa ja olla valmis kõigeks.

IVF puhul on vanus väga oluline faktor ja seetõttu otsustasin kohe selle kasuks. Aga kui sinu mehe analüüsid head, siis miks mitte ka see tablettidega stimuleerimise variant proovida. Võtab aega, aga äkki on sellest piisav.

Loodan et annad oma arengutest ja tulemustest hiljem teada!

[/quote]

ikka annan teada kuidas kulgeb, kuskil peab end välja elama ???? ma peale elukaaslase ja ühe sõbranna (kellel pole lapsi) kellegagi nendest teemadest ei räägi, ei taha et keegi tunneks kaasa või vaataks viltu, et mismõttes ei saa rasestuda. kolleegid järjest sünnitavad ja räägivad oh, meil mehega tuleb täpselt siis kui ise tahame. Ja praegu olen ma täielikult selle teema kohta küsimise/arutamise lõpetanud, sest ilmselt võin loodusliku valiku “ebaõigluse” tõttu kohe nutma puhkeda. See on emotsionaalselt raske, seega ilmselt saades analüüside vastused, olen valmis võtma selle nö. kõige suurema tõenäosusega rasedaks jäämise variandi! Ma pole valmis aastaid veel ootama..

kus kliinikus sa muidu tegutsed? Ma ise olen ITK viljatuses. Soovin sulle edukat järgmist katsetust!

[/quote]

Olen samuti ITKs ja arstiks dr. Rass. Muide ma absoluutselt nõus sellega ja kirjutasin ka, et tablettidega stimuleerimine võib olla asjakohane. Aga seda vaid siis, kui mehel kindlalt näidud head. Igal juhul oota enda  ja mehe analüüside tulemused ära ja siis on juba pilt selgem. Saan sinust nii hästi aru, kui kirjutad et oled valmis ebaõigluse tõttu nutma puhkema… Aga pisarad ei aita, tuleb proovida ja katsetada.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 05.02 14:13; 05.02 18:00; 05.02 18:45; 07.02 11:45; 21.02 14:29; 28.02 13:58; 17.03 13:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ravim oli Clostilbegyt ja joudsin votta vaid ühe tsükli. Enne seda oli maaratud ka Duphaston sest tänu  PCO-le olid tsüklid ebaregulaarsed.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 01:51; 07.02 10:26; 07.02 12:02; 07.02 14:56; 08.02 17:25;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nonii, oleme sama vanad! ????

IVF tegin 29.aastaselt ja nüüd juba 30. Embrüo siirdamiseni pole tänaseni jõudnud, sest peale hüperit saadeti taastuma ja puhkama ja siis pikendati ootamist-taastumist veel ühe tsükli võrra. See kuu peaks toimuma esimene katse ja ootan tsükli algust pikisilmi.

Saan sinust hästi aru, ka mina plaanisin juba eelmine talv rasestuda, aga siin ma nüüd olen. Sellepärast soovitan võtta samm sammu kaupa ja olla valmis kõigeks.

IVF puhul on vanus väga oluline faktor ja seetõttu otsustasin kohe selle kasuks. Aga kui sinu mehe analüüsid head, siis miks mitte ka see tablettidega stimuleerimise variant proovida. Võtab aega, aga äkki on sellest piisav.

Loodan et annad oma arengutest ja tulemustest hiljem teada!

ikka annan teada kuidas kulgeb, kuskil peab end välja elama ???? ma peale elukaaslase ja ühe sõbranna (kellel pole lapsi) kellegagi nendest teemadest ei räägi, ei taha et keegi tunneks kaasa või vaataks viltu, et mismõttes ei saa rasestuda. kolleegid järjest sünnitavad ja räägivad oh, meil mehega tuleb täpselt siis kui ise tahame. Ja praegu olen ma täielikult selle teema kohta küsimise/arutamise lõpetanud, sest ilmselt võin loodusliku valiku “ebaõigluse” tõttu kohe nutma puhkeda. See on emotsionaalselt raske, seega ilmselt saades analüüside vastused, olen valmis võtma selle nö. kõige suurema tõenäosusega rasedaks jäämise variandi! Ma pole valmis aastaid veel ootama..

kus kliinikus sa muidu tegutsed? Ma ise olen ITK viljatuses. Soovin sulle edukat järgmist katsetust!

[/quote]

Olen samuti ITKs ja arstiks dr. Rass. Muide ma absoluutselt nõus sellega ja kirjutasin ka, et tablettidega stimuleerimine võib olla asjakohane. Aga seda vaid siis, kui mehel kindlalt näidud head. Igal juhul oota enda ja mehe analüüside tulemused ära ja siis on juba pilt selgem. Saan sinust nii hästi aru, kui kirjutad et oled valmis ebaõigluse tõttu nutma puhkema… Aga pisarad ei aita, tuleb proovida ja katsetada.

[/quote]

Hmm. 😀 ma vist panin pange, olin veendunud, et olen ITK-s (lapsesoov.ee), mõtlesingi, et miks nad mind Sõle tänavale kutsuvad, aga see viljatusravi vist siiski LTK all? Ah ma ei tea 😀 loodan,et sellel kliinikul hea maine ja viitsivad tegelevad minuga!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nonii, oleme sama vanad! ????

IVF tegin 29.aastaselt ja nüüd juba 30. Embrüo siirdamiseni pole tänaseni jõudnud, sest peale hüperit saadeti taastuma ja puhkama ja siis pikendati ootamist-taastumist veel ühe tsükli võrra. See kuu peaks toimuma esimene katse ja ootan tsükli algust pikisilmi.

Saan sinust hästi aru, ka mina plaanisin juba eelmine talv rasestuda, aga siin ma nüüd olen. Sellepärast soovitan võtta samm sammu kaupa ja olla valmis kõigeks.

IVF puhul on vanus väga oluline faktor ja seetõttu otsustasin kohe selle kasuks. Aga kui sinu mehe analüüsid head, siis miks mitte ka see tablettidega stimuleerimise variant proovida. Võtab aega, aga äkki on sellest piisav.

Loodan et annad oma arengutest ja tulemustest hiljem teada!

ikka annan teada kuidas kulgeb, kuskil peab end välja elama ???? ma peale elukaaslase ja ühe sõbranna (kellel pole lapsi) kellegagi nendest teemadest ei räägi, ei taha et keegi tunneks kaasa või vaataks viltu, et mismõttes ei saa rasestuda. kolleegid järjest sünnitavad ja räägivad oh, meil mehega tuleb täpselt siis kui ise tahame. Ja praegu olen ma täielikult selle teema kohta küsimise/arutamise lõpetanud, sest ilmselt võin loodusliku valiku “ebaõigluse” tõttu kohe nutma puhkeda. See on emotsionaalselt raske, seega ilmselt saades analüüside vastused, olen valmis võtma selle nö. kõige suurema tõenäosusega rasedaks jäämise variandi! Ma pole valmis aastaid veel ootama..

kus kliinikus sa muidu tegutsed? Ma ise olen ITK viljatuses. Soovin sulle edukat järgmist katsetust!

Olen samuti ITKs ja arstiks dr. Rass. Muide ma absoluutselt nõus sellega ja kirjutasin ka, et tablettidega stimuleerimine võib olla asjakohane. Aga seda vaid siis, kui mehel kindlalt näidud head. Igal juhul oota enda ja mehe analüüside tulemused ära ja siis on juba pilt selgem. Saan sinust nii hästi aru, kui kirjutad et oled valmis ebaõigluse tõttu nutma puhkema… Aga pisarad ei aita, tuleb proovida ja katsetada.

[/quote]

Hmm. ???? ma vist panin pange, olin veendunud, et olen ITK-s (lapsesoov.ee), mõtlesingi, et miks nad mind Sõle tänavale kutsuvad, aga see viljatusravi vist siiski LTK all? Ah ma ei tea ???? loodan,et sellel kliinikul hea maine ja viitsivad tegelevad minuga!

[/quote]
Ma saingi ka abi LTKH viljatuskliinikust, tol korral oli arstiks dr Liis Lill.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 01:51; 07.02 10:26; 07.02 12:02; 07.02 14:56; 08.02 17:25;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Polütsüstilised munasarjad ei tähenda tingimata PCOS-i.

Mul olid ultrahelis tsüstilise struktuuriga munasarjad, pluss fakt, et tsükkel ei ole kunagi superregulaarne olnud ja analüüsides on testosteroon üsna kõrge. Samas olen normaalkaalus, karvakasvu ega aknega probleeme ei ole. Mina vajasin ovulatsiooni stimuleerimist esimese lapsega, sest mul ei olnud mitu aastat päevi. Aga stimuleerimine õnnestus kenasti.

Kusjuures pärast esimest sünnitust läksid tsüklid palju regulaarsemaks ning järgnenud rasedused on tekkinud esimese võimalusega (kolm rasedust, millest üks küll kahjuks peetus, aga kaks rasedust kulgesid kenasti).

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Polütsüstilised munasarjad ei tähenda tingimata PCOS-i.

Mul olid ultrahelis tsüstilise struktuuriga munasarjad, pluss fakt, et tsükkel ei ole kunagi superregulaarne olnud ja analüüsides on testosteroon üsna kõrge. Samas olen normaalkaalus, karvakasvu ega aknega probleeme ei ole. Mina vajasin ovulatsiooni stimuleerimist esimese lapsega, sest mul ei olnud mitu aastat päevi. Aga stimuleerimine õnnestus kenasti.

Kusjuures pärast esimest sünnitust läksid tsüklid palju regulaarsemaks ning järgnenud rasedused on tekkinud esimese võimalusega (kolm rasedust, millest üks küll kahjuks peetus, aga kaks rasedust kulgesid kenasti).

Minul samuti pärast esimest sünnitust läks tsükkel korda ja teine rasedus tuli kiirelt.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 07.02 01:51; 07.02 10:26; 07.02 12:02; 07.02 14:56; 08.02 17:25;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Polütsüstilised munasarjad ei tähenda tingimata PCOS-i.

Mul olid ultrahelis tsüstilise struktuuriga munasarjad, pluss fakt, et tsükkel ei ole kunagi superregulaarne olnud ja analüüsides on testosteroon üsna kõrge. Samas olen normaalkaalus, karvakasvu ega aknega probleeme ei ole. Mina vajasin ovulatsiooni stimuleerimist esimese lapsega, sest mul ei olnud mitu aastat päevi. Aga stimuleerimine õnnestus kenasti.

Kusjuures pärast esimest sünnitust läksid tsüklid palju regulaarsemaks ning järgnenud rasedused on tekkinud esimese võimalusega (kolm rasedust, millest üks küll kahjuks peetus, aga kaks rasedust kulgesid kenasti).

Minul samuti pärast esimest sünnitust läks tsükkel korda ja teine rasedus tuli kiirelt.

 

wohoo! kõigi kommentaarid on väga julgustavad ja ma ise ka ei karda PCOSi selle olemasolu, pani veidi “tule” põlema pea kohal,et peaks toitumist jälgima jne, et ehk on suurem tõenäosus ka diabeeti saada tulevikus….kui seda võimalik ennetada, siis peaks igaljuhul.

 

Ootan juba, et hakkaksid päevad, et saaksin vereanalüüse andma minna..

 

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kinnitab ka minu kogemus, et raske pcos (päevad käisid poole aasta tagant pärast pillidega lõpetamist ja arst ütles, et rasestumise tõenäosuse % on hetkel täpselt 0, munasarjad ei töötanud ikka üldse, järgnes viljatusravi, stimuleerimine, munasarjade drillimine, mis minu terveks tegi ja ovd käisid kenasti, aga kuna ka mehel oli viljatus, siis lapse saime lõpuks ikkagi 5. ivf teel) ravis terveks lapse sünnitamine (ja laparoskoopiline munasarjade op), järgmised lapsed tulid kiirelt ja loomulikult ja ilma igasuguse ravita, aastaid pole enam pcost ultrahelis märkigi.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 06.02 10:27; 06.02 17:26; 09.02 13:53; 22.02 14:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nonii, oleme sama vanad! ????

IVF tegin 29.aastaselt ja nüüd juba 30. Embrüo siirdamiseni pole tänaseni jõudnud, sest peale hüperit saadeti taastuma ja puhkama ja siis pikendati ootamist-taastumist veel ühe tsükli võrra. See kuu peaks toimuma esimene katse ja ootan tsükli algust pikisilmi.

Saan sinust hästi aru, ka mina plaanisin juba eelmine talv rasestuda, aga siin ma nüüd olen. Sellepärast soovitan võtta samm sammu kaupa ja olla valmis kõigeks.

IVF puhul on vanus väga oluline faktor ja seetõttu otsustasin kohe selle kasuks. Aga kui sinu mehe analüüsid head, siis miks mitte ka see tablettidega stimuleerimise variant proovida. Võtab aega, aga äkki on sellest piisav.

Loodan et annad oma arengutest ja tulemustest hiljem teada!

ikka annan teada kuidas kulgeb, kuskil peab end välja elama ???? ma peale elukaaslase ja ühe sõbranna (kellel pole lapsi) kellegagi nendest teemadest ei räägi, ei taha et keegi tunneks kaasa või vaataks viltu, et mismõttes ei saa rasestuda. kolleegid järjest sünnitavad ja räägivad oh, meil mehega tuleb täpselt siis kui ise tahame. Ja praegu olen ma täielikult selle teema kohta küsimise/arutamise lõpetanud, sest ilmselt võin loodusliku valiku “ebaõigluse” tõttu kohe nutma puhkeda. See on emotsionaalselt raske, seega ilmselt saades analüüside vastused, olen valmis võtma selle nö. kõige suurema tõenäosusega rasedaks jäämise variandi! Ma pole valmis aastaid veel ootama..

kus kliinikus sa muidu tegutsed? Ma ise olen ITK viljatuses. Soovin sulle edukat järgmist katsetust!

[/quote]

Olen samuti ITKs ja arstiks dr. Rass. Muide ma absoluutselt nõus sellega ja kirjutasin ka, et tablettidega stimuleerimine võib olla asjakohane. Aga seda vaid siis, kui mehel kindlalt näidud head. Igal juhul oota enda ja mehe analüüside tulemused ära ja siis on juba pilt selgem. Saan sinust nii hästi aru, kui kirjutad et oled valmis ebaõigluse tõttu nutma puhkema… Aga pisarad ei aita, tuleb proovida ja katsetada.

[/quote]

 

Kuidas sul läheb?

Mul vereanalüüsid antud, mees ka põhimõtteliselt peaaegu valmis uuringutega, märtsis veel viimasena spermaanalüüs ja siis peaks vastused käes olema. Mul märtsi keskel aeg ja loodan,et saan vastused ja hakata tegutsema.

nüüd varsti lähenemas ka ovulatsioon ja hakkame muidugi elukaaslasega ka tegutsema, ei saa ju tsükleid niisama “raisku lasta”

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Postitas:

 

[/quote]

Kuidas sul läheb?

Mul vereanalüüsid antud, mees ka põhimõtteliselt peaaegu valmis uuringutega, märtsis veel viimasena spermaanalüüs ja siis peaks vastused käes olema. Mul märtsi keskel aeg ja loodan,et saan vastused ja hakata tegutsema.

nüüd varsti lähenemas ka ovulatsioon ja hakkame muidugi elukaaslasega ka tegutsema, ei saa ju tsükleid niisama “raisku lasta”

[/quote]

Aitäh küsimast, hetkel veel samamoodi. Siiramine lähipäevil ja seejärel veel kuhjaga ootamist ees!
Kindlasti ära tsükleid raisku lase, ovulatsooni nädalal tuleks iga 2-3 päeva tagant panustada, seega sul õige suhtumine, et ise proovida nii palju kui saab! Anna siis teada, mis diagnoosi saate, loodan et kõik on lihtsasti meditsiiniga kõrvaldatav!

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 05.02 14:13; 05.02 18:00; 05.02 18:45; 07.02 11:45; 21.02 14:29; 28.02 13:58; 17.03 13:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kinnitab ka minu kogemus, et raske pcos (päevad käisid poole aasta tagant pärast pillidega lõpetamist ja arst ütles, et rasestumise tõenäosuse % on hetkel täpselt 0, munasarjad ei töötanud ikka üldse, järgnes viljatusravi, stimuleerimine, munasarjade drillimine, mis minu terveks tegi ja ovd käisid kenasti, aga kuna ka mehel oli viljatus, siis lapse saime lõpuks ikkagi 5. ivf teel) ravis terveks lapse sünnitamine (ja laparoskoopiline munasarjade op), järgmised lapsed tulid kiirelt ja loomulikult ja ilma igasuguse ravita, aastaid pole enam pcost ultrahelis märkigi.

Kui suur oli sellisel juhul mehe viljatuse näit, kui järgmised lapsed kiirelt ja loomulikult tulid?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mehe viljatuse näit oli selline, et tavaline ivf ei aidanud, pidi kasutama icsi ehk seemnerakud otse munarakku süstida, et üldse mingeid embrüosid tekiks. Kunagi alguses anti küll lootust ise hakkama saada, aga hiljem jah selgus, et isegi ivfi jaoks viletsad, ma numbreid ausalt ei mäleta. Esimene ivf oligi nulliring, sest katseklaasiski munarakud lihtsalt ei viljastunud. Seega “ravis” sünnitus meid mõlemaid väga edukalt ka raskest viljatusest (raskest selles mõttes, et  mul oli ikka raske pcos ja anovulatoorsed tsüklid, tal spermanäidud väga viletsad) terveks 🙂

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 06.02 10:27; 06.02 17:26; 09.02 13:53; 22.02 14:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas teil on.. kui arst “tellib” vereanalüüsid, siis kas tulemused peaks justkui ise digiloosse minema või ei avalikustata neid enne teie järgmist visiiti, kui ta on need nö. lahtirääkinud?

 

Mu mees käib TÜ kliinikumi meestekliinikus ja tal on kõik analüüsid kohe ja kenasti üleval, minu analüüse ülesse pole pandud seega pean ootama oma potentsiaalse PCOSi diagnoosi märtsi keskpaigani?

Huvitav kui lähen märtsi keskpaigas arstile ja meheanalüüsid selleks ajaks teada, siis kas arst hakkab kohe tegutsema? kirjutab mulle ravimid/peab minuga plaani? või reaalselt võib see kuid võtta?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 20 korda. Täpsemalt 05.02 11:33; 05.02 16:11; 05.02 16:16; 05.02 18:26; 05.02 20:09; 06.02 11:13; 07.02 10:22; 07.02 10:33; 07.02 13:22; 08.02 19:28; 21.02 13:11; 28.02 13:50; 28.02 14:23; 28.02 14:25; 04.03 14:06; 08.03 13:04; 11.03 11:24; 15.03 13:21; 17.03 13:02; 17.03 13:30;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 41 )


Esileht Rasestumine ja lapse ootamine PCOS? aga regulaarne tsükkel/ ovulatsioonid toimuvad?