Teema: Probleem maksehäireregistriga
Avastasin (pank keeldus krediitkaarti väljastamast ja juhtis tähelepanu), et mulle on hiljuti tekkinud maksehäireregistrisse lõpetatud maksehäire.
6 aastat tagasi oli mul ühes teises pangas väikelaen, jäin selle maksmisega hätta, kuna kuumaks oli suur ja pank keeldus lepingut muutmast. Laen läks üle inkassofirmale, kes tegi kohe mulle sobiva graafiku ja laen sai korralikult tagasi makstud aastaks 2019. Maksehäireregistris midagi ei kajastunud. Kontrollisin seda tookord.
Nüüd aga on ootamatult see pank, kelle käest algselt laen võetud sai, pannud selle maksehäireregistrisse, kusjuures, arvestades, et lõpetatud häired kaovad sealt 5 aastat pärast häire lõppu, kaob see sealt ka lähema nädala jooksul. Aga kas keegi oskab öelda, miks pank paar nädalat enne lõpetatud häire info avalikuna hoidmise aja lõppu otsustas selle sinna üles panna? Ja enne 5 aastat mitte?
Kommentaarist on juba teavitatud
no lepi siis sellega või taotle teisest pangast krediitkaarti kuigi nende intress on metsik.
Ja Perekooli teema tegemine lahendab selle probleemi kuidas täpsemalt?
no lepi siis sellega või taotle teisest pangast krediitkaarti kuigi nende intress on metsik.
Küsimus pole krediitkaardi saamises – see on antud juhul täiesti kõrvaline. Küsimus on selles, miks see kohe aegumas informatsioon üldse oli vaja nüüd äkki üles riputada. Ja kas see on tavapärane praktika?
no lepi siis sellega või taotle teisest pangast krediitkaarti kuigi nende intress on metsik.
Küsimus pole krediitkaardi saamises – see on antud juhul täiesti kõrvaline. Küsimus on selles, miks see kohe aegumas informatsioon üldse oli vaja nüüd äkki üles riputada. Ja kas see on tavapärane praktika?
Aga äkki uurid pangast?
Lihtsalt nii imelik, et inimesed eelistavad lobafoorumist oma isikliku elu infot hankida, mitte otseallikas.
Mis küll on sellise käitumise ajendiks? 🤔
Aga äkki uurid pangast?
Lihtsalt nii imelik, et inimesed eelistavad lobafoorumist oma isikliku elu infot hankida, mitte otseallikas.
Mis küll on sellise käitumise ajendiks?
Saatsin panka 19. augustil päringu ja sain automaatse vastuse, et “Saime kirja kätte ja vastame kolme tööpäeva jooksul”. 20. oli riigipüha, 21. ja 22. olid nädalavahetus. Helistada ei soovi, sest tahan, et vastuseks jääks jälg. Nii et ainus variant oligi küsida teiste kogemusi, kuniks pank vastab.
Sa pead olema sisse logitud, et vastata selle teemale.