Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )

Teema: Probleem

Postitas:

Avastasin hiljuti, et mul on registris märge “kustutatud häire”. Ühendust võttes selgus, et tegemist oli süsteemiveaga. Ent pank seetõttu krediitkaarti ei väljastanud.

+1
-1
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

no lepi siis sellega või taotle teisest pangast krediitkaarti kuigi nende intress on metsik.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ja Perekooli teema tegemine lahendab selle probleemi kuidas täpsemalt?

+1
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

no lepi siis sellega või taotle teisest pangast krediitkaarti kuigi nende intress on metsik.

Küsimus pole krediitkaardi saamises – see on antud juhul täiesti kõrvaline. Küsimus on selles, miks see kohe aegumas informatsioon üldse oli vaja nüüd äkki üles riputada. Ja kas see on tavapärane praktika?

Aga äkki uurid pangast?

Lihtsalt nii imelik, et inimesed eelistavad lobafoorumist oma isikliku elu infot hankida, mitte otseallikas.
Mis küll on sellise käitumise ajendiks? ????

+1
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga äkki uurid pangast?

Lihtsalt nii imelik, et inimesed eelistavad lobafoorumist oma isikliku elu infot hankida, mitte otseallikas.
Mis küll on sellise käitumise ajendiks?

Saatsin panka 19. augustil päringu ja sain automaatse vastuse, et “Saime kirja kätte ja vastame kolme tööpäeva jooksul”. 20. oli riigipüha, 21. ja 22. olid nädalavahetus. Helistada ei soovi, sest tahan, et vastuseks jääks jälg. Nii et ainus variant oligi küsida teiste kogemusi, kuniks pank vastab.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )