Avastasin hiljuti, et mul on registris märge “kustutatud häire”. Ühendust võttes selgus, et tegemist oli süsteemiveaga. Ent pank seetõttu krediitkaarti ei väljastanud.
no lepi siis sellega või taotle teisest pangast krediitkaarti kuigi nende intress on metsik.
Küsimus pole krediitkaardi saamises – see on antud juhul täiesti kõrvaline. Küsimus on selles, miks see kohe aegumas informatsioon üldse oli vaja nüüd äkki üles riputada. Ja kas see on tavapärane praktika?
Aga äkki uurid pangast?
Lihtsalt nii imelik, et inimesed eelistavad lobafoorumist oma isikliku elu infot hankida, mitte otseallikas.
Mis küll on sellise käitumise ajendiks? ????
Lihtsalt nii imelik, et inimesed eelistavad lobafoorumist oma isikliku elu infot hankida, mitte otseallikas.
Mis küll on sellise käitumise ajendiks?
Saatsin panka 19. augustil päringu ja sain automaatse vastuse, et “Saime kirja kätte ja vastame kolme tööpäeva jooksul”. 20. oli riigipüha, 21. ja 22. olid nädalavahetus. Helistada ei soovi, sest tahan, et vastuseks jääks jälg. Nii et ainus variant oligi küsida teiste kogemusi, kuniks pank vastab.