Esileht Kodunurk puudused

Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )

Teema: puudused

Postitas:
Kägu

Oleme koju ostnud viimase poole aastaga kaks eset.  Mööblit. Ütlen kohe ära ka, et vanad andsin ära, ei visanud minema. Aga mõlema esemega on  olnud nii, et pakist on olnud osad detailid ehk jupid puudu. Ütleme ühel alumine plate, teisel nelja jala asemel kaks jalga kaasas. Ei saa aru, mis jama see on. Esimesel korral ütlesin, et tooge puuduvad osad või annan toote siis tagasi, et oleneb, kui ruttu saab. Ja lisasin juurde, et meie ei soovi rohkem kulutusi sellele ostule juurde teha, sest see pole meie viga. Mis tähendab seda, et asjale järgi peavad meile ise tulema ja lahti võtma ja ära viima või siis kui jupid tulevad, et ise toovad need meile koju või saadavad. Nad ei olnud nõus, ütlesid, et neil pole seda teenust. Mina ütlesin, et meil ju ka pole, meie peame ka siis tellima, kes viib ja toob, et teenus tulebki osta, et seda saada. Nii et kes peaks teie meelest tegema endale kulutusi, kui selline asi on ?

+7
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

https://www.ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/tarbija-oigused-ja-kohustused/puudusega-toode-muugigarantii

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma olen viimase aasta jooksul ostnud päris palju erinevat mööblit. jalatsikapi, köögivitriini, diivani, raamaturiiulid, kirjutuslaua… Kõike on tulnud ise kokku panna, mitte kordagi ei ole midagi puudu olnud.

Kui sa kaks korda oled mingi praaktoote saanud, siis on asi ehk selles, kuskohast sa neid asju tellid? Mina olen ostnud ikeast, on24 kaudu, zip home mööblisalongist ja mobecorist. Kõik on kohal sellisel ajal nagu lubatud ja igati korrektselt. On 24 kaudu saadeti mulle ükskord vale ese (madratsi asemel kattemadrats). Tunnistasid oma viga ja saatsid õige toote. Ma muidugi avastasin selle kohe ja ei olnud nõus seda kaupa vastu võtmagi, kohe kui kuller tuli, asusime seda lahendama.

Kui mingi müüja veel hakkab plõksima, et pead veel peale maksma ja midagi juurde tellima, siis on ju raudselt mingi napakas firma. Ma läheks sellega otsejoones tarbijakaitsesse.

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

https://www.ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/tarbija-oigused-ja-kohustused/puudusega-toode-muugigarantii

Link on kasuli, aga ka siin ei ole tegelikult kirjas seda, kas mul on õigus saada see probleemi lahendus nii, et ise sentigi peale ei maksa. Ma ei ole teemalgataja ja oli hiljuti probleem ühe väiksema tootega. Ka toodet avades oli üks oluline osa puudu, mistõttu toode muutus kasutuks. Ja müüja arvas, et ma peaksin selle oma kulul tagasi saatma. Aga miks? Mina pole ju kasutatavat toodet saanud, seega tundub ebaloogiline, et mina tagastamise eest maksan. Ok, minu puhul oli muidugi jutt väikesest summast, postikulu on paar eurot. Aga kui mööblist jutt, siis selle transport on ju ikka üsna kallis lõbu juba. Ja mina küll ei näe põhjust, miks peaks praaktoote saanud klient selle kalli transpordi ise maksma.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui mingi müüja veel hakkab plõksima, et pead veel peale maksma ja midagi juurde tellima, siis on ju raudselt mingi napakas firma. Ma läheks sellega otsejoones tarbijakaitsesse.

Kui pole tellitud tootepaigaldust vaid kullerteenus siis tõepoolest kui esineb kokkupanekul viga/miskit puudu/praaktoode siis on tellija enda asi uuesti toode lahti võtta ja pakendisse panna. Tihti peale maksab ka ostja sellisel juhul ise alguses transpordikulu kui ettevõte ise transporti järgi ei saada, mis küll praaktoote puhul tuleb ostjale tagastada.

Ehk võib juhtuda loll olukord, kus inimene saab nt mingi kapi, kus on uks puudu. Selle asemel, et saata see uks järgi võib olla ettevõtte poliitika, et puuduva ukseta toode tuleb tagastada ja saadetakse uus komplekt kappi, mis kinnises pakendis (ja kus ei tea samuti, kas kõik detailid olemas).

Tarbijakaitse minu arust seda ei reguleeri seni kuni müüja on nõus kauba tagasi võtma. Puuduva detaili korral ilmselt enamus ettevõtteid saadavadki oma kuluga järgi (soodsam kui tagastusega tegeleda), aga tegelikult nende poolt on ka jokk kui ütlevad, et sellisel juhul lihtsalt tagastage puuduva jupiga toode ja kanname raha tagasi.

Mõni ettevõte võib tõesti tulla niipalju vastu, et tellibki teenusena kellegi, kes toote lahti monteeriks ja kaasa võtaks – üldjuhul seda ei tehta ja selliseid inimesi pole. Kui pole samast firmast toodet tellinud kokku panekuga.

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui sa kaks korda oled mingi praaktoote saanud, siis on asi ehk selles, kuskohast sa neid asju tellid? Mina olen ostnud ikeast, on24 kaudu, zip home mööblisalongist ja mobecorist. Kõik on kohal sellisel ajal nagu lubatud ja igati korrektselt. On 24 kaudu saadeti mulle ükskord vale ese (madratsi asemel kattemadrats). Tunnistasid oma viga ja saatsid õige toote. Ma muidugi avastasin selle kohe ja ei olnud nõus seda kaupa vastu võtmagi, kohe kui kuller tuli, asusime seda lahendama.

Arvan, et ei ole sellest. Olen tellinud ka erinevatest kohtadest.  Pean seda juhuseks. Ja ma lihtsalt ei nõustu sellega, et seda teenust neil pole. Seda teenust ostetakse neilt, kes seda pakuvad. Ja see on firma oma asi. Kui ma olen õmbleja, ja õmbeln kliendile toote ja kogemata ajab minu pereliige sellele kohvi vms peale. Siis ma ei saa ju öelda, et vabandust, aga mina puhastuteenust ei paku. Mis sest, et ei paku, ma saan ju selle puhastusse viia. Ok, see on siis mulle lisakulu ja mu tulu väheneb sellest, aga see on minu viga. Kui ma tahan, et see inimene veel minult tellib toodet-teenust, siis ma ju teen nii, et ta oleks rahul. See, kui suurfirma mõtleb teisiti, et ah, on teisigi, kui see üks hull enam ei osta, see ongi see  – me ei paku seda teenust. Isegi minusugune teab, et puudujääva teenuse saab sisse osta.
Kui vanainimene või ükski naine, kes ei oska mööblit kokku panna ja tellib omale selleks inimese koju. Siis selgub, et toodet ei saagi lõpuni kokku panna. Arvan, et sealt edasi peabki kulud kandma see firma, kelle süü läbi selline olukord tekkis.

+7
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Milliste firmadega sul need kaks jama oli? Kirjuta ikka nimed ka.
Ma olen tellinud viimastel aastatel 3 kappi, diivani, 2 tugitooli, grilli, jalatsiriiuli, mis kõik tuli ise kokku panna. Kõik on korras olnud, vahel jääb kruvisid üle. Ühel tugitoolil hakkas dekoratiivõmblus 3. päeval hargnema. Saatsin müüjale pildi. Öeldi, et nädala pärast tullakse järele ja tuuakse uus tool, seni kasutage, las haruneb. Mul polnud pakendit alleski enam. Võtsid kokkupanduna kaasa, ei olnud vaja uuesti lahti võtta (see oleks ka täitsa keeruline olnud).

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Milliste firmadega sul need kaks jama oli? Kirjuta ikka nimed ka.

Ma olen tellinud viimastel aastatel 3 kappi, diivani, 2 tugitooli, grilli, jalatsiriiuli, mis kõik tuli ise kokku panna. Kõik on korras olnud, vahel jääb kruvisid üle. Ühel tugitoolil hakkas dekoratiivõmblus 3. päeval hargnema. Saatsin müüjale pildi. Öeldi, et nädala pärast tullakse järele ja tuuakse uus tool, seni kasutage, las haruneb. Mul polnud pakendit alleski enam. Võtsid kokkupanduna kaasa, ei olnud vaja uuesti lahti võtta (see oleks ka täitsa keeruline olnud).

Ega ma ei soovi nimesid avalikustada, sellest tuleks probleeme juurde. Ja me saime need ka omal moel lahendatud. Lihtsalt asjade käigus mul tekkisid sellised mõtted ja soovisin seda lihtsalt jagada teistega, et mida arvatakse.
Et ei ole nii, et – me ei saa seda teha jne – neid asju saab teha, kui inimesed on õiglased ja teevad koostööd. Tavalised asjad, mis sõltuvad meist endist. Kunagi oli jutt, et ka teist sammast ei saa kuidagi muuta ega ammugi peatada jms, aastaid hiljem selgus, et saab ikka ka ja isegi raha välja võtta. Nii et millest me räägime. Inimesed ise ju teevad otsuseid.

0
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui on toote müüja poolsed vead, siis peab toote müüja oma kulu ja kirjadega kõik ära korraldama.

Ma sain ka praakitoote – poole kokkupanemise pealt selgus, et midagi on puudu ja midagi oli veel. Võtsin ühendust müüjaga – praaktoode viidi minema (võtsin ise uuesti lahti ja panin pakendisse) ja hiljem toodi uus asemele (aga sellega oli veidi tegemist ja lisahelistamist enne kui sain).

Ise ei pidanud midagi juurde maksma.

Kui ma tellin mingi toote või teenuse, siis eeldan ikka, et saan korraliku asja, mitte mingi defektiga.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleme koju ostnud viimase poole aastaga kaks eset. Mööblit. Ütlen kohe ära ka, et vanad andsin ära, ei visanud minema. Aga mõlema esemega on olnud nii, et pakist on olnud osad detailid ehk jupid puudu. Ütleme ühel alumine plate, teisel nelja jala asemel kaks jalga kaasas. Ei saa aru, mis jama see on. Esimesel korral ütlesin, et tooge puuduvad osad või annan toote siis tagasi, et oleneb, kui ruttu saab. Ja lisasin juurde, et meie ei soovi rohkem kulutusi sellele ostule juurde teha, sest see pole meie viga. Mis tähendab seda, et asjale järgi peavad meile ise tulema ja lahti võtma ja ära viima või siis kui jupid tulevad, et ise toovad need meile koju või saadavad. Nad ei olnud nõus, ütlesid, et neil pole seda teenust. Mina ütlesin, et meil ju ka pole, meie peame ka siis tellima, kes viib ja toob, et teenus tulebki osta, et seda saada. Nii et kes peaks teie meelest tegema endale kulutusi, kui selline asi on ?

Mingist kahtlasest kohast ostad?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ega ma ei soovi nimesid avalikustada, sellest tuleks probleeme juurde.

Mis probleeme sul sellest juurde tuleks?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Las ma pakun, Hansapost….

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui nemad saatsid puudulikult komplekteeritud kauba, siis nemad võtavad kasvõi takso ja toovad selle sulle ära. Ära kohe kuulagi seda juttu, et neil pole seda teenust. Bussid, autod, rongid ja taksod sõitavad – tekitavad endale siis selle teenuse.

Kunagi tegi Selver, kui ta veel tervet Eestit ei katnud, minu toidu komplekteerimisel vea, kaks asja olid puudu, millest üks peenemat sorti konjak, mis oli mõeldud järgmisel päeval mehe 50. sünnipäevaks kingituseks. Kohe hommikul koos liledega üle andmiseks.
Meie elukoht oli siis 1,5 km väljaspool Selveri tarnepiirkonda, absoluutselt kõige kaugemas ääres pealinnast. Seega tellisime e-Selveri kaubiku ühe suvalise talu ette, mis jäi tarnepiirkonda. Läksime oma autoga siis sinna vastu. Avastasime puudujäägi alles kodus. Helistasin Selverisse. Oi neil hakkas kiire, et uuesti minuni sõita ja jõuda enne kl 22, sest väidetavalt nad ei saaks alkoholi hiljem üle anda, kuigi see oli ju ostetud varem. Ma aga ütlsin neile, et milleks see konjak vajalik oli. Ühesõnaga Selverist kihutas välja uus auto, ainult selle kahe asjaga. Loomulikult põrutasid nad meile koju, tarnepiirkonnast välja. Jõudsid napilt enne kl 22.

See on normaalne suhtumine klienti. Sõidavad kasvõi 100+km edasi/tagasi kokku maha, et kliendi tellimus korralikult kohale tuua.

Sina löö rusikas lauale ja küsi, kas neil firma peale siis kellelgi, kes oma firma mainest hoolib, isiklikku autot polegi ega oska keegi taksoga sõita või mis nendega lahti on, et kohe kedagi ei huvita nende ettevõtte maine.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ehk võib juhtuda loll olukord, kus inimene saab nt mingi kapi, kus on uks puudu. Selle asemel, et saata see uks järgi võib olla ettevõtte poliitika, et puuduva ukseta toode tuleb tagastada ja saadetakse uus komplekt kappi, mis kinnises pakendis (ja kus ei tea samuti, kas kõik detailid olemas).

On ka teistsuguseid juhuseid. Ma tellisin hiljuti USA-st mingi väikse vannitoariiuli, mis mingite imekleepsudega seinale käis. Tegin pakendi lahti, kleepse ei olnud. Kirjutasin neile, et palun saatke kleepsud ka. Vabandati ja lubati saata. Kohale jõudis terve uus pakk. Koos uue toote ja kleepsudega. 😀

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ehk võib juhtuda loll olukord, kus inimene saab nt mingi kapi, kus on uks puudu. Selle asemel, et saata see uks järgi võib olla ettevõtte poliitika, et puuduva ukseta toode tuleb tagastada ja saadetakse uus komplekt kappi, mis kinnises pakendis (ja kus ei tea samuti, kas kõik detailid olemas).

Sellist olukorda võib tulla ette küll ja seda just Kaup24-tüüpi suurte vahendajatega, kes müüvad sadade ettevõtete toodangut.
Tootja pakendab komplekti ära, vahendaja ei saa kontrollida ka, kas kõik on korras, see pole kuidagi võimalik. Tootja ei saada üksikuid uksi ega kruve juurde. Siis nii tehaksegi, et puudustega komplekt tootjale tagasi ja uus komplekt asemele.
Aga selle on siiani minul ikka vahendaja ära korraldanud – toob uue kohale ja võtab vana tagasi.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

On24 tuli meile ühe praakdetailiga kapp. Saatsime pildid ja nad saatsid ise uue detaili ise meile koju kulleriga. Vana võisime ära visata, polnudki vaja tagasi saata. Defektiks oli see, et pool ühe kapi küljeplaadist oli ilma musta värvi töötluseta.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga selle on siiani minul ikka vahendaja ära korraldanud – toob uue kohale ja võtab vana tagasi.

Jah, aga seda pooleli kokku pandud kappi nemad kaasa ei võta, vaid ise pead ikkagi uuesti lahti võtma ja karpi tagasi panema.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kunagi tegi Selver, kui ta veel tervet Eestit ei katnud, minu toidu komplekteerimisel vea

Meil ka Selveriga positiivne kogemus. Tellisime sünnipäevaks erinevaid Selveri köögi toite ja magusaks vist kringli. Läksime ise poodi järele, ütlesime oma tellimuse numbri, toodi hulk papkarpe ja arve. Maksime kassas ära, sõitsime koju. Enne külaliste tulekut hakkasime lauda katma, kõik tellitu nagu on, aga kringlit pole. Helistasin siis selverisse, et meil jäi üks asi saamata. Tuli välja, et selle oleks pidanud eraldi küpsetusletist küsima. Varem olime alati kõik ühest kohast saanud, seega eeldasime, et seekord ka, aga ilmselt oli töökorraldus muutunud. Olin valmis sellele ise järele sõitma (no minu viga, et ei kontrollinud, kas kõik tellitu saime ja rõõmus, et pole veel kellelegi maha müüdud kui järeletulemata kaup), aga Selver tõi selle puudu oleva kringli meile ise koju ära, uuriti veel mis kellaks vaja on.

See ei olnud ju üldse tegelikult nende probleem kui klient nii loll on.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui pole tellitud tootepaigaldust vaid kullerteenus siis tõepoolest kui esineb kokkupanekul viga/miskit puudu/praaktoode siis on tellija enda asi uuesti toode lahti võtta ja pakendisse panna. Tihti peale maksab ka ostja sellisel juhul ise alguses transpordikulu kui ettevõte ise transporti järgi ei saada, mis küll praaktoote puhul tuleb ostjale tagastada.

See on ju absurdne! Kui ma midagi tellin, siis eeldan, et saan ikka toote täiest ulatuses, mitte puuduvate osadega. Loomulikult ei ole minu asi hakata veel eraldi maksma küll tagasisaatmise, küll puuduvate detailide eest.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Me ei ole küll väga palju mööblit tellinud, aga ometigi on ka nende väheste tellitud asjadega probleeme olnud. Näiteks Sunorekist tellisime vastavalt mõõtudele ribikardina. Pidi olema tumepruun, saime hoopis heleda tamme. Ok, sobis kokku põrandaga ja ei hakkanud välja vahetama. RUGist tellisime valge laua. Saime hoopis halli laua. Köögimööbel on valge ja valge laud oleks ilusti sobinud. Kui hall, siis hall. Ei viitsinud tagasi saata, aga meele teeb mõruks küll. Kuskilt ON24-st või sarnasest poest tellisin jalatsikapi. Selle valge kapi ühele küljele oli veekindla markeriga paar numbrit kirjutatud. Oleks need siis kapi sisse jäänud, aga ei. Välisküljel lausa. See küll pole poe süü. Õnneks see külg läks meil vastu seina. Köögimööblit tellides oli ka üks tükk puudu, aga see polnud oluline tükk.
Tundub, et neid juhuseid on kahtlaselt palju. Töö kvaliteet on lihtsalt kehv või ei ole korralikke töötajaid kuskilt võtta. Ma vist polegi mitte kunagi midagi ise tagasi saatnud.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui pole tellitud tootepaigaldust vaid kullerteenus siis tõepoolest kui esineb kokkupanekul viga/miskit puudu/praaktoode siis on tellija enda asi uuesti toode lahti võtta ja pakendisse panna. Tihti peale maksab ka ostja sellisel juhul ise alguses transpordikulu kui ettevõte ise transporti järgi ei saada, mis küll praaktoote puhul tuleb ostjale tagastada.

See on ju absurdne! Kui ma midagi tellin, siis eeldan, et saan ikka toote täiest ulatuses, mitte puuduvate osadega. Loomulikult ei ole minu asi hakata veel eraldi maksma küll tagasisaatmise, küll puuduvate detailide eest.

Sa ei maksagi puuduvate detailide eest ja transporditasu juhul kui maksad tagasi saatmisel tagastatakse.

Lugege enne tellimist järgmine kord ka tellitava lehe ostu-müügilepingut – veebipoodidel on see kohustuslik ja peate alati eraldi linnukesega kinnitama, et nõustute sellega ja see on siduv. Ise nõustusite, enda asi kui ei loe. Nii lihtsalt on.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Me ei ole küll väga palju mööblit tellinud, aga ometigi on ka nende väheste tellitud asjadega probleeme olnud. Näiteks Sunorekist tellisime vastavalt mõõtudele ribikardina. Pidi olema tumepruun, saime hoopis heleda tamme. Ok, sobis kokku põrandaga ja ei hakkanud välja vahetama. RUGist tellisime valge laua. Saime hoopis halli laua. Köögimööbel on valge ja valge laud oleks ilusti sobinud. Kui hall, siis hall. Ei viitsinud tagasi saata, aga meele teeb mõruks küll. Kuskilt ON24-st või sarnasest poest tellisin jalatsikapi. Selle valge kapi ühele küljele oli veekindla markeriga paar numbrit kirjutatud. Oleks need siis kapi sisse jäänud, aga ei. Välisküljel lausa. See küll pole poe süü. Õnneks see külg läks meil vastu seina. Köögimööblit tellides oli ka üks tükk puudu, aga see polnud oluline tükk.

Tundub, et neid juhuseid on kahtlaselt palju. Töö kvaliteet on lihtsalt kehv või ei ole korralikke töötajaid kuskilt võtta. Ma vist polegi mitte kunagi midagi ise tagasi saatnud.

Sul tundub paha aura olevat, et nii palju ebaõnne on olnud. Ma ainult netist tellingi, sest tüüpilise itikana ma näen liiga hall ja vaene välja, et füüsilises poes mõni müüja oma väärtuslikku aega minu peale kulutada viitsiks ja tüüpilise perekoolikana ma ei hakka teda ise leti tagant välja ajama, kui midagi osta soovin, vaid lähen lihtsalt minema.

Kogu mu elamise sisustus on läbi neti tellitud ja ühel kummutil oli sahtli nurgast väike tükk puudu. Kõik muu on saabunud sellisena nagu ma ta tellisin.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Me ei ole küll väga palju mööblit tellinud, aga ometigi on ka nende väheste tellitud asjadega probleeme olnud. Näiteks Sunorekist tellisime vastavalt mõõtudele ribikardina. Pidi olema tumepruun, saime hoopis heleda tamme. Ok, sobis kokku põrandaga ja ei hakkanud välja vahetama. RUGist tellisime valge laua. Saime hoopis halli laua. Köögimööbel on valge ja valge laud oleks ilusti sobinud. Kui hall, siis hall. Ei viitsinud tagasi saata, aga meele teeb mõruks küll. Kuskilt ON24-st või sarnasest poest tellisin jalatsikapi. Selle valge kapi ühele küljele oli veekindla markeriga paar numbrit kirjutatud. Oleks need siis kapi sisse jäänud, aga ei. Välisküljel lausa. See küll pole poe süü. Õnneks see külg läks meil vastu seina. Köögimööblit tellides oli ka üks tükk puudu, aga see polnud oluline tükk.

Tundub, et neid juhuseid on kahtlaselt palju. Töö kvaliteet on lihtsalt kehv või ei ole korralikke töötajaid kuskilt võtta. Ma vist polegi mitte kunagi midagi ise tagasi saatnud.

Sul tundub paha aura olevat, et nii palju ebaõnne on olnud. Ma ainult netist tellingi, sest tüüpilise itikana ma näen liiga hall ja vaene välja, et füüsilises poes mõni müüja oma väärtuslikku aega minu peale kulutada viitsiks ja tüüpilise perekoolikana ma ei hakka teda ise leti tagant välja ajama, kui midagi osta soovin, vaid lähen lihtsalt minema.

Kogu mu elamise sisustus on läbi neti tellitud ja ühel kummutil oli sahtli nurgast väike tükk puudu. Kõik muu on saabunud sellisena nagu ma ta tellisin.

See lause on kuidagi vale sinu muus normaalses jutus. Miks sa sellist asja pead ütlema?

0
-2
Please wait...

Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )


Esileht Kodunurk puudused