Kas keegi on ise Smartlynxile selle ise esitanud ja ka hüvitise kätte saanud?
Esileht › Tööelu, raha ja seadused. › Raha nõue lennufirmalt
Teema: Raha nõue lennufirmalt
Nõudmine kelleltki. Nõue kellelegi.
Pealkirja järgi võiks arvata, et lennufirma nõuab raha.
Kindlasti keegi on, mis siis?
Mina olen! Lauslollus on see nõue lennuabile vms anda, kes suht tühja 30% endale koorivad. Meie puhul oli reis ca 600€, kuna kohale jōudsime 1p hiljem, siis reisifirma maksis 1/7 reisi maksumusest ja Smartlynx 400€ näkku :).
Esita neile ilusti nõue ja tõendid, kui küsid mitme inimese eest siise digiallkirjastage koos ja märkige nõudes kuhu raha kandma peab. Reisifirma väljastab lennu hilinemise tõendi, meie lisasime kõik enda lennujaamas tehtud tõendusmaterjalid ka. Nad vastasid mega kaua ja et ei saa, saatsin tarbijakaitsesse edasi ja suht kiirelt laekus raha.
Mina olen! Lauslollus on see nõue lennuabile vms anda, kes suht tühja 30% endale koorivad. Meie puhul oli reis ca 600€, kuna kohale jōudsime 1p hiljem, siis reisifirma maksis 1/7 reisi maksumusest ja Smartlynx 400€ näkku :).
Miks lollus? Mul jäi Stockholm-Tallinn lend ära, Lennuabi tõi peaaegu 300 näkku raha mõne nädalaga kohale.
Mina olen! Lauslollus on see nõue lennuabile vms anda, kes suht tühja 30% endale koorivad. Meie puhul oli reis ca 600€, kuna kohale jōudsime 1p hiljem, siis reisifirma maksis 1/7 reisi maksumusest ja Smartlynx 400€ näkku :).
Miks lollus? Mul jäi Stockholm-Tallinn lend ära, Lennuabi tõi peaaegu 300 näkku raha mõne nädalaga kohale.
Ja sa oled kindel, et poleks seda raha ise kätte saanud?
Mina olen! Lauslollus on see nõue lennuabile vms anda, kes suht tühja 30% endale koorivad. Meie puhul oli reis ca 600€, kuna kohale jōudsime 1p hiljem, siis reisifirma maksis 1/7 reisi maksumusest ja Smartlynx 400€ näkku :).
Miks lollus? Mul jäi Stockholm-Tallinn lend ära, Lennuabi tõi peaaegu 300 näkku raha mõne nädalaga kohale.
Mul Smartlynxiga kogemust ei ole, aga SASilt olen mitu korda saanud 600 eurot (ca nädalaga) ja TAPilt 400 (9 kuuga :D). Ma ei näe, miks ma oleks pidanud SASilt läbi lennuabi 1200 asemel ainult 840 saama. TAPilt oleks võib-olla kiiremini saanud, aga mul ei olnud vahet ja võisin oodata.
Ja sa oled kindel, et poleks seda raha ise kätte saanud?
Miks ma peaksin, kui selle jaoks on inimesed, kes sellega harjunud? Oma suure maja aknaid ju samuti ise ei pese ning lund lükkab ning kojamehe ametit peab selleks palgatud inimene.
Miks ma peaksin, kui selle jaoks on inimesed, kes sellega harjunud?
Mõni lihtsalt ei viska oma rahast 30 protsenti prügikasti, sest paari kliki tegemine käib nii üle mõistuse. Sina ei peaks küll neid vähe taibukamaid siin põlastama.
Miks ma peaksin, kui selle jaoks on inimesed, kes sellega harjunud? Oma suure maja aknaid ju samuti ise ei pese ning lund lükkab ning kojamehe ametit peab selleks palgatud inimene.
Kojamehe ja aknapesuga võrdlemine on siin kohatu, sest need tööd võtavad palju aega, millega võib muud kasulikku teha, kasvõi näiteks raha teenida. Aga paari minuti töö pärast anda kolmandik rahast niisama ära on suhteliselt rumal, kui sa just päris loll ei ole. Siis muidugi.
Ja sa oled kindel, et poleks seda raha ise kätte saanud?
Miks ma peaksin, kui selle jaoks on inimesed, kes sellega harjunud? Oma suure maja aknaid ju samuti ise ei pese ning lund lükkab ning kojamehe ametit peab selleks palgatud inimene.
Inimesed, kes sellega harjunud? Lennufirmalt kompensatsiooni saamiseks tuleb üldjuhul vaid nende kodulehel pisike ankeet täita, ma usun, et sedasorti asjadega on iga inimene harjunud.
Kui see pisike ankeet on täidetud, siis võtavad ise meili teel ühendust? Ma ei saa sinna ankeeti kommentaaride lahtrisse kõike kirja panna – summat, pangaarve numbrit jms. Kunagi enne pole juhtunud, et lend hilineks nii pikalt, et oleks hüvitisele õigus, kogemus puudub täielikult.
Inimesed, kes sellega harjunud? Lennufirmalt kompensatsiooni saamiseks tuleb üldjuhul vaid nende kodulehel pisike ankeet täita, ma usun, et sedasorti asjadega on iga inimene harjunud.
Inimene just kirjutas: “Reisifirma väljastab lennu hilinemise tõendi, meie lisasime kõik enda lennujaamas tehtud tõendusmaterjalid ka. Nad vastasid mega kaua ja et ei saa, saatsin tarbijakaitsesse edasi ja suht kiirelt laekus raha.”
Mul pole aega sellise jamaga tegeleda. Maksan hea meelega inimestele, kes tegelevad. Tavaliselt ei laabu asi nii lihtsalt.
Kui see pisike ankeet on täidetud, siis võtavad ise meili teel ühendust? Ma ei saa sinna ankeeti kommentaaride lahtrisse kõike kirja panna – summat, pangaarve numbrit jms. Kunagi enne pole juhtunud, et lend hilineks nii pikalt, et oleks hüvitisele õigus, kogemus puudub täielikult.
Kui sa oled teemaalgataja, siis sa pole ka maininud, kas ostsid pileti otse SmartLynxilt või maksid mõnele reisikorraldajale?
Mul polnud küll SmartLynx, vaid Ryanair, aga mina ei pidanud oma kontonumbrit kuhugi panema, see oli seotud minu ostetud piletiga, mille lend edasi lükkus. Summa arvestamine käib kindlate reeglite järgi, nii et seda ei pea sa samuti kuhugi märkima.
Kas keegi on ise Smartlynxile selle ise esitanud ja ka hüvitise kätte saanud?
ega nendega ise kontakti ei saa, võtavad ise ühendust, aga väga aeglased, võtab aega, mina olin järjekindel, iga nädal tuletasin ennast meelde, umb. kuu aja pärast võtsid ise ühendust
Kas keegi on ise Smartlynxile selle ise esitanud ja ka hüvitise kätte saanud?
ega nendega ise kontakti ei saa, võtavad ise ühendust, aga väga aeglased, võtab aega, mina olin järjekindel, iga nädal tuletasin ennast meelde, umb. kuu aja pärast võtsid ise ühendust
TA olen. Ütled, et nendega ise kontakti ei saa, aga kuidas sa ennast meelde tuletasid? Mingi üldmeili kaudu või helistasid või mismoodi?
Pealkirja järgi võiks arvata, et lennufirma nõuab raha.
Küsimuse enda järgi siiski mitte. Sa lugesid ju selle ka läbi, nagu näha. Ja seal oli õigesti kirjutatud. Aga eks tuleb norimiseks ära kasutada iga väikseimgi võimalus, mis sülle kukub.
Kas keegi on ise Smartlynxile selle ise esitanud ja ka hüvitise kätte saanud?
ega nendega ise kontakti ei saa, võtavad ise ühendust, aga väga aeglased, võtab aega, mina olin järjekindel, iga nädal tuletasin ennast meelde, umb. kuu aja pärast võtsid ise ühendust
TA olen. Ütled, et nendega ise kontakti ei saa, aga kuidas sa ennast meelde tuletasid? Mingi üldmeili kaudu või helistasid või mismoodi?
ainult meili kaudu, telefonitsi kätte ei saanudki
ega nendega ise kontakti ei saa, võtavad ise ühendust, aga väga aeglased, võtab aega, mina olin järjekindel, iga nädal tuletasin ennast meelde, umb. kuu aja pärast võtsid ise ühendust
Ja pigem jaurad ise, kui annad asja sellega tegelevale firmale? Uskumatu, millega viitsite tegeleda.
Ja pigem jaurad ise, kui annad asja sellega tegelevale firmale? Uskumatu, millega viitsite tegeleda.
See on nii naljakas suhtumine. Siin foorumis viisid jaurata, aga lennufirmale kirjutada ei viitsi?
Igaühele oma, aga ma isiklikult arvan, et raha tuule loopimine on rumalus.
Ja pigem jaurad ise, kui annad asja sellega tegelevale firmale? Uskumatu, millega viitsite tegeleda.
See on nii naljakas suhtumine. Siin foorumis viisid jaurata, aga lennufirmale kirjutada ei viitsi?
Igaühele oma, aga ma isiklikult arvan, et raha tuule loopimine on rumalus.
Tõesti naljakas. Siin kribab oma jaburdusi päevade kaupa ja raiskab aega, aga lennufirmale kaks kirja kirjutada käib üle jõu, pigem kulutab sadu ja sadu eurosid.
ega nendega ise kontakti ei saa, võtavad ise ühendust, aga väga aeglased, võtab aega, mina olin järjekindel, iga nädal tuletasin ennast meelde, umb. kuu aja pärast võtsid ise ühendust
Ja pigem jaurad ise, kui annad asja sellega tegelevale firmale? Uskumatu, millega viitsite tegeleda.
kui vaja, siis jauran jah, ja teadlikult jauran, sõltub ka, mida nõuan, minu nõue oli selline, et ise saab kiiremini, kui kasutada mingit kõrvalabi, kus tuleb ka jaurama hakata, loodetavasti ei sega minu jauramine kellegi eluolu
Tõesti naljakas. Siin kribab oma jaburdusi päevade kaupa ja raiskab aega, aga lennufirmale kaks kirja kirjutada käib üle jõu, pigem kulutab sadu ja sadu eurosid.
Kuidas ma kulutan? Nemad maksavad ju minule raha, mida ma pole välja käinud. Mingi närune sota on köömes selle kõrval, mida nad maksavad. Appi, mis koonrid.
Tõesti naljakas. Siin kribab oma jaburdusi päevade kaupa ja raiskab aega, aga lennufirmale kaks kirja kirjutada käib üle jõu, pigem kulutab sadu ja sadu eurosid.
Kuidas ma kulutan? Nemad maksavad ju minule raha, mida ma pole välja käinud. Mingi närune sota on köömes selle kõrval, mida nad maksavad. Appi, mis koonrid.
Kuidas köömes? Hüvitisena makstavad summad pole ju sugugi suured: kas 250, 400 või 600 eurot inimese kohta, viimast on Euroopa piires suhteliselt keeruline saada. Miks peaks maksma oma 400 eurost 30% mingile vahendusfirmale, kui tegelikult saavad inimesed selle ise kätte? Alati tuleks kõigepealt ise avaldus esitada ja siis edasi vaadata.
Kas keegi on ise Smartlynxile selle ise esitanud ja ka hüvitise kätte saanud?
ega nendega ise kontakti ei saa, võtavad ise ühendust, aga väga aeglased, võtab aega, mina olin järjekindel, iga nädal tuletasin ennast meelde, umb. kuu aja pärast võtsid ise ühendust
Tegelikult see pole aeglane, minu mäletamist mööda on neil kohustus 2 kuu jooksul otsus teha. Ise sain ka vastuse kuu aega hiljem, ennast vahepeal meelde küll ei tuletanud (mitte SmartLynx).
Miks peaks maksma oma 400 eurost 30% mingile vahendusfirmale, kui tegelikult saavad inimesed selle ise kätte?
Tühine summa ju. Saad 280 võitu, mitte ei küsi enda makstud raha tagasi. Hea, et üldse midagi antakse.
Miks peaks maksma oma 400 eurost 30% mingile vahendusfirmale, kui tegelikult saavad inimesed selle ise kätte? Alati tuleks kõigepealt ise avaldus esitada ja siis edasi vaadata.
Küsingi, kui kaua ja kas mul üldse on võimalik “edasi vaadata” ja nt Lennuabi poole pöörduda, kui lennufirma enda kodulehel on juba see mittemidagi sisaldav ankeet täidetud?
Sain vastuse, et taotlus vaadatakse läbi 45 päeva jooksul. Kui sealt siis tuleb otsus hüvitada mingi väiksem summa, kas siis saaksin veel nt Lennuabi poole pöörduda? Kas nõude esitamine otse lennufirmale välistab edasise pöördumise Lennuabi poole?
Miks peaks maksma oma 400 eurost 30% mingile vahendusfirmale, kui tegelikult saavad inimesed selle ise kätte? Alati tuleks kõigepealt ise avaldus esitada ja siis edasi vaadata.
Küsingi, kui kaua ja kas mul üldse on võimalik “edasi vaadata” ja nt Lennuabi poole pöörduda, kui lennufirma enda kodulehel on juba see mittemidagi sisaldav ankeet täidetud?
Sain vastuse, et taotlus vaadatakse läbi 45 päeva jooksul. Kui sealt siis tuleb otsus hüvitada mingi väiksem summa, kas siis saaksin veel nt Lennuabi poole pöörduda? Kas nõude esitamine otse lennufirmale välistab edasise pöördumise Lennuabi poole?
Hüvitist võib nõuda kuni 3 aastat pärast lendu. Lennufirmale nõude esitamine ei takista hilisemat pöördumist Lennuabi poole, aga soovitan ka Tarbijakaitseametit mitte välistada – paljud on just sealt abi saanud. Segaseks jääb see “otsus hüvitada väiksem summa”. Kui küsid hüvitist ainult edasilükkunud lennu eest, siis summa arvestatakse hilinemise tundide ja lennatava vahemaa põhjal. Vaevalt seda kuidagi väiksemaks üritatakse teha, kui positiivne otsus juba tehtud.
Hüvitist võib nõuda kuni 3 aastat pärast lendu. Lennufirmale nõude esitamine ei takista hilisemat pöördumist Lennuabi poole, aga soovitan ka Tarbijakaitseametit mitte välistada – paljud on just sealt abi saanud. Segaseks jääb see “otsus hüvitada väiksem summa”. Kui küsid hüvitist ainult edasilükkunud lennu eest, siis summa arvestatakse hilinemise tundide ja lennatava vahemaa põhjal. Vaevalt seda kuidagi väiksemaks üritatakse teha, kui positiivne otsus juba tehtud. Rate this item:Submit Rating00
Tänan! Sai palju selgemaks.
Mingi närune sota on köömes selle kõrval, mida nad maksavad. Appi, mis koonrid.
Aga sina ära üldse esita taotlust, milleks sinusugusele rikkurile üldse selline närune paar sotti. Appi, milline kooner, tahab üldse mingit raha saada hilinemise eest.
Esileht › Tööelu, raha ja seadused. › Raha nõue lennufirmalt