Käisin just 2-nädalasel reisil (olen 17.nädalat rase, reisil olles olin 15-16.nädalat), mul oli swedbanki krediitkaardiga koos tulev kindlustus.
Mina olin ka swedbanki kindlustusega rahul seni kui kindlustusjuhtum tekkis. Polnud küll tervisega seotud, lihtsalt lennuk hilines sest juba eelmine lend hilines ja jäime jätkulennust maha, pidime võtma hotelli, et päev hiljem edasi lennata. No ja siis tuli välja, et lennu hilinemine sest juba eelmine lend hilines, polnud kindlustuse tingimustes üles loetud, seega see ei sobinud ja lisakulud kompenseerimisele ei kuulunud. Uued piletid õnneks andis lennufirma, seega kahju oli vaid paarsada eurot. Streik, liiklusummik ja liiklusõnnetus oleks sobinud kui regulaartransporti kasutame. Meil oli välismaal rendiauto, seega kaks viimast poleks ka ilmselt sobinud. Lennukite liiklusummikut hästi ette ei kujuta ja lennuki liiklusõnnetuse asemel see paarsada eurot lisamajutusele maksta tundub pigem vedamisena.
Ma edaspidi loen ka kindlustustingimusi hoolikamalt, siiani arvasin et lennuki hilinemine on selline klassikaline reistõrke juhtum, mis kindlustamisele kuulub (uued piletid või mõistliku hinnaga hotellikulu).
Teemalagatajal soovitaks ka kindlustusfirmadelt täpselt üle küsida (soovitavalt kirjalikult), mis hüvitamisele kuulub.