Esileht Ilu ja tervis Rühmatreeningud

Näitan 10 postitust - vahemik 1 kuni 10 (kokku 10 )

Teema: Rühmatreeningud

Postitas:
Kägu

Kas keegi reaalselt rühmatreeningutes (jõutreeningud, nt kõht-selg-tuhar jne) käies on saanud vormi paremaks? Ma ei pea silmas kaalulangetamist vaid lihaste tugevdamist. Hetkel jäänud selline mulje, et rühmateeningud, isegi nö jõutreeningud, on pigem siiski sellised korraks võhmale võtmiseks mitte niiväga lihaste tugevdamiseks 🙁 Nimelt mul selja- ja kõhulihased nii nõrgad, et 2-aastast last ei kannata enam üldse tassida. Kodus mingite youtube videote järgi toimetamine ei ole minu rida ja tahaks ikkagi minna kuskile kus teised kaaskannatajad kõrval on 😀

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Reaalselt?
Ei, ainult ebareaalselt.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oo, saab küll lihased tugevamaks (ja suuremaks). Ma hakkasin uuesti trennis käima eelmise aasta juunis, siis oli teine laps 1a2k. Ma olin küll sale, aga lõtv. Kuskil poole aasta pärast panin tähele, et kätel, kõhul ja jalgadel on lihased juba veidi välja joonistunud. Paari kuu eest hakkasin BodyPumpis käima ja vot see trenn mõjub küll lihastele väga kiiresti, ma ütleks, et see paar kuud BodyPumpis on mu lihastele mõjunud samamoodi kui sellele eelnenud pea aasta muid treeninguid. No ja visuaalsele küljele lisaks olen tugevam ka kohe päris kindlasti. AGA! Kui sa oled väga nõrk, siis peaksid kergemate trennidega enne põhja alla saama, muidu teeb BodyPump seljale liiga.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma olen sama asja mõelnud ja seega rühmatrennide kasulikkuses kahelnud (mu eesmärk on just tugevaks saada, mitte rasva kaotada, kuigi ega seegi paha ei teeks). Nt Bodypumpis on kergete raskustega palju kordusi (ühe loo vältel, mis on ca 5min), samas kui jõusaali inimesed teevad vastupidi: suured raskused ja vähe kordusi. Nii vaadates tunduvad rühmatrennid küll mõttetud (kui eesmärk on rasva kaotada, siis muidugi mitte), aga samas oma peaga ei oska jõusaalis midagi teha.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma olen sama asja mõelnud ja seega rühmatrennide kasulikkuses kahelnud (mu eesmärk on just tugevaks saada, mitte rasva kaotada, kuigi ega seegi paha ei teeks). Nt Bodypumpis on kergete raskustega palju kordusi (ühe loo vältel, mis on ca 5min), samas kui jõusaali inimesed teevad vastupidi: suured raskused ja vähe kordusi. Nii vaadates tunduvad rühmatrennid küll mõttetud (kui eesmärk on rasva kaotada, siis muidugi mitte), aga samas oma peaga ei oska jõusaalis midagi teha.

Suurte raskustega vähe kordusi suurendab lihase mahtu. Väikese raskusega rohkrm kordusi tüstab toonust ja tugevust. Ehk mõlemal variandil on oma eesmärk.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Segan ka end teemasse ja küsin, kas jõusaali ringtreening ka tõhus on.
Meil siin kohalikus spordikeskuses pakutakse seda. Ma pole elus jõusaalis käinud. Ei oska ühtegi masinat kasutada. Kui aus olla, siis pole ka üheski rühmatrennis käinud, v.a lühikest aega vesiaeroobikas. Vanust 39 ja tahaks ka kenamat keha endale. Hetkel ideaalkaalus ei ole. Oleks vaja 6kg alla võtta. Siis võiks rahul olla. Aga jõudu ja jaksu on vähe. Maal teen palju füüsilist tööd ja väsin ikka kiiresti ära. Kõhu ümbermõõtu tahaks ka vähemaks, aga ma kuulsin, et kui pekk juba kõhu peal, siis naljalt sellest lahti ei saa ei söögi ega trenniga.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tõhus on suhteline mõiste. Mine proovi ära. Kulturistiks ek saa, koduperenaisele alguseks peaks sobima.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Muidugi saab paremaks vorm.

Ise olen 40, käinud 2 a MyFitnessis. Suvel juuni- oktoober teen muid asju, siis ei viitsi sees olla (nt augusti rattakiloneetrid on ca 450km, lisaks môned kônnitrennid).
Aga jah, mul oli ca 2-3 BodyPump trenni, millest omakorda 1-2 oli miksitud kerelihaste trenniga MyFit Abs. Lisaks 2-3 trenni BodyAttack (intensiivne veidi kergejôustiku elementidega), eraldi MyFitAbs vôi ringtreening (teed etinevaid harjutusi st nagu intervalltreening). Ja kuhugi veel miskit lõdvestavat vahele.
St kokku 4-5x ndl ikka.
Mulle väga sobib, et keegi näitab ette ja muss on hea.
Lisaks valid ju raskused enda järgi. Mul olid oma abikaasast suuremad raskused (ta käis BodyPumpis ca 1x ndl).

Ma ei ütle, et ulme peenemaks sain, aga vormis olen ikka küll oma vanuse kohta (170/68 kg).

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jah, eks ikka natuke saab, tulemus oleneb kui palju panustad. Ma vahepeal andsin ise ka trenne ja siis oli koormus päris suur, lisaks käisin veel iseseisvalt jõusaalis, päris tihti hakati küsima, kas valmistun fitnessi võistlusteks. Aga üldiselt väga ebamõistlik ajakasutus, kui just jah, ei valmistu võistlusteks.

Ma ei tahaks öelda et mitte keegi, aga väga suur enamus nendest inimestest, kellega koos ma 5x nädalas seal rühmatrennis vehkisin(pakun et umbes 4a samas spordiklubis), ei muutunud selle aja jooksul üldse. Kes oli paksuke jäi paksukeseks, kes oli vormis oli vormis ja kes oli väga sale jäi ka sama kõhnaks. Kindlasti neil enesetunne paranes, tuli võhma ja vbl nad ise kodus peegli ees nägid, et mingi lihasealge punnitab kuskil….aga üldises plaanis, mitte midagi ei muutunud. Ja ma olen sellepeale nii palju mõelnud, et milleks inimesed seda teevad. Ja paljudele neile ei meeldinud väga trennis, et hea kui on tehtud, aga iseenesest see pingutus ei meeldinud. Aastast aastasse, 4-5x nädalas, 3 tundi korraga.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Reaalselt?

Ei, ainult ebareaalselt.

Tänud väga asjaliku vastuse eest! Tubli töö, peaksid uhke olema enda üle 😉

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 10 postitust - vahemik 1 kuni 10 (kokku 10 )


Esileht Ilu ja tervis Rühmatreeningud