Esileht Rasestumine ja lapse ootamine Vesine voolus ja ebamugavus alakõhus

Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )

Teema: Vesine voolus ja ebamugavus alakõhus

Postitas:
Kägu

Hiljuti oli mul tabletiabort ja peale seda on voolus/päevad kuidagi vesised. Sellest on juba pool aastat möödas, aga tsükkel pole siiani taastunud. Lisaks on ovulatsiooni ajal päevi kestnud imelik ebamugavustunne/torked.
Panin ka arstile aja, kuid sinna on veel mõni ndl aega.
Kas selline asi on normaalne? Kardan väga ja mõtlen juba üle.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pärast rasedust (ükskõik kuidas lõppevat) võivad tsükliga igasugused asjad olla teistmoodi. Tabletiabort on hobuselaks hormoone, see võib tõesti kuudeks tsükli ebaregulaarseks muuta (kui ka enne oli kõik ok ja regulaarne).
Kui sul on mure, siis tasuks ikkagi arstiga asja arutada. Kuigi vooluse “lahjus” jms on tõenäoliselt normaalne, kui tsükkel siiski enamvähem toimib, ja normaliseerub tasapisi. Pakun, et ebamugavustunne on ov valu, mida tunneb ca 25% naistest (kas enne, ov ajal või pärast, aga u sealkandis annab kõht tunda), mul hakkas see ka kõige selgemalt pärast sünnitusi. Naeran, et miks ei võinud see olla nii päevselge siis, kui ma päevi lugesin ja aastaid üritasin rasedaks jääda, mitte pärast kolme last! 😀

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Torked munasarjas on kas ov tõttu või seetõttu, et munasarjad nn. “toibuvad” abordist ja hakkavad vaikselt tööle. Mul oli tablettidega puhastus peetunud raseduse tõttu ja umbes pool aastat munasarjad valutasid ja torkisid. Kõige hullem oli 2 kuud peale puhastust. Mul olid päevad peale puhastust hästi limased (vahel natuke vesised) ja see viitas progesterooni puudulikkusele. Kuna me tahtsime mehega väga last, siis kõik 9 kuud mil üritasime, olid tsüklid ebaregulaarsed ja trikitasid. Tablettidega puhastus on organismile väga suur löök, mõni organism taastub kiiresti aga teine jälle aeglaselt. Mina ei taastunudki, vajasin hormoonravi, nii segamini lõi organismi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Torked munasarjas on kas ov tõttu või seetõttu, et munasarjad nn. “toibuvad” abordist ja hakkavad vaikselt tööle. Mul oli tablettidega puhastus peetunud raseduse tõttu ja umbes pool aastat munasarjad valutasid ja torkisid. Kõige hullem oli 2 kuud peale puhastust. Mul olid päevad peale puhastust hästi limased (vahel natuke vesised) ja see viitas progesterooni puudulikkusele. Kuna me tahtsime mehega väga last, siis kõik 9 kuud mil üritasime, olid tsüklid ebaregulaarsed ja trikitasid. Tablettidega puhastus on organismile väga suur löök, mõni organism taastub kiiresti aga teine jälle aeglaselt. Mina ei taastunudki, vajasin hormoonravi, nii segamini lõi organismi.

Huh, kui jube.
Kuidas arst selle kindlaks tegi, et hormoonravi peale?
kas sellega võib kaasneda ka halvasti lõhnav voolus? Viimasel ajal olen ka seda täheldanud…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Halvastilõhnav voolus on tõenäoliselt bakteriaalne vaginoos, bakteritaskaal tupes on paigast ära (voolused on erinevad, vahel on, vahel ei ole lõhna, halvem on lõhn pärast seksi jne). Mine arstile, kurda muresid, vaadake, kas annab midagi teha või tuleb lihtsalt oodata asjade normaliseerumist.

Verevaene/vähene/vesine päevadeaegne veritsus ja voolus võib tähendada, et abordiravimite toimel on emaka limaskest olnud üsna õhuke, see kasvab hormoonide toimel (teise Käo mainitud progesteroon) ja kui seda on vähe, on limaskest õhuke ja järelikult ei ole midagi nii palju ka irdudes veritseda. Tabletiabort ajab hormoonid sassi (mõnel vähem ja lühemaks ajaks, teisel väga pikalt) ja kuna terve tsükkel toimib ja toimub hormoonide vastatikuse tasakaalu mõjul, siis ongi pärast hulk imelikke asju võimalik.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )


Esileht Rasestumine ja lapse ootamine Vesine voolus ja ebamugavus alakõhus