Esileht Hobinurk Võimupööre

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 83 )

Teema: Võimupööre

Postitas:

Armin Karu ja Viktor Siilats tangivad sadamas kaatreid.
Väiksema kaatriga Siilats kurdab: “No täitsa lõpp, see kütuse hinnatõus on ikka meeletu. Uskumatult kalliks on läinud paagitäis.”
Suure kaatri omanik Karu vastab: “Ei ole midagi kallis, sul on lihtsalt vähe pappi.”

+9
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No kesse viitsib seda ratast iga päev sinna viiendale korrusele tassida:)

Täpselt. Mul küll neljas korrus, aga autoga minna palju kergem. Kappan trepist alla, istun sisse ja seitsme minutiga tööl. Rattaga läheks pool tundi. Pluss alla rebimine ja üles venitamine. No ei viitsi.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas nad soomes ja taanis neid rattaid hoiavad? Soomes nad sõidavad rattaga ka talvel.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No kesse viitsib seda ratast iga päev sinna viiendale korrusele tassida:) Mõtle natukenegi oma peaga.

Sa arvad, et paneelikates elavatel inimestel pole rattaid? Kuidas paneelikates elavad inimesed oma lapsevankreid sinna viiendale tarivad?

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pea kõikides paneelikates on rõdud. Seal ei kannata hoida?

No kesse viitsib seda ratast iga päev sinna viiendale korrusele tassida:) Mõtle natukenegi oma peaga.

Ja lisaks pole see rõdu ju kohe korteri välisukse juures. Pead oma mudase ratta läbi terve korteri tarima.

+11
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.

No kesse viitsib seda ratast iga päev sinna viiendale korrusele tassida:) Mõtle natukenegi oma peaga.

Sa arvad, et paneelikates elavatel inimestel pole rattaid? Kuidas paneelikates elavad inimesed oma lapsevankreid sinna viiendale tarivad?

Nutavad ja tarivad. Või ei tari ja istuvad lapsega toas. Mina ei tahtnud tarida ja hoidsin lapsevankrit  auto pagasnikus. Sest väga raske oli iga päev seda lapsevankrit neljandalt korruselt alla ja pärast jälle üles tarida. Ja päevad läbi toas istuda ning õhtut oodata ka ei tahtnud.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Rattasõit ja jalutamine in ülikasulik ja tore Taanis ja mujal, kus ilm aastaringi ok ja päike paistab. Eestis on paraku pea 9 kuud tuul ja vihm ja jää või sajab lausa pussnuge. Iga ratsionaalselt mõtlev inimene saab aru, et autot ja ühistransporti on meil vaja. Rattateed on ka toredad, ..suvel.
Aga see, et kõik see täissöönud venelaste sugulaste armee nüüd ehk ometi kinga saab, see on küll taeva kingitus. Sellest üksi on nii palju kasu, et raha jääb järgi kõigeks. Isegi fiktiivseid õpetajakohti olevat Tallinnas nii palju, et saab palka juurde tegelikele, kui need puugid minema lüüakse. 20 aastat võimul võõras rahvus, okupeerijad ja nende järeltulijad, mis demokraatia see oli teie meelest???

+10
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tore muidugi on, et ka ratturite peale mõeldakse, aga kohati on see juba normaalse liikluse arvelt.

normaalsesse liiklusesse kuuluvad ühtviisi kõik, kes liikluses osalevad, nii jalakäijad, ratturid kui autojuhid.

+12
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga see, et kõik see täissöönud venelaste sugulaste armee nüüd ehk ometi kinga saab, see on küll taeva kingitus. Sellest üksi on nii palju kasu, et raha jääb järgi kõigeks. Isegi fiktiivseid õpetajakohti olevat Tallinnas nii palju, et saab palka juurde tegelikele, kui need puugid minema lüüakse. 20 aastat võimul võõras rahvus, okupeerijad ja nende järeltulijad, mis demokraatia see oli teie meelest???

No kui Tallinnas nüüd raha jääb järgi kõigeks ja õpetajatelegi saab rohkem maksta, mis siis teiste linnade häda on, et seal midagi tehtud ei saa?! Seal ometigi ju pole Keskerakonda võimul.

+8
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas nad soomes ja taanis neid rattaid hoiavad? Soomes nad sõidavad rattaga ka talvel.

 

Neil majade juures rattakuurid

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tore muidugi on, et ka ratturite peale mõeldakse, aga kohati on see juba normaalse liikluse arvelt.

normaalsesse liiklusesse kuuluvad ühtviisi kõik, kes liikluses osalevad, nii jalakäijad, ratturid kui autojuhid.

Just nimelt. Aga mitte nii nagu näiteks Tehnika tänaval, kus jooniti niigi kitsale sõiduteele maha 99% kasutu rattarada, kuna peale mõne väga üksiku hullu seal keegi oma elu ohtu panna ei soovi, aga autod-bussid ka nüüd seda osa teest kasutada ei saa. Samas kõrval on keskmisest laiem kõnnitee, mida mööda näiteks mina ikkagi jätkuvalt rattaga kulgen kui vaja, kuna nagu mainitud, see mahajoonitud variant on suitsiidsetele. Ainult, et kõnnitee on totaalselt lagunenud kuumaastik. Olgu, arusaadav, taheti midagi kiiresti ja odavalt ära teha. Aga kas ikka on vaja üldse niimoodi raisata? Peamised võitjad on seal need 1-2 mopeedi päevas, kel juhul, kui rattarada on sellisel kujul, on õigus seda kasutada. Kas päevas 1-2 mopeedi ja võib-olla teist sama mitme enda elust suva olija jaoks ikka on otstarbekas üldse ressursse raisata? Ja kuidas see liiklust parandab?

+10
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tore muidugi on, et ka ratturite peale mõeldakse, aga kohati on see juba normaalse liikluse arvelt.

normaalsesse liiklusesse kuuluvad ühtviisi kõik, kes liikluses osalevad, nii jalakäijad, ratturid kui autojuhid.

Just nimelt. Aga mitte nii nagu näiteks Tehnika tänaval, kus jooniti niigi kitsale sõiduteele maha 99% kasutu rattarada, kuna peale mõne väga üksiku hullu seal keegi oma elu ohtu panna ei soovi, aga autod-bussid ka nüüd seda osa teest kasutada ei saa. Samas kõrval on keskmisest laiem kõnnitee, mida mööda näiteks mina ikkagi jätkuvalt rattaga kulgen kui vaja, kuna nagu mainitud, see mahajoonitud variant on suitsiidsetele. Ainult, et kõnnitee on totaalselt lagunenud kuumaastik. Olgu, arusaadav, taheti midagi kiiresti ja odavalt ära teha. Aga kas ikka on vaja üldse niimoodi raisata? Peamised võitjad on seal need 1-2 mopeedi päevas, kel juhul, kui rattarada on sellisel kujul, on õigus seda kasutada. Kas päevas 1-2 mopeedi ja võib-olla teist sama mitme enda elust suva olija jaoks ikka on otstarbekas üldse ressursse raisata? Ja kuidas see liiklust parandab?

ohtlik rattarada ei ole loomulikult normaalne. aga ohtlikuks muudavad selle ju ikka sõidukijuhid, mitte ratturid või jalakäijad. seevastu aga rattur kõnniteel on ohuks jalakäijatele.

 

+4
-9
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ohtlik rattarada ei ole loomulikult normaalne. aga ohtlikuks muudavad selle ju ikka sõidukijuhid, mitte ratturid või jalakäijad. seevastu aga rattur kõnniteel on ohuks jalakäijatele.

Jalgrattasõidust rääkides. Tallinnas ehitati omal ajal teed nii välja, et olid sõiduteed ja kõnniteed. Nüüd siis üritatakse tekitada sinna vahele neid punaseid rattateid. Kohati on nad sellistes kohtades sõidutee servas, et ainult mõni üksik hull julgeb nende peal sõita. Liivalaia, Tehnika näiteks. Ikka sõidab jalgrattur jalakäijate vahel kõnniteel. Tõuksid samuti ja nii need õnnetused juhtuvad. Ega head lahendust polegi. Teine asi on meie kliima. Talvel on jalgrattureid ülivähe. Aga samas tõrjutakse autojuhte vaikselt kesklinnast eemale ja tehakse nende elu ebamugavaks.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kindlasti oleks sõidutee kõrval rattaga sõitjaid rohkem kui autod sõidaks aeglasemalt. 50 km/h on liiga suur linnakiirus, mujal on see 40 km/h või isegi madalam. Kliima kliimaks, kuidas nad soomes siis ikkagi talvel sõidavad, sest nad sõidavad? Eks see on rohkem inimestes kinni kui kliimas. Muidugi kui eestlastele rattaga sõitmine ei sobi, pole seda vaja punnitada ja sellele raha kulutada. Teha rattateid mida kasutavad vähesed, see ei ole optimaalne. Tuleb arvestada riigilise eripäraga ja mitte tuua teiste kombeid meile üle.

+5
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kindlasti oleks sõidutee kõrval rattaga sõitjaid rohkem kui autod sõidaks aeglasemalt. 50 km/h on liiga suur linnakiirus, mujal on see 40 km/h või isegi madalam.

Kui rattatee on ohtlikus kohas, siis minul on küll sügavalt savi, mis kiirusega autod sõidavad. Tipptunnil nad niikuinii pigem pargivad kui sõidavad – ehk sõidavad umbes kiirusega 3km/h, aga ega see ikka mind sellel ohtlikul rattarajal sõitma ei pane.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Eks see on harjumise asi. Mujal maailmas sõidavad ratturid autode vahel, usas on mingi eriti kummaline süsteem, ratturid ei pea isegi punast tulega seisma jääma, vaid sõidavad üle ristmiku kui see on neile ohutu, politsei ei tee mitte kui midagi. Kas see on seal väljaarenenud rattakullerite tõttu, sest kuna iga tänav on fooritatud, siis kuller ei jõuaks kunagi kohale. Seepärast siis kuller ise riskib, aga samas ta liigub. Igatahes taanis või hollandis autot juhtida oleks tunduvalt keerulisem kui eestis, sest seal tõesti sõidetakse ratastega autode vahel.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kindlasti oleks sõidutee kõrval rattaga sõitjaid rohkem kui autod sõidaks aeglasemalt. 50 km/h on liiga suur linnakiirus, mujal on see 40 km/h või isegi madalam.

Kui rattatee on ohtlikus kohas, siis minul on küll sügavalt savi, mis kiirusega autod sõidavad. Tipptunnil nad niikuinii pigem pargivad kui sõidavad – ehk sõidavad umbes kiirusega 3km/h, aga ega see ikka mind sellel ohtlikul rattarajal sõitma ei pane.

mis täpsemalt teeb koha ohtlikuks?

 

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kindlasti oleks sõidutee kõrval rattaga sõitjaid rohkem kui autod sõidaks aeglasemalt. 50 km/h on liiga suur linnakiirus, mujal on see 40 km/h või isegi madalam.

Kui rattatee on ohtlikus kohas, siis minul on küll sügavalt savi, mis kiirusega autod sõidavad. Tipptunnil nad niikuinii pigem pargivad kui sõidavad – ehk sõidavad umbes kiirusega 3km/h, aga ega see ikka mind sellel ohtlikul rattarajal sõitma ei pane.

mis täpsemalt teeb koha ohtlikuks?

Eks oleneb sellest, milleks seda kohta kasutada tahetakse. Konkreetselt rattasõidu puhul siis kui koht on väga ebatasane, suure kaldega, sügava veega, libe, seal on ees takistusi või on muu võimalus väga tõenäoliselt millegagi kokku põrgata.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.

Rattasõit ja jalutamine in ülikasulik ja tore Taanis ja mujal, kus ilm aastaringi ok ja päike paistab.

Taanis pole kohe kindlasti ilm aastaringi ok ja ei paista päike. Seal on samasugune s.. suusailm nagu meil, ainult selle vahega, et lund on neil märksa vähem ja seda pakutakse neile palju harvem. Vihma, tuul ja pimedust ja nulli ringis temperatuure see-eest jagub küllaga.
Rootsi ja Soome on muide samuti märksa jalgrattasõbralikumad riigid.

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

koht on väga ebatasane, suure kaldega, sügava veega, libe, seal on ees takistusi või on muu võimalus väga tõenäoliselt millegagi kokku põrgata.

hmm, kas sellised ongi siis jutuks olnud tallinna sõiduteed, millest osa on rattateedeks märgistatud?

üldine sõidukiiruse piiramine tundub nõnda kehvade  teeolude puhul vältimatu.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

koht on väga ebatasane, suure kaldega, sügava veega, libe, seal on ees takistusi või on muu võimalus väga tõenäoliselt millegagi kokku põrgata.

hmm, kas sellised ongi siis jutuks olnud tallinna sõiduteed, millest osa on rattateedeks märgistatud?

üldine sõidukiiruse piiramine tundub nõnda kehvade teeolude puhul vältimatu.

Ma saan aru, et siin üritab kodanik iga hinna eest leida põhjendusi, miks sõidukiirust piirata, aga nagu ma ka enne mainisin, siis mõju rattateede praegustele probleemidele on täpselt 0, kuna seal ei soovi (ei julge) sõita ka siis, kui autod kõrval 3 km/h venivad.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teine autoliiklust puudutav teema.  Tahetakse hirmsasti piirata ja vähendada ja kesklinnast üldse välja suruda, aga kus on alternatiivid? Kui mul on vaja kiiresti jõuda Nõmmelt Lasnamäele, Piritalt Koplisse, Õismäelt Viimsisse, siis kuidas ma peaksin seda ilma kesklinna läbimata tegema?

Preagu on ainult üks mingil määral arvestatav alternatiivne tee ja see on Järvevana, aga tipptundide paiku on see totaalselt umbes.

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tallinna linn ongi nässu keeratud. Kui vanasti olid vabrikud ja tehased keset linna (esimese vabariigi ajal ja ka nõukogude ajal), sinna ümber ehitati töölisbarakid ja tööline jõudis 10-15 minutiga jalgsi tööle. Tänases Tallinnas on kõik need tehased ja vabrikud likvideeritud, nendesse on ehitatud korterid, vahest ka bürood. Nüüd ongi jõutud olukorrani, kus tehased ja töökohad on linnast väljas ja kõik, kes neis tööl käivad, peavad sõitma linnast välja tööle ja õhtul linna tagasi. Suur transpordi küsimus ja tohutu liiklussaaste. Tallinna kesklinn sureb vaikselt välja, seal ei taha keegi elada, poed ja ärid kõigil kiratsevad. Inimesed kolivad rohkem äärelinnadesse, linn laieneb, aga keskelt sureb välja. Sama probleem on ka Tartus.

+3
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tallinna kesklinn sureb vaikselt välja, seal ei taha keegi elada, poed ja ärid kõigil kiratsevad.

Tahavad küll elada kesklinnas, aga näe – linnast välja kolijad aka Koit Toomed nõuavad, et nad peavad saama läbi kesklinna kihutada ja neile peab olema 4 sõidurida ja need, kes soovivad rattaga või jalgsi liikuda, peaksid sealt ära kolima.

Just need kesklinnas elada soovijad tahavadki, et neil oleks seal normaalsed elamistingimused.

Ja see, et poed ja ärid kiratsevad…kes käskis kaubanduskeskuste usku pöörata? Kõik suunati täie teadmisega keskustesse ja see hakkas üksikuid poekesi välja suretama. Nii polegi ka turistil enam kesklinnas ostlemiseks kohti.

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ega eesti neid keskuseid välja mõelnud, need olid mujal maailmas ammu olemas. Ega kesklinna välja suremine ainult Tallinna probleem ole, see on ka kõigis teistes riikides nii.

0
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pärnumaa inimesena on päris naljakas seda tasuta ühistranspordi hala lugeda… aga noh, ma kujutan ette, et kui pead hakkama maksma asja eest, mille eest varem maksta ei tulnud, siis teeb meele mõruks küll. Noh, umbes nagu Pärnu parkimistasud (parkimine on igal pool kesklinnas tasuline, aga tasuta ühistransporti meil ju ka ei ole…)

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kindlasti oleks sõidutee kõrval rattaga sõitjaid rohkem kui autod sõidaks aeglasemalt. 50 km/h on liiga suur linnakiirus, mujal on see 40 km/h või isegi madalam.

Kui rattatee on ohtlikus kohas, siis minul on küll sügavalt savi, mis kiirusega autod sõidavad. Tipptunnil nad niikuinii pigem pargivad kui sõidavad – ehk sõidavad umbes kiirusega 3km/h, aga ega see ikka mind sellel ohtlikul rattarajal sõitma ei pane.

Minu jaoks on küll sõidukite kiirus oluline tegur ja suurem kiirus paneb end rohkem ohustatult tundma. Isegi väikelinnas, kus ma suviti käin. Sõita saab kitsukesel kõnniteel ja kui mõni suurem veok sust poole meetri kauguselt mööda paneb, siis võtab see tuul vänderdama ja nokkmüts lendab peast.

Ma olen väga rahul, et minu kodutänaval Tallinnas kiirust alandati. Varem oli seda vihma ajal võimatu läbida nii, et autod märjaks ei pritsiks. Nüüd on pritsimist tunduvalt vähem.

Teine boonus, et lihtsam on üle tee saada. Varem sõidukid kimasid ülekäigurajal seisvast jalakäijast külma kõhuga mööda. Nüüd on kiirused väiksemad ja juhid pidurdavad meelsamini, sest seisma jäämine on väikese kiiruse pealt neile lihtsam.

+5
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

koht on väga ebatasane, suure kaldega, sügava veega, libe, seal on ees takistusi või on muu võimalus väga tõenäoliselt millegagi kokku põrgata.

hmm, kas sellised ongi siis jutuks olnud tallinna sõiduteed, millest osa on rattateedeks märgistatud?

üldine sõidukiiruse piiramine tundub nõnda kehvade teeolude puhul vältimatu.

Ma saan aru, et siin üritab kodanik iga hinna eest leida põhjendusi, miks sõidukiirust piirata, aga nagu ma ka enne mainisin, siis mõju rattateede praegustele probleemidele on täpselt 0, kuna seal ei soovi (ei julge) sõita ka siis, kui autod kõrval 3 km/h venivad.

Saksamaal ei ole kunagi käinud? Jah saab küll nii, et jalgrattateed ei ole rohkem kui märgistusega asfaldil eraldatud ja massiliselt kõik sõidavad ratastega. Sõidukite kiirus on piiratud rattaga samale tasandile. Miks siis kartma peaks?

Meil saab ca poolt aastat vähemalt rattaga sõita, aga kuna see on Tallinnas nii ebamugavaks tehtud, siis ei taha jah. Üks põhjus ka see, et pole kortermajade juures ratast kuhugi panna. Teeme autodele parkimismaju, aga mitte ratastele. Skandinaavias näed kordades rohkem rattaid ja triiki täis rattamaju. Kliima pole neil teps mitte parem. Inimesed reisivad ja naudivad teiste linnade miljöösid, aga kodus tagasi tahavad ikka oma Ida-Euroopat, kus kõik haljasalad asfaldi alla tehtud.

Pane tähele, Tallinnast palju suurem linn, aga sõidukeid on piisavalt vähe ja kiirused madalad, et julged keset linna rattaga sõita. Nad ise, muidui kritiseerivad, et pole piisavalt hea võrreldes näiteks Amsterdamiga.

https://www.youtube.com/watch?v=c-ql2xo7pFo

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui nad selle tasuta sõitmise tallinlastele kaotavad, siis valimistel venelaste hääli nad kindlasti enam ei saa, sest põhilised sõitjad ongi venelased.

Tõesti, venelased põhilised sõitjad? Kas sa pead silmas, et Lasnamäel on rohkem busse kui Mustamäel vmt? Igatahes need liinid, kus ma sõidan, on peamiselt eestlastega mehitatud 🙂

Aga seda usun küll, et kui tasuta ühistransport kaotatakse, siis järgmised valimised võidab see seltskond, kes lubab selle tagasi tuua- ja seda sugugi mitte vaid venelaste häältega. Kuna selle kaotamist promob ainult RE, siis tähendab selle kaotamine, et peale seda RE Tallinnas enam linnavalitsust kokku ei pane (mis ei tähenda, et ta ei võiks koalitsioonis olla).

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

koht on väga ebatasane, suure kaldega, sügava veega, libe, seal on ees takistusi või on muu võimalus väga tõenäoliselt millegagi kokku põrgata.

hmm, kas sellised ongi siis jutuks olnud tallinna sõiduteed, millest osa on rattateedeks märgistatud?

üldine sõidukiiruse piiramine tundub nõnda kehvade teeolude puhul vältimatu.

Ma saan aru, et siin üritab kodanik iga hinna eest leida põhjendusi, miks sõidukiirust piirata, aga nagu ma ka enne mainisin, siis mõju rattateede praegustele probleemidele on täpselt 0, kuna seal ei soovi (ei julge) sõita ka siis, kui autod kõrval 3 km/h venivad.

Saksamaal ei ole kunagi käinud? Jah saab küll nii, et jalgrattateed ei ole rohkem kui märgistusega asfaldil eraldatud ja massiliselt kõik sõidavad ratastega. Sõidukite kiirus on piiratud rattaga samale tasandile. Miks siis kartma peaks?

Meil saab ca poolt aastat vähemalt rattaga sõita, aga kuna see on Tallinnas nii ebamugavaks tehtud, siis ei taha jah. Üks põhjus ka see, et pole kortermajade juures ratast kuhugi panna. Teeme autodele parkimismaju, aga mitte ratastele. Skandinaavias näed kordades rohkem rattaid ja triiki täis rattamaju. Kliima pole neil teps mitte parem. Inimesed reisivad ja naudivad teiste linnade miljöösid, aga kodus tagasi tahavad ikka oma Ida-Euroopat, kus kõik haljasalad asfaldi alla tehtud.

Pane tähele, Tallinnast palju suurem linn, aga sõidukeid on piisavalt vähe ja kiirused madalad, et julged keset linna rattaga sõita. Nad ise, muidui kritiseerivad, et pole piisavalt hea võrreldes näiteks Amsterdamiga.

https://www.youtube.com/watch?v=c-ql2xo7pFo

Tuleb leppida ka sellega kuskohast tuleb eesti ja kuskohas on saksamaa. Terve okupatsiooni ajal oli auto autoostuloaga ostetav ülimalt defitsiitne kaup. Alles euro tulekuga hakkasid autode hinnad muutuma taskukohaseks ka vähem teenivatele inimestele. Enne euro tulekut sõitsid paljud inimesed rolleritega, nüüd pole neid liikluspildis eriti näha, sest auto on nii odavaks muutunud. Eestis ei ole ka automaksu nii nagu on see saksamaal ja mujal euroopas. Kui see meile tuleb, siis nii mõnigi loobub autost ja hakkab samuti sõitma rattaga. Eestlane lihtsalt tahab sõita autoga, see nüüd on see võimalik kõigil, mingi sõitva küna saab juba 300 euroga kätte. Saksamaal ja mujal euroopas pole auto kunagi olnud defitsiit, seepärast inimesed ei klammerdu ka auto külge, nad mõtlevad suuremalt.

Rattakuure saab ehitada, vanasti ei olnud ka prügikastidele maju ja piirded ümber, nüüd juba on. Ratastele saab ka kuure ehitada, talveks saab neid viia tasu eest rendilattu. Meil lihtsalt on see nii aeglane kõik ja kõike tahetakse kohe saada. Oleks rattateed kõik tehtud, küll siis kõik sõidaks, aga ega ei sõideta küll. Kõik vajab harjumist ja aega ja kõik inimesed rattaga nagunii sõitma ei hakka. See on ka üks eesti hurjutamise asi, miks siis keegi ei sõida rattateedel, miks nad tühjad on nagu eestis peaks kõik ratastega sõitma nagu hiinas, 10 000 inimest korraga sõidab.

Rattateededega on ka lugu, ega sinna 1m laiusele ribale neid palju mahu. Mida rohkem sõitjaid, seda rohkem avariisid, õnnetusi ja tõukerattad on ka omaette ooper juba.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 83 )


Esileht Hobinurk Võimupööre