Esileht Ilu 40-aastaselt kaalust alla

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 92 )

Teema: 40-aastaselt kaalust alla

Postitas:

40 on kök-mök, olin siis väga heas vormis, aga katsu sa 54’set kaalu alla võtta.

Täpselt sama lihtne kui 41-aastasena, olin ise 54 ja tulin toime 14kg allavõtmisega ilma igasuguste toitumiskavadeta, dieetideta ja nõustajateta. Alustasin 72kg ja nüüd olen juba kolmveerand aastat stabiilselt püsinud 58kg. Tavatoit, kõik on lubatud, aga süsivesikud ja toidukogused kontrolli alla, sellest mulle täiesti piisas.

kui kaua aega võttis?

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

tulin toime 14kg allavõtmisega ilma igasuguste toitumiskavadeta, dieetideta ja nõustajateta.

süsivesikud ja toidukogused kontrolli alla, sellest mulle täiesti piisas.

Lihtsalt remargina – sinu tegevus on samuti ’dieet’, võib ka öelda toitumiskava jälgimine.
Ei tea, miks need natuke halvustavalt enne eraldi välja tõid, dieet (toitumisrežiim, mille eesmärgiks on nt kehakaalu vähendamine) on vajalik rakendada ja sa ka tegid seda.

+9
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 25.01 12:33; 26.01 10:35; 26.01 13:37; 31.01 14:33; 15.02 08:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Umbes aasta. Ei mõelnud halvustavalt vaid seda, et kaloreid ei arvutanud ja mingeid konkreetseid kavasid ei rakendanud, tavaline elu jätkus, aga lõpetasin näksimise kui harjumuse. See suurendab söödava toidu koguseid väga palju.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen 43 ja teen Fitlappi vahelduva eduga. Ütleme nii, et pole siin pingsalt jälginud ning veinitanud, siis jälle tiksub juurde. Nüüd mõtlesin, et võiks ikka korralik olla. Jälgin esmaspäeva hommikust kava ja täna hommikul oli juba -2.8 kilo. Mul alati alguses tulebki kiiresti alla, need viimased kilod on aga peavalu, tean juba ette. Tahaksin veel alla saada 5 kilo, siis on selline kaal nagu eelmine aasta samal ajal, millega ma väga rahul olin ning mida tegelikult oli ka raske saavutada.
Kaalulangetus on palju raskem sellises vanuses aga jällegi tehtav, kui vaeva näed. Ma trenni teha ei armasta, seega ongi mu relvadeks Fitlap ja kõndimine.

 

EDIT: lisand igaks juhuks, et kiire kaalulangus on sellest, et nädalavahetusel sai toiduga kõvasti liialdatud ja nüüd see tiksub vähemaks:)

 

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

40 on kök-mök, olin siis väga heas vormis, aga katsu sa 54’set kaalu alla võtta.

Ma olen 54.
8 kuuga olen kaotanud 20 kg ja seda ainult toitumist muutes, mingit sporti ei tee.
Loomulikult ei olnud see lihtne ja tagasilööke oli ka, aga suure tahtmise korral saab kõike.
Kellegi abi ei kasutanud, mingit dieeti otseselt ei pidanud. Viskasin menüüst väljs teravilja ja piimatooted ning vähendasin koguseid poole võrra.
Menüüs on kana, kala, munad, maapeal kasvavad köögiviljad, natuke puuvilju ka, lahja sink ja juust, marjad.
Söön 3x päevas ja ei näksi vahepeal või siis võtan natuke külmutatud marju.
Vett joon palju ja magusat pole ma kunagi eriti tahtnud. Kui mõnikord harva tuleb isu, siis söön paar kommi või jäätise.
Selles vanuses naine vaja toitu umbes sama koguse, mis 3aastane laps. Varem sõin rohkem, kui mõni füüsilist tööd tegev mees.
 

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.03 08:33; 02.03 19:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selles vanuses naine vaja toitu umbes sama koguse, mis 3aastane laps.

Ah lõpeta. Ükski 3-aastane ei söö 1600 kcal. Pole ime, et 20kg kaotanud nälgimisega.

+1
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 04.02 23:11; 02.03 11:32; 03.03 13:09; 05.03 20:51; 03.08 09:00; 03.08 12:36; 05.08 18:13; 06.08 12:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen 40. Teen mõned korrad aastas mõnepäevaseid paastumisi, lihtsalt et keha puhastada. Puhtam keha saab kõigega paremini hakkama, ka seedimisega. Mõned kilod saab ka alla kui neid on kogunenud. Üldiselt toitun jamavabalt ja lisakilosid pole. Paastumist tasuks sul kindlasti uurida, alusta näiteks vahelduvpaastumisest nagu siin eespool kirjeldati.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selles vanuses naine vaja toitu umbes sama koguse, mis 3aastane laps.

Ah lõpeta. Ükski 3-aastane ei söö 1600 kcal. Pole ime, et 20kg kaotanud nälgimisega.

Ma ei nälginud ja oma päevast kaloraaži ka kuskil ei märkinud.
Muud moodi alla võtta ei saagi, kui kaloridefitsiidiga.
20 kg 8 kuuga teeb 2.5 kg kuus, mis on täiesti tervislik kaalulangetus.
Kas kadedus räägib Sinus?

Seda 3aastase juttu pole vaja ju püha tõena võtta ja näpuga kaloraažis järge ajada. Võta seda illustratiivse näitena.

+9
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 02.03 08:33; 02.03 19:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas 40-aastaselt on üldse võimalik kaalust alla võtta, ilma et peaks ennast hullult näljutama ja jubedalt sportima..?

Ma olen 47. Laupäevahommikul tõmbasin telefoni MyFitnessPali ja MapMyWalki. Hakkasin sööma äpi poolt lubatud kalorite piires ja olen iga päev tund-poolteist ringi kõndinud. Täna on teisipäev, 1.8 kilo on juba maas.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei nälginud ja oma päevast kaloraaži ka kuskil ei märkinud. Muud moodi alla võtta ei saagi, kui kaloridefitsiidiga. 20 kg 8 kuuga teeb 2.5 kg kuus, mis on täiesti tervislik kaalulangetus. Kas kadedus räägib Sinus? Seda 3aastase juttu pole vaja ju püha tõena võtta ja näpuga kaloraažis järge ajada. Võta seda illustratiivse näitena.

Ma reageerisin AINULT sellele 3-aastase võrdlusele. Sest 1350 kcal on sinuealise baasainevahetus. Lisame ka liikumise. 3-aastane ei söö peaaegu midagi. Palju sinu kaalulangetamiskaloraazh oli?

Kade ma pole. Ilmselt alustasid kaalulangust vähemalt 80-lt kilolt.

 

0
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 04.02 23:11; 02.03 11:32; 03.03 13:09; 05.03 20:51; 03.08 09:00; 03.08 12:36; 05.08 18:13; 06.08 12:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ilmselt alustasid kaalulangust vähemalt 80-lt kilolt.

Kas see pidi mingi solvang olema? Sinu tsiteeritu kohta ma muidugi ei tea, aga mina alustasin küll jah 80lt kilolt ja nagu eespool mainitud, on see minu normaalkaalu ülemine piir, olen 179 pikk. Peaks kuidagi häbenema?
Oma eespool mainitud meetodil olen järgmise kuuga igatahes veel kolm kilo maha saanud. Kaalungi ennast kord kuus, mitte rohkem.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 26.01 20:30; 31.01 13:46; 31.01 17:44; 05.03 14:37; 05.03 14:39; 06.03 01:39; 01.08 21:21; 02.08 21:38; 04.08 00:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

maapeal kasvavad köögiviljad,

Huvi pärast küsiks, kas juurviljadest on midagi halba? Täitsa ilma irooniata, pole lihtsalt kunagi kuulma juhtunud, miks neid süüa ei võiks.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 26.01 20:30; 31.01 13:46; 31.01 17:44; 05.03 14:37; 05.03 14:39; 06.03 01:39; 01.08 21:21; 02.08 21:38; 04.08 00:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

maapeal kasvavad köögiviljad,

Huvi pärast küsiks, kas juurviljadest on midagi halba? Täitsa ilma irooniata, pole lihtsalt kunagi kuulma juhtunud, miks neid süüa ei võiks.

Võib ja peab sööma küll, aga need sisaldavad rohkem süsivesikuid.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt 24.01 20:20; 25.01 22:57; 05.03 14:47; 06.03 10:16; 02.08 15:20; 03.08 11:46; 03.08 15:31; 05.08 12:34; 05.08 17:01; 06.08 15:03;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas see pidi mingi solvang olema? Sinu tsiteeritu kohta ma muidugi ei tea, aga mina alustasin küll jah 80lt kilolt ja nagu eespool mainitud, on see minu normaalkaalu ülemine piir, olen 179 pikk. Peaks kuidagi häbenema? Oma eespool mainitud meetodil olen järgmise kuuga igatahes veel kolm kilo maha saanud. Kaalungi ennast kord kuus, mitte rohkem

Ei, mitte solvang vaid nii kõrgelt kaalutasemelt on suhteliselt lihtne alla saada. Ma võtsin 45-selt Fitlapi ja trenniga kahe ja poole kuuga 63-lt 55-le.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 04.02 23:11; 02.03 11:32; 03.03 13:09; 05.03 20:51; 03.08 09:00; 03.08 12:36; 05.08 18:13; 06.08 12:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei, mitte solvang vaid nii kõrgelt kaalutasemelt on suhteliselt lihtne alla saada. Ma võtsin 45-selt Fitlapi ja trenniga kahe ja poole kuuga 63-lt 55-le.

Kui pikk sa oled? Kui mina oma 179 pikkusega 55 kilo kaaluks, siis vist palju peale luu ja naha poleks. 62 on minu täiskasvanuea miinimumkaal olnud, ehk siis pikkus miinus sada seitseteist, ja siis olin ma absoluutselt modellimõõdus.

+4
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 26.01 20:30; 31.01 13:46; 31.01 17:44; 05.03 14:37; 05.03 14:39; 06.03 01:39; 01.08 21:21; 02.08 21:38; 04.08 00:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Enamasti 16:8, söögiaeg 12-20. Mõnel päeval ka 18:6, söögiaeg 12-18.

Tuleb süüa valku, rasva, kiudaineid. Alguses kindlasti vähem suhkrut (hiljem juba ei tahagi magusat). Oluline on süüa kõht täis kvaliteetsest toidust. Kindlasti liikuda iga päev värskes õhus. Kõndimine on suurepärane kaalualandaja.

Palju on selleteemalisi blogisid. Eesti k on hästi kirjutanud https://vaheldusvabadus.blogspot.com/?m=1 ja https://paljasporgand.ee/intermittent-fasting/

Paljast porgandit küll nüüd ei soovitaks kellelegi teejuhiks, pärast seda kui ta soovitas kuivpaastu ja soolte sügavpuhastust

https://leht.postimees.ee/7187719/tuntud-blogija-seab-soovitustega-tuhanded-elud-ohtu

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 24.01 20:38; 06.03 08:39;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei, mitte solvang vaid nii kõrgelt kaalutasemelt on suhteliselt lihtne alla saada. Ma võtsin 45-selt Fitlapi ja trenniga kahe ja poole kuuga 63-lt 55-le.

Kui pikk sa oled? Kui mina oma 179 pikkusega 55 kilo kaaluks, siis vist palju peale luu ja naha poleks. 62 on minu täiskasvanuea miinimumkaal olnud, ehk siis pikkus miinus sada seitseteist, ja siis olin ma absoluutselt modellimõõdus.

Miks sa oma pikkuse ja kaaluga siia vahele tükid? See tsiteeritu (kelle kaitsele sa viskusid) kirjutab ju, et võttis 20kg alla. Ilmselgelt ei alustanud ta 179/80 pealt.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt 24.01 20:20; 25.01 22:57; 05.03 14:47; 06.03 10:16; 02.08 15:20; 03.08 11:46; 03.08 15:31; 05.08 12:34; 05.08 17:01; 06.08 15:03;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selles vanuses naine vaja toitu umbes sama koguse, mis 3aastane laps

see ei ole päris õige. Vanusega tõesti väheneb kalorivajadus küll, aga 80a inimese energiavajadus on umbes 7a lapsega võrdne.

Energiavajadus ühe kehamassi kilogrammi kohta on kõige suurem imikutel ja väikelastel. Näiteks vajab paarikuune imik umbes 115 kcal iga kehamassi kilogrammi kohta. Kui täiskasvanud 60 kg naisterahvas saaks ühe kehamassi kilogrammi kohta sama suure koguse energiat, saaks ta päevas kokku 6900 kcal soovitusliku ligikaudse 2000 kcal asemel. Energiavajadus üldjuhul suureneb kahekümnendate eluaastate alguseni, kuna sinnani kulub energiat ka kasvamiseks. Pärast keskiga hakkab energiavajadus aasta-aastalt pidevalt langema, olles näiteks 75. eluaastaks võrdne umbes üheksa-aastase lapse energiavajadusega.

https://www.terviseinfo.ee/et/blogi/4630-toiduenergia

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen 39 ja alustasin suvel vahelduvpaastuga (söön 12-20). Ma ei tea, kui palju olen alla võtnud, aga tunne on hea, riided istuvad seljas ja paljukirutud sünnitusjärgne kõht on enamvähem kontrolli all. Kui ma ei sööks nii palju magusat, oleksin ilmselt palju kergem. Aga ma ei suuda praeguses stressiolukorras (koroona, lapsed kogu aeg kodus, muud argi- ja eksistentsiaalsed mured) magusast loobuda.

Lisaks kaalu langemisele on vahelduvpaast hea ka enesetundele, tervisele ja välimusele – ma ei tunne enam end puhitunult, palju vähem seedehäireid, ka nahk on parem. Peavalusid ka vähem, kuigi stressioludes siin talvel on need ikka sagedad. Aga see minu eripära lihtsalt.

Aa ja lisaks on sel distsiplineeriv toime – ma olen terve elu olnud söögihull, arvasin, et ma küll ei suuda loobuda hommikusöögikorrast (mu lemmik kord!), aga tegelikult mõtlen ma palju vähem toidust nüüd. Küll aga naudin igat söögikorda. Kell 12 sööma hakata on tõeline nauding.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma lisaks siia veel paar nippi. Esiteks muuda harjumusi ühe kaupa, alusta nt vahelduvpaastuga, kui seda juba 2-4 nädalat teinud, siis lisa mõni teine harjumus/reegel juurde, nt kui sa ei tarbi piisavalt vedelikku, siis tõsta joodava vee kogust.

 

Võid ka esialgu proovida, et selle asemel, et midagi menüüst välja jätad, lisa hoopis midagi, nt söö rohkem köögivilju! (soovitav kogus taimi, on tegelikult palju suurem, kui enamus meist on harjunud sööma) Ja kuna sa saad taimsest toidust juba kõhu rohkem täis, siis sööd muud (mis võib-olla ei ole nii tervislik) vähem. Võta seda teekonnana.

 

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas Paul McKenna “Ma teen su saledaks” on keegi lugenud, proovinud? Tundub väga inimlik ja loogiline igatahes, mulle meeldib. Eks näis, kas tulemusi ka tuleb.

Ise küsin, ise vastan ???? Kolme nädalaga kaks ja pool kilo ja seda normaalkaalu ülemisest otsast. Pole paha.

Kolme nädalaga 2,5 kg jääb ilmselt jojo langetuseks. Tervislik langetus on kuuga max 2 kg. Kui tegu pole just olulise ülekaaluga.

Hetkel võin raporteerida, et seitsme kuuga olen kaotanud 10 kilo. Pikkus miinus 98 pealt pikkus miinus 108 peale. Nagu näed, oli kiire kaalulangus tõesti vaid alguses, hiljem jäi täiesti tervisliku languse piiridesse.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 26.01 20:30; 31.01 13:46; 31.01 17:44; 05.03 14:37; 05.03 14:39; 06.03 01:39; 01.08 21:21; 02.08 21:38; 04.08 00:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen 40 ja võtsin kolme kuuga 20 kilo maha. Eesmärk oligi -20 kg.

Just! Kolme kuuga.

Nägin kõvasti vaeva. Esiteks piirasin tugevalt söömist. Sõin põhimõtteliselt ainult valku: kodujuust (lahja), muna, kanafilee, kikerherned, juust, liha jne. Suvikõrvistast mingite roogade tegemine ja söömine oli ka valdav enamus, sest see ei sisalda peaaegu üldse kaloreid, aga täidab kõhtu. Alkoholi, suhkrut ega komme ei söönud üldse. Jälgisin, et üle 1500 kcal ei tuleks päevas. Ilge eneseületamine oli.

Hakkasin vett jooma. See on nagu ülioluline. Ma enne ei joonud peaaegu üldse vett, ainult kohvi.

Guugeldasin, et külma vee joomine võtab rohkem energiat, sest kehal on vaja seda soojendada.

Hakkasin iga päev liigutama. Kella ja äpiga jälgisin, et päevas tuleks 20 000 + sammu. Hakkasin hommikul jalutama ja õhtul. IGA PÄEV. Võtsin pere arvelt selle aja, sest need sammud ei tule muidu täis kui 1,5-3 h kõndida. Kasuks tuli see, et kõndimise ajal ei söö ja pärast ei taha süüa. Jõusaalis käisin ka. Sõudeergomeeter on imeline vahend! Selleks guugeldasin ka harjutusi, mis pekki põletaks. Sain väga ilusa õlavöötme.

Nüüd kaal püsib üle aasta juba. Söön suhtelist normaalselt jälle, aga tegelikult peab ikkagi piirama ja mõistusega sööma, sest ma ei kuluta nii palju energiat, kui sisse tahaks süüa.

Kolm kuud suutsin ilusti ennast distsiplineerida ja järge pidada. Kaalusin end iga hommik ja panin telefoni kirja. See motiveeris. Vahel kaalusin ka õhtul, et ma ei kaaluks rohkem kui hommikul.

Positiivne on see, et nüüd saab riideid osta. Kaltsukatest ja poest. Päevitusriideid on hea kanda ja poolpaljalt hoovis ringi joosta. Pealtnägijad kiidavad mu välimust. Mõni oli väga mures, et ma nii kiiresti kokku kuivasin.

Negatiivne oli see, et nahk läks koledaks. Tagumikule tekkisid kannide alla kortsud. Sellised koledad lontis kannid. Juuksed läksid “imelikuks”. Kogu selle aja võtsin vitamiine: magneesium, C-vitamiin, kaltsium, raud, B-kompleks jne. Miinuseks oli ka see, et kleidid ei sobinud enam. Vanad riided seisavad kilekottides, sest pole viitsinud nendega tegeleda. Uusi riideid ja pesu oli vaja osta. (Kahjuks olin just enne mahavõtmist ostnud kallist pesu.)

Hakkasin jooma dieet vadakuvalgu jooki, mis mõeldud sportlastele. Sellega täidab kõhtu, aga kaloraaž on väike.

Põhimõtteliselt oli vaja ikkagi tekitada räme defitsiit, et kaal maha saada. Kaal hakkas kukkuma kohe ja eesmärgini välja.

Algul kadus jõud ära. Ma ei jaksanud aias enam labidaga taimedele auke kaevata. Selline printsessi tunne oli.

Nüüd käin jooksmas, sest jalutamiseks nii palju aega enam pole. Mulle on tekkinud kannikad, sest maha võttes kadusid need täiesti.

Rinnad on palju väiksemad.

Kõht on mul selline kahtlane, sest sellelt päris 100% pekki maha ei saanud. Jooksmine mõjub kõhulihastele väga hästi ja sellega olen pekki ka sealt vähemaks saanud.

Jooksmine on kahe teraga mõõk, sest ei langeta otseselt kaalu. Kaal võib tõusta lihasmassi suurenemisest. Mul on hullult lihaselised sääremarjad ja kintsud tekkinud.

Kõndimine andis guugeldades kõige parema tulemuse. See on organismile normaalne tegevus. Guugeldasin veel pulssi ka, et mis on minu vanuses ja pikkuses kõige efektiivsem rasvapõletuseks.

Kui sa suudad end distsiplineerida, siis suudad ka alla võtta. Enesedistsipliin on kõige võti. Edu!

Kõik on võimalik!

 

+4
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 02.08 09:29; 02.08 18:45; 02.08 18:56; 02.08 21:07; 03.08 11:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jooksmine on kahe teraga mõõk, sest ei langeta otseselt kaalu. Kaal võib tõusta lihasmassi suurenemisest. Mul on hullult lihaselised sääremarjad ja kintsud tekkinud.

See on küll väga kahtlane väide. Jooksmine on kardiotreening ja igasugune pikemaajaline kardiotrenn vähendab lihasmassi mitte ei aita seda kasvatada.

+7
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt 24.01 20:20; 25.01 22:57; 05.03 14:47; 06.03 10:16; 02.08 15:20; 03.08 11:46; 03.08 15:31; 05.08 12:34; 05.08 17:01; 06.08 15:03;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen 40 ja võtsin kolme kuuga 20 kilo maha. Eesmärk oligi -20 kg.

Just! Kolme kuuga.

Nägin kõvasti vaeva. Esiteks piirasin tugevalt söömist. Sõin põhimõtteliselt ainult valku: kodujuust (lahja), muna, kanafilee, kikerherned, juust, liha jne. Suvikõrvistast mingite roogade tegemine ja söömine oli ka valdav enamus, sest see ei sisalda peaaegu üldse kaloreid, aga täidab kõhtu. Alkoholi, suhkrut ega komme ei söönud üldse. Jälgisin, et üle 1500 kcal ei tuleks päevas. Ilge eneseületamine oli.

Hakkasin vett jooma. See on nagu ülioluline. Ma enne ei joonud peaaegu üldse vett, ainult kohvi.

Guugeldasin, et külma vee joomine võtab rohkem energiat, sest kehal on vaja seda soojendada.

Hakkasin iga päev liigutama. Kella ja äpiga jälgisin, et päevas tuleks 20 000 + sammu. Hakkasin hommikul jalutama ja õhtul. IGA PÄEV. Võtsin pere arvelt selle aja, sest need sammud ei tule muidu täis kui 1,5-3 h kõndida. Kasuks tuli see, et kõndimise ajal ei söö ja pärast ei taha süüa. Jõusaalis käisin ka. Sõudeergomeeter on imeline vahend! Selleks guugeldasin ka harjutusi, mis pekki põletaks. Sain väga ilusa õlavöötme.

Nüüd kaal püsib üle aasta juba. Söön suhtelist normaalselt jälle, aga tegelikult peab ikkagi piirama ja mõistusega sööma, sest ma ei kuluta nii palju energiat, kui sisse tahaks süüa.

Kolm kuud suutsin ilusti ennast distsiplineerida ja järge pidada. Kaalusin end iga hommik ja panin telefoni kirja. See motiveeris. Vahel kaalusin ka õhtul, et ma ei kaaluks rohkem kui hommikul.

Positiivne on see, et nüüd saab riideid osta. Kaltsukatest ja poest. Päevitusriideid on hea kanda ja poolpaljalt hoovis ringi joosta. Pealtnägijad kiidavad mu välimust. Mõni oli väga mures, et ma nii kiiresti kokku kuivasin.

Negatiivne oli see, et nahk läks koledaks. Tagumikule tekkisid kannide alla kortsud. Sellised koledad lontis kannid. Juuksed läksid “imelikuks”. Kogu selle aja võtsin vitamiine: magneesium, C-vitamiin, kaltsium, raud, B-kompleks jne. Miinuseks oli ka see, et kleidid ei sobinud enam. Vanad riided seisavad kilekottides, sest pole viitsinud nendega tegeleda. Uusi riideid ja pesu oli vaja osta. (Kahjuks olin just enne mahavõtmist ostnud kallist pesu.)

Hakkasin jooma dieet vadakuvalgu jooki, mis mõeldud sportlastele. Sellega täidab kõhtu, aga kaloraaž on väike.

Põhimõtteliselt oli vaja ikkagi tekitada räme defitsiit, et kaal maha saada. Kaal hakkas kukkuma kohe ja eesmärgini välja.

Algul kadus jõud ära. Ma ei jaksanud aias enam labidaga taimedele auke kaevata. Selline printsessi tunne oli.

Nüüd käin jooksmas, sest jalutamiseks nii palju aega enam pole. Mulle on tekkinud kannikad, sest maha võttes kadusid need täiesti.

Rinnad on palju väiksemad.

Kõht on mul selline kahtlane, sest sellelt päris 100% pekki maha ei saanud. Jooksmine mõjub kõhulihastele väga hästi ja sellega olen pekki ka sealt vähemaks saanud.

Jooksmine on kahe teraga mõõk, sest ei langeta otseselt kaalu. Kaal võib tõusta lihasmassi suurenemisest. Mul on hullult lihaselised sääremarjad ja kintsud tekkinud.

Kõndimine andis guugeldades kõige parema tulemuse. See on organismile normaalne tegevus. Guugeldasin veel pulssi ka, et mis on minu vanuses ja pikkuses kõige efektiivsem rasvapõletuseks.

Kui sa suudad end distsiplineerida, siis suudad ka alla võtta. Enesedistsipliin on kõige võti. Edu!

Kõik on võimalik!

Su jutus on mitu vasturääkivust- nagu eelnevalt mainitud- jooks ei kasvata kindlasti lihaseid. Tutvu maratoonarite trennikavaga. Ja nende jooksutrenn on ikka metsik, lisaks jõutenn. Naissprinterid on küll lihaselised, kuid nemad teevad veel enam jõutrenni ja ka neil pole “hullult lihaselised sääremarjad”.

Teiseks see, et 1,5 tundi jalutamist teeb 20 000 sammu. Võimatu. Kõndides teeb inimene 5000- 6000 sammu tunnis.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 02.08 16:06; 02.08 19:39; 03.08 10:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tee nett lahti ja loe natuke.

Lisaks võiksid lugeda jooksmisel kiiruse ja pulsi kohta.

Sa jooksma ei pea. ????

 

Jooksmine on kahe teraga mõõk, sest ei langeta otseselt kaalu. Kaal võib tõusta lihasmassi suurenemisest. Mul on hullult lihaselised sääremarjad ja kintsud tekkinud.

See on küll väga kahtlane väide. Jooksmine on kardiotreening ja igasugune pikemaajaline kardiotrenn vähendab lihasmassi mitte ei aita seda kasvatada.

0
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 02.08 09:29; 02.08 18:45; 02.08 18:56; 02.08 21:07; 03.08 11:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

 

Loe funktsionaalselt: 1,5-3 h.

… hommikul ja õhtul…

Alustada tuleb ikka rahulikult, et organism harjuks. Kui kohe hakkad 3 h järjest jalutama, siis ütlevad su varbad üles ja küüned võivad maha tulla.

Mitu sammu tuleb – oleneb sammu pikkusest, kiirusest ja distantsist.

Me ei räägi maratonist. Me räägime kaalu langetamisest.

Kui sa inglise keeles lugeda oskad, leiad hästi palju materjali netist. Lisaks loe piimhappe kohta, mis lihastesse koguneb, siis saad äkki paremini aru.

Sa tegelikult ei pea ennast üldse liigutama, sest enamus toitumisspetse ütleb, et kaal tuleb toitumisest.

Samas võid just järgi proovida? Võta 20 kilo alla ja siis hakka jooksmas käima. Vaata, kuidas sulle enam skinny püksid sääremarjast jalga ei lähe. ???? Aga sääremarjad on ilusad lihaselised!

 

 

     Su jutus on mitu vasturääkivust- nagu eelnevalt mainitud- jooks ei kasvata kindlasti lihaseid. Tutvu maratoonarite trennikavaga. Ja nende jooksutrenn on ikka metsik, lisaks jõutenn. Naissprinterid on küll lihaselised, kuid nemad teevad veel enam jõutrenni ja ka neil pole “hullult lihaselised sääremarjad”.

  • Teiseks see, et 1,5 tundi jalutamist teeb 20 000 sammu. Võimatu. Kõndides teeb inimene 5000- 6000 sammu tunnis.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 02.08 09:29; 02.08 18:45; 02.08 18:56; 02.08 21:07; 03.08 11:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Loe funktsionaalselt: 1,5-3 h.

… hommikul ja õhtul…

Alustada tuleb ikka rahulikult, et organism harjuks. Kui kohe hakkad 3 h järjest jalutama, siis ütlevad su varbad üles ja küüned võivad maha tulla.

Mitu sammu tuleb – oleneb sammu pikkusest, kiirusest ja distantsist.

Me ei räägi maratonist. Me räägime kaalu langetamisest.

Kui sa inglise keeles lugeda oskad, leiad hästi palju materjali netist. Lisaks loe piimhappe kohta, mis lihastesse koguneb, siis saad äkki paremini aru.

Sa tegelikult ei pea ennast üldse liigutama, sest enamus toitumisspetse ütleb, et kaal tuleb toitumisest.

Samas võid just järgi proovida? Võta 20 kilo alla ja siis hakka jooksmas käima. Vaata, kuidas sulle enam skinny püksid sääremarjast jalga ei lähe. ???? Aga sääremarjad on ilusad lihaselised!

Su jutus on mitu vasturääkivust- nagu eelnevalt mainitud- jooks ei kasvata kindlasti lihaseid. Tutvu maratoonarite trennikavaga. Ja nende jooksutrenn on ikka metsik, lisaks jõutenn. Naissprinterid on küll lihaselised, kuid nemad teevad veel enam jõutrenni ja ka neil pole “hullult lihaselised sääremarjad”.

  • Teiseks see, et 1,5 tundi jalutamist teeb 20 000 sammu. Võimatu. Kõndides teeb inimene 5000- 6000 sammu tunnis.

Võtad 20 kilo alla ja püksisääred jäävad hoopis kitsaks, sest jooksmisega kasvab selline lihasmass? Siit on ennegi ulmet lugeda saanud, aga see on uus tase.

Sinu sõnad esimeses postituses- tegin iga päev 20 000 + sammu, aega võttis see 1,5-3 tundi.
Ehk siis enamasti oli samme rohkem, mis muudab su jutu veelgi ebausutavamaks.
See 5000-6000 sammu tunnis ongi väga suur vahemik, kus on arvestatud erinevat sammupikkust ja kiirust. Kõndides ei ole võimalik teha 10 000 sammu tunnis.

Muus suhtes mind pole vaja õpetada. Ma pole ülekaaluline ja (pool)maratonide jooksmine on minu ala olnud juba 15 aastat. Seda enam on kummaline lugeda väljamõeldud jutukesi jooksmise abil kasvatatud lihasmassist.

Uuringud on kindlaks teinud, et kardiotreening (nt. jooksmine, rattasõit) hoopis vähendab lihasmassi, mitte ei suurenda seda.

+8
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 02.08 16:06; 02.08 19:39; 03.08 10:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://lovelifebefit.com/how-running-changes-your-body/

https://www.runningshoesguru.com/content/effects-of-running-on-the-female-body-by-a-medical-doctor/

https://www.everydayhealth.com/fitness-pictures/weird-things-running-does-to-your-body.aspx

https://www.runnersworld.com/uk/health/a760285/30-things-every-woman-should-know-about-running/

https://thewiredrunner.com/changes-in-your-body-when-you-start-running/

No ega see vaidlemine kuskile ei vii. Sinu jooksmise puhul su lihased ei kasva ja see on kindlasti fenomen omaette. Tõenäoliselt jooksed pekiga, mitte lihastega ja sul kasvab pekk. Mina kirjutasin sellest, mida mina olen teinud ja mis muutusi tähele pannud, lisaks lugenud.

Tegelikult ma ei võtnudki kaalust alla. Enne kaalusin sama palju kui praegu, aga 46-48 suurus riiete asemel kannan 38-40 suurust. ???? Tõepoolest uskumatu!

Ära sa siis loe seda, mida ma kirjutasin.

Loodan, et mõni, kes tõesti kaalub palju ja tahab alla võtta, sai mõne idee või motivatsiooni endaga tegeleda. Ma ainult selle pärast kirjutasingi. ????

Su jutus on mitu vasturääkivust- nagu eelnevalt mainitud- jooks ei kasvata kindlasti lihaseid. Tutvu maratoonarite trennikavaga. Ja nende jooksutrenn on ikka metsik, lisaks jõutenn. Naissprinterid on küll lihaselised, kuid nemad teevad veel enam jõutrenni ja ka neil pole “hullult lihaselised sääremarjad”.

  • Teiseks see, et 1,5 tundi jalutamist teeb 20 000 sammu. Võimatu. Kõndides teeb inimene 5000- 6000 sammu tunnis.

Võtad 20 kilo alla ja püksisääred jäävad hoopis kitsaks, sest jooksmisega kasvab selline lihasmass? Siit on ennegi ulmet lugeda saanud, aga see on uus tase.

Sinu sõnad esimeses postituses- tegin iga päev 20 000 + sammu, aega võttis see 1,5-3 tundi.

Ehk siis enamasti oli samme rohkem, mis muudab su jutu veelgi ebausutavamaks.

See 5000-6000 sammu tunnis ongi väga suur vahemik, kus on arvestatud erinevat sammupikkust ja kiirust. Kõndides ei ole võimalik teha 10 000 sammu tunnis.

Muus suhtes mind pole vaja õpetada. Ma pole ülekaaluline ja (pool)maratonide jooksmine on minu ala olnud juba 15 aastat. Seda enam on kummaline lugeda väljamõeldud jutukesi jooksmise abil kasvatatud lihasmassist.

Uuringud on kindlaks teinud, et kardiotreening (nt. jooksmine, rattasõit) hoopis vähendab lihasmassi, mitte ei suurenda seda.

0
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 02.08 09:29; 02.08 18:45; 02.08 18:56; 02.08 21:07; 03.08 11:53;
To report this post you need to login first.
Postitas:

See 5000-6000 sammu tunnis ongi väga suur vahemik, kus on arvestatud erinevat sammupikkust ja kiirust. Kõndides ei ole võimalik teha 10 000 sammu tunnis.

Kust see 5000-6000 sammu tunnis pärineb? Ma mõtlen, ühe kilomeetri (1000m) läbib inimene normaalses kiiremapoolses tempos umbes 10 minutiga, ja pool meetrit on täiesti normaalne keskmist kasvu naise sammupikkus. See tähendab, et 10 minutiga teeb see naine umbes 2000 sammu ning tunniga seega kuus korda rohkem ehk 12000. Või sa “kõnnid” meetriste hüpetega? Või hoopis väga aeglaselt? 6000 sammu tunnis tuleb ju ainult kas tõesti meetripikkuste sammude puhul või siis hoopis 20 minutiga üht kilomeetrit läbides.

0
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 26.01 20:30; 31.01 13:46; 31.01 17:44; 05.03 14:37; 05.03 14:39; 06.03 01:39; 01.08 21:21; 02.08 21:38; 04.08 00:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tegelen ka kaalust alla võtmisega ja see on raske. Ei ole päris puhas matemaatika. Viimase kuu kokkuvõte on selline, et sõin keskmiselt 1500 kcal päevas. Oli nii suuremaid söömisi kui vähemaid, aga see tuli keskmine. Kulutasin nutikella andmetel keskmiselt 2400 kcal päevas. Kokkuvõttes peaksin olema kaotanud 3,87 kg rasva, vee arvelt 2 kg. See peaks siis olema matemaatiline arvestus, millest räägivad kõik toitumisnõustajad, Perekool jne. Mina ei ole kaotanud MITTE MIDAGI.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt 24.01 19:31; 03.08 08:46; 05.08 10:57; 05.08 12:38; 05.08 13:16; 05.08 22:43; 06.08 09:22; 06.08 14:01; 06.08 16:47;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 92 )


Esileht Ilu 40-aastaselt kaalust alla