Esileht Pereelu ja suhted Autopededele

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 91 )

Teema: Autopededele

Postitas:
Kägu

Minule meeldivad kõrgemad autod ja nt Yaris Cross või C-HR on oluliselt parem kui Clio

Milles see paremus seisneb? Ma sõidan linnas, puhastatud teede peal.

Millises paralleeluniversumis sa elad? Tallinn ja puhastatud teed? Korduvalt on terve talve jooksul on probleemiks tänavate lumekoristus ja tegemata töö. Kõrgema autoga libised läbi lume igal ajal. Väike punn on põhjaga lumes kinni. Pealegi on need nii ebaturvalised. Sellisega 70km/h alas juba värin sees. Maanteele ei julge minnagi.

Mina eelistan suuri, 4-veolist suurt maasturit. Alla selle ei vaatagi. Automaks mind ei huvita. Viin auto Läti registrisse.

+2
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

[uote=4307163]Automaks mind ei huvita. Viin auto Läti registrisse[/quote]
Kuidas ei huvita kui viid lätti. Kas raha vähe?

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kuidas ei huvita kui viid lätti. Kas raha vähe?

Sul on õigus kelkisin siin niisama. Tegelikult pole mul rahaga priisata ja seetõttu pean ilmselt oma suure maasturi hoopis maha müüma.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Kust see nüüd välja loeti, et ma Tallinnas olen? Eestis on muid linnu ka, kus ei ole selline mülgas. Ja sarnaselt eelpool kõnelejale sõidan ka mina 99% ajast linnas.

 

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas Clio on hea auto linnasõiduks?

BMW on parem.

Ei tea, mille poolest? Mina eelistan iga kell “jaapanlasi.” Peres nii bemm kui jaapanlased, sh nii autod kui mootorrattad ja ei saa mina sellest bemmi-ihalusest aru.

Renault Cliost ei tea paraku midagi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Kust see nüüd välja loeti, et ma Tallinnas olen? Eestis on muid linnu ka, kus ei ole selline mülgas. Ja sarnaselt eelpool kõnelejale sõidan ka mina 99% ajast linnas.

Muudes linnades pole üldse võimsa mootoriga midagi teha, kellest sa seal uinamuina asulas mööd siis kihutad? Ka maanteedel pole. Mingeid kiirteesid siin pole ja suurematel maanteedel iga natukese aja tagant kaamerad, midagi sa siin ei kihuta.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Kust see nüüd välja loeti, et ma Tallinnas olen? Eestis on muid linnu ka, kus ei ole selline mülgas. Ja sarnaselt eelpool kõnelejale sõidan ka mina 99% ajast linnas.

Muudes linnades pole üldse võimsa mootoriga midagi teha, kellest sa seal uinamuina asulas mööd siis kihutad? Ka maanteedel pole. Mingeid kiirteesid siin pole ja suurematel maanteedel iga natukese aja tagant kaamerad, midagi sa siin ei kihuta.

OMG, sellepärast ma Clio koht uuringi. Või see on sinu arvates liiga võimas püss linnasõidu jaoks?

0
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

OMG, sellepärast ma Clio koht uuringi. Või see on sinu arvates liiga võimas püss linnasõidu jaoks?

Ma ei räägi sinust, vaid sellest tobust, kes ikka oma mingit Ida-Euroopa pläma ajab, et ainuke auto on võimas suur maastur, mille peab rahapuudusel kuskile Lätti vormistama. Täiesti mõttetu ju.

0
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas Clio on hea auto linnasõiduks?

BMW on parem.

Mul on BMW. Kui on soov maksta kütuse eest 2x rohkem, siis palun. Kurb on see, et linnas pole kohta, kus gaas põhja vajutada. Kohe on kiirus üleval ja tuleb pidurdada.

200kW sobib hästi kiirteele, Tallinnas on kasutu. Meil võiks olla tänavaid, kus puudub kiirusepiirang ja juhid saaksid oma auto võimsuse proovile panna.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Surfan mööda automüüjate kodukaid ja avastan õudusega, et normaalseid autosid enam ei müüdagi? Kõik ainult hübriidid. Tahaks tavalist bensukat, ei soovi akusid lisapagasina kaasas vedada ja vaevalt neil eriti pikk eluiga ka on. Mu lühikeste otsadega ei tule elu sees nii suurt kütusesäästu, et aku ennast enne auto eluea lõppu ära tasuks.

Sul puudub absoluutselt igasugune teadmine autodest. Just linnas tulevad esile hübriidi eelised ja bensiinimootorit veetakse kaasas lisapagasina.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

200kW sobib hästi kiirteele, Tallinnas on kasutu. Meil võiks olla tänavaid, kus puudub kiirusepiirang ja juhid saaksid oma auto võimsuse proovile panna.

Ei tule sellist asja. Pigem võetakse kiirust kogu aeg maha ja varsti tödistadki igal pool 30 km tunnis. Ja kui muidu selgeks ei saa, pannakse sulle neid salakaameraid igale poole nii palju, et hakkad saama.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

OMG, sellepärast ma Clio koht uuringi. Või see on sinu arvates liiga võimas püss linnasõidu jaoks?

Ma ei räägi sinust, vaid sellest tobust, kes ikka oma mingit Ida-Euroopa pläma ajab, et ainuke auto on võimas suur maastur, mille peab rahapuudusel kuskile Lätti vormistama. Täiesti mõttetu ju.

Mis sa siis mind tsiteerid, kui teise käoga räägid üldse?

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Surfan mööda automüüjate kodukaid ja avastan õudusega, et normaalseid autosid enam ei müüdagi? Kõik ainult hübriidid. Tahaks tavalist bensukat, ei soovi akusid lisapagasina kaasas vedada ja vaevalt neil eriti pikk eluiga ka on. Mu lühikeste otsadega ei tule elu sees nii suurt kütusesäästu, et aku ennast enne auto eluea lõppu ära tasuks.

Sul puudub absoluutselt igasugune teadmine autodest. Just linnas tulevad esile hübriidi eelised ja bensiinimootorit veetakse kaasas lisapagasina.

Sul on nüüd võimalus mind harida, võibolla peale seda mõtlen ümber.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis sa siis mind tsiteerid, kui teise käoga räägid üldse?

Vaata korralikult. Ta ei tsiteerinud sind, vaid seda, kes sulle vastas. Täpselt nii, nagu sinagi praegu tsiteerid vastust, mida sulle anti. Algne postitus tuleb ju lihtsalt kaasa. Sa siis praegu vastad iseendale?

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis sa siis mind tsiteerid, kui teise käoga räägid üldse?

Vaata korralikult. Ta ei tsiteerinud sind, vaid seda, kes sulle vastas. Täpselt nii, nagu sinagi praegu tsiteerid vastust, mida sulle anti. Algne postitus tuleb ju lihtsalt kaasa. Sa siis praegu vastad iseendale?

Vaata ise korralikult. TA postitust tsiteeris, mina olengi TA.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Vaata ise korralikult. TA postitust tsiteeris, mina olengi TA.

Mine osta oma Clio ära ja ära jaura. Sellise taseme autode puhul väga vahet pole, mida sa ostad.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Surfan mööda automüüjate kodukaid ja avastan õudusega, et normaalseid autosid enam ei müüdagi? Kõik ainult hübriidid. Tahaks tavalist bensukat, ei soovi akusid lisapagasina kaasas vedada ja vaevalt neil eriti pikk eluiga ka on. Mu lühikeste otsadega ei tule elu sees nii suurt kütusesäästu, et aku ennast enne auto eluea lõppu ära tasuks.

Sul puudub absoluutselt igasugune teadmine autodest. Just linnas tulevad esile hübriidi eelised ja bensiinimootorit veetakse kaasas lisapagasina.

Sul on nüüd võimalus mind harida, võibolla peale seda mõtlen ümber.

Mis siin harida, see ju lihtne. Bensiinimootor on oma kõige ebaefektiivsem töörežiimis, kui muutuvad mootori pöörded ning vaja on suurendada võimsust. Linnas tekib selline töörežiim sageli, igal kiirendamisel. Mida suurem auto mass, seda suurem on koormus mootorile ja kütusekulu. Kui pidurdad bensiinimootoriga autot, siis liikumise kineetiline energia suunatakse pidurisüsteemi ning energia vabaneb soojusena piduriketastes ja -klotsides.

Hübriid- ja elektriautodel toimub kiirendamie elektrimootori abil. Elektrimootor on palju efektiivsem erenavas pööretevahemikus. Kokkuhoid tuleb kahest kohast. Esiteks, elektrimootori kasutegur on 90% võrreldes bensiinimootori 25%-ga. Teiseks, elektromootori saab käigu pealt muuta generaatoriks. St, et generaator muundab auto liikumise kineetilise energia uuesti elektrienergiaks ning seda on võimalik salvestada akusse. Põhimõtteliselt on pidureid vaja vaid erijuhtumil, hädapidurduse korral.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Elektrimootor on palju efektiivsem erenavas pööretevahemikus.

Ainuke jama on siin see, et külma ilmaga aku jookseb lihtsalt tühjaks ja pead jälle laadima ja laadima. Kui kodus laed, on ehk mingi kokkuhoid, aga kui tee peal bensujaamas seda teed, siis on see kallis ka veel. Rääkimata ajakulust.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Elektrimootor on palju efektiivsem erenavas pööretevahemikus.

Ainuke jama on siin see, et külma ilmaga aku jookseb lihtsalt tühjaks ja pead jälle laadima ja laadima. Kui kodus laed, on ehk mingi kokkuhoid, aga kui tee peal bensujaamas seda teed, siis on see kallis ka veel. Rääkimata ajakulust.

Kuidas ma kodus laen, kui elan 9. korrusel, lasen juhtme aknast alla?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

https://majandus.postimees.ee/7440054/lugeja-kusib-miks-votab-mu-hubriidauto-talvel-sama-palju-bensiini-kui-mingi-vana-ront

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kuidas ma kodus laen, kui elan 9. korrusel, lasen juhtme aknast alla?

See on juba sinu probleem.

0
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Elektriautosid peab siis kaks tükki ostma: ühega käid tiiru tööl, teine seisab seni tanklas juhtme otsas. Järgmine päev lähed vahetad ära ja paned teise laadima.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ainuke jama on siin see, et külma ilmaga aku jookseb lihtsalt tühjaks ja pead jälle laadima ja laadima. Kui kodus laed, on ehk mingi kokkuhoid, aga kui tee peal bensujaamas seda teed, siis on see kallis ka veel. Rääkimata ajakulust.

Jälle sa pole kursis autoasjadega. Aku mahutavus väheneb külmaga, aku ei jookse tühjaks ega leki jms. Probleem esineb väga madalatel temperatuuridel. Probleem ei puuduta otseselt hübriidautosid.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jälle sa pole kursis autoasjadega. Aku mahutavus väheneb külmaga, aku ei jookse tühjaks ega leki jms. Probleem esineb väga madalatel temperatuuridel. Probleem ei puuduta otseselt hübriidautosid.

Ära seleta, see tühjaksjooksmine oli kujundlik. Päris tühjaks ta küll ei jookse, aga saad sellega sõita väga vähe. Aku kaotab oma mahutavuses juba alla nullise temperatuuri juures, mingit suurt külma pole selleks tarvis. Ja loomulikult puudutab see ka hübriidautosid. Meie kliimas ei ole elektriauto efektiivne ja rahaliselt oled sellega miinuses, mitte ei hoia kokku.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aku kaotab oma mahutavuses juba alla nullise temperatuuri juures, mingit suurt külma pole selleks tarvis. Ja loomulikult puudutab see ka hübriidautosid. Meie kliimas ei ole elektriauto efektiivne ja rahaliselt oled sellega miinuses, mitte ei hoia kokku.

Aku kaotab mahutavust, kuid mahutavuse sõltuvus temperatuurist on pigem lineaarne, mitte astmeline. Kindlasti kulub talvel rohkem energiat, kuna akut soojendatakse. Ka bensiinimootoriga auto põletab talvel rohkem kütust. Diiselmootor ei jõua soojakski minna linnasõidul.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ka bensiinimootoriga auto põletab talvel rohkem kütust.

Ei puutu väga asjasse, kui bensiinimootoriga auto kütusetarve suureneb 10 protsenti talvel, aga elektriauto efektiivsus väheneb 40-50 protsenti. Niigi ei saa sa ühe akutäiega eriti sõita, kogu aeg peab laadima. Aga talvel ei sõida sa sellega Tartussegi ära, pead vahepeal mitmekümne euro eest laadima, sest kiirlaadimine on väga kallis. Mis on sellise asja mõte?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ei puutu väga asjasse, kui bensiinimootoriga auto kütusetarve suureneb 10 protsenti talvel, aga elektriauto efektiivsus väheneb 40-50 protsenti. Niigi ei saa sa ühe akutäiega eriti sõita, kogu aeg peab laadima. Aga talvel ei sõida sa sellega Tartussegi ära, pead vahepeal mitmekümne euro eest laadima, sest kiirlaadimine on väga kallis. Mis on sellise asja mõte?

Mis jutt see on, et elektriauto efektiivsus väheneb 40-50 protsenti. Kas pead silmas läbitavat vahemaad või mida? Kindlasti efektiivsus ei vähene nii palju. Jah, vaja on soojendada salongi. Jah, väljas on pime ja võib sadada vihma. Kõik see mõjutab energiatarvet. Sama on bensiinimootori korral. Esituled põlevad, klaasipuhastajad töötavad, see energia ju tuleb bensiinipõletamise arvelt.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ei puutu väga asjasse, kui bensiinimootoriga auto kütusetarve suureneb 10 protsenti talvel, aga elektriauto efektiivsus väheneb 40-50 protsenti. Niigi ei saa sa ühe akutäiega eriti sõita, kogu aeg peab laadima. Aga talvel ei sõida sa sellega Tartussegi ära, pead vahepeal mitmekümne euro eest laadima, sest kiirlaadimine on väga kallis. Mis on sellise asja mõte?

Lisaks on antud teema seotud linnasõiduga. Olukord erineb maanteest. Võibolla elektriauto ei sobi nii hästi maanteele, kuid linnas on tema kasutamine igati õigustatud.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lisaks on antud teema seotud linnasõiduga. Olukord erineb maanteest. Võibolla elektriauto ei sobi nii hästi maanteele, kuid linnas on tema kasutamine igati õigustatud.

Võib-olla tõesti, kui sõidad igapäevaselt 30 km ja öösiti ripub auto juhtme otsas. Siis on ehk täitsa tore jah.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mul on BMW. Kui on soov maksta kütuse eest 2x rohkem, siis palun. Kurb on see, et linnas pole kohta, kus gaas põhja vajutada. Kohe on kiirus üleval ja tuleb pidurdada.

Kui palju sa tavalise punniga siis maksad? Mul on 3l mootoriga BMW ja võtab maanteel 5,5 ja linnas 7. Kui see on sinu jaoks jube palju, siis oled lihtsalt rott.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 91 )


Esileht Pereelu ja suhted Autopededele