Näitan 14 postitust - vahemik 31 kuni 44 (kokku 44 )

Teema: bensiinihind

Postitas:
Kägu

Kas sa tead, kui häiriv on, kui sõidad püsikaga, aga sinu ees sõitev auto seda ei tee?

Sellepärast mina püsikaga üldse tavaliselt ei sõidagi, sest see on suhteliselt võimatu. Ainult praktiliselt tühjal maanteeel saab seda teha, mujal ma ei hakka üritamagi üldse.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei sõida kunagi püsikaga.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu auto püsikiiruse hoidja kohaldub eesõitva auto kiirusega, hoiab ise vajalikku vahet, kui eesliikuja võtab hoo maha võtab minu oma ka.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sellepärast mina püsikaga üldse tavaliselt ei sõidagi, sest see on suhteliselt võimatu. Ainult praktiliselt tühjal maanteeel saab seda teha, mujal ma ei hakka üritamagi üldse.

Siit ma järeldan, et sa ei sõida kunagi kiirteedel, kus saab rida vahetada. Mingi probleem pole vahepeal kõrvalritta reastuda ning aeglasemast autost mööduda. Tihedas linnalähiliikluses ega ammugi linnas sees muidugi pole mõtet seda kasutada, ikka suurtel maanteedel.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu auto püsikiiruse hoidja kohaldub eesõitva auto kiirusega, hoiab ise vajalikku vahet, kui eesliikuja võtab hoo maha võtab minu oma ka.

Mul sama. Loomulikult ka pidurdab, kui ise mökutama jään.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sellepärast mina püsikaga üldse tavaliselt ei sõidagi, sest see on suhteliselt võimatu. Ainult praktiliselt tühjal maanteeel saab seda teha, mujal ma ei hakka üritamagi üldse.

Püsikiiruse hoidjaid on tegelikult kahte tüüpi. Vanemad ja lihtsamad hoiavad lihtsalt fix kiirust (näit 90) ja seda on mugav kasutada tühjal maanteel. Kui on kolonnis sõitmine, kus kiirus kõigub, siis seda kasutada ei saa.

Uuemad ja moodsamad on adaptiivsed ehk jälgivad sinu ees sõitva auto kiirust ja kohanduvad sellega. Ehk kui kolnnis kiirus kõigub, siis püsikiiruse hoidja teeb sinu eest töö ära ja hoiab end viimasel autol sabas.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Käiksin ka bussiga kui lähim peatus 4 km kaugusel ei oleks ja sealt ainult 2 bussi hommikul ja 2 õhtul ei käiks. Maainimese jaoks on peres autode omamine häda vajalik.

Ei oska kaasa tunda. Ma kinnisvara ostma hakkasin, siis mõtlesin logistika läbi ja valisin sellise elupaiga, kus ei peaks autost sõltuma. Maal on tore küll – kitsekesed kepsutavad ja värgid, aga suur kütusekulu on ju ette teada. Ise oled elanud oma elu selliseks.

Kas ma vajan kaastunnet või kurdan? Vastasin inimesele kes soovitas ühistransporti kasutada.

Elate oma Tallinnas ja üldse ei tea, mismoodi mujal see lugu ühistranspordiga on 🙂 Aga ma ei kurda, selliseid elamistingimusi ja uut autot ma Tallinnas ei saaks, amet ja palk on sellised.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Uuemad ja moodsamad on adaptiivsed ehk jälgivad sinu ees sõitva auto kiirust ja kohanduvad sellega. Ehk kui kolnnis kiirus kõigub, siis püsikiiruse hoidja teeb sinu eest töö ära ja hoiab end viimasel autol sabas.

Need “uuemad ja moodsamad” on ka juba aastaid vanad. Meil 7 aastat vana auto ja hoiab distantsi. Aga see vahemaa, mille pealt ta pidurdama hakkab, tuli ise enne seadistada. Algseadistuses seda polnud. Võibolla palju uuematel ja moodsamatel on need meetrid juba tehasest tulles määratud.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Uuemad ja moodsamad on adaptiivsed ehk jälgivad sinu ees sõitva auto kiirust ja kohanduvad sellega. Ehk kui kolnnis kiirus kõigub, siis püsikiiruse hoidja teeb sinu eest töö ära ja hoiab end viimasel autol sabas.

Võib-olla rumal küsimus, aga viimase auto sabas oskan ennast ju ka ise hoida, mis selle püsikiirusehoidja mõte siis on, kui nagunii kogu aeg kolonni kiirus kõigub?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Võib-olla rumal küsimus, aga viimase auto sabas oskan ennast ju ka ise hoida, mis selle püsikiirusehoidja mõte siis on, kui nagunii kogu aeg kolonni kiirus kõigub?

🙂

Millised Su ootused püsikiirushoidja osas oleksid siis?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Millised Su ootused püsikiirushoidja osas oleksid siis?

Ma kasutan seda siis, kui maantee on suhteliselt tühi, siis hoiab see minu valitud kiirust. Aga mis on kasu kolonnis sõites püsikiirusehoidjast, kus kogu aeg kiirus muutub, sellest ma ei saa aru.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma kasutan seda siis, kui maantee on suhteliselt tühi, siis hoiab see minu valitud kiirust. Aga mis on kasu kolonnis sõites püsikiirusehoidjast, kus kogu aeg kiirus muutub, sellest ma ei saa aru.

Adaptiivne püsikas hoiab kolonni kiirust, st eessõitva autoga mõistlikku vahet. Juht ei pea jalga gaasipedaalil hoidma. Enamikele autoomanikele see sobib. Mis imereeglite järgi siis Sina seal kolonnis sõita tahad?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga mis on kasu kolonnis sõites püsikiirusehoidjast, kus kogu aeg kiirus muutub, sellest ma ei saa aru.

Täpselt sama kasu, mis tühjal maanteel sõites – sa võid jala gaasipedaalilt ära võtta.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Algseadistuses seda polnud. Võibolla palju uuematel ja moodsamatel on need meetrid juba tehasest tulles määratud.

Oleneb autost, minu auto pakub näiteks välja kolm varianti pikivaheks eelneva autoga.

Ma kasutan seda siis, kui maantee on suhteliselt tühi, siis hoiab see minu valitud kiirust. Aga mis on kasu kolonnis sõites püsikiirusehoidjast, kus kogu aeg kiirus muutub, sellest ma ei saa aru.

Sul on ilmselt see “vanem variant”, mis hoiab fix kiirust. Seda kolonnis kasutada ei saa, kui kolonnis kiirus kõigub (ja tavaliselt ta kõigub)

Võib-olla rumal küsimus, aga viimase auto sabas oskan ennast ju ka ise hoida, mis selle püsikiirusehoidja mõte siis on, kui nagunii kogu aeg kolonni kiirus kõigub?

Jah saad ka ise oma autot juhtida ja viimase auto sabas sõita, kui kasutad piduri ja gaasipedaali vaheldumisi. Adaptiivne kiirushoidik teeb selle väikse asja sinu eest ära, sa ei pea kogu aeg pidurdama ja gaasi vajutama, kui sinu ees sõitva auto kiirus muutub.

0
0
Please wait...

Näitan 14 postitust - vahemik 31 kuni 44 (kokku 44 )