ma olen ka nö tippajal pidanud ootama max tunni, võtan ristsõna kaasa ja ei ole hullu midagi.
Praegu oodatakse seal ikka kauem. Kui mina viimati käisin, ei olnud ka kohta kus seista, veel vähem istuda, trügid seal rahvasummas. Mäletan, et sai kuskilt online järjekorranumbri võtta, kas selle jaoks peab sinna kohale minema? Mingi QR koodi pidi sisse skännima, ma mäletan. Aga see võiks ju olla kuskil netis saadaval, siis ma näiteks võtaks järjekorranumbri ära ja alles hiljem läheks sinna kohale. Miks ma pean sinna minema, järjekorranumbri võtma ja siis kuskil ümbruskonnas uitama, et sinna kohale minna. Ja võiks ka need teenindajad umbkaudu osata öelda, et palju näiteks 50 numbri teenindamiseks aega läheb, on see 30 min, 1 h või 3 h. Kui mina seal käisin, siis ei tahtnud keegi seda umbkaudugi pakkuda, pidin ise arvestama, et võin tund aega ära käia ja siis tagasi tulema.
Ei oodata praegu kauem.
Ainuke häda on tõesti, et praegu ei õnnestu internetist järjekorra numbrit varem ära võtta nagu varem tegin.
Käisin nüüd aprillis just, Tallinn. Läksin kohale, rahvast oli palju jah, ukrainlasi ikka oligi reaalselt väga palju, koos lastega, vanavanematega, no kogu kambaga ühesonaga täitsid seal paberkandjal dokumente, ametnikud aitasid ja juhendasid.
Aga mis parata, ega nad seda meelega ju tee.
Numbrit vottes olin 40. inimene järjekorras. Mõtlesin, et siia ma jään. Aga ametnik oskas muide väga täpselt aega ennustada ja ütles, et praegu luhike järjekord, ootate umbes 30 minutit. Nii oligi, 35 min hiljem olin uksest väljas, asi aetud.
Seega ei ühtki paha sõna.