Esileht Koolilaps Kiituskiri ja tunnustused

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 50 )

Teema: Kiituskiri ja tunnustused

Postitas:

Kui oluliseks peate, et laps saaks koolist ka kiituskirja ja hiljem medali? Kas ise ka premeerite edukat last raha ja kingitustega?

+1
-10
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kiituskiri ei ole eesmärk, aga olen laste saavutuste üle uhke, kui nad au-või kiituskirja saavad. Sel aastal saavad. Mul on väga hea meel, et nad suutsid iseseisvalt hästi õppida.
Premeerin jäätisesöömise või mingi toreda ühistegevuse või pisikese kingiga.

+13
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lastele on kiituskiri väga oluline. Aga see aasta jätab kool kõik lapsed sellest ilma! Sellest on küll kahju, sest varasemad hinded olid viied ja ka koduõppel on nad meeletult tublid olnud. Kodus ikka kiidan ja premeerin 🙂 Mulle endale on oluline, et laps annaks endast parima. Kiituskiri ja medal pole küll eesmärk.

+1
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kiituskirja väljastab haridusministeerium, mitte kool. Meil on eKoolis kirjas, et tunnustatud HTM kiituskirjaga, ehk siis virtuaalselt on ikkagi olemas. Koolile pole midagi ette heita.

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen uhke, kui on kiituskiri, aga kui ei ole, siis ei nukrutse loomulikult, peaasi, et laps on pingutanud. Medali üle on põhjust muidugi igal juhul uhke olla, sel aastal ongi mul see võimalus – laps lõpetab kullaga.
Preemiasüsteemi pole, aga alati on tunnistusepäeval ikka midagi head söödud, mida lapsed parasjagu tahavad – mõnikord on selleks kook, mõnikord pizza, mõnikord jäätis. Kuna sel aastal saame vist ka preemiat just sel ajal, siis tõenäoliselt kannan lastele ka veidi preemiaraha, saavutustega proportsioonis.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pole tähtsaks pidanud, pigem on see loomulik asjade käik, imelik kui poleks saanud. Ei premeeri, õppimine ja kooliskäimine on tema kohustused, seega.. ma ei näe põhjust kiita ja premeerida, kui laps teeb loomulikke asju. Sama moodi ma ei premeeri teda, kui ta tagumiku ära pühib või hommikul üles tõuseb või kõhu täis sööb. Need on loomulikud tegevused, mida peabki tegema. Kui ta konkursse ja olümpiaade kinni paneb, siis ma küll kiidan ja pühin endal heldimuspisara silmanurgast. Aga seda kommet, et iga klassi lõpus mingi kingitus või raha või iga hinde eest raha… täiesti haige suhtumine. Raha on vajaduspõhine asi ja seda saadakse , kui on vaja, mitte õppimise või koduste tööd eest.

+2
-17
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lõppes just kuues aasta järjest kiituskirjaga. Mingit erilist preemiat ei saa küll aga saavad lapsed ise sisustada ühe päeva just täpselt nii nagu nemad tahavad.

Oma lastele alati rõhutan, et oluline on oma võimete kohaselt õppida. Näiteks kui õpib ja saab kolme on see ok aga kui suhtub üleolevalt ja ei viitsi eelmisel päeval korrata ning saab kolme, siis on jama

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapsed on kiituskirjast sageli ilma jäänud kehalise kasvatuse 4 pärast. On nad siis rumalamad, kui need, kes kiituskirja said? Olümpiaadidel esinevad küll hästi, aga üks veab kehalises seanahka ja teine lihtsalt ongi kehaliselt natuke vähemvõimekas.
Ise sain 12 kooliaasta jooksul 2 kiituskirja: 5. ja 9. klassis ja põhikoolis suutsin ühes aines ükskord veerandiks ka kolme saada. Nüüd on mul doktorikraad loodusteadustes. Olin kooliajal laisk ja lohakas, kodutöödega end ei vaevanud. Vanematele piisas minu neljadest-viitest täiesti ja ise ka tagantjärele ei kurvasta, et kiituskirju rohkem ei saanud. Oma lapsi samuti hinnetega ei survesta. Hinded peavad korras olema, aga mõni neli ja isegi kolm mõjuvad teinekord distsiplineerivalt ja omandatud teadmised on hinnetest palju olulisemad.
Kui laps on saanud aines või teema eest, mis talle raskusi valmistab, häid tulemusi, siis olen küll premeerinud. Kõigil on omad raskused, meil lihtsalt ei esine need põhiainetes.

+6
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.06 22:19; 08.06 18:03; 09.06 15:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kiidan, räägin uhkusega vanavanematele. Eraldi premeerinud ei ole aga klassi lõpu puhul lastega koos midagi toredat ikka teeme.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.06 22:31; 09.06 15:01; 09.06 16:58;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Südames olen muidugi uhke ja lapsi tunnustan ka, aga mitte ülearu, sest ma ei taha, et nad hakkaks arvama, et “viied” on maailma olulisim saavutus ja millegi vähema pärast peaks kurb olema või end vähemväärtuslikuna tundma.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapsed on kiituskirjast sageli ilma jäänud kehalise kasvatuse 4 pärast. On nad siis rumalamad, kui need, kes kiituskirja said? Olümpiaadidel esinevad küll hästi, aga üks veab kehalises seanahka ja teine lihtsalt ongi kehaliselt natuke vähemvõimekas.

Ise sain 12 kooliaasta jooksul 2 kiituskirja: 5. ja 9. klassis ja põhikoolis suutsin ühes aines ükskord veerandiks ka kolme saada. Nüüd on mul doktorikraad loodusteadustes. Olin kooliajal laisk ja lohakas, kodutöödega end ei vaevanud. Vanematele piisas minu neljadest-viitest täiesti ja ise ka tagantjärele ei kurvasta, et kiituskirju rohkem ei saanud. Oma lapsi samuti hinnetega ei survesta. Hinded peavad korras olema, aga mõni neli ja isegi kolm mõjuvad teinekord distsiplineerivalt ja omandatud teadmised on hinnetest palju olulisemad.

Kui laps on saanud aines või teema eest, mis talle raskusi valmistab, häid tulemusi, siis olen küll premeerinud. Kõigil on omad raskused, meil lihtsalt ei esine need põhiainetes.

Aga miks see laps, kes on matemaatikas vähevõimekas või veab seanahka, ei või kiituskirja saada?

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 08.06 07:30; 08.06 20:31; 08.06 21:52; 09.06 07:59; 09.06 10:21; 09.06 12:34; 09.06 12:36; 09.06 20:47;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapsed on kiituskirjast sageli ilma jäänud kehalise kasvatuse 4 pärast. On nad siis rumalamad, kui need, kes kiituskirja said? Olümpiaadidel esinevad küll hästi, aga üks veab kehalises seanahka ja teine lihtsalt ongi kehaliselt natuke vähemvõimekas.

Ise sain 12 kooliaasta jooksul 2 kiituskirja: 5. ja 9. klassis ja põhikoolis suutsin ühes aines ükskord veerandiks ka kolme saada. Nüüd on mul doktorikraad loodusteadustes. Olin kooliajal laisk ja lohakas, kodutöödega end ei vaevanud. Vanematele piisas minu neljadest-viitest täiesti ja ise ka tagantjärele ei kurvasta, et kiituskirju rohkem ei saanud. Oma lapsi samuti hinnetega ei survesta. Hinded peavad korras olema, aga mõni neli ja isegi kolm mõjuvad teinekord distsiplineerivalt ja omandatud teadmised on hinnetest palju olulisemad.

Kui laps on saanud aines või teema eest, mis talle raskusi valmistab, häid tulemusi, siis olen küll premeerinud. Kõigil on omad raskused, meil lihtsalt ei esine need põhiainetes.

Seanaha vedaja ju ei olegi kiituskirja väärt.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.06 10:20; 09.06 10:33;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui minu erivajadusega laps, kellel on väga raske saada normaalset käitumishinnet, seda lõpuks ikkagi suutis ja sai kiituskirja, siis ostsime talle tõesti nutitelefoni. Sest see oli tema jaoks tõsine eneseületus.

+10
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kooliaasta lõppu tähistame koogiga. Hinnete eest ei premeeri ning kiituskirju ja medaleid taga ei aja. Kingituse teeme kui üks etapp haridusteel on läbi, st 9. kl lõpus ja edasi vastavalt sellele, mis tee on laps valinud 12. kl või kutseka lõpp.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapsed on kiituskirjast sageli ilma jäänud kehalise kasvatuse 4 pärast. On nad siis rumalamad, kui need, kes kiituskirja said? Olümpiaadidel esinevad küll hästi, aga üks veab kehalises seanahka ja teine lihtsalt ongi kehaliselt natuke vähemvõimekas.

Ise sain 12 kooliaasta jooksul 2 kiituskirja: 5. ja 9. klassis ja põhikoolis suutsin ühes aines ükskord veerandiks ka kolme saada. Nüüd on mul doktorikraad loodusteadustes. Olin kooliajal laisk ja lohakas, kodutöödega end ei vaevanud. Vanematele piisas minu neljadest-viitest täiesti ja ise ka tagantjärele ei kurvasta, et kiituskirju rohkem ei saanud. Oma lapsi samuti hinnetega ei survesta. Hinded peavad korras olema, aga mõni neli ja isegi kolm mõjuvad teinekord distsiplineerivalt ja omandatud teadmised on hinnetest palju olulisemad.

Kui laps on saanud aines või teema eest, mis talle raskusi valmistab, häid tulemusi, siis olen küll premeerinud. Kõigil on omad raskused, meil lihtsalt ei esine need põhiainetes.

Seanaha vedaja ju ei olegi kiituskirja väärt.

Aga ta ei saanud ju ka. Kehalises kaasa tegemisest oleme väga palju rääkinud ja viimasel aastal on asi paranenud. Kirjutasin ju, et temal on raskused mujal kui põhiainetes. Minu jaoks on olulisem, et tal teadmised olemas on, kui et ta kiituskirja saab.

Aga miks see laps, kes on matemaatikas vähevõimekas või veab seanahka, ei või kiituskirja saada?

Ma polegi ju protestinud korra vastu, et kõik hinded, sh kehaline, peavad olema viied kiituskirja saamiseks. Lihtsalt, kehalise hinne ei näita kellegi omandatud teadmiste-oskuste hulka, vaid käitumist ja võimekust kehalises. Teisest lapsest, kes ongi vähemvõimekas kehalises, on natuke kahju, kui ta on spordipäeval jälle kuskil viimaste hulgas (ei ole paks), aga õnneks ta ise eriti ei kurvasta.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.06 22:19; 08.06 18:03; 09.06 15:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehalise neljaga saab kiituskirja. See pole jutt ega midagi, et ei saa. Kunst, musa ja keka ei mõjusta kiituskirja. Kui üks neist on neli. Seda võiks ikka teada.

+1
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehalise neljaga saab kiituskirja. See pole jutt ega midagi, et ei saa. Kunst, musa ja keka ei mõjusta kiituskirja. Kui üks neist on neli. Seda võiks ikka teada.

Sul on valeinfo. Minu lapsel olid tunnistusel kõik viied, käitumine ning hoolsus eeskujulikud, ainukene neli oli kunstiõpetuses. Kiituskirja ei saanud.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehalise neljaga saab kiituskirja. See pole jutt ega midagi, et ei saa. Kunst, musa ja keka ei mõjusta kiituskirja. Kui üks neist on neli. Seda võiks ikka teada.

Sul on valeinfo. Minu lapsel olid tunnistusel kõik viied, käitumine ning hoolsus eeskujulikud, ainukene neli oli kunstiõpetuses. Kiituskirja ei saanud.

Kunagi olid jah kunst, muusika ja kehaline eranditena, aga 2010 seadus muutus ja kiituskirjad (va lõpuklkassid) pole enam riiklikult määratletud vaid iga kooli otsustada. https://www.riigiteataja.ee/akt/113092012011

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapsed on kiituskirjast sageli ilma jäänud kehalise kasvatuse 4 pärast. On nad siis rumalamad, kui need, kes kiituskirja said? Olümpiaadidel esinevad küll hästi, aga üks veab kehalises seanahka ja teine lihtsalt ongi kehaliselt natuke vähemvõimekas.

Ise sain 12 kooliaasta jooksul 2 kiituskirja: 5. ja 9. klassis ja põhikoolis suutsin ühes aines ükskord veerandiks ka kolme saada. Nüüd on mul doktorikraad loodusteadustes. Olin kooliajal laisk ja lohakas, kodutöödega end ei vaevanud. Vanematele piisas minu neljadest-viitest täiesti ja ise ka tagantjärele ei kurvasta, et kiituskirju rohkem ei saanud. Oma lapsi samuti hinnetega ei survesta. Hinded peavad korras olema, aga mõni neli ja isegi kolm mõjuvad teinekord distsiplineerivalt ja omandatud teadmised on hinnetest palju olulisemad.

Kui laps on saanud aines või teema eest, mis talle raskusi valmistab, häid tulemusi, siis olen küll premeerinud. Kõigil on omad raskused, meil lihtsalt ei esine need põhiainetes.

Seanaha vedaja ju ei olegi kiituskirja väärt.

Aga ta ei saanud ju ka. Kehalises kaasa tegemisest oleme väga palju rääkinud ja viimasel aastal on asi paranenud. Kirjutasin ju, et temal on raskused mujal kui põhiainetes. Minu jaoks on olulisem, et tal teadmised olemas on, kui et ta kiituskirja saab.

Aga miks see laps, kes on matemaatikas vähevõimekas või veab seanahka, ei või kiituskirja saada?

Ma polegi ju protestinud korra vastu, et kõik hinded, sh kehaline, peavad olema viied kiituskirja saamiseks. Lihtsalt, kehalise hinne ei näita kellegi omandatud teadmiste-oskuste hulka, vaid käitumist ja võimekust kehalises. Teisest lapsest, kes ongi vähemvõimekas kehalises, on natuke kahju, kui ta on spordipäeval jälle kuskil viimaste hulgas (ei ole paks), aga õnneks ta ise eriti ei kurvasta.

Kõigi ainete hinded näitavad kaasasündinud eeldusi, järjepidevust, pingutust, hoolsust.
Isegi viisipidamine on õpitav, lihtsalt tuleb kõvasti vaeva näha. Enamasti seda ei tehta.
Ma ei pea õigeks, et mõnes koolis saab nn oskusainete neljadega kiituskirja, kuigi mul endal olid ja kunst ja muusika ainukesed neljad. Kiituskirja on väärt igakülgselt tubli laps.

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 08.06 07:30; 08.06 20:31; 08.06 21:52; 09.06 07:59; 09.06 10:21; 09.06 12:34; 09.06 12:36; 09.06 20:47;
To report this post you need to login first.
Postitas:
Anonymous

Kehalisel ja kehalisel on vahe. Ühes koolis pannakse juba kaasategemise eest 5 ära, aga teises koolis ajab üks norm teist taga.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 08.06 20:55; 09.06 09:46; 09.06 10:53; 09.06 13:47; 09.06 15:24; 09.06 17:23; 09.06 21:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehalisel ja kehalisel on vahe. Ühes koolis pannakse juba kaasategemise eest 5 ära, aga teises koolis ajab üks norm teist taga.

See on täiesti normaalne – igas aines on normid ja need pole kõigile jõukohased. Paljud saavad hakkama vaid konsultatsioonide, järeleaitamise, eraõpetajate toel. Miks kehaline peaks iseenesest tulema ja erand olema? Üheski aines ei tohiks niisama 5 panna, kõik ained on olulised.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 08.06 07:30; 08.06 20:31; 08.06 21:52; 09.06 07:59; 09.06 10:21; 09.06 12:34; 09.06 12:36; 09.06 20:47;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ei oma mingit tähtsust. Tore kui laps on oma eluga rahul. Veel parem oleks,kui ta seda ka täiskasvanueas.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehalisel ja kehalisel on vahe. Ühes koolis pannakse juba kaasategemise eest 5 ära, aga teises koolis ajab üks norm teist taga.

See on täiesti normaalne – igas aines on normid ja need pole kõigile jõukohased. Paljud saavad hakkama vaid konsultatsioonide, järeleaitamise, eraõpetajate toel. Miks kehaline peaks iseenesest tulema ja erand oema? Üheski aines ei tohiks niisama 5 panna, kõik ained on olulised.

Sellepärast, et kehalises näeks see järeleaitamine välja nii, et õpilane käiks mitmes väga erinevas trennis ja igaühes neist mitu korda nädalas. See pole ajaliselt üldse võrreldav mõne vaimse aine järeleaitamisega. Pealegi pole kehalise eesmärk niivõrd kindlate oskuste omanandamine vaid pigem eluaegse liikumisharjumuse kujundamine.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.06 22:04; 09.06 08:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui oluliseks peate, et laps saaks koolist ka kiituskirja ja hiljem medali? Kas ise ka premeerite edukat last raha ja kingitustega?

Kiituskiri on ikka meeldiv, sest ise ei saanud ma kunagi.
Aeg oli siuke huvitav.
Aga mulle meeldiks, kuintunnustuskirja koolilt saaks see lapsevanem, kes ka lapsi toetsb ja õpetab. Koolidele on see hästi teada.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehalisel ja kehalisel on vahe. Ühes koolis pannakse juba kaasategemise eest 5 ära, aga teises koolis ajab üks norm teist taga.

See on täiesti normaalne – igas aines on normid ja need pole kõigile jõukohased. Paljud saavad hakkama vaid konsultatsioonide, järeleaitamise, eraõpetajate toel. Miks kehaline peaks iseenesest tulema ja erand oema? Üheski aines ei tohiks niisama 5 panna, kõik ained on olulised.

Sellepärast, et kehalises näeks see järeleaitamine välja nii, et õpilane käiks mitmes väga erinevas trennis ja igaühes neist mitu korda nädalas. See pole ajaliselt üldse võrreldav mõne vaimse aine järeleaitamisega. Pealegi pole kehalise eesmärk niivõrd kindlate oskuste omanandamine vaid pigem eluaegse liikumisharjumuse kujundamine.

Mingit trenni pole vaja – õues ringijooksmine on täiesti tasuta ja sellest piisab täiesti. Normaalne oleks, et laps käiks toas vaid söömas ja magamas. Ja seda iga ilmaga ja igal aastaajal. Jooksu- ja pallimängud, luurekas, turnimine, onni ehitamine arendab suurepäraselt kõiki kehalises vajalikke oskusi.
Ühegi aine eesmärk ei ole kindlate oskuste omandamine, vaid loogilise mõtlemise, mälu, seoste loomise oskuse, koostöö, peenmotoorika, tähelepanu jne harjutamine.
Täpselt nii ka kehalises – asi pole ainult liikumisharjumuses, vaid ka tervises, distsipliinis, tähelepanus. Erinevate harjutuste tegemine aitab pärast igapäevaelus ja ekstreemsetes situatsioonides näiteks vigastusi ära hoida – üle kraavi hüppamine, libedal kõndimine, raskuste tassimine, sundasendis vastupidamine jms.

+1
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 08.06 07:30; 08.06 20:31; 08.06 21:52; 09.06 07:59; 09.06 10:21; 09.06 12:34; 09.06 12:36; 09.06 20:47;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kehalisel ja kehalisel on vahe. Ühes koolis pannakse juba kaasategemise eest 5 ära, aga teises koolis ajab üks norm teist taga.

See on täiesti normaalne – igas aines on normid ja need pole kõigile jõukohased. Paljud saavad hakkama vaid konsultatsioonide, järeleaitamise, eraõpetajate toel. Miks kehaline peaks iseenesest tulema ja erand oema? Üheski aines ei tohiks niisama 5 panna, kõik ained on olulised.

Sellepärast, et kehalises näeks see järeleaitamine välja nii, et õpilane käiks mitmes väga erinevas trennis ja igaühes neist mitu korda nädalas. See pole ajaliselt üldse võrreldav mõne vaimse aine järeleaitamisega. Pealegi pole kehalise eesmärk niivõrd kindlate oskuste omanandamine vaid pigem eluaegse liikumisharjumuse kujundamine.

Mingit trenni pole vaja – õues ringijooksmine on täiesti tasuta ja sellest piisab täiesti. Normaalne oleks, et laps käiks toas vaid söömas ja magamas. Ja seda iga ilmaga ja igal aastaajal. Jooksu- ja pallimängud, luurekas, turnimine, onni ehitamine arendab suurepäraselt kõiki kehalises vajalikke oskusi.

Sellepärast ma oma kommentaari kirjutasingi, et minul ei arendanud. See, et ma suvel kõiki sinu mainitud tegevusi suurtes kogustes tegin, lisaks sõitsin palju rattaga, ujusin ja tegin aiatöid, talvel suusatasin palju ning käisin ka tantsu- ja aeroobika trennis, ei aidanud mul mitte kuidagi kaugust 4 m hüpata ega hüppenööri norme täita. Kaugushüpet käisin enne hindelist tööd isaga nädalavahetusel spordihallis harjutamas, et üldse 3 m välja venitada. Õnneks ta oskas mind natuke tehniliselt õpetada. Hüppenööri proovisin ka lisaks harjutada, aga see ei andnud häid tulemusi, sest mingid tehnilised nipid jäid omandamata.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.06 22:04; 09.06 08:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:
Anonymous

Ei piisa sellest õues ringijooksmisest midagi. Ei aita see kõrgust hüpata (kus norm on selline, et 180 cm pikk sisuliselt astub sellest üle ja 150 cm laps hüppab ja hüppab ja jääbki hüppama), ei aita see kitse hüpates. Mul lapsel algklassides oli normaalne kehalise õpetaja, aga siis tuli selline tõsine “nõukastiilis” kehalise õpetaja ja oi, kuidas ta vähemalt mind on suutnud kehalist vihkama panna. Iial ei tea, kust üllatus võib tulla. Nt otsustab oma peaga, et teda arstitõend ei huvita.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 08.06 20:55; 09.06 09:46; 09.06 10:53; 09.06 13:47; 09.06 15:24; 09.06 17:23; 09.06 21:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

aga täpselt samuti jääb mõnel matemaatika või keelenorm saavutamata. Miks me neid valdkondi erinevalt käsitleme? miks ühes aines võib halbu hindeid saada, aga teistes ainetes ei tohi halb hinne “tunnistust ära rikkuda”?

+1
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 08.06 07:30; 08.06 20:31; 08.06 21:52; 09.06 07:59; 09.06 10:21; 09.06 12:34; 09.06 12:36; 09.06 20:47;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul on kehalise ja kunstiõpetuse õpetajatest kahju, sest kui nende aine on ainsana 4, siis üldine suhtumine on selline, nagu oleks tegemist tõelise lapsevihkaja ja õeluskotiga, kes oiviku tunnistuse “ära rikub”. Vähemalt enda kooliskäimise ajast mäletan küll seda. Emad käisid koolis, klassijuhatajad käisid kehalise ja kunstiõpetajaid veenmas. Tegelikult paljudel juhtudel oli see 4 isegi halastusest pandud ja ülehinnatud.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.06 10:20; 09.06 10:33;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kõiki kehalise alasid ei ei suuda isegi mu spordipoiss 5 peale teha, kuigi käib 4-5x nädalas trennis. Need alad, mis ta enda alaga ei haaku, on nõrgemad. Siis ongi nii, et kehalises satub sekka mõni 4, aga kokku tuleb ikka 5. Samamoodi kui muudki ained.
Ise olen seda meelt, et laulmises, kunstis ja spordis võiks hinnata püüdlikkust, kaasategemist ja eneseületust, mitte norme.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 09.06 10:49; 09.06 15:35;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 50 )


Esileht Koolilaps Kiituskiri ja tunnustused