Esileht Koolilaps Õpimapi hullustus

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 61 )

Teema: Õpimapi hullustus

Postitas:

Ilus juhend on, siin vist on see õigustus?

Õpimapp: koostamise ja hindamise juhend
Õpimapp on iseseisev töö, mis tegelikult tekib jooksvalt tundides. Õpilasel, kes on igas tunnis kohal ja teeb kõik korrektselt kohe ära, ei ole kodus vaja üldse midagi teha. (tõesti?)

Õpimapi koostamise eesmärgid
Õpimapi koostamise käigus õpilane õpib:
– kirjalikku tööd korrektselt vormistama, üles ehitama ja kokku panema,
– oma õppetegevust eesmärgistama, planeerima ja hindama,
– infot koguma, organiseerima, talletama ja kasutama.
Õpimapp on õpilase abimees avatud materjalidega töödes ning õpetajale lihtne võimalus perioodi lõpus hinnata ning mõõta õpilase arengut ja saavutusi.
Vormistus
Hea õpimapp on köidetud nii, et paberilehed selle vahelt välja ei kao ja õpimapi lehitsemine on lihtne. Vihik, mille vahele on klammerdatud töölehed, on väga halvasti kasutatav. Lihtsalt omavahel kokkuklammerdamiseks on töölehti liiga palju.
Nõuanne: kasuta kiirköitjat.
…….
Pane kuupäev igale konspektile ja töölehele!
Hea õpimapp on korrektse välimusega. See tähendab seda, et paberilehti ei ole murtud või käristatud. Lehed on köidetud kohakuti ja õiget pidi.
……..
Hea õpimapi sisu on loogilises järjekorras. Konspektid, töölehed, arvestuslikud tööd jm on õpimappi kogutud nii, et esimesed tööd on eespool ja viimased tagapool.
NB! Kontrolli, et erinevate õppeperioodide materjalid ei oleks segamini!
Hea õpimapi esimene leht on tiitelleht. ……

Sisu
Heas õpimapis on kõik tundides tekkinu olemas. Õpimappi köida kõik konspektid, tunnitööd, töölehed, kodused tööd, arvestuslikud tööd ja nende analüüsid ning muu kraam, mida oled õppimiseks kasutanud. Kui oled puudunud, tuleb tunnitöö käsitsi järgi kirjutada (ainult praktikume järgi ei tee).
……. Kui oled tehtud töö ära kaotanud, siis kas lepid sellega, et see jääbki puudu, või teed selle uuesti. Konspektid tuleb klassikaaslase vihikust käsitsi ümber kirjutada. Töölehed tuleb ise täita.
Heas õpimapis on kõik tundides lahendatud ülesanded õigesti täidetud 100%. Õpimapis olevad ülesanded on tehtud täielikult, töölehed on täielikult ära täidetud.
….
Esitamise tähtaeg on kirjas ….. Kui õpilane hilineb õpimapi esitamisega, arvestab õpetaja seda hindamisel. …..
Kui midagi on puudu, siis teeb õpilane selle kohapeal ära, lepib selle puudumisega või esitab hiljem.
…..
Õpimapi hindamise juhend
Õpimapp on esitatud tähtajaks.
Iga päev hilinemist võtab õpimapi lõplikust punktisummast maha ühe punkti.
Õpimapp on köidetud.
4p – Õpimapp on täielikult köidetud.
3p – Õpimapis on mõni lahtine leht.
2p – Kuigi osa õpimapi lehti on köidetud, on suurem osa lehtedest lahtiselt.
1p – Õpimapp on köidetud klambriga või pandud kilekaante vahele.
0p – Õpimapp koosneb lahtistest lehtedest.
Õpimapp on korrektne.
2p – Õpimapp on täiesti korrektne.
1p – Õpimapi lehed on köidetud erinevale kõrgusele, kuid muidu on õpimapp täiesti korrektne.
0p – Õpimapp on saanud vee- või muid kahjustusi; lehed (või suur osa neist) on kortsus, oluliselt erineva suurusega ja/või köidetud valepidi.
Õpimapp algab tiitellehega.
3p – Õpimapp algab korrektse tiitellehega, kus on kõik väljad õigesti täidetud.
2p – Õpimapp algab korrektse tiitellehega, kus on üksikuid puudujääke.
1p – Õpimapp algab tiitellehega, kus on täidetud mõni üksik väli.
0p – Õpimapil pole tiitellehte.
Õpimapi sisu on õiges järjekorras.
3p – Õpimapi sisu on täiesti õiges järjekorras.
2p – Õpimapis on mõni üksik leht vales kohas, suurem osa ülesandeid on paigutatud õigesti.
1p – Osa õpimapi ülesandeid on õiges kohas, aga enamus on paigutatud juhuslikult.
0p – Õpimapi sisu on täiesti juhuslikus järjekorras.
Õpimapis on kõik perioodi jooksul tekkinu.
6p – Õpimapis on kõik õppeperioodil tekkinud materjalid täielikult täidetud.
5p – Õpimapis olevatest materjalides on üksikuid puudujääke, st mõni osa ülesandest on tegemata.
4p – Õpimapis olevatest materjalides on suuri puudujääke, st suured osad ülesannetest on tegemata.
3p – Õpimapist on puudu mõni konspekt, ülesanne või on pandud sinna tühi tööleht.
2p – Õpimapist on puudu mitu konspekti, ülesannet või on seal mitu tühja töölehte.
1p – Suurem osa perioodi jooksul tekkima pidanud materjalist on puudu.
0p – Õpimapis on mõni üksik konspekt, tööleht või muu ülesanne.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mu laps on ka paar aastat neid õpimappe pidanud tegema mõnes aines. Ei ole küsinud, kas hinnatakse ka neid, aga kevadeks näevad need ikka üsna “kapsad” välja, see tuleb sellest, et formaat on õpikutest-vihikutest erinev (A4), kiirköitjal on õhukesed kaaned ja see ei aita palju kaasa mapi sirgena püsimisele koolikotis. Eriti kui on tegu mitte just väga pedantse poisslapsega. 😛
Lisaks veel eespoolmainitud lahtised lehed, mida alles kodus saab augustada ja mis edasi-tagasi transportides juba äramurtud servad endale saavad. Mu laps on tihti need lehed pooleks murdnud ja siis hiljem mapi vahele köitnud. Nagu juhendist lugeda, siis sellega kaotaks juba mõned punktid..

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, ilmne,et neid kooli-koju vedades ideaalselt korras pidada polegi võimalik, hinde langus on sisse kirjutatud. Rääkimata, et need kaaluvad, pidevalt peab neid lehekesi jälgima ja “tegelema” ning milleks neid üldse nii palju vaja on.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hea õpimapi sisu on loogilises järjekorras. Konspektid, töölehed, arvestuslikud tööd jm on õpimappi kogutud nii, et esimesed tööd on eespool ja viimased tagapool.
NB! Kontrolli, et erinevate õppeperioodide materjalid ei oleks segamini!

See tähendab siis seda, et laps peab neid esimesi lehti pidevalt välja kiskuma, et saaks juurdetulevat materjali loogilises järjekorras lisada.

Õpimapi koostamise käigus õpilane õpib:

– infot koguma, organiseerima, talletama ja kasutama.

Ajal kui liigutakse paberivaba asjaajamise poole igas valdkonnas, õpetatakse lastele kuidas pabereid organiseerida ja talletada.

+8
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.09 16:06; 10.09 12:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õpimapp on köidetud klambriga või pandud kilekaante vahele.
Mida selle all on mõeldud? Kas kiirköitjas peavad lehed augustatud olema, et neid kiletaskuid, millel on augud sees, ei tohi kasutada või mida? Mulle tunduvad need nõuded väga üle paisutatud, eriti see, et puudunud õpilane peab kõik töölehed järele tegema. Ma saan aru, et teema peab ka temal ju selgeks saama, aga ma ei leia, et nüüd ikka 5 päeva haige olnud õpilane peab iga vahepeal tehtud harjutuse vms järele tegema, äkki piisaks lihtsalt sel ajal olnud kontrolltöödest? Muidu jääb ju inimene uuesti haigeks, kui teda niimoodi tarbetult kurnata.

+8
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 06.09 22:33; 07.09 17:00;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Näed sa siis, inimestel ülevaatlik mõtlemine täiesti töötab! Aga õpetajatel paraku mitte, nemad ajavad juuksekarva ka lõhki, et ikka päris tuhmväsinud bürokraadid kasvaks…?
Jah, kiletaskuid vist ei tohi olla aga tont seda teab. Peame lapsega veel kukalt sügama…

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hea õpimapi sisu on loogilises järjekorras. Konspektid, töölehed, arvestuslikud tööd jm on õpimappi kogutud nii, et esimesed tööd on eespool ja viimased tagapool.

NB! Kontrolli, et erinevate õppeperioodide materjalid ei oleks segamini!

See tähendab siis seda, et laps peab neid esimesi lehti pidevalt välja kiskuma, et saaks juurdetulevat materjali loogilises järjekorras lisada.

See tundus ka eriti jabur, nii see on.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õpimapi koostamise käigus õpilane õpib:
– kirjalikku tööd korrektselt vormistama, üles ehitama ja kokku panema,
– oma õppetegevust eesmärgistama, planeerima ja hindama,
– infot koguma, organiseerima, talletama ja kasutama.

Tegelikult ei õpi ju. Reaalses maailmas eeldatakse, et inimene suudab tööd korrektselt arvutis vormistada ja infot tuleks õpetada internetist otsima. Viimane on täiesti puudulik oskus, ülikoolis õpetatakse seda lausa eraldi õppeainena. Ja mis puudutab sellise info kasutama õppimist, siis tahaks küsida, et kas keegi väljaspool Potteri maailma veel sellisel viisil infot otsib ja kasutab, st kapsaid lappab selleks, et infot leida?

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No hetkel mul küll laps ei väida, et neil mingi selline hindamine toimuks (nagu eespool punkthaaval välja on toodud), aga eks hiljemalt kevadeks saab teada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.09 09:04; 07.09 18:29;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No hetkel mul küll laps ei väida, et neil mingi selline hindamine toimuks (nagu eespool punkthaaval välja on toodud), aga eks hiljemalt kevadeks saab teada.

Seitmes klass. Meil kõigis ainetes õpimapid, kõiki hinnatakse. Kas kõigil samad nõudmised, ma veel ei teagi. Oletan, et on või sarnased. Kui on nõudmised siis peaks need olema kusagil saadaval (kod.ül. e-koolis, paberil või failina).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õpimapi koostamise käigus õpilane õpib:

– kirjalikku tööd korrektselt vormistama, üles ehitama ja kokku panema,

– oma õppetegevust eesmärgistama, planeerima ja hindama,

– infot koguma, organiseerima, talletama ja kasutama.

Kõlab jah rohkem nagu copy-paste või demagoogia.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma olen õpetaja ja arvan ka, et selline mappimine on lihtsalt hullumeelne. Minu lastel pole õnneks mingeid väga hulle õpimappe. Inglise keeles algklassilastel on kiirköitjad, mis on koolis ja kuhu õpetaja paneb lapse töölehed ja hindelised tööd vahele. Koju vaatamiseks saadetakse see koos tunnistusega kolm korda aastas. Ise teen lastega nn õpimappi ühes valikaines, kus puuduvad muud materjalid, kui minu antu. Mapp on koolis ja peale tundi sorteerin laste lehed sinna ise vahele.
Loodusõpetuses teeme 5. klassiga ühe õpimapi, kuhu kogume ja vormistame andmed ühe jõe kohta. Otsime materjali raamatutest, internetist ja käime ka välitöödel. Kogu kogutud materjali sorteerime ja vormistame mapiks (see peaks nüüd õpetama teoreetiliselt andmete otsimist, andmete analüüsi ja ka välitöödel enda tehtud katsetulemuste vormistamist teistele arusaadavaks). Rohkem küll ei näe mõtet teha. Lastel on õpikud, töövihikud ja vihikud ja tunni pikkus on 45 minutit. Kuhu see meeletu mappimine veel ajaliselt mahuks? Koju? Milleks lapsi niimoodi üle koormata. Ega väsinud aju niikuinii asju väga ei salvesta, selles mõttes on kohutavates kogustes kodutööde andmine täitsa tobe.Lastel stressi kui palju ja kasu ei miskit. Parem teeme tunnis 100% tööd ja kodus on puhkeaeg.

+9
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapsel oli ka esimeses klassis õpimapp, kuhu pidi panema kõik töölehed, mis tehti eesti keeles, matemaatikas, loodusõpetuses. Nüüd teises klassis õnneks lõpetati see mapijama ära ja igas aines on olemas nn tunnikontrollide ja iseseisvate tööde töövihik, mis on kogu aeg koolis.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu lapsel oli ka esimeses klassis õpimapp, kuhu pidi panema kõik töölehed, mis tehti eesti keeles, matemaatikas, loodusõpetuses. Nüüd teises klassis õnneks lõpetati see mapijama ära ja igas aines on olemas nn tunnikontrollide ja iseseisvate tööde töövihik, mis on kogu aeg koolis.

Meil on ka algklassides õpimapp, aga mina seda küll otseselt jamaks ei oska pidada. Kõik töölehed on kindlas kohas koos, “elab” see mapp ainult koolis, kodus käib koos tunnistusega kolm korda aastas.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.09 16:40; 09.09 09:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jamaks läheb siis kui mapile esitatakse pikk nimekiri nõudeid, mapp on 1.5 cm paks, mapp on igas aines ja seda peab vedama edasi-tagasi. Nii umbes seitsmendas klassis…

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas siin võib välja tuua mingeid erisusi eliit- ja tavakoolide vahel või on mappidega hädas mõlema õpilased?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jamaks läheb siis kui mapile esitatakse pikk nimekiri nõudeid, mapp on 1.5 cm paks, mapp on igas aines ja seda peab vedama edasi-tagasi. Nii umbes seitsmendas klassis…

No just. Ma sain aru küll, et algklasside ja teemaalgatuses mõeldud õpimapid on nö siga ja kägu. Sp oligi arusaamatu, et miks siin algklasside mappi ka juba jamaks peetakse.
Teemaalgatuse mapimajandust pean ise ka idiootseks, algklasside omale samas ei oska midagi ette heita.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.09 16:40; 09.09 09:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas siin võib välja tuua mingeid erisusi eliit- ja tavakoolide vahel või on mappidega hädas mõlema õpilased?

Meie oleme mappidega hädas täiesti tavakoolis.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas keegi paneks mõne kontroitarvete lingi, et milline see mapp välja näeb. Kas teil on need nn rõngaskaaned, kus saab vajadusel kiiresti suvalisest kohast lehe välja võtta või need õhukesed, millel esikaas on läbipaistev ja tagumine värviline ning kust nii lihtsalt lehti välja ei saa?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas siin võib välja tuua mingeid erisusi eliit- ja tavakoolide vahel või on mappidega hädas mõlema õpilased?

Meie oleme mappidega hädas täiesti tavakoolis.

ja mina olen normaalsuse piiresse jääva õpimapindusega (7. ja 9. kl) rahul tavakoolis 🙂

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.09 08:19; 10.09 11:03; 10.09 12:36;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil pole mingit erilist õpimappi või ma ei tea õieti mis see on. Vene keele õpetaja koostab ise töölehti ja neid tuleb ka kodus vahel täita ja kui tööleht kadunud on siis saab väga kurjaks, ostsin lapsele õhukese kiirköitja kuhu saab pabereid panna ilma neid augustamata, et kui õpetaja töölehe annab siis paneb kohe mappi, vähemalt ei kao ära ja ei lähe kortsu kotis.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ja mina olen normaalsuse piiresse jääva õpimapindusega (7. ja 9. kl) rahul tavakoolis

Kui palju on normaalne? Kas igas aines on normaalne? Kas on pikk nimekiri nõudeid? Kas peate kogu aeg kaasas kandma?

(Kontoritarvetest saab mapiks osta lihtsalt õhukese plastist KIIRKÖITJA – need õhukesed, millel esikaas on läbipaistev ja tagumine värviline ning kust nii lihtsalt lehti välja ei saa.)

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil pole mingit erilist õpimappi või ma ei tea õieti mis see on. Vene keele õpetaja koostab ise töölehti ja neid tuleb ka kodus vahel täita ja kui tööleht kadunud on siis saab väga kurjaks, ostsin lapsele õhukese kiirköitja kuhu saab pabereid panna ilma neid augustamata, et kui õpetaja töölehe annab siis paneb kohe mappi, vähemalt ei kao ära ja ei lähe kortsu kotis.

See on hoopis midagi muud. See on normaalne töö töölehtedega.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas siin võib välja tuua mingeid erisusi eliit- ja tavakoolide vahel või on mappidega hädas mõlema õpilased?

Üks laps tavakoolis ja teine eliitkoolis ja õpimappidega pole veel (selle teema järgi õnneks) kokku puutunud.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.09 16:06; 10.09 12:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

ja mina olen normaalsuse piiresse jääva õpimapindusega (7. ja 9. kl) rahul tavakoolis

Kui palju on normaalne? Kas igas aines on normaalne? Kas on pikk nimekiri nõudeid? Kas peate kogu aeg kaasas kandma?

kirjutasin juba eelnevalt, et meie lastel pole mingeid erilisi nõudeid

mida ma just lugesin!? minu laste õpetajad ei ole vist nendel koolitustel käinud. või on siis hoopiski terve mõistuse säilitanud. üheksandikul on olnud õpimapp küll, kuid ilma mingite vormistusnõueteta ja seisab koolis. seitsmendikul on olnud õpimapp vaid arvutiõpetuses ja see seisab pilves. tundub, et meil on hästi läinud.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.09 08:19; 10.09 11:03; 10.09 12:36;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nõus, täiesti jabur. Ühes aines oleks ju tore. Õpiks arhiveerimist ja olemasolevate andmebaaaside kasutamist, aga igas aines on küll liiast

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Soovitus plastikust läbipaistva kaanega õhukese kiirköitja kasutajatele: kui laps kogub töölehti sinna mappi, siis pangu tiitelleht nägu allapoole kõige alumiseks ja töölehed selle peale samuti esimene külg allapoole. Nii tuleb iga lisanduv leht lisada alati kõige ülemiseks, ent kui mapp teistpidi keerata, on sisu õigesti lehitsetav-loetav. Enne kui laps esitab mapi hindamiseks, keerab kogu paki korraga mapi sees teistpidi.

Kui materjali hulk mapis muutub liiga suureks, siis võtku kasutusse samasse ainesse kaks mappi ja igapäevaselt kandku kaasas ainult paari viimast teemat.

Mina isiklikult ei näe mingit mõtet koguda õpimappi kogu õppeassta jooksul täidetud töölehed. Õpimapp peaks olema konspekt, kust kiirelt varasemad teemad läbi lapata, kui vaja midagi meelde tuletada. Selle asemel, et hinnata õpimapi korrektsust ja iga lehe olemasolu, peaks hindama hoopis oskust seda kasutada kiirelt vajaliku materjali leidmiseks.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, kahjuks nõutakse kõigi lehtede kogumist…
See teise mapi soovitus on hea kui ei nõuta vahepealset esitamist või mõne vanema lehe täitmist, mida on ette tulnud. Lisaks on siis tegemist juba kahe mapiga ühes aines ja kui neid on igas aines, ei taha mõeldagi.
Muidu head soovitused keerata aai tagurpidi. 😉

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt 06.09 19:25; 06.09 19:56; 06.09 19:57; 06.09 21:03; 06.09 21:54; 06.09 22:52; 06.09 22:56; 06.09 23:22; 06.09 23:37; 07.09 01:06; 07.09 09:12; 07.09 11:58; 07.09 12:31; 07.09 14:15; 07.09 14:31; 07.09 17:19; 07.09 17:23; 07.09 18:40; 07.09 18:44; 08.09 21:58; 10.09 00:39; 10.09 11:47; 10.09 11:48; 11.09 08:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vihkan seda õpimapi teemat veel enda kooliajast saadik. Enda lapsel on õnneks vaid üks õpimapp, mis on enamuse ajst koolis. Kahju sellest paberist ja raitud metsadest, mis raisku lähevad.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Üks minu lapse õpetaja kasutab ainult õpimappi, õpik on olemas, aga eelmisel aastal ei avatud seda kordagi tunnis. Kõik need paljundatud paberid ja lipikud on erinevatest allikatest kokku klopsitud, masendava kvaliteediga ja tihtipeale nii väikeste tähtedega, et varsti on prille vaja. Õpimapp koosneb erineva suuruse ja kujuga paberitest, mis peavad olema hindamiseks õiges järjekorras. See kõik näeb kole välja ja selle järgi õppida on lihtsalt kohutavalt keeruline. Täiesti masendav, sest tegemist on veel reaalainega.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 61 )


Esileht Koolilaps Õpimapi hullustus

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.