Kas keegi seletaks, et mis toimub inimese peas, kes maanteel 90 alas valgel ajal, hea ilma ja kuiva teekatte korral venib 70ga ja kurvis pidurdab veel 50 peale? Seejuures pea mitte kunagi ei tõmba sellised kolonni tekkides korra nt bussitaskusse, et enda taha tekkinud kolonn mööda lasta.
Sellised põhjustavadki neid ohtlikke möödasõite, millel võivad olla fataalsed tagajärjed.
Teemat on tõesti käsitletud siin. Pigem on tüli tõusnud sellest, et kui palju aeglasemalt tohib maanteel sõita. Kas kiirust peab mõõtma spidomeetri või GPS-i järgi. Osa arvavad, et spidomeeter näitab õiget kiirust. Vaidluste tulemusel on olen jõudnud järeldusele, et sõidan maanteel spidomeetri järgi 95 km/h (reaalselt 90 km/h) ja kui satun kellelegi sappa, kes sõidab spidomeetri järgi 90 km/h, siis möödasõitu ei tee. Kui keegi tahab sõita spidomeetri järgi 100-ga, siis tema peab tegema möödasõidu.
Teemat on tõesti käsitletud siin. Pigem on tüli tõusnud sellest, et kui palju aeglasemalt tohib maanteel sõita. Kas kiirust peab mõõtma spidomeetri või GPS-i järgi. Osa arvavad, et spidomeeter näitab õiget kiirust. Vaidluste tulemusel on olen jõudnud järeldusele, et sõidan maanteel spidomeetri järgi 95 km/h (reaalselt 90 km/h) ja kui satun kellelegi sappa, kes sõidab spidomeetri järgi 90 km/h, siis möödasõitu ei tee. Kui keegi tahab sõita spidomeetri järgi 100-ga, siis tema peab tegema möödasõidu.
Need uimerdajad on nii tüütud. Eile sõitsin pikalt maanteel ühe taga, see oli tõeliselt jube kogemus. Kui oli tühi tee, siis kiirendas, see oli ka muidugi max 80, kui keegi vastu tuli, lasi 70 ja veel vähema peale. Ja vastu tuli nii piisava tihedusega, et mööda ei saanud. Kolonn tema taga oli vist küll kilomeeter pikk, mina olin kohe tema taga ja mõtlesin juba tõesti julmi mõtteid. Kui ei julge sõita, aga sõita on vaja, no lase vahepeal teised mööda, on kahju või.
Kui suvisel ajal kuiva ilmaga 90ga sõitmine on hirmus, siis tuleks autokoolis veidi lisatunde veel võtta.
Kui mina autokoolis käisin, ei käinud ma kordagi maanteel sõitmas. Seega neid inimesi aitabki vaid praktika. Osa ei julge sellepärast, et harva sõidavad, vanaks jäänud, mida iganes. Nii palju neid koperdajaid nüüd ka ei ole ja ütleks, et maanteel tehakse hullemaid asju kui aeglaselt sõitmine.
Eile sõitsin pikalt maanteel ühe taga, see oli tõeliselt jube kogemus.
Kas lõpuks said mööda? Mina valin seetõttu endalane alati võimsama mootoriga auto, millega sellisest uimerdajast mööda sõitmine võtab aega ca 5 sekundit.
Kas lõpuks said mööda? Mina valin seetõttu endalane alati võimsama mootoriga auto, millega sellisest uimerdajast mööda sõitmine võtab aega ca 5 sekundit.
Siis oled ikka täiega loll. Uimerdajatest saab mööda iga autoga ja neid pole ka palju. Pigem on takistuseks see, et kogu aeg tuleb joru vastu, siis pead passima seal aeglasema auto taga. Aga nagu öeldud, on maanteel palju hullemaid asju, mida tehakse.
Pigem on takistuseks see, et kogu aeg tuleb joru vastu, siis pead passima seal aeglasema auto taga
Auto on sul nõrguke ja oskusi napib. Või mõlemad korraga. Vaata kui sul oleks ka tagumiku all Porsche 911, siis möödasõiduga probleeme juba ei teki ning maanteel ei pea kilomeetreid selliste tolguste järel sõitma (kes liiguvad 60-80 kmh). Lihtsalt lapats põhja ning minek. Aga kui oled linnaauto nimega Clio ostnud, siis sitsid ja ootad seda vaba 2 kilomeetrit, et möödasõidule asuda.
Kas keegi seletaks, et mis toimub inimese peas, kes maanteel 90 alas valgel ajal, hea ilma ja kuiva teekatte korral venib 70ga ja kurvis pidurdab veel 50 peale? Seejuures pea mitte kunagi ei tõmba sellised kolonni tekkides korra nt bussitaskusse, et enda taha tekkinud kolonn mööda lasta.
Sellised põhjustavadki neid ohtlikke möödasõite, millel võivad olla fataalsed tagajärjed.
Möödasõidu ohutuse hindamine on ikka sinu asi, ei ole vaja teisi süüdistada.
Palju hullem oli see, et hakkasin uimerdajast mööda sõitma, selle peale ärkas ja hakkas kihutama ja mööda ei lase, tõmbasin tagasi oma ritta. Lopuks tegin ise bussijaamas peatuse ja lasin selle kolonni mööda, aga ega minu taga sõitnud ei julgenud ka mööda sõita. Soitsimegi 80 km/h. Tagantpoolt tulijad ei saanud aru, miks keegi mööda ei sõida
Palju hullem oli see, et hakkasin uimerdajast mööda sõitma, selle peale ärkas ja hakkas kihutama ja mööda ei lase, tõmbasin tagasi oma ritta
Aga oleks sa Porsche 911 roolis olnud, siis piisanuks pisut varbaga gaasipedaali vajutada ja järgmine hetk näed uimerdajat enda auto tahavaatepeeglist. Ma olen kogu aeg rääkinud, et väheke võimsama mootoriga auto pole maanteel üldsegi mitte paha.
Kas lõpuks said mööda? Mina valin seetõttu endalane alati võimsama mootoriga auto, millega sellisest uimerdajast mööda sõitmine võtab aega ca 5 sekundit.
Palju hullem oli see, et hakkasin uimerdajast mööda sõitma, selle peale ärkas ja hakkas kihutama ja mööda ei lase, tõmbasin tagasi oma ritta. Lopuks tegin ise bussijaamas peatuse ja lasin selle kolonni mööda, aga ega minu taga sõitnud ei julgenud ka mööda sõita. Soitsimegi 80 km/h. Tagantpoolt tulijad ei saanud aru, miks keegi mööda ei sõida
Selliseid on ka aga siiani olen kõigist taolistest idiootidest mööda saanud. Pealegi ei ole neid just väga palju. Ma ausalt ei saa aru kus teedel te sõidate, et kogu aeg keegi aeglasemalt ees sõidab? Tõsisemaid selliseid juhtumeid tekib mul ehk 1 mõne aasta kohta kuigi sõidan üle 20 000 km/ aastas. 80-ga sõitvast autost möödumiseks ei pea kindlast 911 omama, enamasti piisab autost, mille kiirendus alla 10 sek 0-100 km/h.
Vasta parem sellele küsimusele, et miks inimesed sõidavad teineteise tagumikus kinni? Kas on autodel mingid võimsad magnetid taga? Ma isiklikult tõmbaks kümpi sellistele. Pole vahet, kas on tee kuiv või märg.
Vasta parem sellele küsimusele, et miks inimesed sõidavad teineteise tagumikus kinni?
Ühe sellise inimese käest küsisin seda ja ta ütles, et tema arust eesmine sõidab liiga aegalaselt ja ta soovib teda “julgustada” kiiremini sõitma. Kui ma ütlesin, et aga kui minu ees on ka auto või siis ma sõidan juba 10 km lubatud kiirusest üle, kuidas see survestamine siis aitab? Siis ta vastas, et no okei, lihtsalt ajavad närvi need uimerdajad.
Vasta parem sellele küsimusele, et miks inimesed sõidavad teineteise tagumikus kinni?<br /><br />
Ühe sellise inimese käest küsisin seda ja ta ütles, et tema arust eesmine sõidab liiga aegalaselt ja ta soovib teda “julgustada” kiiremini sõitma. Kui ma ütlesin, et aga kui minu ees on ka auto või siis ma sõidan juba 10 km lubatud kiirusest üle, kuidas see survestamine siis aitab? Siis ta vastas, et no okei, lihtsalt ajavad närvi need uimerdajad. <br /><br /><br /><br />
Sellistele muide mõni teeb nii, et teeb ees äkkpidurduse, vaid siis saab lammas aru midagi ja kehvemal juhul hakkab eesmise auto remonti kinni maksma.
Palju hullem oli see, et hakkasin uimerdajast mööda sõitma, selle peale ärkas ja hakkas kihutama ja mööda ei lase, tõmbasin tagasi oma ritta
Aga oleks sa Porsche 911 roolis olnud, siis piisanuks pisut varbaga gaasipedaali vajutada ja järgmine hetk näed uimerdajat enda auto tahavaatepeeglist. Ma olen kogu aeg rääkinud, et väheke võimsama mootoriga auto pole maanteel üldsegi mitte paha.
Jaa, jaa, me saime juba aru, et avastasid uue automudeli enda jaoks.
Aga mida olen näinud liikluses nende ees uimerdavate ja tuigerdavate autode puhul, et roolikeeraja räägib telefoniga ja mõni ilmselt toksib sõnumeid ka.
Kas keegi seletaks, et mis toimub inimese peas, kes maanteel 90 alas valgel ajal, hea ilma ja kuiva teekatte korral venib 70ga ja kurvis pidurdab veel 50 peale? Seejuures pea mitte kunagi ei tõmba sellised kolonni tekkides korra nt bussitaskusse, et enda taha tekkinud kolonn mööda lasta. Sellised põhjustavadki neid ohtlikke möödasõite, millel võivad olla fataalsed tagajärjed.
Ma ise arvan, et tagumikus kinni sõitjad on enamjaolt linnainimesed, sest nad on linnas nii harjunud sõitma ja nende ajju ei jõua kohale asjaolu, et maanteel suuremate kiirustega on see tegevus ohtlik kõigile.
Kas keegi seletaks, et mis toimub inimese peas, kes maanteel 90 alas valgel ajal, hea ilma ja kuiva teekatte korral venib 70ga ja kurvis pidurdab veel 50 peale? Seejuures pea mitte kunagi ei tõmba sellised kolonni tekkides korra nt bussitaskusse, et enda taha tekkinud kolonn mööda lasta.
Sellised põhjustavadki neid ohtlikke möödasõite, millel võivad olla fataalsed tagajärjed.
Mis sa vingud, haige oled, või mingi liiklusraevutseja. Sõida rahulikult mööda ja asi sellega!
Kas keegi seletaks, et mis toimub inimese peas, kes maanteel 90 alas valgel ajal, hea ilma ja kuiva teekatte korral venib 70ga ja kurvis pidurdab veel 50 peale? Seejuures pea mitte kunagi ei tõmba sellised kolonni tekkides korra nt bussitaskusse, et enda taha tekkinud kolonn mööda lasta.
Sellised põhjustavadki neid ohtlikke möödasõite, millel võivad olla fataalsed tagajärjed.
Kust sa võtad, et see 90 ala oli? Paljud ei oska märke lugeda. Ntks tee 140, mis Ülenurme ringilt Aardlapalu peale keerab, on kuni Suurekivi ristmikuni 70 ala, iga natukese maa tagant on 70 märk ka väljas, aga inimesed vist ei oska lugeda – ikka leidub mõni tohm, kes arvab, et seal peab 90 sõitma.
Muide, GPS ja eriti google maps ei näita alati õigesti. Vaata ikka märke tee ääres.
Muideks, mitte väga harva teeb politsei seda, et sõidabki 90 alas 70ga. Sõidad tast mööda ja ületad seejuures kiirust, siis peatab su kinni ja teeb trahvi.
Jättes kõrvale, et see on veits m*nn käitumine politsei poolt, siis saab siiski järeldada, et 70ga 90 alas sõitmine ei ole põhjendamatult aeglane sõit ja ving ja hala on mõttetu.
Kas keegi seletaks, et mis toimub inimese peas, kes maanteel 90 alas valgel ajal, hea ilma ja kuiva teekatte korral venib 70ga ja kurvis pidurdab veel 50 peale?
Seda on ka siin enne arutatud ja päris mitmed foorumi kasutajad peavad seda normaalseks. Lihtsalt inimene sõidab “oma võimete kohaselt”.
Kui kümmekond aastat tagasi load sain, siis sõitsin rangelt piirkiirusega (90 alas 90ga GPS-i, mitte spidoka järgi) jne, ja ausalt, 95% liiklejatest sõitis must maanteel mööda nagu postist. Nüüd sõidan liiklusvoos, see tähendab, et lubatud kiirus +10 nagu meil vaikiv ühiskondlik kokkulepe tundub olema, alles ükspäev lendasin kiiruskaamerasse sisse ja sain trahvi, lihtsalt unustasin, et kaamera seal on, kuigi märkki ju puha väljas. Aga tegelikult see ei ole ok, et me sõidame kõik +10 üle lubatud kiiruse, sest muidu lihtsalt takistad liiklust.
Kui kümmekond aastat tagasi load sain, siis sõitsin rangelt piirkiirusega (90 alas 90ga GPS-i, mitte spidoka järgi) jne, ja ausalt, 95% liiklejatest sõitis must maanteel mööda nagu postist. Nüüd sõidan liiklusvoos, see tähendab, et lubatud kiirus +10 nagu meil vaikiv ühiskondlik kokkulepe tundub olema, alles ükspäev lendasin kiiruskaamerasse sisse ja sain trahvi, lihtsalt unustasin, et kaamera seal on, kuigi märkki ju puha väljas. Aga tegelikult see ei ole ok, et me sõidame kõik +10 üle lubatud kiiruse, sest muidu lihtsalt takistad liiklust.
Isegi “liiklusvoos” sõitmine ei anna mingit garantiid, et keegi, kellel on teise ilma kiire, mööda kolonni eessõitjatest mööda nõeluma ei hakka. Nii et mina sõidan GPS järgi +2, see on veel viimane, millega kaamera vilkuma ei hakka, ja kui keegi arvab, et “voog” peaks sõitma 10 km kiiremini, siis on see tema mure, mitte minu.
Ahjaa, ja kaherealisel kiirteel ma ei pea küll vajalikuks maksimum välja pigistada, kui ka märk näitab 120, siis mina rullin nii umbes 110 ja kel vaja, saab ikka mööda. Kütusekulu on ka natuke nagu argument või nii.