Esileht Pereelu ja suhted Uimerdavad inimesed liikluses

Näitan 29 postitust - vahemik 31 kuni 59 (kokku 59 )

Teema: Uimerdavad inimesed liikluses

Postitas:
Kägu

Ahjaa, ja kaherealisel kiirteel ma ei pea küll vajalikuks maksimum välja pigistada, kui ka märk näitab 120, siis mina rullin nii umbes 110 ja kel vaja, saab ikka mööda. Kütusekulu on ka natuke nagu argument või nii.

See on muidugi ok. Eeldusel, et esimeses reas sõidad. Osad ei sõida ja no nende aju ehitusest ma küll aru ei saa.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nii et mina sõidan GPS järgi +2, see on veel viimane, millega kaamera vilkuma ei hakka

Millele see seisukoht tugineb?

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nii et mina sõidan GPS järgi +2, see on veel viimane, millega kaamera vilkuma ei hakka

Millele see seisukoht tugineb?

Vähemalt paar aastat tagasi oli kiiruskaamerate veapiiriks +3 km. Muidugi, see võib olla muutunud ja politsei spidomeetritele selline lõtk minu teada ei kehti.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nüüd sõidan liiklusvoos, see tähendab, et lubatud kiirus +10 nagu meil vaikiv ühiskondlik kokkulepe tundub olema,

Täpselt nii ongi. Huvitav, miks just 10 on selleks piiriks kujunenud?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aeglasemaks sõiduks on ometi inimestel ka põhjused. Mõni on eakas ja tunneb, et reaktsioonid on aeglasemad. Mõni on algaja ja ebakindel. Mõni sõidab üldse väga harva, nt muidu on kogu aeg roolis abikaasa või muu pereliige, aga sel päeval on too näiteks haige või reisil vm, ja roolis ongi inimene, kes võib-olla viimati juhtis 3 a tagasi. Aga tegemist võib olla ka masina rikkega, mis ei lasegi kiiremini sõita või millega inimene kiiruse valikul arvestama peab. Aeglasemalt sõitjatele sappa pressimine, et neid kiiremini sõitma sundida, on liiklusohtlik ja loll käitumine, sest kui masin lubab ja juht on hea, siis ta seal ka ei uimerdaks. Üks mu tuttav vanemees, kes eessõitjat kiiremaks püüdis pressida, sai ühekorra hea õppetunni. Eessõitval autol (maanteel) tuli u 85 km/h kiirusel sõites üks tagumine ratas alt ära. Võite ise arvata, mis olematu pikivahega tagant pressijaga juhtus. Pärast seda oskab vana igatahes pikivahet hoida küll.

+9
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Vähemalt paar aastat tagasi oli kiiruskaamerate veapiiriks +3 km. Muidugi, see võib olla muutunud ja politsei spidomeetritele selline lõtk minu teada ei kehti.

Pigem on see siiski rohkem. Arvestatakse rikkumise tolerantsi (kuni 2 km/ h) ja kiiruskaamera mõõtmisvea tolerantsi ( 4 km/ h kuni kiiruseni 100 km/ h ja 5 km/h kiirusel 101-130  km/h). Vähemalt oli see nii 2015 aastal. Ma ei usu, et seadmed on oluliselt täpsemaks läinud. Politsei radaritel võib mõõtmisvea tolerants olla väiksem, näiteks 3 km/h.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nii et mina sõidan GPS järgi +2, see on veel viimane, millega kaamera vilkuma ei hakka Millele see seisukoht tugineb?

Tegelikult 94 kmh veel pilti ei tehta sinust. GPS järgi. Auto spido näitab mul sel juhul 96 kmh

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Täpselt nii ongi. Huvitav, miks just 10 on selleks piiriks kujunenud?

Vanasti kui pollarid veel fööniga käsitsi mõõtsid, siis panin tähele, et kui sõitsid spido järgi 100 kmh (GPS järgi 97kmh) siis pollar sind kinni ei pidanud. Äkki sealt.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Politsei radaritel võib mõõtmisvea tolerants olla väiksem, näiteks 3 km/h.

Politsei föönil oli mõõteviga vist isegi 4 kmh?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kui oleks piirkiirus 120km/h, kas siis sõidaksite 130-ga? Mulle küll üle 120 sõit enam ei sobi. Nagu liig tundub. Isegi möödasõidul, kui tuleb sisse juba 120, olen häiritud. Ja mul ei ole sitt auto.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Politsei föönil oli mõõteviga vist isegi 4 kmh?

Vanasti oli +- 5, kiirusmõõtja ka valetas 5 km/h, siis +10 oligi täpselt õige kiirus.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kui oleks piirkiirus 120km/h, kas siis sõidaksite 130-ga? Mulle küll üle 120 sõit enam ei sobi. Nagu liig tundub. Isegi möödasõidul, kui tuleb sisse juba 120, olen häiritud. Ja mul ei ole sitt auto.

Ma olen suvel Ardu ja Mäo vahel spido järgi sõitnud 130 kmh (GPS järgi 126 kmh). Mingit erilist tunnet see ei tekita ja erilist vahet ei ole, kas sõidad 100 või 130-ga. Hoiad vabalt ühe käega rooli. Mul on kolm aastat vana nö sõiduauto. Mitte linnamaastur. Aga kui mõnele see ei sobi, siis ei sobi. Mis selles imelikku. Las igaüks sõidab nagu soovib.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kui oleks piirkiirus 120km/h, kas siis sõidaksite 130-ga? Mulle küll üle 120 sõit enam ei sobi. Nagu liig tundub. Isegi möödasõidul, kui tuleb sisse juba 120, olen häiritud. Ja mul ei ole sitt auto.

Ei häiri küll mitte kuidagi. Võiksin vabalt 150 km/h ka sõita, väga mugavalt tunneks ennast.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kui oleks piirkiirus 120km/h, kas siis sõidaksite 130-ga? Mulle küll üle 120 sõit enam ei sobi. Nagu liig tundub. Isegi möödasõidul, kui tuleb sisse juba 120, olen häiritud. Ja mul ei ole sitt auto.

Inimesed on erinevad. Ziguliga oli kunagi 150 km/ h küll natuke ebamugav- auto ei olnud just väga stabiilne aga korraliku tänapäevase autoga ei hakka parem siia kiirust panema.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eile sõitsin pikalt maanteel ühe taga, see oli tõeliselt jube kogemus.

Kas lõpuks said mööda? Mina valin seetõttu endalane alati võimsama mootoriga auto, millega sellisest uimerdajast mööda sõitmine võtab aega ca 5 sekundit.

Pööras bensukasse.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eile sõitsin pikalt maanteel ühe taga, see oli tõeliselt jube kogemus.

Kas lõpuks said mööda? Mina valin seetõttu endalane alati võimsama mootoriga auto, millega sellisest uimerdajast mööda sõitmine võtab aega ca 5 sekundit.

Pööras bensukasse.

Võibolla tal oli kütus otsas ja sõitis “aurude” peal? Kütusekulu osas annab 80-st kõrgem kiirus väga ruttu tunda.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Võibolla tal oli kütus otsas ja sõitis “aurude” peal? Kütusekulu osas annab 80-st kõrgem kiirus väga ruttu tunda.

Päriselt tödistad kõigil jalus, sest nii saab kuus 10 eurot kokku hoida?

+2
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui mina autokoolis käisin, ei käinud ma kordagi maanteel sõitmas.

Kuidas see võimalik on? Maanteesõit on ju kohustuslik õppekava (ja eksami) osa.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina ka ei käinud 1998a. Sõitsin kesklinnas ja Lasnamäel. Eksam oli ka seal kandis.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ahjaa, ja kaherealisel kiirteel ma ei pea küll vajalikuks maksimum välja pigistada, kui ka märk näitab 120, siis mina rullin nii umbes 110 ja kel vaja, saab ikka mööda. Kütusekulu on ka natuke nagu argument või nii.

Mis krdi rullin?

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ahjaa, ja kaherealisel kiirteel ma ei pea küll vajalikuks maksimum välja pigistada, kui ka märk näitab 120, siis mina rullin nii umbes 110 ja kel vaja, saab ikka mööda. Kütusekulu on ka natuke nagu argument või nii.

Mis krdi rullin?

Ära närvitse kogu aeg iga asja peale, võta elu rahulikumalt, elad kauem. Südamele mõjub halvasti see pidev närvamine.

+2
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Muideks, mitte väga harva teeb politsei seda, et sõidabki 90 alas 70ga. Sõidad tast mööda ja ületad seejuures kiirust, siis peatab su kinni ja teeb trahvi.

miks peaks 70ga sõitvast autost möödudes piirkiirust ületama? selleks puudub ju igasugune vajadus.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Muideks, mitte väga harva teeb politsei seda, et sõidabki 90 alas 70ga. Sõidad tast mööda ja ületad seejuures kiirust, siis peatab su kinni ja teeb trahvi.

miks peaks 70ga sõitvast autost möödudes piirkiirust ületama? selleks puudub ju igasugune vajadus.

Imestan sama. Politseisõiduk sõidab 90 alas 70-ga? Otse loomulikult lähen temast rahulikult mööda, kiiruseks on manöövri ajal 95 spido järgi, seega sõidan täiesti nõuetekohaselt. Siin mõnel kommenteerijal ilmselt lihtsalt läheb junn jahedaks juba politseivärvides autot nähes.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas keegi seletaks, et mis toimub inimese peas, kes maanteel 90 alas valgel ajal, hea ilma ja kuiva teekatte korral venib 70ga ja kurvis pidurdab veel 50 peale?

Seda on ka siin enne arutatud ja päris mitmed foorumi kasutajad peavad seda normaalseks. Lihtsalt inimene sõidab “oma võimete kohaselt”.

See ongi normaalne, peabki oma (või auto) võimete kohaselt sõitma. Aeglaselt sõitmises ei ole enamasti probleem, probleem on selles, et korjatakse enda taha pikk joru ja mööda neid ei lasta. Ja see, kui juht ei suuda maanteel 70 km/h liigeldes tahavaatepeeglisse vaadata ning seda joru märgata, on küll märk, et ta ei peaks ehk liikluses kas veel või enam osalema.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ja see, kui juht ei suuda maanteel 70 km/h liigeldes tahavaatepeeglisse vaadata ning seda joru märgata, on küll märk, et ta ei peaks ehk liikluses kas veel või enam osalema.

Ma olen vahel vaadanud aeglasest sõidukist möödudes, kes seal siis roolis on. Tihti ongi selline kramplikult roolist kinni hoidev vanainimene. No mis peeglisse vaataja tema on, tal kulub kogu energia tee jälgimisele endast eespool ja sealt need kolonnid tekivad.

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma olen vahel vaadanud aeglasest sõidukist möödudes, kes seal siis roolis on. Tihti ongi selline kramplikult roolist kinni hoidev vanainimene. No mis peeglisse vaataja tema on, tal kulub kogu energia tee jälgimisele endast eespool ja sealt need kolonnid tekivad.

Ma olen iga kord vaadanud, kes see on selline ja ei ole ainult vanainimesed. Igasugu teisi tegelasi on ka. Ükspäev vaatasin, et noor poiss oli, vanasti need oskasid sõita, aga nüüd on neid mitte sõita oskavaid inimesi iga grupi sees.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma olen iga kord vaadanud, kes see on selline ja ei ole ainult vanainimesed. Igasugu teisi tegelasi on ka.

Eks teisi on ka. Üks ühine tunnus on neil see, et rool on kohe vastu kõhtu (keha lähedal). Sõidumees lükkab pingi tahapoole ja hoiab roolist kinni sirgema käega.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Võibolla tal oli kütus otsas ja sõitis “aurude” peal? Kütusekulu osas annab 80-st kõrgem kiirus väga ruttu tunda.

Päriselt tödistad kõigil jalus, sest nii saab kuus 10 eurot kokku hoida?

Kust tulevad need tohmakad, kes arvavad, et kui ma mingi juhtumi kohta mingi oletuse teen, siis ma kohe ise ka harrastan sellist käitumist? Kas nii nüri saab üldse keegi olla, kui sina?

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kust tulevad need tohmakad, kes arvavad, et kui ma mingi juhtumi kohta mingi oletuse teen, siis ma kohe ise ka harrastan sellist käitumist? Kas nii nüri saab üldse keegi olla, kui sina?

Kui ise pead sellist käitumist tobedaks, miks sa siis välja pakud, et teised sellised on? Endale tobe ei tundu või?

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 29 postitust - vahemik 31 kuni 59 (kokku 59 )


Esileht Pereelu ja suhted Uimerdavad inimesed liikluses