Esileht Tööelu, raha ja seadused. Auto liisinguga või välja osta?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 65 )

Teema: Auto liisinguga või välja osta?

Postitas:
Kägu

Auto liisinguga või  parem on välja osta? Mida soovitate?  Ja kui on olemas mittekäibemakukohuslane firma, kas peaks firmale ostma?

0
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

????

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Soovitan liisinguga välja osta.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kuidas see siia puutub, et firma  käibemaksukohustuslane ei ole?

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

kui ostad firmale mitte-tarbeauto, siis arvesta erisooodustusmaksudega, mis päris krõbedad. Tõestada, et auto 100% töösõite teeb, on üsna keeruline.

Kui käibemaksu ka tagasi ei saa küsida, siis on mõistlikum osta auto eraisikuna, ja võtta ettevõttest autokompensatsiooni.

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

sõltub ka auto hinnaklassist.
alla 3000€ autot minu meelest suht mõttetu liisingusse osta.
isegi meie esimese kursuse tundengist lapsuke suutis omale oma elu esimese auto jaoks kogu raha ise kokku koguda (stipist, taskurahast, suvel teenitust), auto maksis alla 1000€

+1
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas keegi selgitaks mulle kui majanduskaugele inimesele, miks üldse osta autot liisinguga, kui on võimalik välja osta? Sa ju maksad tohutult juurde ja lased oma olemasoleva raha väärtusel pangakontol lihtsalt inflatsiooni tõttu kukkuda.

+2
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas keegi selgitaks mulle kui majanduskaugele inimesele, miks üldse osta autot liisinguga, kui on võimalik välja osta? Sa ju maksad tohutult juurde ja lased oma olemasoleva raha väärtusel pangakontol lihtsalt inflatsiooni tõttu kukkuda.

Tohutult juurde ei maksa, hetkel on inflatsioon suurem kui see liisinguprotsent. Samas olemasolevat raha pangakontol hoida pole muidugi mõtet, vaid osta selle raha eest näiteks kinnisvara või muud, mille väärtus ajas tõuseb, auto oma ju kohutavalt langeb.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas keegi selgitaks mulle kui majanduskaugele inimesele, miks üldse osta autot liisinguga, kui on võimalik välja osta? Sa ju maksad tohutult juurde ja lased oma olemasoleva raha väärtusel pangakontol lihtsalt inflatsiooni tõttu kukkuda.

Just ostsin liisinguga, kuigi oleks saanud ka kohe välja osta, auto hind 27 000. Periood 5 aastat, intressikulu selle aja peale ca 1500 (lisaks ühekordne lepingutasu), ja seda ma küll ei iseloomustaks kui “tohutult juurde maksmist”.

Kui ma selle vaba raha investeeriksin (10% aastas), siis saaksin juba esimese aastaga kogu selle kulu tagasi. Ning lisaks on mul tagavara, mida saan jooksvalt muu vajaliku peale kulutada, ilma et peaksin hakkama vajadusel laenu võtma. Nt hoian pingsalt suvilate pakkumistel silma peal.

+3
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui ma selle vaba raha investeeriksin (10% aastas), siis saaksin juba esimese aastaga kogu selle kulu tagasi. Ning lisaks on mul tagavara, mida saan jooksvalt muu vajaliku peale kulutada, ilma et peaksin hakkama vajadusel laenu võtma. Nt hoian pingsalt suvilate pakkumistel silma peal.

Kas kellelgil on praegu sõja ja suure finantskriisi ealgpäevil lootus, et investeeringud annavad järgnevatel aastatel 10% tootlust?

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Samas olemasolevat raha pangakontol hoida pole muidugi mõtet, vaid osta selle raha eest näiteks kinnisvara või muud

 

oletame, et sul on pangaarvel 27000 eurot, mis kinnisara sa praeguste hindade puhul selle eest ostad? Ja kas see on ikka väärtuslik investeering?

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas keegi selgitaks mulle kui majanduskaugele inimesele, miks üldse osta autot liisinguga, kui on võimalik välja osta? Sa ju maksad tohutult juurde ja lased oma olemasoleva raha väärtusel pangakontol lihtsalt inflatsiooni tõttu kukkuda.

Normaalne auto algab kuskil 50 tuhandest. Sellist raha arvel hoida on lollus. Seega-minu vaba raha on väärtpaberites (aastane dividend ca 5000 eurot) ning auto on liisingus. Dividend maksab peaaegu auto kinni ja väärtpaberite väärtus lisaks tõuseb.

+1
-9
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas kellelgil on praegu sõja ja suure finantskriisi ealgpäevil lootus, et investeeringud annavad järgnevatel aastatel 10% tootlust?

Olen aastaid kv tagatisega ühisrahastusse investeerinud, mõned aastad tagasi oli tootlikus ca 11% aastas ning viimastel aastatel uutes oludes on langenud ca 9% peale. Tootlikus on võrreldes aktsiatega tegelikult väike, aga risk jällegi väike ja ma ei näe praegu ka suuremaid ohupilvi.

oletame, et sul on pangaarvel 27000 eurot, mis kinnisara sa praeguste hindade puhul selle eest ostad? Ja kas see on ikka väärtuslik investeering?

Selle raha saab panna sissemakseks.

Ise jätsin selle raha tagavaraks juhuks, kui mõni meeldiv suvila või krunt juhtub müüki tulema – erinevalt korterist võib selle laenuga ostmine olla keerulisem või võimatu.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mu siiani plussis olnud aktsiad on nädalaga 10 protsenti miinusesse hoopis läinud. FB ja Netflix mõlemad 40 protsenti miinuses. Õnneks ei ole seda raha praegu vaja ja saan oodata kuni turg taastub, aga kole ikkagi.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Normaalne auto algab kuskil 50 tuhandest.

Minu 25000 maksnud (ostes üks aasta vana) auto on minu hinnangul täiesti normaalne: püsikiirushoidja, konditsioneer, sõidab hästi, bensiinikulu 7l/100km, mahutab mu viieliikmelise pere, käin vaid korralises hoolduses ja pole pidanud kunagi temaga autoparanduses käima. Minu definitsiooni kohaselt on ta täiesti normaalne, sest viib mind probleemideta punktist a pnkti b.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu 25000 maksnud (ostes üks aasta vana) auto on minu hinnangul täiesti normaalne: püsikiirushoidja, konditsioneer, sõidab hästi, bensiinikulu 7l/100km, mahutab mu viieliikmelise pere, käin vaid korralises hoolduses ja pole pidanud kunagi temaga autoparanduses käima. Minu definitsiooni kohaselt on ta täiesti normaalne, sest viib mind probleemideta punktist a pnkti b.

Aa okei. Minu jaoks normaalsed autod on BMW, Audi, Lexus, MB. Minu aasta vana auto maksis rohkem kui 50 tuhat.

+2
-21
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui sa elad linnas ja sõidad 3 km tööle ja 3 km koju, siis käravad kõik autod, vahet pole, kas BMW või Dacia.

+8
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui sa elad linnas ja sõidad 3 km tööle ja 3 km koju, siis käravad kõik autod, vahet pole, kas BMW või Dacia.

Ole nüüd. Ma ei istuks mingi Dacia või Opeli rooli. Auto peab hea ning edev olema.

+3
-17
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui sa elad linnas ja sõidad 3 km tööle ja 3 km koju, siis käravad kõik autod, vahet pole, kas BMW või Dacia.

Ole nüüd. Ma ei istuks mingi Dacia või Opeli rooli. Auto peab hea ning edev olema.

Eks ta ole. Edev auto on tavaliselt millegi kompenseerimiseks.

+9
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks ta ole. Edev auto on tavaliselt millegi kompenseerimiseks.

Ah ei ole. Kui reisile lähed, valid ka ju 4-5 tärni hotelli ning mitte standardtoa vaid superior või sviidi. Sama ka autoga.

+2
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks ta ole. Edev auto on tavaliselt millegi kompenseerimiseks.

Ah ei ole. Kui reisile lähed, valid ka ju 4-5 tärni hotelli ning mitte standardtoa vaid superior või sviidi. Sama ka autoga.

Ehk aitab sellest jurast?

+11
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ah ei ole. Kui reisile lähed, valid ka ju 4-5 tärni hotelli ning mitte standardtoa vaid superior või sviidi. Sama ka autoga.

Eks ta ole. Kes mille pärast reisib.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks ta ole. Kes mille pärast reisib.

Mis mõttes? Mugav magamine ei takista ometi vaatamisväärsuste nägemist, totu.

 

+2
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks ta ole. Edev auto on tavaliselt millegi kompenseerimiseks.

Mida sinu arust jõukad inimesed kompenseerivad?

+2
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Auto hind on 30 tuhat.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Auto hind on 30 tuhat.

Praegustes tingimustes soovitan liisingusse võtta ning ülejäänud raha reservis hoida. Ajad on rasked ning võib-olla on tarvis varsti põgeneda.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

sõltub ka auto hinnaklassist.

alla 3000€ autot minu meelest suht mõttetu liisingusse osta.

isegi meie esimese kursuse tundengist lapsuke suutis omale oma elu esimese auto jaoks kogu raha ise kokku koguda (stipist, taskurahast, suvel teenitust), auto maksis alla 1000€

Liisingusse ei antagu nii odavat autot. Liisinguauto peab olema uldiselt min 15000 ja mitte üle 5 a vana.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ole nüüd. Ma ei istuks mingi Dacia või Opeli rooli. Auto peab hea ning edev olema.

Kas sa oled seesama imelik, kes ühes teemas hakkas kuulutama, et oled miljonär? Kui keegi sinu jutust välja ei teinud, siis ütlesid, et soovid kokku saada, et tõestada, et oled miljonär.

Mnjah! Imelik, et perekoolis nii rumalaid ja lapsikuid inimesi liigub. Mingigi intelligents võiks ju inimesel olla, kes väidab, et on miljonär ja sõidab vaid MB või BMWga ja kes roobitseb oma firmast välja megasummades dividende.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Liisingusse ei antagu nii odavat autot. Liisinguauto peab olema uldiselt min 15000 ja mitte üle 5 a vana.

Ei ole nii. Swedis saab liisingu alates 7000 autole ning üle 5.a. vanustele on lihtsalt veidi kõrgem intress.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Liisingusse ei antagu nii odavat autot. Liisinguauto peab olema uldiselt min 15000 ja mitte üle 5 a vana.

Nõus eelkõnelejaga. Natukene valed andmed on sul.

See on aga tõsi, et 3 000-eurost autot liisingusse ei saa. Hädavaevu saad autolaenu. Kui summa alla 3 000 euro, siis ei saa isegi autolaenu mitte.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 65 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Auto liisinguga või välja osta?