Esileht Tööelu, raha ja seadused. Automaks reaalselt

Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 233 )

Teema: Automaks reaalselt

Postitas:
Kägu

Riigi toimimisse lähevad. Kôige lihtsam öelda, et vaata enda ümber ja môtle kuidas need teed, tänavavalgustus, haljastus, ühiskondlikud hooned sinna said, kuu veel ja su lapsed lähevad kooli, vahel vajad ka arstiabi, toetused aina suurenevad, mônel reisitoetus lausa inimôigus. Ühistransport ka toimib päris hästi. Vôib olla su enda töötasugi tuleb maksudest sh terve riigiaparaadi ülalpidamine jne jne

Sul on KOV ja riik siin ikka täiega segamini nagu puder ja kapsad.

Ei ole üks maksumaksja raha kôik, kuidas jaguneb pole praegu vahet.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu arust kirjutas vana Kallas selle arvamusloo tütre kaitseks, kuna rahvas on väga vihane KK peale ja isa võtab löögi enda peale. Pakub välja mingi ulmenumbri ja seda väga ülbitsevas toonis, siis saab tütar tulla ja rahustada, et ei-ei, me ikka mõtleme inimeste peale ka ja kõik on rõõmsad, kui peavad “ainult” paarsada eurot maksma.

peale selle nimetas  auto omamist endiselt hüveks, tänasel päeval on väga uurel %-l auto tarbeese, päriselust ikka väga kaugel see mees

+4
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu arust kirjutas vana Kallas selle arvamusloo tütre kaitseks, kuna rahvas on väga vihane KK peale ja isa võtab löögi enda peale. Pakub välja mingi ulmenumbri ja seda väga ülbitsevas toonis, siis saab tütar tulla ja rahustada, et ei-ei, me ikka mõtleme inimeste peale ka ja kõik on rõõmsad, kui peavad “ainult” paarsada eurot maksma.

Mulle tundub hoopis, et vana Kallas tegeleb ideede formuleerimisega. Aega-ajalt tuleb ta ideedega välja ajakirjandusse ja reaktsioon on ikka, et ah, ei tule midagi, niisama ajab sellist juttu. Aga läheb mõni aasta mööda, tekib poliitiliselt sobiv hetk ja ellu see idee viiaksegi. Nimekirjas järgmine on praegu kinnisvaramaks.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kôik maksud lähevad riigikassasse.

Õige, aga kas võiks teada, kust nad sealt edasi lähevad. Või see on nii suur saladus, et keegi ei tea. Vahel tundub, et keegi ei teagi. Üks teadis, aga tema läks ära.

Riigi toimimisse lähevad. Kôige lihtsam öelda, et vaata enda ümber ja môtle kuidas need teed, tänavavalgustus, haljastus, ühiskondlikud hooned sinna said, kuu veel ja su lapsed lähevad kooli, vahel vajad ka arstiabi, toetused aina suurenevad, mônel reisitoetus lausa inimôigus. Ühistransport ka toimib päris hästi. Vôib olla su enda töötasugi tuleb maksudest sh terve riigiaparaadi ülalpidamine jne jne

Teede korrashoiuks on mootorikütuste aktsiis. Arstiabi eest tasume me solidaarselt ravikindlustusmaksu. Siis on meil käibemaks ja riigilõivud ja üksikisiku tulumaks ja ettevõtete dividendidele tulumaks, see ei ole siin ammendav loetelu, võite jätkata, kui soovi on.

Riigiaparaadi ülalpidamine ongi väga kalliks läinud. Ja ma ei pea silmas õpetajaid ja päästeametnikke.

Töötasin riigiametis, oh seda raiskamist, mis seal toimus, toimub siiani ilmselt.

Kõige ebameeldivam on see, et reformierakonna eeskõnelejad manipuleerisid enne valimisi valijatega. Oleks ausalt välja öelnud, kuidas seis on, oleks ilmselt paremini praegu läinud nende maksude kehtestamisega. Aga tundub, et nad ise ka siis ei teadnud, et kui suur see puudujääk oli. Selgus saabus üks päev pärast valimisi. Enne valimisi oli rahandusminister reformierakonnast.

Riigi puhul 0-eelarvest rääkida on ilmselge rumalus. Aga räägivad. Tänagi haridusminister rääkis infotunnis.

Mõned inimesed ei ela Tallinnas, sellest võiks iga keskmise vaimse võimekusega isik aru saada, aga vbl peaksidki kõik Eesti inimesed Tallinnasse kolima, seal on ju tasuta ühistransport.

Tuleb meelde Kaja K ütlus, peast osundan: kui me oleks enne valimisi tõtt rääkinud, siis poleks meid valitud.

Vassimine, muud midagi.

+7
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

peale selle nimetas  auto omamist endiselt hüveks, tänasel päeval on väga uurel %-l auto tarbeese, päriselust ikka väga kaugel see mees

vanemale härrasmehele võib andeks anda, mõtlemine pole vbl enam nii selge.

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu arust kirjutas vana Kallas selle arvamusloo tütre kaitseks, kuna rahvas on väga vihane KK peale ja isa võtab löögi enda peale. Pakub välja mingi ulmenumbri ja seda väga ülbitsevas toonis, siis saab tütar tulla ja rahustada, et ei-ei, me ikka mõtleme inimeste peale ka ja kõik on rõõmsad, kui peavad “ainult” paarsada eurot maksma.

Täitsa võimalik, nad on manipuleerimismeistrid, nagu isa, nii ka tütar.

Anna raha valitsus, muud midagi.

Või siis: anna palju raha ja ära midagi küsi valitsus.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Riigi toimimisse lähevad. Kôige lihtsam öelda, et vaata enda ümber ja môtle kuidas need teed, tänavavalgustus, haljastus, ühiskondlikud hooned sinna said, kuu veel ja su lapsed lähevad kooli, vahel vajad ka arstiabi, toetused aina suurenevad, mônel reisitoetus lausa inimôigus. Ühistransport ka toimib päris hästi. Vôib olla su enda töötasugi tuleb maksudest sh terve riigiaparaadi ülalpidamine jne jne

Sul on KOV ja riik siin ikka täiega segamini nagu puder ja kapsad.

Ei ole üks maksumaksja raha kôik, kuidas jaguneb pole praegu vahet.

kuhu läheb, see on küll ju oluline.  Kui maksuraha läheb ministeeriumi või ametite ülalpidamiseks, siis ei taha küll midagi juurde maksta. Näiteks järgmise aasta aprillis tõstetakse teatud riigiametnike palku, ei ole kohe üldse sellise kulu pärast maksude tõstmisega nõus. Riigikogulaste kuluhüvitise tõusuks ei tahaks maksuraha minekut, aga kui need kulud tõusevad, siis võetakse see ju maksudest, kui puudu jääb, siis tuleb jälle mingi uus maks välja mõelda jne, jne.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

peale selle nimetas auto omamist endiselt hüveks, tänasel päeval on väga uurel %-l auto tarbeese, päriselust ikka väga kaugel see mees

vanemale härrasmehele võib andeks anda, mõtlemine pole vbl enam nii selge.

Kui mõtlemine pole selge, siis taandugu või taandatagu arstide otsusega ametist. Tal on riigikogu liikme palgatagi piisav sissetulek, et toredalt edasi elada. Jõuab selle kõrvalt isegi 1000eurost automaksu maksta.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

peale selle nimetas auto omamist endiselt hüveks, tänasel päeval on väga uurel %-l auto tarbeese, päriselust ikka väga kaugel see mees

vanemale härrasmehele võib andeks anda, mõtlemine pole vbl enam nii selge.

midagi ei anna andeks, vananegu parem väärikalt

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

peale selle nimetas auto omamist endiselt hüveks, tänasel päeval on väga uurel %-l auto tarbeese, päriselust ikka väga kaugel see mees vanemale härrasmehele võib andeks anda, mõtlemine pole vbl enam nii selge. midagi ei anna andeks, vananegu parem väärikalt

Aga vanematel inimestel on ju nii, et mäletavad hästi vanu aegu, aga uutega on raske kohaneda. Tema mäletab seda aega, kui ametiühingust sai autoostuloa, vot siis sai sellega ikka mõnusalt manipuleerida. Mis noorpõlves olnud, see on ju nii armas.

Ja autosid oli tänavatel nii vähe, mõnus oli. Nüüd iga mats ostab endale auto, mõni isegi rohkem, seega võiks maks olla isega 10 000 aastas, et noorpõlveaeg tagasi tuleks. Kui ikka 10 000 eurot aastas tuleb maksta, siis ….

0
-3
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Mis on keskmise hinnaga auto, mis hinnast algab nö kallis auto? Kas ca 30 000.- on keskmine/kallim auto?

See on kõige odavam auto.

0
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina keskealine olen veel elus, kuigi pole tarbeeset nimega auto. Linnas ei ole see hädavajalik. Need tankid ja uhked autod, mida Tallinnas näeb…jajah tarbeesemed.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Miks see advokaadiproua siis ometi pisut küll kallimat, aga kordades paremat ja luksuslikumat autot ei osta, kui rikkus ei anna häbeneda?:)

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga 1000 eurot peretoetust on küll ok? Sama raha maksad automaksuks ära ja vaesemaks ei jää. Lapsi kasvatad oma raha eest.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga 1000 eurot peretoetust on küll ok? Sama raha maksad automaksuks ära ja vaesemaks ei jää. Lapsi kasvatad oma raha eest.

Et 1000 eurot kuu eest? Siis vist teeks sellise diili, et müüks autod maha, võtaks 1000 eur peretoetusi ja kasutaks rendiautot+ühistransporti. Kui 1000 eur aastas autode eest ja 1000 eur kuus peretoetusi, siis oleks päris hästi ju: peretoetust saaks rohkem kui praegu uueks aastaks seadusesse kirja pandud. Rahaliselt kasulik.

Aga, 1000 eur aastas ainult lasterikastelt ei kataks peretoetusi ja 1000 eur aastas kõigilt oleks ebaõiglane, kui ühed saavad tänu sellele 1000 eur kuus toetust, kuid kõrget maksu maksma peavad kõik. Niimoodi seaduseid ei tehta. Automaksust ei peaks peretoetusi maksma, peretoetuste ja lastetoetuste raha peaks tulema sotsiaalmaksust, käibemaksust ja tulumaksust.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu arust kirjutas vana Kallas selle arvamusloo tütre kaitseks, kuna rahvas on väga vihane KK peale ja isa võtab löögi enda peale. Pakub välja mingi ulmenumbri ja seda väga ülbitsevas toonis, siis saab tütar tulla ja rahustada, et ei-ei, me ikka mõtleme inimeste peale ka ja kõik on rõõmsad, kui peavad “ainult” paarsada eurot maksma.

See on ju turunduses väga levinud hinnakujundusmeetod.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reinsalu täna automaksust konkreetsemalt, kas ikka tundub “tühine 100€ aastas”?

Plaanitav automaksu koormus kasvab nagu lumepall:
-kevadel rääkis valitsus 120 miljonist eurost aastas;
-septembris rääkis valitsus 200 miljonist eurost aastas.
Täna kõneles Võrklaev juba….230 miljonist eurost aastas!
Mida see konkreetselt tähendab:
Võtame näitena 2019 aasta Honda CRV.
1. Iga kord kui tehakse esmane registrikanne, tuleb maksta 6365 eurot.
2. Lisaks peab omanik aastas maksma 450 eurot.
+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reinsalu täna automaksust konkreetsemalt, kas ikka tundub “tühine 100€ aastas”?

Plaanitav automaksu koormus kasvab nagu lumepall:
-kevadel rääkis valitsus 120 miljonist eurost aastas;
-septembris rääkis valitsus 200 miljonist eurost aastas.
Täna kõneles Võrklaev juba….230 miljonist eurost aastas!
Mida see konkreetselt tähendab:
Võtame näitena 2019 aasta Honda CRV.
1. Iga kord kui tehakse esmane registrikanne, tuleb maksta 6365 eurot.
2. Lisaks peab omanik aastas maksma 450 eurot.

Vôta odavam auto

+2
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga 1000 eurot peretoetust on küll ok? Sama raha maksad automaksuks ära ja vaesemaks ei jää. Lapsi kasvatad oma raha eest.

Et 1000 eurot kuu eest? Siis vist teeks sellise diili, et müüks autod maha, võtaks 1000 eur peretoetusi ja kasutaks rendiautot+ühistransporti. Kui 1000 eur aastas autode eest ja 1000 eur kuus peretoetusi, siis oleks päris hästi ju: peretoetust saaks rohkem kui praegu uueks aastaks seadusesse kirja pandud. Rahaliselt kasulik.

Aga, 1000 eur aastas ainult lasterikastelt ei kataks peretoetusi ja 1000 eur aastas kõigilt oleks ebaõiglane, kui ühed saavad tänu sellele 1000 eur kuus toetust, kuid kõrget maksu maksma peavad kõik. Niimoodi seaduseid ei tehta. Automaksust ei peaks peretoetusi maksma, peretoetuste ja lastetoetuste raha peaks tulema sotsiaalmaksust, käibemaksust ja tulumaksust.

Kas on toredam kui tôstetakse tööjôumakse kosmiliselt +käibemaksu. See oli ju ette juba teada, et suurteks peretoetusteks raha ei ole, ikka tehti, ikka nôuti. Nüüd nutame ja maksame. Normaalne oleks vähemalt, et toetused oleks seotud tööjôumaksudega, siis mampslid vähemalt läheksid tööle ja pingutaksid palga teenimisega.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reinsalu täna automaksust konkreetsemalt, kas ikka tundub “tühine 100€ aastas”?

Plaanitav automaksu koormus kasvab nagu lumepall:
-kevadel rääkis valitsus 120 miljonist eurost aastas;
-septembris rääkis valitsus 200 miljonist eurost aastas.
Täna kõneles Võrklaev juba….230 miljonist eurost aastas!
Mida see konkreetselt tähendab:
Võtame näitena 2019 aasta Honda CRV.
1. Iga kord kui tehakse esmane registrikanne, tuleb maksta 6365 eurot.
2. Lisaks peab omanik aastas maksma 450 eurot.

Jumal tänatud, saame ehk neist lollakatest linnamaasturitest lahti.

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reinsalu täna automaksust konkreetsemalt, kas ikka tundub “tühine 100€ aastas”?

Plaanitav automaksu koormus kasvab nagu lumepall:
-kevadel rääkis valitsus 120 miljonist eurost aastas;
-septembris rääkis valitsus 200 miljonist eurost aastas.
Täna kõneles Võrklaev juba….230 miljonist eurost aastas!
Mida see konkreetselt tähendab:
Võtame näitena 2019 aasta Honda CRV.
1. Iga kord kui tehakse esmane registrikanne, tuleb maksta 6365 eurot.
2. Lisaks peab omanik aastas maksma 450 eurot.

Eks osta siis Eestis juba registreeritud auto.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reinsalu täna automaksust konkreetsemalt, kas ikka tundub “tühine 100€ aastas”?

Plaanitav automaksu koormus kasvab nagu lumepall:
-kevadel rääkis valitsus 120 miljonist eurost aastas;
-septembris rääkis valitsus 200 miljonist eurost aastas.
Täna kõneles Võrklaev juba….230 miljonist eurost aastas!
Mida see konkreetselt tähendab:
Võtame näitena 2019 aasta Honda CRV.
1. Iga kord kui tehakse esmane registrikanne, tuleb maksta 6365 eurot.
2. Lisaks peab omanik aastas maksma 450 eurot.

Jumal tänatud, saame ehk neist lollakatest linnamaasturitest lahti.

No ei saa ju. Emmedele on tähtis, et titt saaks autoaknast kõrgelt välja vaadata – see vist on Perekooli emmede peapõhjus, miks auto just (linna)maastur peab olema.

+4
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas on toredam kui tôstetakse tööjôumakse kosmiliselt +käibemaksu. See oli ju ette juba teada, et suurteks peretoetusteks raha ei ole, ikka tehti, ikka nôuti. Nüüd nutame ja maksame. Normaalne oleks vähemalt, et toetused oleks seotud tööjôumaksudega, siis mampslid vähemalt läheksid tööle ja pingutaksid palga teenimisega.

Njaa, aga reformierakond kaotas ära seni ainsa tööjõumaksudega seotud toetuse – täiendav maksuvaba tulu laste pealt. Seda said kasutada ainult need, kes olid piisavalt tööjõumakse maksnud. Minu meelest oleks võinud seda meedet oluliselt suurendada. Päris sotsiaalabi on meil veel eraldi olemas neile, kellel kohe üldse midagi ei ole ja ei suudagi teenida.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Täna meedias olnud tabeli põhjal minu autol aastamaks lausa 800.- eurot, ei teagi, kas nutta või naerda. Absurd. Eks tuleb auto teise riiki regada, mis muud.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reinsalu täna automaksust konkreetsemalt, kas ikka tundub “tühine 100€ aastas”?

Plaanitav automaksu koormus kasvab nagu lumepall:
-kevadel rääkis valitsus 120 miljonist eurost aastas;
-septembris rääkis valitsus 200 miljonist eurost aastas.
Täna kõneles Võrklaev juba….230 miljonist eurost aastas!
Mida see konkreetselt tähendab:
Võtame näitena 2019 aasta Honda CRV.
1. Iga kord kui tehakse esmane registrikanne, tuleb maksta 6365 eurot.
2. Lisaks peab omanik aastas maksma 450 eurot.

Jumal tänatud, saame ehk neist lollakatest linnamaasturitest lahti.

Ja paljulapselistele vajalikest mahtunuversaalidest ka. Toppigu edaspidi oma neli-viis titte Fiat Puntosse, sius ei ole sotsid kadedad.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reinsalu täna automaksust konkreetsemalt, kas ikka tundub “tühine 100€ aastas”?

Plaanitav automaksu koormus kasvab nagu lumepall:
-kevadel rääkis valitsus 120 miljonist eurost aastas;
-septembris rääkis valitsus 200 miljonist eurost aastas.
Täna kõneles Võrklaev juba….230 miljonist eurost aastas!
Mida see konkreetselt tähendab:
Võtame näitena 2019 aasta Honda CRV.
1. Iga kord kui tehakse esmane registrikanne, tuleb maksta 6365 eurot.
2. Lisaks peab omanik aastas maksma 450 eurot.

Jumal tänatud, saame ehk neist lollakatest linnamaasturitest lahti.

Ja paljulapselistele vajalikest mahtunuversaalidest ka. Toppigu edaspidi oma neli-viis titte Fiat Puntosse, sius ei ole sotsid kadedad.

Lapsed ongi luksus. Mina, vaene inimene, sõidan bussi ja rongiga. Proovigu, see ei tapa.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reinsalu täna automaksust konkreetsemalt, kas ikka tundub “tühine 100€ aastas”?

Plaanitav automaksu koormus kasvab nagu lumepall:
-kevadel rääkis valitsus 120 miljonist eurost aastas;
-septembris rääkis valitsus 200 miljonist eurost aastas.
Täna kõneles Võrklaev juba….230 miljonist eurost aastas!
Mida see konkreetselt tähendab:
Võtame näitena 2019 aasta Honda CRV.
1. Iga kord kui tehakse esmane registrikanne, tuleb maksta 6365 eurot.
2. Lisaks peab omanik aastas maksma 450 eurot.

Jumal tänatud, saame ehk neist lollakatest linnamaasturitest lahti.

  1. Ja paljulapselistele vajalikest mahtunuversaalidest ka. Toppigu edaspidi oma neli-viis titte Fiat Puntosse, sius ei ole sotsid kadedad.

Jälle neil raha pole, automaks tehti ju nüüd teie huve silmaspidsdes. Saite kena suurperetoetuse ???? kuskilt ju raha peab tulema, ega ometi mina oma normaalse vw eest ei pea ennast hingetuks maksma.  Maksa ja naudi toetust ????

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks osta siis Eestis juba registreeritud auto.

Järelturul jäävad hinnad samaks kui uue registreerimisel tuleb tuhandeid eurosid maksu hakata maksma?

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

umal tänatud, saame ehk neist lollakatest linnamaasturitest lahti.

Ei saa mina nende linnamaasturite vaenamisest aru. Mingi Land Cruiser – no ok, sellist pole tõesti vaja. et linna vahel igapäevasõite teha, aga mingi CRV (mis passis muide mahtuniversaal), RAV 4, Outlander jne. On auto mõni cm kõrgema kliirensiga, kogukõrgus ka mingi 15 cm kõrgem, võtab tee peal vähe rohkem kütust, aga hea on natuke kõrgemal istuda, lapsi istmesse panna, ise ka sisse-välja saada – milleks seda vaenata? Järgmiseks vaename neid kellel kodus rohkem kui nt 10 ruutmeetrit elamispinda inimese kohta? Või kellel tuba soojem kui 18 kraadi?

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

umal tänatud, saame ehk neist lollakatest linnamaasturitest lahti.

Ei saa mina nende linnamaasturite vaenamisest aru. Mingi Land Cruiser – no ok, sellist pole tõesti vaja. et linna vahel igapäevasõite teha, aga mingi CRV (mis passis muide mahtuniversaal), RAV 4, Outlander jne. On auto mõni cm kõrgema kliirensiga, kogukõrgus ka mingi 15 cm kõrgem, võtab tee peal vähe rohkem kütust, aga hea on natuke kõrgemal istuda, lapsi istmesse panna, ise ka sisse-välja saada – milleks seda vaenata? Järgmiseks vaename neid kellel kodus rohkem kui nt 10 ruutmeetrit elamispinda inimese kohta? Või kellel tuba soojem kui 18 kraadi?

täpselt sama, oma mida tahad, aga jeebi eest tuleb maksta natuke rohkem

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 151 kuni 180 (kokku 233 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Automaks reaalselt