Head Perekooli külastajad!

Perekool on Eesti esimene pereportaal. Ehkki viimastel aastatel on loodud uusi kaasaegseid suhtlus- ja infokanaleid, on Perekoolil jätkunud pikaajalisi ja aktiivseid külastajaid - oleme selle üle rõõmsad ja tänulikud.
1. juunil 2024. aastal lõpetab Perekooli foorum oma tegevuse. Hoolimata me püüdlustest hoida Perekooli heatahtliku ja toetava keskkonnana, võivad ka üksikud sobimatud postitused teha palju kurja, kahjustades asjaosaliste enesetunnet ja suhteid.
Jätkame Perekooli lehel igakuiselt uute artiklite ja taskuhäälingu osade avaldamist. Olete südamest oodatud ammutama kaasaegseid tõenduspõhiseid teadmisi naise ja lapse tervise, pere ja suhete teemadel.

Foorumihuvilistel on üks võimalus edaspidiseks suhtluseks näiteks äsja loodud Elufoorumis: elufoorum.com

Sisukate kohtumisteni Perekooli lehel.
Eesti Ämmaemandate Ühing

Esileht Kodunurk Selveri pult

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 66 )

Teema: Selveri pult

Postitas:

Ma olen kunagi Konsumis nii teinud, et panin puldi pessa ja läksin hoopis kassasse maksma. Põhjus oli see, et olin unustanud mingid asjad võtta, kuid olin puldi juba ära pannud. Ja siis ei juhtunud midagi.

On kaks erinevat olukorda – kas paned töötava puldi ära ja lähed kassasse maksma või viskab pult pildi eest ja lähed siis kassasse maksma. Esimesel juhul läheb su ostupuldiga sisse piiksutatud nimekiri lihtsalt kohe kassiirile ekraanile, kaupu uuesti läbi ei lööda. Teisel juhul istub su nimekiri puldis (sest pult hetkel ei tööta), kassiiril ekraanile ei tule midagi ning ta lööb su kaubad tavaostu moodi uuesti läbi, seega lähevad need kaubad topelt kassast läbi. Seepärast sa olekski pidanud minema katkise puldiga teenindaja juurde.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu jaoks on on küll see mittetöötava puldi lihtsalt tagasi panemine ikka kummaline käitumine. Et järgmine klient saaks ka proovida sellega osta? Sellises olukorras läheksin ja viiksin selle puldi teenindajale ja seletaksin probleemi. Samamoodi olen käitunud kui olen leidnud riiulist mingi katkise toote näiteks. Kunagi avastasin, et munakarbist oli 1 muna puudu, viisin selle teenindajale, mul ei tulnud pähegi pista see tagai riiulisse, et keegi saaks selle sealt ära osta ja siis kodus avastada.

Kõigil ei ole aega, et mööda poodi müüjaid taga otsida. Kui ma tahan kiiresti oma mõned asjad ära osta, siis ma tõesti ei soovi tegeleda puldiprobleemide lahendamisega. Seda võiks ikka pood tagada, et puldid töötavad ning neil võiks olema olla ka mingi pultide kontrollimise süsteem. Selge see, et mis liigub see kulub. Aga kasumit teeniv ettevõte peaks suutma ikka oma klientidele töötavad puldid tagada.

Minul oli hiljuti juhus, kus vähemalt kolmes karbis olid munad katki. Mul ei tulnud pähegi, et ma peaks nende karpidega mööda poodi müüjat otsima.

+10
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tõttöelda ma ka ei ole kindel, kas see ikka on minu töö teavitada katkistest pultidest ja kahjustatud kaubast.

See pult oli ilmselgelt juba ammu kutu. Tegi lihtsalt oma viimase hingetõmbe minu käes. Pood võiks ju oma puldimajandust regulaarselt kontrollida.

Ehkki Järve Selveri iseteeninduse ala on küll korralik ja alati istub seal ka üks-kaks töötajat, siis mina otsustasin käituda nii, nagu minu jaoks oli sel momendil loogilisem, mugavam ja kiirem.

Meenub, et kunagi olen Maximas küll ühele saalitöötajale andnud säilivusaja ületanud singitüki. Mis te arvate, mis ta tegi? Läks ja suras kauba riiulisse tagasi.

+7
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kõigil ei ole aega, et mööda poodi müüjaid taga otsida. Kui ma tahan kiiresti oma mõned asjad ära osta, siis ma tõesti ei soovi tegeleda puldiprobleemide lahendamisega

Sa ei soovi hetkel puldiprobleemidega tegeleda, aga see toob kaasa selle, et sinu kaart blokeeritakse ja sa ikkagi pead oma aega raiskama ning probleemiga tegelema. Eks iga asja kohta võib öelda, et mul aega ei ole, aga tihti on nii, et see sind ei päästa ja pärast ikka pead selle aja leidma, et asi ära klaasrida.

Tõttöelda ma ka ei ole kindel, kas see ikka on minu töö teavitada katkistest pultidest ja kahjustatud kaubast.

Otseselt sinu töö ei ole, aga see minut aega ei tohiks nüüd tükki küljest võtta. Lähed iseteeninduskassas oleva töötaja juurde ja 30 sekundi jooksul kirjeldad probleemi ära. Pole ju vahet, kas sa ostled seal poes 15 või 17 minutit.

+5
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Otseselt sinu töö ei ole, aga see minut aega ei tohiks nüüd tükki küljest võtta. Lähed iseteeninduskassas oleva töötaja juurde ja 30 sekundi jooksul kirjeldad probleemi ära. Pole ju vahet, kas sa ostled seal poes 15 või 17 minutit.

No oleks ma teadnud, et nii juhtub, siis muidugi oleksin otsinud teenindaja.

Minu loogika järgi on nii, et kui ma pistan puldi pessa tagasi ja siirdun kassasse maksma, siis kassas läbi löödud kliendikaart ja ostud automaatselt tühistab puldis olevad andmed.

No eks inimeste loogika töötabki erinevalt.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Otseselt sinu töö ei ole, aga see minut aega ei tohiks nüüd tükki küljest võtta. Lähed iseteeninduskassas oleva töötaja juurde ja 30 sekundi jooksul kirjeldad probleemi ära. Pole ju vahet, kas sa ostled seal poes 15 või 17 minutit.

No oleks ma teadnud, et nii juhtub, siis muidugi oleksin otsinud teenindaja.

Minu loogika järgi on nii, et kui ma pistan puldi pessa tagasi ja siirdun kassasse maksma, siis kassas läbi löödud kliendikaart ja ostud automaatselt tühistab puldis olevad andmed.

No eks inimeste loogika töötabki erinevalt.

tavaliselt töötabki pult sinu loogika järgi, aga sa ju teadsid, et pult ei toimi nii nagu peab, kuna sa tagastasid puldi just sel põhjusel. siin oleks pidanud ka sinu loogika järgi ju häirekell helisema hakkama.

teiseks, kassas makstes on ju vahe, kas sa laod asjad lindile ja kassiir piiksutab need läbi või annad oma partnerkaardi, palud lisada mõne asja, mille pärast puldi tagasipanekut veel võtsid, ja maksad. kas sul õnnestus kassas maksta ilma et oleksid asjad uuesti kotist välja võtnud? kui jah, siis on sul küll alust kuri olla selveri peale.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minul oli hiljuti juhus, kus vähemalt kolmes karbis olid munad katki. Mul ei tulnud pähegi, et ma peaks nende karpidega mööda poodi müüjat otsima.

Miks sa otsima pead? Kui maksma lähed, siis seal läheduses on alati müüja olemas, ka iseteeninduste juures.

Tõttöelda ma ka ei ole kindel, kas see ikka on minu töö teavitada katkistest pultidest ja kahjustatud kaubast.

Kes tööst rääkis? Inimlik olla ei oska?

 

Lihtsalt hämmastavavalt palju arrogantseid ja mõtlemisvõimetuid koos siin, lausa naerma ajab.

+4
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.

Sa ei soovi hetkel puldiprobleemidega tegeleda, aga see toob kaasa selle, et sinu kaart blokeeritakse ja sa ikkagi pead oma aega raiskama ning probleemiga tegelema. Eks iga asja kohta võib öelda, et mul aega ei ole, aga tihti on nii, et see sind ei päästa ja pärast ikka pead selle aja leidma, et asi ära klaasrida.

Kuidas siis blokeeritakse kui ma pole pulti kasutatagi saanud? Sest pult ei tööta ja skaneerida ei saa.

Otseselt sinu töö ei ole, aga see minut aega ei tohiks nüüd tükki küljest võtta. Lähed iseteeninduskassas oleva töötaja juurde ja 30 sekundi jooksul kirjeldad probleemi ära. Pole ju vahet, kas sa ostled seal poes 15 või 17 minutit.

Vaata, ma lähen võtan puldi poe sissepääsu juurest. Lähen üritan soovitud kaupa skaneerida. Pult ei tööta. Kas ma peaks sinu arvates nüüd võtma selle puldi ja kauba ja minema kassade juurde? Lisaks ei pruugi seal kassa juures tol hetkel töötajat olla või on hoopis saba (mis viimasel ajal on väga tavaline) ning minu 5 minutit ostlemist muutub tänu sellele 15-minutiliseks. Tänan ei. Panen selle katkise puldi tagasi, võtan oma paar asja ning lähen maksan ilma puldi üle jahumata nende eest ära.

+5
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas siis blokeeritakse kui ma pole pulti kasutatagi saanud?

Loe teema algusest kolmandat kommentaari, kus TA kurja kirja sai. Keegi on siin teemas veel rääkinud blokeerimisest, otsi ise üles.

Pult ei tööta. Kas ma peaks sinu arvates nüüd võtma selle puldi ja kauba ja minema kassade juurde? Lisaks ei pruugi seal kassa juures tol hetkel töötajat olla või on hoopis saba (mis viimasel ajal on väga tavaline) ning minu 5 minutit ostlemist muutub tänu sellele 15-minutiliseks. Tänan ei. Panen selle katkise puldi tagasi, võtan oma paar asja ning lähen maksan ilma puldi üle jahumata nende eest ära.

Kui sa juba maksma lähed, siis pead ju ikka samas sabas seisma ja siis võid ju probleemist Selveri töötajat teavitada. Ühtlasi siis maksad oma paar asja ära.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.

Kui sa juba maksma lähed, siis pead ju ikka samas sabas seisma ja siis võid ju probleemist Selveri töötajat teavitada. Ühtlasi siis maksad oma paar asja ära.

Maksma lähen siis ju otse loomulikult tavakassasse. Kas ma peaks sinna siis pult näpus minema? Mida see kassapidaja selle puldiga seal peale hakkab? Või mis kasu on tal teadmisest, et stendil on kuskil üks pult, mis ei tööta?

Loe teema algusest kolmandat kommentaari, kus TA kurja kirja sai. Keegi on siin teemas veel rääkinud blokeerimisest, otsi ise üles.

Kui blokeeritakse, eks siis kulutangi oma aega sellega tegelemisele. Mitte ennetavalt igaks juhuks.

Ja on ju oluline vahe, kas pult kohe ei tööta ning sisestatud on null asja või lõpetab poole pealt koostöö ning skännitud oste pole võimalik tuvastada. Esimesel juhul pole blokeerimiseks mingit alustki. Aga igal juhul ei pea klient olema see, kes pultide probleemidega tegeleb. Sellisele kurjale kirjale nagu teemaalgataja sai vastaks ma veel kurjemalt vastu. Ning mul on lähikonnas küllalt poodide valikut. Ei pea just tingimata katkiste pultidega poes käima.

+3
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Maksma lähen siis ju otse loomulikult tavakassasse. Kas ma peaks sinna siis pult näpus minema? Mida see kassapidaja selle puldiga seal peale hakkab? Või mis kasu on tal teadmisest, et stendil on kuskil üks pult, mis ei tööta?

Oled loll või mängid ainult? Ta edastab probleemi sellele, kellele vaja – loomulikult.

+5
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.

Oled loll või mängid ainult? Ta edastab probleemi sellele, kellele vaja – loomulikult.

Ilmselgelt olen loll. Tänud diagnoosi eest. Kindlasti on tavakassas hulgaliselt ruumi igatsugude ostjate poolt kokkutassitud asjade hoiustamiseks. Ja lisaks saan pärast veel puldivarga tiitli külge kui pulti tagasi panemata poest lahkun.

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Te ikka hoomate, kuhu Teie andmeid jagatakse, mille ise Selverile annate?
Õnneks on mailindus arenenud ja “osta minu pesukaitse või kondoom” suhteliselt lihtsasti automaatselt blokeeritav. Moblale saabuvate kõnedega on pisut teisiti, aga saab hakkama.

0
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Maksma lähen siis ju otse loomulikult tavakassasse. Kas ma peaks sinna siis pult näpus minema? Mida see kassapidaja selle puldiga seal peale hakkab? Või mis kasu on tal teadmisest, et stendil on kuskil üks pult, mis ei tööta?

Oled loll või mängid ainult? Ta edastab probleemi sellele, kellele vaja – loomulikult.

Kassiir kohe kindlasti ei hakka lookleva järjekorra juures puldi probleemiga tegelema.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Maksma lähen siis ju otse loomulikult tavakassasse. Kas ma peaks sinna siis pult näpus minema? Mida see kassapidaja selle puldiga seal peale hakkab?

Minu loogika järgi on nii, et kui ma pistan puldi pessa tagasi ja siirdun kassasse maksma, siis kassas läbi löödud kliendikaart ja ostud automaatselt tühistab puldis olevad andmed.
No eks inimeste loogika töötabki erinevalt

Erinev tõesti ja kuidagi ei saa aru, kuidas see katkise puldi pessa viimine pidi loogiline olema. Ilmselgelt oleks selle kassasse kaasa võtnud ja seal olukorra ära seletanud. Miks peaks kassasse minek puldis oleva ostu lihtsalt vaikimisi tühistama? Sa ei kõssanud sõnagi, et sul jäi puldis ost pooleli ja pärast oled nõude üle üllatunud? Mitte mingit loogikat ei ole siin 🙂

+8
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Maksma lähen siis ju otse loomulikult tavakassasse. Kas ma peaks sinna siis pult näpus minema? Mida see kassapidaja selle puldiga seal peale hakkab? Või mis kasu on tal teadmisest, et stendil on kuskil üks pult, mis ei tööta?

Oled loll või mängid ainult? Ta edastab probleemi sellele, kellele vaja – loomulikult.

Kassiir kohe kindlasti ei hakka lookleva järjekorra juures puldi probleemiga tegelema.

Loomulikult mitte KOHE, jumal küll, miks te asju ise juurde mõtlete?

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas siis blokeeritakse kui ma pole pulti kasutatagi saanud?

keegi pole rääkinud kaardi blokeerimisest, kui pulti kasutada ei saa. TA sai pulti kasutada ja tema asjad jäid streikivasse pulti üles, tehing jäi löpetamata.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Maksma lähen siis ju otse loomulikult tavakassasse. Kas ma peaks sinna siis pult näpus minema? Mida see kassapidaja selle puldiga seal peale hakkab? Või mis kasu on tal teadmisest, et stendil on kuskil üks pult, mis ei tööta?

Oled loll või mängid ainult? Ta edastab probleemi sellele, kellele vaja – loomulikult.

Kassiir kohe kindlasti ei hakka lookleva järjekorra juures puldi probleemiga tegelema.

Loomulikult mitte KOHE, jumal küll, miks te asju ise juurde mõtlete?

Kuidas sa siis seda ette kujutad? Ma lähen kaupadega kassasse. Ulatan kassapidajale katkise puldi. Siis hakkan juurde seletama, et mina olen see ja see, pange mu andmed nüüd kirja ja siis pärast teavitage kuhu vaja, et ma hiljem mingit nõuet ei saaks. Oma kassaboksis ta ilmselgelt minu pooleli jäänud ostutehingut tühistada ju ei saa.

Ma ei mõtle mingeid asju ise juurde. Mulle lihtsalt tundub soovitus minna katkise puldiga kassasse palju kummalisem, kui torgata see käigu pealt oma pessa.

No ilmselt oleks saanud iseteenindusala töötajad ostu tühistada. Aga töötaja, kes istub kassas seda ilmselgelt ei tee.

Ja, miks on soovitus – panna pult pessa, tohutult vale? Ma ei ole küll asjatundja, aga usun, et tegelikult ei olnud pult katki, vaid sellel oli aku tühi ja nendes pesades need puldid laevadki.

+5
-9
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei ole küll asjatundja, aga usun, et tegelikult ei olnud pult katki, vaid sellel oli aku tühi ja nendes pesades need puldid laevadki.

tühja akuga pulte ei anta välja, ilmselt oli ikka katki.

mul on korra juhtunud, et sain puldi, mis ei hakanudki tööle. tagasi pessa panek ei aidanud, sest ma ei saanud oma kaardiga ka uut pulti võtta, kuna sellele kaardile oli juba pult antud. loomulikult teenindaja lahendas probleemi, kulus umbes poolteist minutit, kui sedagi.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.

Ma ei ole küll asjatundja, aga usun, et tegelikult ei olnud pult katki, vaid sellel oli aku tühi ja nendes pesades need puldid laevadki.

tühja akuga pulte ei anta välja, ilmselt oli ikka katki.

mul on korra juhtunud, et sain puldi, mis ei hakanudki tööle. tagasi pessa panek ei aidanud, sest ma ei saanud oma kaardiga ka uut pulti võtta, kuna sellele kaardile oli juba pult antud. loomulikult teenindaja lahendas probleemi, kulus umbes poolteist minutit, kui sedagi.

Vedas siis, et teenindaja kohe kõrvalt võtta oli.
Kui juba siin väheste kasutajatega foorumis on mitmel inimesel samasugune probleem olnud, siis reaalsuses on ju probleeme palju rohkematel inimestel. Ehk siis selle asemel, et oma pulte kassadesse tassida või müüjaid taga ajada oleks loogiline eeldada, et poekett tegeleb ise pultide kontrollimisega/parandamisega ja vajadusel välja vahetamisega. Lõppude lõpuks on see ju nende huvides, et inimesed ise oma kauba sisse skänniks. Ma käin võrdselt Selveris, Rimis ja Coopis ning kasutan kõigis pulte, aga kahes viimases pole kunagi probleemi olnud. Ilmselt on see tingitud ka sellest, et Selver juurutas puldisüsteemi esimesena ning need puldid on lihtsalt oma aja ära elanud.

+6
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No näed lihtsast asjast kisa kära. Tavaliselt on tavakassas ikkagi mingi saba ja iseteeninduses saba samal ajal ei ole. Umbes 90% ajast, kui ma olen Selverisse sattunud, on asjad nii. Vastupidist juhtub harva.mMina kulutaks oma aja sellele, et viiks katkise puldi iseteeninduskassas oleva teenindaja kätte ja seletaks probleemi. Käituks nii, nagu ta siis juhendab. Läheb siis aega palju läheb.

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei ole küll asjatundja, aga usun, et tegelikult ei olnud pult katki, vaid sellel oli aku tühi ja nendes pesades need puldid laevadki.

tühja akuga pulte ei anta välja, ilmselt oli ikka katki.

mul on korra juhtunud, et sain puldi, mis ei hakanudki tööle. tagasi pessa panek ei aidanud, sest ma ei saanud oma kaardiga ka uut pulti võtta, kuna sellele kaardile oli juba pult antud. loomulikult teenindaja lahendas probleemi, kulus umbes poolteist minutit, kui sedagi.

Vedas siis, et teenindaja kohe kõrvalt võtta oli.

Kui juba siin väheste kasutajatega foorumis on mitmel inimesel samasugune probleem olnud, siis reaalsuses on ju probleeme palju rohkematel inimestel. Ehk siis selle asemel, et oma pulte kassadesse tassida või müüjaid taga ajada oleks loogiline eeldada, et poekett tegeleb ise pultide kontrollimisega/parandamisega ja vajadusel välja vahetamisega. Lõppude lõpuks on see ju nende huvides, et inimesed ise oma kauba sisse skänniks.

Järve Selveris, kus TA käis, on iseteeninduses alati teenindaja olemas (või kui ei ole, siis saabub 30 sek jooksul). See on mu kodupood, sestap tean.

Ma olen kindel, et pood kontrollibki jooksvalt pultide korrasolekut, aga ilmselgelt pole võimalik, et ükski pult ei lakka töötamast kahe kontrolli vahelisel ajal.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ja, miks on soovitus – panna pult pessa, tohutult vale?

Sest… raske seletadagi, see on nii jaanalinnu pea liiva alla käitumine ju. Keegi teine saab selle katkise puldi sealt järgmisena jne
Eelkõige siiski põhjusel, et ost jäi seal pooleli ja enamik inimesi tahaks kindlaks teha, et sellega kõik kombe sai.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ja, miks on soovitus – panna pult pessa, tohutult vale?

Sest… raske seletadagi, see on nii jaanalinnu pea liiva alla käitumine ju. Keegi teine saab selle katkise puldi sealt järgmisena jne

Eelkõige siiski põhjusel, et ost jäi seal pooleli ja enamik inimesi tahaks kindlaks teha, et sellega kõik kombe sai.

Olgu, väike vabandus poe poolt oleks siiski igati asjakohane olnud.

+6
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olgu, väike vabandus poe poolt oleks siiski igati asjakohane olnud.

Üsna kindel, et kui sa oleks kellegi poole pöördunud kohapeal probleemiga, et pult ei tööta, oleksid kohe selle vabanduse saanud.

+5
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olgu, väike vabandus poe poolt oleks siiski igati asjakohane olnud.

Üsna kindel, et kui sa oleks kellegi poole pöördunud kohapeal probleemiga, et pult ei tööta, oleksid kohe selle vabanduse saanud.

Sa oled siis täitsa päri, et kui sul lüüakse mingi kaup kallima hinnaga läbi, siis ei ole vaja vabandada? Imelik!

+3
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sa oled siis täitsa päri, et kui sul lüüakse mingi kaup kallima hinnaga läbi, siis ei ole vaja vabandada? Imelik!

Aa sa räägid sellest, mitte katkisest puldist. No selle oleks ometi samuti saanud kohapeal ära lahendada,aga sa ju jätsid ise asja sinnapaika.

+4
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sa oled siis täitsa päri, et kui sul lüüakse mingi kaup kallima hinnaga läbi, siis ei ole vaja vabandada? Imelik!

Aa sa räägid sellest, mitte katkisest puldist. No selle oleks ometi samuti saanud kohapeal ära lahendada,aga sa ju jätsid ise asja sinnapaika.

Jah, ma räägin poe poolt mulle saadetud vastusest, kus oli lakooniline õpetus, mida ma oleksin pidanud tegema. Aga mitte sõnagi selle kohta, et viinamarjad löödi kassas läbi vale hinnaga. Ehkki vägaselgesõnaliselt viitasin sellele. Ja kirjaga kaasapandud tšekil on ka kaks rida selle toote kohta – üks pluss, teine miinusmärgiga. Ehk siis tõestus, et oli nii.

Ega seal ei olegi midagi selgitada. Lihtsalt müüja eksimus, tal oli rinnas silt “õpilane” ja ilmselt ta ähmiga ei leidnud õiget toodet oma kassasüsteemist üles. Ehkki palusin otsida. Olgu pealegi, ikka juhtub! Ma ei ole inimene, kes tõstab sellisest asjast kära. Aga, kui mul oli poega meilivahetus, ja ma andsin neile tagasisidet, siis vale hinna osas oleks võinud küll vabandada. On see siis tõesti nii imelik? Äkki neil oligi süsteemis see hind puudu ja polnudki müüja süü? Mina kui ka teenindaja (küll mitte poes) leian, et vabandamine sellisel puhul on lausa elementaarne. Ja tänamine tähelepaneku eest samuti.

+6
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sa oled siis täitsa päri, et kui sul lüüakse mingi kaup kallima hinnaga läbi, siis ei ole vaja vabandada? Imelik!

Aa sa räägid sellest, mitte katkisest puldist. No selle oleks ometi samuti saanud kohapeal ära lahendada,aga sa ju jätsid ise asja sinnapaika.

Jah, ma räägin poe poolt mulle saadetud vastusest, kus oli lakooniline õpetus, mida ma oleksin pidanud tegema. Aga mitte sõnagi selle kohta, et viinamarjad löödi kassas läbi vale hinnaga. Ehkki vägaselgesõnaliselt viitasin sellele. Ja kirjaga kaasapandud tšekil on ka kaks rida selle toote kohta – üks pluss, teine miinusmärgiga. Ehk siis tõestus, et oli nii.

Ega seal ei olegi midagi selgitada. Lihtsalt müüja eksimus, tal oli rinnas silt “õpilane” ja ilmselt ta ähmiga ei leidnud õiget toodet oma kassasüsteemist üles. Ehkki palusin otsida. Olgu pealegi, ikka juhtub! Ma ei ole inimene, kes tõstab sellisest asjast kära. Aga, kui mul oli poega meilivahetus, ja ma andsin neile tagasisidet, siis vale hinna osas oleks võinud küll vabandada. On see siis tõesti nii imelik? Äkki neil oligi süsteemis see hind puudu ja polnudki müüja süü? Mina kui ka teenindaja (küll mitte poes) leian, et vabandamine sellisel puhul on lausa elementaarne. Ja tänamine tähelepaneku eest samuti.

Ehk siis tegelikult sa said need viinamarjad siiski õige hinnaga poest?

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ja kirjaga kaasapandud tšekil on ka kaks rida selle toote kohta – üks pluss, teine miinusmärgiga. Ehk siis tõestus, et oli nii.

Mille eest nad vabandama pidid, kui sa toote õige hinnaga said (või mis plussi ja miinusega ridadest sa räägid – saan aru, et vale kanne ja paranduskanne tšekil)? Tagantjärele pidid veelkord vabandama? Sul on ikka veider maailm. Enda ebaloogilist käitumist (teenindajaga suhtlemata jätmine, kui ostu pooleli jätsid) sa ei pea oluliseks, aga teised peavad vabandama ka asjade eest, mis on tegelikult juba korda saanud?

+5
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 66 )


Esileht Kodunurk Selveri pult