Esileht Tööelu, raha ja seadused. Üürikorter, palun nõu

Näitan 21 postitust - vahemik 61 kuni 81 (kokku 81 )

Teema: Üürikorter, palun nõu

Postitas:

Kontrollimise vajadus sõltub palju ka üürnikust. Ma üürin oma korterit välja juba 10 a. On olnud üürnike keda pole vaja kontrollida või siis selliseid kellel tuleb kogu aeg silma peal hoida. Eelviimane üürnik oli selline kellel korra pidamisega hästi ei olnud ning 2x aastas korterit vaatamas käia oli selgelt liiga vähe. Pidevalt oli mingi jama temaga. Pärast seda kui välja kolis oli vaja teha kergemat sorti remont, pluss välja vahetada pesumasin, praeahi ja elutoa diivan. Praegu on aga nii hea üürnik, et ma pole viimased 2 aastat kordagi teda vaatamas käinud. Ma ei ole isegi mõelnud millal ma lähen.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sõita iga kuu 220 km maha selleks, et

Loe korralikult. sõidan umbes kolm korda aastas, et ennetada probleeme. Üürnikud on ammused, rahul ja mina osutan sellist üüriteenust, kus lepingujärgselt vastutan ja tagan ainiisikuliselt mina, et kõik lepingus märgitud esemed printerist veinikülmiku, pliidi ja kodukinoni töötavad laitmatult ja iga päev. Lambipirnid laes – minu rida. Internet kehv – minu rida.

Ehk siis minu pered saavad mulle alati loota. Loomulikult on ka Tallinnas abiline, kes reageerib kiiresti, kui näiteks maja alumine fonolukk läks katki või magamistoa valgustuse dimmer jukerdab.

Kuna oleme lepingus lubanud üürnikele kaasaegse kodutehnika tõrgeteta toimimist, siis meil on nii. Ma saan aru küll, et enamik üürileandjaid mühatavad “ahah”, kui üürnikul pesumasin katki läheb ja jalutavad uuega kohale kõige rutem kolme päeva pärast. Meil on teistsugune teenus, mida on üürnikud soovinud – meie tagame neile, et need riistad, mida nad rendivad, funkavad IGA päev, kaasaegsel tasemel ja laitmatult.

Üürnikel on võimalik olnud loomulikult valida ju ka teistsuguste üürileandjate vahel. Siiski on nad 9 ja 11 aastat otsustanud saada täisteenust. Põhimõtteliselt on neil lepingus sees ka kodukoristus minimaalse lisatasu eest, aga nad kasutavad seda ehk kaks korda aastas. Selleks on meil ametlik lepingi profikoristusfirmaga.

Miks see kõik teid marru ajab, et keegi soovib oma üürnikele pakkuda ka 9 aastat pärast sissekolimist ideaalses korras sügavkülmikut, ma ei tea 🙂

Kulumisega meil probleeme pole – remonti tehakse ikka, nagu igas kodus, vastavalt üüürniku soovile või teeb ta ise (tavaliselt siiski nad ei soovi ise teha). Varastamist ei oska nagu kartagi. Teine kontingent ilmselt.

Võib isegi öelda, et üürin perele välja võõrustamispinnad + kodu + kodukontori + laste ruumid koos kogu vajamineva tehnikaga ja selle hooldusega.
Kui te võrdlust soovite, siis olen nagu hotelli perenaine. Umbe skolm korda aastas (vähevõitu, kas pole), käin üürnike soovil vaatamas, kas ehk saame paremat teenust osutada või vajab näiteks pere suurenemise tõttu vannitoa sisustus ümberpaigutamist, käsidušivoolik pikendamist või pliit vahetamist väikelapselukuga mudeli vastu. Kuna olen eralalt insener (mitte küll ehitusinsener), siis projektid ja joonised teeme koos, mis ma vajadusel siis ümberehitusteks kooskõlastan.

Viimati kui seal käisin, siis oli üüripere kirjutanud, et soovivad teatud ruumis muuta valgustuse soojust, aga lambid-soklid-kuplid on kübe keeruline. Võtsime siis hunniku pirne kaasa ja läksime abilisega vaatama, milline soojus neile enim sobiks.

Järgmine kord lähen 10. juunil (kui nad vahepeal ei muuda kuupäeva) ühte neist kahest korterist, sest on vaja tegutsemist välisuksega. Pikka kirjeldust anda ei saa, aga tuleb välisuks asendada sellisega, millega saab turvaliselt hakkama ja mida ulatab käsistema ka algkoolipõnn. See mõte, et kas ikka 1. septembrist teinekord ehk ise liikuvale põnnile on mõeldud, süttis minu abilise peas. Üürnikud on muidugi ülirõõmsad, sest ise selle peale ei tulnudki, et seal saaks mugavama lahenduse pakkuda kui tavaline paari luku, kõrgel asuva silma ja ketiga raske uks. Kõik õnnelikud – mina saan pakuda head teenust, nemad on leidnud üürileandja, kes mõtleb nende vajadustega kaasa.

SAAGE OMETI aru, et ma ei käi kontrollimas NEID! Ma käin kontrollimas ENNAST. Kas osutan ikka teenust, mida üürnikud ootavad. Kui lepingus on sees, et korteris on jäämasinaga sügavkülmik (näiteks), siis see pagana sügavkülmik peab IGA PÄEV olema võimeline jääd andma, see on minu lepinguline kohustus. Ka siis, kui üürnik peaks unustama seda puhastada.

Miski ei saaks mind vähem huvitada kui kellegi mingi riideese toolileenil või ülestegemata voodi. Mind huvitab, kas VIDINAD, mille eest vastutan mina, töötavad. Ventilatsioonist aurusauna, külmikute, kubu, ruuteri ja pliidini.

0
-18
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 14.05 10:38; 14.05 10:52; 14.05 14:12; 14.05 14:34; 14.05 15:29; 14.05 18:01; 14.05 18:12; 15.05 09:27; 15.05 10:01; 15.05 10:30; 15.05 10:38; 15.05 14:12; 15.05 14:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

meie tagame neile, et need riistad, mida nad rendivad, funkavad IGA päev, kaasaegsel tasemel ja laitmatult.

End ja oma ülinõmedat käitumist siin õigustades mässid end ühe rohkem kas valedesse või jamadesse, raske isegi öelda.

Enne oli mingi “külmkapi kuulamise” jutt. Nüüd lisandus, et tehnika on kaasaegsel tasemel.
MILLEGA, sa inimene käid kuulamas kaasaegset sbs nofrosti kompressorit, mis on nagunii hiirvaikne?
Ma saan aru, et mul on selline kuulamistehnika kuskil töötoa kaps olemas, kas sina vead seda siis oma külaskäikudel kaasa?

Aga kaagutad või õigustad, sa ei veena sellega kedagi. Vastik inimene sa oled ja selleks jääd.
Ja teine asi, sa võid insener olla, aga kaasaegse tehnika SISSE EI NÄE MITTE KEEGI.
Isegi mina ei näe, kes ma ei ole insener, vaid nende lihtlabane remontija.

+11
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt 12.05 11:23; 12.05 12:21; 12.05 15:07; 12.05 17:36; 14.05 13:15; 14.05 14:25; 14.05 15:01; 14.05 17:26; 15.05 09:44; 15.05 10:21; 15.05 11:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

See on hoopis mingi muinasjutumeister siin. Kunagi oli siin üks hull, kes käis ka iga kuu kontrollimas, väitis, et läheb moosipurkidega ja teeb kummardusi ja puhastab nõudepesumasinat jms, seesama vist. Elab mingites pettekujutelmades. selliseid inimesi ei saa olemas olla, see on ilmselge liba või luul. Käib kontrollimas, kas tema jäämasin ikka annab iga päev jääd, no anna veel ideid…  Algul käis iga kuu 220 km tagant, nüüd väidab, et iga 3 kuu tagant, varsti ilmub mingi uus teooria. Anna minna..

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 12.05 10:50; 14.05 10:47; 14.05 16:38; 14.05 19:55; 15.05 09:58; 15.05 18:28;
To report this post you need to login first.
Postitas:

meie tagame neile, et need riistad, mida nad rendivad, funkavad IGA päev, kaasaegsel tasemel ja laitmatult.

End ja oma ülinõmedat käitumist siin õigustades mässid end ühe rohkem kas valedesse või jamadesse, raske isegi öelda.

Enne oli mingi “külmkapi kuulamise” jutt. Nüüd lisandus, et tehnika on kaasaegsel tasemel.

MILLEGA, sa inimene käid kuulamas kaasaegset sbs nofrosti kompressorit, mis on nagunii hiirvaikne?

Ma saan aru, et mul on selline kuulamistehnika kuskil töötoa kaps olemas, kas sina vead seda siis oma külaskäikudel kaasa?

Aga kaagutad või õigustad, sa ei veena sellega kedagi. Vastik inimene sa oled ja selleks jääd.

Ja teine asi, sa võid insener olla, aga kaasaegse tehnika SISSE EI NÄE MITTE KEEGI.

Isegi mina ei näe, kes ma ei ole insener, vaid nende lihtlabane remontija.

Vaata, päikesekiir. Mina olen selle külmkapi sinna ostnud. Ma tean, kui vana see on, päevase täpsusega. Kui külmkapp on 8 kuud vana, siis ma isegi ei kuula teda. Kui külmkapp on 2 aastat vana, korraks keskendun. Kui külmkapp on 5 aastat vana, käheb väljavahetamisele niikuinii. Ma ei võta riski, et 19989. aasta snaige homme katki läheb. Vahepeal tuleb siis üürnike küsitleda ja kuulatada.

Ja valetamises süüdistada mind on küll täiesti umbluu. Meie pakume sellist täisteenust ja no sa võiksid olla ju kuulnud sellistest üürikorteritest (mis isegi tulevad koos isikliku sekretäri ja lapsehoidjaga teinekord). Meie neid teenuseid küll ei paku.

Kaasaegse tehnika sisse ei näe muidugi. SEEPÄRAST ma vahetangi üürnike tehnika välja veel siis, kui see ikka KAAsaegne on.

Lõpetuseks on mul hea meel, et olen sulle vastik. Sina mulle mitte. Lihsalt oma arusaamatus vahkvihas koomiline.

0
-18
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 14.05 10:38; 14.05 10:52; 14.05 14:12; 14.05 14:34; 14.05 15:29; 14.05 18:01; 14.05 18:12; 15.05 09:27; 15.05 10:01; 15.05 10:30; 15.05 10:38; 15.05 14:12; 15.05 14:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sõita iga kuu 220 km maha selleks, et

Loe korralikult. sõidan umbes kolm korda aastas, et ennetada probleeme. Üürnikud on ammused, rahul ja mina osutan sellist üüriteenust, kus lepingujärgselt vastutan ja tagan ainiisikuliselt mina, et kõik lepingus märgitud esemed printerist veinikülmiku, pliidi ja kodukinoni töötavad laitmatult ja iga päev. Lambipirnid laes – minu rida. Internet kehv – minu rida.

Ehk siis minu pered saavad mulle alati loota. Loomulikult on ka Tallinnas abiline, kes reageerib kiiresti, kui näiteks maja alumine fonolukk läks katki või magamistoa valgustuse dimmer jukerdab.

Kuna oleme lepingus lubanud üürnikele kaasaegse kodutehnika tõrgeteta toimimist, siis meil on nii. Ma saan aru küll, et enamik üürileandjaid mühatavad “ahah”, kui üürnikul pesumasin katki läheb ja jalutavad uuega kohale kõige rutem kolme päeva pärast. Meil on teistsugune teenus, mida on üürnikud soovinud – meie tagame neile, et need riistad, mida nad rendivad, funkavad IGA päev, kaasaegsel tasemel ja laitmatult.

Üürnikel on võimalik olnud loomulikult valida ju ka teistsuguste üürileandjate vahel. Siiski on nad 9 ja 11 aastat otsustanud saada täisteenust. Põhimõtteliselt on neil lepingus sees ka kodukoristus minimaalse lisatasu eest, aga nad kasutavad seda ehk kaks korda aastas. Selleks on meil ametlik lepingi profikoristusfirmaga.

Miks see kõik teid marru ajab, et keegi soovib oma üürnikele pakkuda ka 9 aastat pärast sissekolimist ideaalses korras sügavkülmikut, ma ei tea ????

Kui te võrdlust soovite, siis olen nagu hotelli perenaine. Umbe skolm korda aastas (vähevõitu, kas pole), käin üürnike soovil vaatamas, kas ehk saame paremat teenust osutada või vajab näiteks pere suurenemise tõttu vannitoa sisustus ümberpaigutamist, käsidušivoolik pikendamist või pliit vahetamist väikelapselukuga mudeli vastu. Kuna olen eralalt insener (mitte küll ehitusinsener), siis projektid ja joonised teeme koos, mis ma vajadusel siis ümberehitusteks kooskõlastan.

SAAGE OMETI aru, et ma ei käi kontrollimas NEID! Ma käin kontrollimas ENNAST. Kas osutan ikka teenust, mida üürnikud ootavad. Kui lepingus on sees, et korteris on jäämasinaga sügavkülmik (näiteks), siis see pagana sügavkülmik peab IGA PÄEV olema võimeline jääd andma, see on minu lepinguline kohustus. Ka siis, kui üürnik peaks unustama seda puhastada.

Siis on see jutt väga rumal, sest köögitehnika võib üles öelda paari päevaga, kolme kuu tagant kontrollimine küll ei aita. Sa võid iga kolme kuu tagant külmkapi häält kuulata, aga ilma igasuguse inseneri hariduseta võib öelda, et külmkapp ei hakka 3 kuud enne jaurama, kui katki läheb.

Aga see selleks, minu suhtun üürnikku, kui võrdsesse, minu korter oma tema kodu. Kui temal on soov midagi muuta, läheb katki või on muu probleem – võtab minuga ühendust ning leiame lahendust.

+9
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 12.05 09:21; 12.05 23:26; 14.05 21:32; 15.05 10:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lõpetuseks on mul hea meel, et olen sulle vastik.

Ära hakka taas liialdama ega asju välja mõtlema. Sa ei ole MULLE vastik, sest mul on sinust täi-es-ti ükskõik.

Aga võta kaks sekundit aega, pinguta oma kahte allesjäänud ajurakukest, keeda sinna juurde veel törts ammu kadunud empaatiavõimet ja mõtle oma vaeste üürnike peale, keda sa seal nuhkimas käid.

Kes vaesekesed, ilmselt on mingil, siin mitteselguval põhjusel, sundseisus ning peavad sinusugust ebameeldivat tädi taluma.
(minul ntx. kuluks sinu juurest lahkumisotsuse tegemiseks umbes veerand sekundit)

Nad lähevad isegi kodust ära, et sinusugusele mitte lähedale sattuda!
Pärast ilmselt põhjalikult ka tuulutavad tube, et su haisuraasugi enam ei tunneks. Ja desovad põrandaid, kus sa oled trampinud.

See oli nüüd küll lõpetuseks.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt 12.05 11:23; 12.05 12:21; 12.05 15:07; 12.05 17:36; 14.05 13:15; 14.05 14:25; 14.05 15:01; 14.05 17:26; 15.05 09:44; 15.05 10:21; 15.05 11:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Siis on see jutt väga rumal, sest köögitehnika võib üles öelda paari päevaga, kolme kuu tagant kontrollimine küll ei aita. Sa võid iga kolme kuu tagant külmkapi häält kuulata, aga ilma igasuguse inseneri hariduseta võib öelda, et külmkapp ei hakka 3 kuud enne jaurama, kui katki läheb.

Aga see selleks, minu suhtun üürnikku, kui võrdsesse, minu korter oma tema kodu. Kui temal on soov midagi muuta, läheb katki või on muu probleem – võtab minuga ühendust ning leiame lahendust.

Ütelgem nii, et köögitehnika, kui ta on pidevalt nii 2-3, maksimum 5 aastat vana, ei ütle üldiselt üles päevaga. Jah, seda ei saa vältida. IGATAHES saan ma seda ennetada. Ma saan aru küll, et teie suhtute oma üürilistesse nii, et kui tal läheb katki pesumasin, no istub siis ilma kuni ma uue toon. Mina nii ei tööta. Meie juurde tulevad need pered, kes tahavad täisteenust. Ehk siis mul on lepingus, et kohustun tagama neile töötavad selle, tolle ja tolle.

Ehk siis kui sa näiteks lähed…mmm….Pariisi ja üürid seal apartemendi. Sa eeldad, et seal KÕIK funkab, eks. Sind ei huvita, et pirn läks alles eile läbi ja külmik suri alles üleeile. Sa tahad seda, mille eest sa maksad. Töötavat külmikut, korras pliiti ja head internetti. Sind ei huvita vähimalgi määral, et “Täna on laupäev, puhkepäev. Pierre tuleb kolmapäeval külmikut remontima ja siis saame selle rõduukse ka uuesti käima vast”. Sa oleksid õnnelik, kui see pagana külmik oleks juba ammu välja vahetatud, sest tema välimusest on juba näha, et see on aastast 2004. Tõenäoliselt pakid sa oma kohvri ja siirdud teise üürikasse, kus kliendi eest paremini hoolitsetakse.

Kui sa lähed näiteks teise linna tööle ja sind pannakse elama firma üürikorterisse või pikkadeks aegadeks mõnda korterhotelli, siis sind ei huvita ju, et “ah, esikus meil praegu tuld pole, kärssas esmaspäeval läbi” või et “konditsioneer ei tööta vist, pole kontrollinud, eks te ise vaadake ja kui miskit on, eks helistage” ja “internet nagu on, aga no vaadake ise, kui probleem, saate ju paketti muuta” ja “kodukino on jah toa kirjelduses sees, aga seal on häälega migi jama, seda pole kõlarist, aga kõrvaklappidega on ideaalne!” ja “Pliidi see suur raud ei põle ja kõike kolme plaati sisse panna ei saa, lööb korgid läbi, pidage see siis meeeles”.

Ja täpselt vastupidist teenust, kus minul lasub kohustus ja mul on ka soov teha kõik endast olenev, et üürnikul puuduksid sedasoti olmemured, pakun mina. See on lepingus. Selle eeldusega tulevad üürilised. Klientuur on ilmselt teine. Meie juurde jõuavad pered, kes soovivad üürida eluaseme nii, et nemad ei peaks jaurama torumeeste ja pliidipaigaldajatega. Kes nõuavad, et internet oleks alati, oleks alati kiire ja oleks alati kiire igas toas. Et pere vajaduste muutudes oleks omanik paindlik ja kaasamõtlev ning et omanikul oleks alati plaan B (no et ei peaks kolmapäevani Pierre’ ootama) Ja vat sedasorti kodu teenust pakume meie ja muidugi mitmed teised üürileandjad.

0
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 14.05 10:38; 14.05 10:52; 14.05 14:12; 14.05 14:34; 14.05 15:29; 14.05 18:01; 14.05 18:12; 15.05 09:27; 15.05 10:01; 15.05 10:30; 15.05 10:38; 15.05 14:12; 15.05 14:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vastik inimene sa oled ja selleks jääd.

Ära hakka taas liialdama ega asju välja mõtlema. Sa ei ole MULLE vastik, sest mul on sinust täi-es-ti ükskõik.

No mis ma ütlen. Otsusta ära.

Rahune maha. Sina tahad teistsugust üüriteenust kui mina pakun. Meie sihrühmad on erinevad. Mina ei satu sulle üüriliseks ega sina mulle. Sind ajab vahkvihasse ainult mõte, et umbes kolm korda aastas külastab omanik oma kinnisvara, et kontrollida, kas üürinnik saab ikka sellisel tasemel teenust, mille eest ta maksab ja mida ta soovinud on.

Sinu omad ootavad rahus 13 päeva uut printerit Tallinnas (kogemus märtsist sel aastal). Mina oma üürnikele seda ei tee. See ongi meie vahe. Üürnikud ootavad minult palju ja mina katsun neid ootusi täita ja omada ka plaani B, kui tõesti ei õnnestu probleeme ennetada. Ei, mina ei istu ja ei oota, et “ah,küll üürnik teatab, kui tal elektrit pole või pesumasin katki läheb. Eks ma siis esmaspeval vaata”. Hoian KÕIK lepingus olevad masinad võimalusel garantiiaja all ja kui seda võimalust pole, siis piisavalt uued ja kaasaegsed, et rikkevõimalus oleks minimaalne.

Ei, mul ei ole second-hand poest ostetud külmikuid üürikorterites ega Saksamaalt humanitaarabina aastal 1992 saabunud mikrolaineahje 🙂

0
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 14.05 10:38; 14.05 10:52; 14.05 14:12; 14.05 14:34; 14.05 15:29; 14.05 18:01; 14.05 18:12; 15.05 09:27; 15.05 10:01; 15.05 10:30; 15.05 10:38; 15.05 14:12; 15.05 14:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Rahune maha. Sina tahad teistsugust üüriteenust kui mina pakun. .

Jälle luuletad midagi oma peakesest. Ma ei vaja üldse mingit üüriteenust. See selleks.

AGA, ma nüüd kerisin lehe tagasi, kus üks Kägu 14.05.2021 18:08 kirjutas pooljuhuslikult ühe nime välja.

Ja nüüd tundub, et see kägu EI EKSINUDKI!.
Kui ma alul kiirelt lugesin, siis arvasin, et huupi proovis.
Aga nii ongi, et ei eksinud.
Et.
Kogu perekoolis reklaamitud ilus elu, elu lõpuni loodud väga piisav sissetulekuallikas, pidevalt pealevoolavad rahavood, lõputud reisimised välismaal jne jne
… piirnevad päriselus vaid kahe korterikese väljaüürimisega pealinnas, kus külmkapp pidevalt undab, pliidiplaat läheb katki ja pesumasinad on katlakivi täis, sest keegi ei tee neile vastavat pesu.

PS: Ilmselt said ka sina juba aru, et see nimi oli: pr. JÄLKUS.

PS. Ja alul olid nagu sinu korterid, poole pealt muutus kogu lugu “meieks”, ehk siis perekooli keeles mehe omandiks, kus sina ainult perenaist käid mängimas, et kaaaaa keeeegi tähtis seal kompotis olla.

+7
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt 12.05 11:23; 12.05 12:21; 12.05 15:07; 12.05 17:36; 14.05 13:15; 14.05 14:25; 14.05 15:01; 14.05 17:26; 15.05 09:44; 15.05 10:21; 15.05 11:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sind ajab vahkvihasse ainult mõte, et umbes kolm korda aastas külastab omanik oma kinnisvara, et kontrollida, kas üürinnik saab ikka sellisel tasemel teenust, mille eest ta maksab ja mida ta soovinud on.

No saa ometi aru, et sinu külastamine ei aita ju selle vastu, et midagi korrast ära läheb. Sa võid iga kuu seal ka käia, ikka lähevad asjad korrast ära omal ajal. Sa võid neid ju kuulatada või seal niisama passida, mida see aitab. Su jutt on nii rumal ja aina rumalamaks läheb. Selle peale ei ole tulnud või, et küll su üürnik annab teada, kui midagi ei tööta, siis võid kiirelt reageerida, aga sinu passimine seal ei muuda ju midagi.

+12
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 12.05 09:00; 12.05 09:34; 12.05 12:10; 12.05 17:31; 14.05 20:34; 15.05 11:42;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Miks nad eelistavad, et käin kui nad on ära – pole enam minu asi.

Mina ei tahtnud ka oma korteri omanikuga näost näkku kohtuda, sest ta oli talumatult dotseeriv laterdaja. Iga asja kohta minu isiklikus elus pidi ta arvamust avaldama ja kõik, mida ma ise asjast arvasin, tuli maha materdada kui vale arvamus. Nii ma siis pärast paari esimest korda temaga “vesteldes” – täiesti vältida mul teda ei õnnestunud – hoidsin oma suu kinni, tegin mhmh mhmh ja ootasin, millal see “dialoog” läbi saab.

Nii et alati oli parem, kui mul õnnestus tema visiitide ajal kodunt ära olla. Mõnikord juhtus laps siis kodus olema, pärast ütles ta mulle, et: “tädi Pille käis jälle riidlemas, aga ma ei saanud aru, mis ma tegema pidin.” Kusjuures riidlemine ei puudutanud poole sõnaga ka korteri seisukorda vaid täiesti selleväliseid asju nagu – “miks sa toas oled, kõik lapsed peavad õues olema, sa jääd kängu, kas sa kusagil ringis käid, miks sa klaverit ei õpi, blablabla” – umbes sedalaadi etteheited aga kuidagi õelamad, ma ei oska nii õelalt kirjutada.

Uhh. Õnneks ma ei ela enam seal.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 15.05 11:55; 15.05 12:09;
To report this post you need to login first.

Annan üürile kaht korterit. Mõlemas lepingus on sees, et mul on õigus käia kord kuus, 10. kuupäeval ajavahemikus kell 18-20 korterit vaatamas. Kui üürilevõtjale see aeg ei sobi, siis ta teatab minimaalselt 48 tundi ette ja lepime uue aja. Ja samamoodi, kui ma EI tule, siis teatan vähemalt 48 tundi ette.

Praktikas käin umbes 3 korda aastas. Kappe-sahtleid muidugi ei ava (selle peale isegi ei tule!), aga vaatan üle põrandad, aknad, boileri, WC, pliidi, pesumasina, külmiku (välispidiselt) jne.

Mõlemad üürnikepered eelistavad sel ajal kodus mitte olla. Külastus kestab mul kindlasti alla 10 minuti. Üüriraha üleandmist eelistab üks pere neil kordadel sulas – selle raha leian kokkulepitud kohast visiidi ajal.

Kui üürnikule ei peaks sobima minu visiidid ja ta peaks avaldama rahulolematust, siis:

* üürileping öeldakse samal päeval üles, minimaalse etteteatamisajaga (3 kuud meil lepingus)

* üürihind tõuseb, muidugi ametliku etteteatamisajaga – kui ei sobi, ta saab alati lahkuda.

Appi, kui nõme ja ennekuulmatu!

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

pr. JÄLKUS

Siiski pr Jälkur – proua, kes saadab korda jälkusi ja on olemuselt jälk.

Vrd “tarkur”, “rikkur”, “vanur”.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 15.05 11:55; 15.05 12:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No saa ometi aru, et sinu külastamine ei aita ju selle vastu, et midagi korrast ära läheb. Sa võid iga kuu seal ka käia, ikka lähevad asjad korrast ära omal ajal.

No seni on aidanud. Välja olen OOTAMATULt pidanud 11-aastat minu juures üürivatel inimestel vaid printeri ja mõned lambipirnid. KÕIK muud ootamatused on ennetatud, sest vanad ja oma aja ära elanud asjad (või kasutamises kannatada saanud) saan vahetada välja ennetavalt (!) nii, et üürnikel ei ole probleeme.

9-aastat üürnike juures olen OOTAMATULT pidanud välja vahetama ühe vannitoa kraanikausi, sest…keegi neist otsustas seal jalgu pesta 🙂 ja ta polnud ilmselt väga…alakaalulie. Ja pliidilpaadi (plastikust asi ununes pliidile). Kõik muud tehnikavidinad ja torud-lukud-uksed-aknad on alati tip-top, sest nad on aegsasti üle vaadatud. Aegumist, ajast väja minekut, rriket hooldamatuse tõttu saab ennetada. Ausalt. Ma kodus elan ka nii, et ei oota, mil uksekell või pliit särakat hakkab andma, vaid parandame enne ära.

No nagu heas apartement-hotellis. Seal eeldad ju sinagi, et külmkapp ei plahvata, sest on aastast 2006 ja kraanist tuleb vesi survega ning telekas töötab, pilt on ja heli on ka. Ja ei ole nii, et tipptasemel aparthotelli vastuvõtutöötaja ehk üürileandja ütleb sulle: “ah no kui miski teil seal korteris ei tööta, siis saatke messengeri, vaatame, mis teha saab. Ei, me ei käi vahepeal kontrollimas, et kõik oleks korras. Pole mõtet ju vaadata, kas dušs teil töötab, kõik võib katki minna millal iganes. A siis helistage või midagi ja vaatame, millal saame parandada”. Ja sina ütled seepeale, et supervärk. Selle eest ma tahangi maksta. Lihtsalt võtke mu raha! Vat, sul on siis seda va puru palju. Minu üürilised soovivad, et kogu üürihinna sees ja lubatud kaadervärk töötaks iga päev ja iga kell. Neil ei ole raha loopida ilmselt.

Nad ei vaja kiiret reageerimist, et kahe päevaga saavad uue WC poti. Nad vajavad, et see probleem oleks maksimaalselt ennetatud ja kogu kaadervärk kaasaja tipptasemel. Seda on nemad minult nõudnud lepingus ja selle eest nemad on soovinud maksta. Et ei oleks: “ups” olukordi.

Mitte midagi ei JUHHTU ootamatult, kui a) naabritel ei juhtu õnnetust või b) üürnikel ei juhtu õnnetust.

0
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 14.05 10:38; 14.05 10:52; 14.05 14:12; 14.05 14:34; 14.05 15:29; 14.05 18:01; 14.05 18:12; 15.05 09:27; 15.05 10:01; 15.05 10:30; 15.05 10:38; 15.05 14:12; 15.05 14:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

PS. Ja alul olid nagu sinu korterid, poole pealt muutus kogu lugu “meieks”, ehk siis perekooli keeles mehe omandiks, kus sina ainult perenaist käid mängimas, et kaaaaa keeeegi tähtis seal kompotis olla.

Mis nali. Mis laest võetud fantaasia. Mis pagana mehe omand 🙂 M aei jaga vist seda sinu “perekooli keelt”.

Meie oleme selles kontakstis muidugi mina ja mu abiline, kes reageerib kiiretele väljakutsetele (kui vaja). Olen temast ju kirjutanud.

Mis sind nii tigedaks elus tegi? Mis sinuga juhtus, et ärkad hommikul ja hakkad vaatama, kellele saaks ära panna.

Pole elus arvanud, et kedagi võiks NII raevu ajada vaid see, kui keegi rendib välja kortereid ja vastutab selle eet, et kõik, mis lepingus, töötaks. Mõte, et üürileandjal on VASTUTUs, on sulle võõras? See, et üürnikud ise ongi leitud sellised, kes soovivad täisteenust, on sulle….ebameeldiv miks?

Vaata. Osa inimesi peavad näiteks lõunasöögipuhveteid, kus kontoritöötajad saavad rivis oma portsud kätte. Osa inimesi peavad restorani, kus on ettekandjad ja kliendile personaalne teenindus. Ja mina ja sina kliendina otsustame, kummas kohas me sööme. Mõlemad söögikoha mudelid on samavõrra vajalikud ja head. Kusjuures esimene omanik ei pruugi olla rikkam kui teine ega teine rikkam kui esimene.

See, et mul on nö päris restoran pitlikult, ei tee mind ei paremaks ega halvemaks ega ülbemaks ega rikkamaks ega rumalamaks ega targemaks kui sina. See on lihtsalt valitud ärimudel. See aga, et meist kahest ma olen viisakam, on pigem kasvatusest. Ja lõpuks pole mina ju siin teemas see räuskav jälkur, eks ole 🙂

Lihtsalt sihtrühm on erinev üürimisteenuse mudelitel.

Isegi ei tea, kui palju kordi olen nördimust maha surudes pidanud helistama hotellis (töö viib mind hotellidesse ja apartementidesse, millest ka alguse idee kvaliteet-üüriteenuse pakkumiseks) valvelauda, et olge kena, saatke mulle mingi vend, kes saab korda teha selle või tolle. Mina ise tahan pakuda paremat teenust ja kahepeale abilisega me seda ka teeme.

Oleme kvaliteedi üle väga uhked. Ja oma oskuste 🙂 üle. Mis hõlmab ka päris palju musta tööd. Haisuluku puhastamisele üle 4 minuti ei suuda kuidagi kulutada, seda lihtsalt nii palju sadu kordi elus tehtud. Seeküll ei puuduta niivõrd üürnike, kuigi nad on ka sele probleemiga meie poole pöördunud. Arusaadav.

Üüriliste püsivus ja usaldus on piisavad tõendid. Abilisel on rohkem tööandjaid samas sfääris kui mina (ehk siis samasuguse üüri-täisteenuse pakkujaid) ja kõik me töötame maksimaalse teeninduskvaliteedi nimel. Ennetame koostöös üürilistega, mitte ei pane üürilist ootama ja kannatama, ootama nagu tavaks. Ka ei tõuse iga liigutuse ja aastaga üürihind.

Et no kui 15 aastat vana loputuskast läheb reede lõunal katki, siis EHK omanik tuleb esmaspäeval vaatama ja vahetab nädalaga välja. EI. Meie nii ei toimi. Võõras mõte? Võõras kvaliteet? Harju. Maailm teab palju, pehmelt öeldes palju selliseid üürimajasid/üürikodusid.

+1
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 14.05 10:38; 14.05 10:52; 14.05 14:12; 14.05 14:34; 14.05 15:29; 14.05 18:01; 14.05 18:12; 15.05 09:27; 15.05 10:01; 15.05 10:30; 15.05 10:38; 15.05 14:12; 15.05 14:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Et no kui 15 aastat vana loputuskast läheb reede lõunal katki, siis EHK omanik tuleb esmaspäeval vaatama ja vahetab nädalaga välja. EI. Meie nii ei toimi. Võõras mõte? Võõras kvaliteet? Harju. Maailm teab palju, pehmelt öeldes palju selliseid üürimajasid/üürikodusid.

Kuidas see seotud on kontrollimas käimisega?

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hull mis hull. Ise uhke ka veel selle üle. No mis oskad öelda, õndsad on need, kes ei näe..

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 12.05 10:50; 14.05 10:47; 14.05 16:38; 14.05 19:55; 15.05 09:58; 15.05 18:28;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Üüriliste püsivus ja usaldus on piisavad tõendid. Abilisel on rohkem tööandjaid samas sfääris kui mina (ehk siis samasuguse üüri-täisteenuse pakkujaid) ja kõik me töötame maksimaalse teeninduskvaliteedi nimel. Ennetame koostöös üürilistega, mitte ei pane üürilist ootama ja kannatama, ootama nagu tavaks. Ka ei tõuse iga liigutuse ja aastaga üürihind.

Mis põhjusega sa siis üürilisi karistad, kui nad pole nõus sinu lepingus märgitud igakuiste külastusvõimalustega? Miks sel puhul toimub lepingu ülesütlemine või üürihinna tõus? Ah? Kui nii üürilevõtja heaks kõike teha soovid.

Mine ravile, päriselt. Mängid siin suurilmadaami, tegelikult oled ikka täitsa hälbega inimene.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 12.05 11:33; 14.05 12:03; 14.05 17:48; 14.05 18:08; 14.05 20:38; 16.05 12:40;
To report this post you need to login first.
Postitas:

meie tagame neile, et need riistad, mida nad rendivad, funkavad IGA päev, kaasaegsel tasemel ja laitmatult.

End ja oma ülinõmedat käitumist siin õigustades mässid end ühe rohkem kas valedesse või jamadesse, raske isegi öelda.

Enne oli mingi “külmkapi kuulamise” jutt. Nüüd lisandus, et tehnika on kaasaegsel tasemel.

MILLEGA, sa inimene käid kuulamas kaasaegset sbs nofrosti kompressorit, mis on nagunii hiirvaikne?

Ma saan aru, et mul on selline kuulamistehnika kuskil töötoa kaps olemas, kas sina vead seda siis oma külaskäikudel kaasa?

Aga kaagutad või õigustad, sa ei veena sellega kedagi. Vastik inimene sa oled ja selleks jääd.

Ja teine asi, sa võid insener olla, aga kaasaegse tehnika SISSE EI NÄE MITTE KEEGI.

Isegi mina ei näe, kes ma ei ole insener, vaid nende lihtlabane remontija.

Vaata, päikesekiir. Mina olen selle külmkapi sinna ostnud. Ma tean, kui vana see on, päevase täpsusega. Kui külmkapp on 8 kuud vana, siis ma isegi ei kuula teda. Kui külmkapp on 2 aastat vana, korraks keskendun. Kui külmkapp on 5 aastat vana, käheb väljavahetamisele niikuinii. Ma ei võta riski, et 19989. aasta snaige homme katki läheb. Vahepeal tuleb siis üürnike küsitleda ja kuulatada.

Ja valetamises süüdistada mind on küll täiesti umbluu. Meie pakume sellist täisteenust ja no sa võiksid olla ju kuulnud sellistest üürikorteritest (mis isegi tulevad koos isikliku sekretäri ja lapsehoidjaga teinekord). Meie neid teenuseid küll ei paku.

Kaasaegse tehnika sisse ei näe muidugi. SEEPÄRAST ma vahetangi üürnike tehnika välja veel siis, kui see ikka KAAsaegne on.

Lõpetuseks on mul hea meel, et olen sulle vastik. Sina mulle mitte. Lihsalt oma arusaamatus vahkvihas koomiline.

Ulme.

Ja nii mitmed postitused järjest.

Ma ise ka  kaheksa korteri yyrileandja Tallinnas, kaasaegsed ja puha (mida tsiteeritav nii väga alati toonitab), aga ausalt, ei käi, ei kuulata masinaid, ei üüri ega mõtiskle teiste inimeste kodus (sest see yyrikas on teiste inimeste kodu ju).

Ma ei kujuta ette, kui kanged seened need peavad olema, et tsiteetitav sellisesse psyhhoosi viia…

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul on üks loogikaküsimus sellele Tallinna täisteenust pakkuvale prouale. Mitte paha pärast, aga lihtsalt. Kuidas saab korterit 10. kuupäeval igakuiselt kontrollimas käies ennetada valamu purunemist, kui ülekaaluline oma jalgu seal peseb. Ja kas ikka on nii kõrgseltskond, kes oma jalgu kraanikausis peseb. Noh, nii loogikakontroll. Olen ise ka üürikorteris välismaal elanud pikalt, ausalt, see oli minu kodu nagu ikka ja töömehed käisid küll 1x aastas konditsioneeri kontrollimas ja toimus ka putukatõrje 1x aastas. Sellest teatati ette. Muus osas andsin ikka teada, kui midagi katki läks. No ei oleks tahtnud mingit suvalist tädi või selle abilist enda koju 1x kuus minu külmikut kuulama.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 21 postitust - vahemik 61 kuni 81 (kokku 81 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Üürikorter, palun nõu