Esileht Koolilaps Tallinna koolide hea tahte protokollid

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 304 )

Teema: Tallinna koolide hea tahte protokollid

Postitas:
Kägu

Tore targutus iseenesest, aga minul on küll huvitav lugeda ka niisama punktidest, ilma kaalumata.

327,5 ja on Reaalis ootenimekirjas. Teiste koolide kohta pole infot tulnud.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TÜG hoopis teisest kategooriast kool.

seda küll aga kuidas valida kahe esimese vahel, TIKi sisekliima kohta on nii palju halba kuulnud.

TIK gümnas vist ei saa kolmandat keelt nullist alustada? Mõnele on see oluline. Kui pole oluline, siis vaataks logistika järgi. Aga nende kolme hulgast ma ka pigem TÜGi ei valiks, kui juba G4 koolidesse on sisse saadud. Ka mind huvitaks TIKi sisekliima ja mis tuuled seal praegu puhuvad.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tore targutus iseenesest, aga minul on küll huvitav lugeda ka niisama punktidest, ilma kaalumata. Pigem võiksid sellised ninatargad näpuviibutused olla olemata

Eino tore võib sul ju olla, aga kui siin inimesed tulemusi võrdlevad, siis pole sellest sisutust toredusest midagi kasu. Üks laps sai emakeeles 99 punkti, füssas 70 ja matemaatikas 60, kokku 229 kaalumata punkti. Teine sai matemaatikas 89, füssas 70 ja eesti keeles 60, kokku 219 kaalumata punkti. Siinse teksti järgi tundub, et esimene laps tegi kõvema tulemuse, aga peale kaalumist on pilt loomulikult vastupidine – esimesel lapsel 70.8 punkti, teisel 77.5.

Reaalkooli pürgivate laste vanematest eeldaks küll, et nad kaalumise olulisust mõistavad ning ei võrdle lihtsalt punktide summasid.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Reaalkooli pürgivate laste vanematest eeldaks küll, et nad kaalumise olulisust mõistavad ning ei võrdle lihtsalt punktide summasid.

Ikka proovime mõista, aga nalja pärast  ja ajaviiteks on ikka tore võrrelda. Olgu kaalumata või kaalutud.

+2
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ikka proovime mõista, aga nalja pärast ja ajaviiteks on ikka tore võrrelda. Olgu kaalumata või kaalutud.

Kui kõik osapooled “nalja teevad”, siis muidugi, aga ilmselgelt osad ju ikka ei tee ning võrdlevadki oma lapse ja teiste laste tulemusi ning teevad järeldusi – ahhaa, tal oli vähem punkte kokku, järelikult on minu lapsel ka lootust.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TÜG hoopis teisest kategooriast kool.

seda küll aga kuidas valida kahe esimese vahel, TIKi sisekliima kohta on nii palju halba kuulnud.

TIK gümnas vist ei saa kolmandat keelt nullist alustada? Mõnele on see oluline. Kui pole oluline, siis vaataks logistika järgi. Aga nende kolme hulgast ma ka pigem TÜGi ei valiks, kui juba G4 koolidesse on sisse saadud. Ka mind huvitaks TIKi sisekliima ja mis tuuled seal praegu puhuvad.

Mul on kahe lapsevanema lood oma laste koolikogemustest Tik-is, pikad ja põhjalikud jutuajamised pidasime maha. Mõlemal oli kaks last Tik-is, viielised ja hea käitumisega. Üks ema rääkis mulle 4 tundi miks ta ei soovita Tik-i isegi vaenlase lapsele. Kui lapsed enam üldse kooli minna ei taha, on selles koolis midagi väga mäda. Pedofiilia skandaalist rääkimata.

+3
-2
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Hea meelega loeks kellegi isiklikumast kogemusest TIKiga. Muidu kõik jutud, mida siin jagatakse, on peamiselt kolmandate inimeste poolt edasi räägitud.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TÜG hoopis teisest kategooriast kool.

seda küll aga kuidas valida kahe esimese vahel, TIKi sisekliima kohta on nii palju halba kuulnud.

TIK gümnas vist ei saa kolmandat keelt nullist alustada? Mõnele on see oluline. Kui pole oluline, siis vaataks logistika järgi. Aga nende kolme hulgast ma ka pigem TÜGi ei valiks, kui juba G4 koolidesse on sisse saadud. Ka mind huvitaks TIKi sisekliima ja mis tuuled seal praegu puhuvad.

Mul on kahe lapsevanema lood oma laste koolikogemustest Tik-is, pikad ja põhjalikud jutuajamised pidasime maha. Mõlemal oli kaks last Tik-is, viielised ja hea käitumisega. Üks ema rääkis mulle 4 tundi miks ta ei soovita Tik-i isegi vaenlase lapsele. Kui lapsed enam üldse kooli minna ei taha, on selles koolis midagi väga mäda. Pedofiilia skandaalist rääkimata.

Kas jutt oli põhikooli lastest? Ma olen ka väiksemate kohta sarnaseid asju kuulnud, aga mitte gümnaasiumi.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Hea meelega loeks kellegi isiklikumast kogemusest TIKiga. Muidu kõik jutud, mida siin jagatakse, on peamiselt kolmandate inimeste poolt edasi räägitud.

Võivadki olla isiklikud kogemused, aga kirjutatakse nagu kolmanda inimese omadest. Anonüümsus.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Hea meelega loeks kellegi isiklikumast kogemusest TIKiga. Muidu kõik jutud, mida siin jagatakse, on peamiselt kolmandate inimeste poolt edasi räägitud.

Võivadki olla isiklikud kogemused, aga kirjutatakse nagu kolmanda inimese omadest. Anonüümsus.

Ei usu. Siin on piisavalt anonüümne, et ei pea endast kolmandas isikus rääkima. Minagi olen täheldanud siin rohkem kuulujutte kui isiklikke kogemusi.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Hea meelega loeks kellegi isiklikumast kogemusest TIKiga. Muidu kõik jutud, mida siin jagatakse, on peamiselt kolmandate inimeste poolt edasi räägitud.

Enamasti ei ole kuulujutud, isiklikud valusad kogemused. Kes ikka tahab rääkida, et lapsed nutavad hommikuti, sest sel päeval on tund kus õpetaja tunnis karjub?

Pedofiili küsimus on tegelikult tõsine ja see ei ole kuulujutt.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Arvestage ka sellega, et kui viimasel hetkel protokolli tagasi viite, siis ei pruugi soovitud suunda enam mahtuda.

Sa ilmselt räägid varasemate aastate kogemuste pealt? Varem oli Reaalis nii, et konkurss toimus ja protokoll anti ilma suuna määratluseta, suuna määrasid siis, kui protokolli tagastasid. Siis oligi, kes ees, see mees. Sel aastal oli minu teada esimest korda nii, et konkureeritigi konkreetsesse suunda, mitte lihtsalt Reaalkooli ja seega peaks protokolli saamisel ikka ka koht soovitud suunas garanteeritud olema, sõltumata kinnitamise kuupäevast.

See ei vasta tõele, et selline süsteem alles see aasta esmakordselt.

Juba kolm aastat tagasi kandideeriti konkreetsesse suunda ja saadi protokoll konkreetsesse suunda. Protokolle ei väljastatagi rohkem kui suunas kohti. Alles teoreetilises tulevikus, kui esimese valiku protokollisaajatest keegi ära ütlema peaks, saab väljastada protokolli sinna suunda kellelegi ootenimekirjast.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See ei vasta tõele, et selline süsteem alles see aasta esmakordselt. Juba kolm aastat tagasi kandideeriti konkreetsesse suunda ja saadi protokoll konkreetsesse suunda. Protokolle ei väljastatagi rohkem kui suunas kohti. Alles teoreetilises tulevikus, kui esimese valiku protokollisaajatest keegi ära ütlema peaks, saab väljastada protokolli sinna suunda kellelegi ootenimekirjast.

Sa oled millestki valesti aru saanud. Suund määrati Reaalis 3 aastat tagasi ja määratakse ka nüüd alles peale protokolli tagastamist. Sa ehk mõtled muid koole, seal on tõesti nii nagu kirjutad.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tore targutus iseenesest, aga minul on küll huvitav lugeda ka niisama punktidest, ilma kaalumata. Pigem võiksid sellised ninatargad näpuviibutused olla olemata

Eino tore võib sul ju olla, aga kui siin inimesed tulemusi võrdlevad, siis pole sellest sisutust toredusest midagi kasu. Üks laps sai emakeeles 99 punkti, füssas 70 ja matemaatikas 60, kokku 229 kaalumata punkti. Teine sai matemaatikas 89, füssas 70 ja eesti keeles 60, kokku 219 kaalumata punkti. Siinse teksti järgi tundub, et esimene laps tegi kõvema tulemuse, aga peale kaalumist on pilt loomulikult vastupidine – esimesel lapsel 70.8 punkti, teisel 77.5.

Reaalkooli pürgivate laste vanematest eeldaks küll, et nad kaalumise olulisust mõistavad ning ei võrdle lihtsalt punktide summasid.

Jah, täiesti nous sinuga. Mul kaks last Reaali gymnaasiumis ja elementaarne, et enne katseid tegid endale kaalud selgeks, mis ainetes on vaja tipptulemus teha. Kogu air matemaatika ja fyysika peale, emakeel palju siis jõuab ja inglise keeles anti ära puhas leht, et vabastada aeg kõrgete panustega ainetele.

Mina ausalt öeldes arvasin, et nii teevad kõik, kes Reaali tahavad. Pole ju keeruline vastuvõtutingimused läbi lugeda ja natuke loogiliselt mõelda. Tingimused on täiesti avalik info.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TÜG hoopis teisest kategooriast kool.

seda küll aga kuidas valida kahe esimese vahel, TIKi sisekliima kohta on nii palju halba kuulnud.

TIK gümnas vist ei saa kolmandat keelt nullist alustada? Mõnele on see oluline. Kui pole oluline, siis vaataks logistika järgi. Aga nende kolme hulgast ma ka pigem TÜGi ei valiks, kui juba G4 koolidesse on sisse saadud. Ka mind huvitaks TIKi sisekliima ja mis tuuled seal praegu puhuvad.

Mul on kahe lapsevanema lood oma laste koolikogemustest Tik-is, pikad ja põhjalikud jutuajamised pidasime maha. Mõlemal oli kaks last Tik-is, viielised ja hea käitumisega. Üks ema rääkis mulle 4 tundi miks ta ei soovita Tik-i isegi vaenlase lapsele. Kui lapsed enam üldse kooli minna ei taha, on selles koolis midagi väga mäda. Pedofiilia skandaalist rääkimata.

Ja kui minu laps kaifib seda kooli, läheb roomuga ning klassi sisekliima on super, siis mis me sellest järeldame? Mitte midagi. Igas koolis on õnnelikke ja õnnetuid lapsi.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ei usu. Siin on piisavalt anonüümne, et ei pea endast kolmandas isikus rääkima.

Tark inimene räägib siin siiski endast kolmandas isikus. Ei ole siin nii turvaline midagi, hulle on igasuguseid.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ikka proovime mõista, aga nalja pärast ja ajaviiteks on ikka tore võrrelda. Olgu kaalumata või kaalutud.

Kinganumbreid ka võrdlete?

+2
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tore targutus iseenesest, aga minul on küll huvitav lugeda ka niisama punktidest, ilma kaalumata. Pigem võiksid sellised ninatargad näpuviibutused olla olemata

Eino tore võib sul ju olla, aga kui siin inimesed tulemusi võrdlevad, siis pole sellest sisutust toredusest midagi kasu. Üks laps sai emakeeles 99 punkti, füssas 70 ja matemaatikas 60, kokku 229 kaalumata punkti. Teine sai matemaatikas 89, füssas 70 ja eesti keeles 60, kokku 219 kaalumata punkti. Siinse teksti järgi tundub, et esimene laps tegi kõvema tulemuse, aga peale kaalumist on pilt loomulikult vastupidine – esimesel lapsel 70.8 punkti, teisel 77.5.

Reaalkooli pürgivate laste vanematest eeldaks küll, et nad kaalumise olulisust mõistavad ning ei võrdle lihtsalt punktide summasid.

Jah, täiesti nous sinuga. Mul kaks last Reaali gymnaasiumis ja elementaarne, et enne katseid tegid endale kaalud selgeks, mis ainetes on vaja tipptulemus teha. Kogu air matemaatika ja fyysika peale, emakeel palju siis jõuab ja inglise keeles anti ära puhas leht, et vabastada aeg kõrgete panustega ainetele.

Mina ausalt öeldes arvasin, et nii teevad kõik, kes Reaali tahavad. Pole ju keeruline vastuvõtutingimused läbi lugeda ja natuke loogiliselt mõelda. Tingimused on täiesti avalik info.

Kes ei panusta ainult reaalile, peavad siiski ka muud ained läbi tegema.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

 

Mina ausalt öeldes arvasin, et nii teevad kõik, kes Reaali tahavad. Pole ju keeruline vastuvõtutingimused läbi lugeda ja natuke loogiliselt mõelda. Tingimused on täiesti avalik info.

Mul on täiesti tavalised lapsed, sugugi mitte reaalkooli materjal, ja kõik on eelnevalt välja uurinud, mis täpselt selles koolis/suunas oluline on. Minu teada on see ka elementaarne, et kes soovib humanitaar/sotsiaal/keelesuunda, see jätab tegemata nt füüsika ja kes reaalsuunda, inglise keele.

Kes ei panusta ainult reaalile, peavad siiski ka muud ained läbi tegema.

Teistes koolides on ju samamoodi koefitsiendid, millega iga aine testitulemus läbi korrutatakse. On ikka vahe küll, kas korrutatakse 1,2 või 0,2. See ei ole mingi reaalkooli eripära.

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TÜG hoopis teisest kategooriast kool.

seda küll aga kuidas valida kahe esimese vahel, TIKi sisekliima kohta on nii palju halba kuulnud.

TIK gümnas vist ei saa kolmandat keelt nullist alustada? Mõnele on see oluline. Kui pole oluline, siis vaataks logistika järgi. Aga nende kolme hulgast ma ka pigem TÜGi ei valiks, kui juba G4 koolidesse on sisse saadud. Ka mind huvitaks TIKi sisekliima ja mis tuuled seal praegu puhuvad.

Mul on kahe lapsevanema lood oma laste koolikogemustest Tik-is, pikad ja põhjalikud jutuajamised pidasime maha. Mõlemal oli kaks last Tik-is, viielised ja hea käitumisega. Üks ema rääkis mulle 4 tundi miks ta ei soovita Tik-i isegi vaenlase lapsele. Kui lapsed enam üldse kooli minna ei taha, on selles koolis midagi väga mäda. Pedofiilia skandaalist rääkimata.

Igas koolis on õnnelikke ja õnnetuid lapsi.

See ei vasta minu arvates tõele, mul on lapsed kahes tuntud koolis käinud/käivad, aga võin öelda, et üks neist Tallinna koolidest on üsna üdini õnnetuid lapsi täis ja teises lähevad lapsed õhinaga kooli.

See ei ole ainult minu arvamus, kooli rahuolu küsitlustel on neil koolide väga suur vahe, eriti koolikiusamise ja õhkkonna teemal. Ühes koolis käib olelusvõitlus iga päev, teise tahavad lapsed rõõmuga minna ja seal õppida. Lapsevanemad, kes on vahetanud kooli, võivad sellistest kogemustest rääkida. Ma kirjutan oma loo, mu laps käsi tuntud koolis kus enamus vanemaid on edukad ja väliselt oli selles koolis kõik hästi, kool kui klantspilt. Sellegipoolest käis selles koolis kiusamine igal tasandil, ebameeldivate teemade varjamine. Kuigi lapsed olid nutikad, siis kooli õhkkond oli jõhkrale olelusvõitlusele üles ehitatud. Lapsevanemad rääkisid koosolekutel korduvalt mida peaks muutma ja kurtsid samade probleemide üle, aga muudatusi ei tehtud. Olukord ei paranenud aastaid, minu laps oli vaikne ja korralik õppija, käitus samuti eeskujulikult, ometi hakkas üks õpetaja ja kaks suuremat õpilast teda kiusama. Kooli juhtkond ei reageerinud mitte kuidagi. Siis tuli tema klassi vägivaldne õpilane, asi läks veelgi hullemaks. Kui hakkasin iga päev mõtlema, et kas saan oma lapse elusalt koolist kätte ja mis temast sellise surve all saab, sain aru, et vahetame kooli. Lapsel oli võimalus kooli ise valida, kuna ta õppis viitele ja tõi võistlustelt väga häid kohti, seetõttu saime valida nii kooli kui klassi. Käisime kohapeal tutvumas ja suhtlesime õppealajuhatajatega.  Lapsel läks uues koolis väga hästi, klassijuhataja oli nagu tore vanaema kes hoolitses kõigi õpilaste eest, õpetajad ja klassikaaslased olid sõbralikud, kooli tugisüsteem võrratu. Laps toob endiselt võistlustelt kõrgeid kohti, õpib hästi, aga laps on õnnelik ja tahab kooli minna.

+5
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TÜG hoopis teisest kategooriast kool.

seda küll aga kuidas valida kahe esimese vahel, TIKi sisekliima kohta on nii palju halba kuulnud.

TIK gümnas vist ei saa kolmandat keelt nullist alustada? Mõnele on see oluline. Kui pole oluline, siis vaataks logistika järgi. Aga nende kolme hulgast ma ka pigem TÜGi ei valiks, kui juba G4 koolidesse on sisse saadud. Ka mind huvitaks TIKi sisekliima ja mis tuuled seal praegu puhuvad.

Mul on kahe lapsevanema lood oma laste koolikogemustest Tik-is, pikad ja põhjalikud jutuajamised pidasime maha. Mõlemal oli kaks last Tik-is, viielised ja hea käitumisega. Üks ema rääkis mulle 4 tundi miks ta ei soovita Tik-i isegi vaenlase lapsele. Kui lapsed enam üldse kooli minna ei taha, on selles koolis midagi väga mäda. Pedofiilia skandaalist rääkimata.

Igas koolis on õnnelikke ja õnnetuid lapsi.

See ei vasta minu arvates tõele, mul on lapsed kahes tuntud koolis käinud/käivad, aga võin öelda, et üks neist Tallinna koolidest on üsna üdini õnnetuid lapsi täis ja teises lähevad lapsed õhinaga kooli.

See ei ole ainult minu arvamus, kooli rahuolu küsitlustel on neil koolide väga suur vahe, eriti koolikiusamise ja õhkkonna teemal. Ühes koolis käib olelusvõitlus iga päev, teise tahavad lapsed rõõmuga minna ja seal õppida. Lapsevanemad, kes on vahetanud kooli, võivad sellistest kogemustest rääkida. Ma kirjutan oma loo, mu laps käsi tuntud koolis kus enamus vanemaid on edukad ja väliselt oli selles koolis kõik hästi, kool kui klantspilt. Sellegipoolest käis selles koolis kiusamine igal tasandil, ebameeldivate teemade varjamine. Kuigi lapsed olid nutikad, siis kooli õhkkond oli jõhkrale olelusvõitlusele üles ehitatud. Lapsevanemad rääkisid koosolekutel korduvalt mida peaks muutma ja kurtsid samade probleemide üle, aga muudatusi ei tehtud. Olukord ei paranenud aastaid, minu laps oli vaikne ja korralik õppija, käitus samuti eeskujulikult, ometi hakkas üks õpetaja ja kaks suuremat õpilast teda kiusama. Kooli juhtkond ei reageerinud mitte kuidagi. Siis tuli tema klassi vägivaldne õpilane, asi läks veelgi hullemaks. Kui hakkasin iga päev mõtlema, et kas saan oma lapse elusalt koolist kätte ja mis temast sellise surve all saab, sain aru, et vahetame kooli. Lapsel oli võimalus kooli ise valida, kuna ta õppis viitele ja tõi võistlustelt väga häid kohti, seetõttu saime valida nii kooli kui klassi. Käisime kohapeal tutvumas ja suhtlesime õppealajuhatajatega. Lapsel läks uues koolis väga hästi, klassijuhataja oli nagu tore vanaema kes hoolitses kõigi õpilaste eest, õpetajad ja klassikaaslased olid sõbralikud, kooli tugisüsteem võrratu. Laps toob endiselt võistlustelt kõrgeid kohti, õpib hästi, aga laps on õnnelik ja tahab kooli minna.

Siin teemas ootaks siiski kogemusi pigem gümnaasiumiosa kohta.

+6
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tore targutus iseenesest, aga minul on küll huvitav lugeda ka niisama punktidest, ilma kaalumata. Pigem võiksid sellised ninatargad näpuviibutused olla olemata

Kui minu laps kunagi katsetas, siis inglise keelt ta peaaegu ei teinudki, kiirelt vastas mõned asjad. Soovis reaali (varuvarinadiks oli GAGi ja veel varunaks variandiks 21kk reaalsuund) ja seal inglise keele punktid arvesse ei lähe. Seega kogupunktisumma ei pruugi just absoluutset tõde näidata.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TÜG hoopis teisest kategooriast kool.

seda küll aga kuidas valida kahe esimese vahel, TIKi sisekliima kohta on nii palju halba kuulnud.

TIK gümnas vist ei saa kolmandat keelt nullist alustada? Mõnele on see oluline. Kui pole oluline, siis vaataks logistika järgi. Aga nende kolme hulgast ma ka pigem TÜGi ei valiks, kui juba G4 koolidesse on sisse saadud. Ka mind huvitaks TIKi sisekliima ja mis tuuled seal praegu puhuvad.

Mul on kahe lapsevanema lood oma laste koolikogemustest Tik-is, pikad ja põhjalikud jutuajamised pidasime maha. Mõlemal oli kaks last Tik-is, viielised ja hea käitumisega. Üks ema rääkis mulle 4 tundi miks ta ei soovita Tik-i isegi vaenlase lapsele. Kui lapsed enam üldse kooli minna ei taha, on selles koolis midagi väga mäda. Pedofiilia skandaalist rääkimata.

Igas koolis on õnnelikke ja õnnetuid lapsi.

See ei vasta minu arvates tõele, mul on lapsed kahes tuntud koolis käinud/käivad, aga võin öelda, et üks neist Tallinna koolidest on üsna üdini õnnetuid lapsi täis ja teises lähevad lapsed õhinaga kooli.

See ei ole ainult minu arvamus, kooli rahuolu küsitlustel on neil koolide väga suur vahe, eriti koolikiusamise ja õhkkonna teemal. Ühes koolis käib olelusvõitlus iga päev, teise tahavad lapsed rõõmuga minna ja seal õppida. Lapsevanemad, kes on vahetanud kooli, võivad sellistest kogemustest rääkida. Ma kirjutan oma loo, mu laps käsi tuntud koolis kus enamus vanemaid on edukad ja väliselt oli selles koolis kõik hästi, kool kui klantspilt. Sellegipoolest käis selles koolis kiusamine igal tasandil, ebameeldivate teemade varjamine. Kuigi lapsed olid nutikad, siis kooli õhkkond oli jõhkrale olelusvõitlusele üles ehitatud. Lapsevanemad rääkisid koosolekutel korduvalt mida peaks muutma ja kurtsid samade probleemide üle, aga muudatusi ei tehtud. Olukord ei paranenud aastaid, minu laps oli vaikne ja korralik õppija, käitus samuti eeskujulikult, ometi hakkas üks õpetaja ja kaks suuremat õpilast teda kiusama. Kooli juhtkond ei reageerinud mitte kuidagi. Siis tuli tema klassi vägivaldne õpilane, asi läks veelgi hullemaks. Kui hakkasin iga päev mõtlema, et kas saan oma lapse elusalt koolist kätte ja mis temast sellise surve all saab, sain aru, et vahetame kooli. Lapsel oli võimalus kooli ise valida, kuna ta õppis viitele ja tõi võistlustelt väga häid kohti, seetõttu saime valida nii kooli kui klassi. Käisime kohapeal tutvumas ja suhtlesime õppealajuhatajatega. Lapsel läks uues koolis väga hästi, klassijuhataja oli nagu tore vanaema kes hoolitses kõigi õpilaste eest, õpetajad ja klassikaaslased olid sõbralikud, kooli tugisüsteem võrratu. Laps toob endiselt võistlustelt kõrgeid kohti, õpib hästi, aga laps on õnnelik ja tahab kooli minna.

Siin teemas ootaks siiski kogemusi pigem gümnaasiumiosa kohta.

Vahet tegelikult ei ole, nagu üks ajakirjanik kirjutas, et kooli mentaliteet ja suhtumine on sama, juhid on  põhikoolil ja gümnaasiumil ei erine.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TÜG hoopis teisest kategooriast kool.

seda küll aga kuidas valida kahe esimese vahel, TIKi sisekliima kohta on nii palju halba kuulnud.

TIK gümnas vist ei saa kolmandat keelt nullist alustada? Mõnele on see oluline. Kui pole oluline, siis vaataks logistika järgi. Aga nende kolme hulgast ma ka pigem TÜGi ei valiks, kui juba G4 koolidesse on sisse saadud. Ka mind huvitaks TIKi sisekliima ja mis tuuled seal praegu puhuvad.

Mul on kahe lapsevanema lood oma laste koolikogemustest Tik-is, pikad ja põhjalikud jutuajamised pidasime maha. Mõlemal oli kaks last Tik-is, viielised ja hea käitumisega. Üks ema rääkis mulle 4 tundi miks ta ei soovita Tik-i isegi vaenlase lapsele. Kui lapsed enam üldse kooli minna ei taha, on selles koolis midagi väga mäda. Pedofiilia skandaalist rääkimata.

Igas koolis on õnnelikke ja õnnetuid lapsi.

See ei vasta minu arvates tõele, mul on lapsed kahes tuntud koolis käinud/käivad, aga võin öelda, et üks neist Tallinna koolidest on üsna üdini õnnetuid lapsi täis ja teises lähevad lapsed õhinaga kooli.

See ei ole ainult minu arvamus, kooli rahuolu küsitlustel on neil koolide väga suur vahe, eriti koolikiusamise ja õhkkonna teemal. Ühes koolis käib olelusvõitlus iga päev, teise tahavad lapsed rõõmuga minna ja seal õppida. Lapsevanemad, kes on vahetanud kooli, võivad sellistest kogemustest rääkida. Ma kirjutan oma loo, mu laps käsi tuntud koolis kus enamus vanemaid on edukad ja väliselt oli selles koolis kõik hästi, kool kui klantspilt. Sellegipoolest käis selles koolis kiusamine igal tasandil, ebameeldivate teemade varjamine. Kuigi lapsed olid nutikad, siis kooli õhkkond oli jõhkrale olelusvõitlusele üles ehitatud. Lapsevanemad rääkisid koosolekutel korduvalt mida peaks muutma ja kurtsid samade probleemide üle, aga muudatusi ei tehtud. Olukord ei paranenud aastaid, minu laps oli vaikne ja korralik õppija, käitus samuti eeskujulikult, ometi hakkas üks õpetaja ja kaks suuremat õpilast teda kiusama. Kooli juhtkond ei reageerinud mitte kuidagi. Siis tuli tema klassi vägivaldne õpilane, asi läks veelgi hullemaks. Kui hakkasin iga päev mõtlema, et kas saan oma lapse elusalt koolist kätte ja mis temast sellise surve all saab, sain aru, et vahetame kooli. Lapsel oli võimalus kooli ise valida, kuna ta õppis viitele ja tõi võistlustelt väga häid kohti, seetõttu saime valida nii kooli kui klassi. Käisime kohapeal tutvumas ja suhtlesime õppealajuhatajatega. Lapsel läks uues koolis väga hästi, klassijuhataja oli nagu tore vanaema kes hoolitses kõigi õpilaste eest, õpetajad ja klassikaaslased olid sõbralikud, kooli tugisüsteem võrratu. Laps toob endiselt võistlustelt kõrgeid kohti, õpib hästi, aga laps on õnnelik ja tahab kooli minna.

Siin teemas ootaks siiski kogemusi pigem gümnaasiumiosa kohta.

Vahet tegelikult ei ole, nagu üks ajakirjanik kirjutas, et kooli mentaliteet ja suhtumine on sama, juhid on põhikoolil ja gümnaasiumil ei erine.

Nii on. Aga arvestagem, et gümnaasiumis klassikomplektid muutuvad ning suuremad lapsed on mõistlikumad ning oskavad ehk enda eest ka paremini seista. Ka õpetajad on pigem teised kui põhikoolis. Kas kellelgi on isiklikku kogemust TIKi günaasiumiosa sisekliima kohta? Midagi, mis poleks tuttava tuttava jutt või artikkel meediast.

+2
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas keegi, kes on saanud GAGi rootsi keele klassi kutse kooli kavatseb sellest ka loobuda? Laps ootelistis esimene ja ei teagi mida teha. Teise valiku kooli tegelikult minna ei soovi…

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See ei vasta tõele, et selline süsteem alles see aasta esmakordselt. Juba kolm aastat tagasi kandideeriti konkreetsesse suunda ja saadi protokoll konkreetsesse suunda. Protokolle ei väljastatagi rohkem kui suunas kohti. Alles teoreetilises tulevikus, kui esimese valiku protokollisaajatest keegi ära ütlema peaks, saab väljastada protokolli sinna suunda kellelegi ootenimekirjast.

Sa oled millestki valesti aru saanud. Suund määrati Reaalis 3 aastat tagasi ja määratakse ka nüüd alles peale protokolli tagastamist. Sa ehk mõtled muid koole, seal on tõesti nii nagu kirjutad.

Ei, ma ei mõtle muid koole, sest mu lapsed õpivad Reaali gymnaasiumis.

Aga tõsi, räägingi ajast kuni kolm aastat tagasi.

Protokolli said kohe pärast vestlust ja selleks hetkeks oli suund paigas st. küsiti vestlusel, millise suuna valid ja lapsed siis teatasid oma otsustest ja nii said suunad valitud/kohad broneeritud.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina ausalt öeldes arvasin, et nii teevad kõik, kes Reaali tahavad. Pole ju keeruline vastuvõtutingimused läbi lugeda ja natuke loogiliselt mõelda. Tingimused on täiesti avalik info.

Mul on täiesti tavalised lapsed, sugugi mitte reaalkooli materjal, ja kõik on eelnevalt välja uurinud, mis täpselt selles koolis/suunas oluline on. Minu teada on see ka elementaarne, et kes soovib humanitaar/sotsiaal/keelesuunda, see jätab tegemata nt füüsika ja kes reaalsuunda, inglise keele.

Kes ei panusta ainult reaalile, peavad siiski ka muud ained läbi tegema.

Teistes koolides on ju samamoodi koefitsiendid, millega iga aine testitulemus läbi korrutatakse. On ikka vahe küll, kas korrutatakse 1,2 või 0,2. See ei ole mingi reaalkooli eripära.

Vastasin ainult seetõttu et miinustati hullult üht vastajat, kes konkreetselt vastuseks Reaali saamisele näitlikustas punktid ning läbikaalutud punktid.

Jutt oli ainult Reaalist selles kontekstis ja muudest koolidest selles vestluses ei räägitud.

Ilmselgelt kaalutakse igas koolis endale olulise aine punkte läbi, keegi pole vaielnudki.

Lihtsalt tundus, et nii mõnelegi tuli see üllatusena.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas keegi, kes on saanud GAGi rootsi keele klassi kutse kooli kavatseb sellest ka loobuda? Laps ootelistis esimene ja ei teagi mida teha. Teise valiku kooli tegelikult minna ei soovi…

Helista ja mine koha peale rääkima. Sa ei kujuta ette, kui paljud GAG koha lõpuks oma aktiivsusega saavad. Isegi need, kes alguses väljas. Väga paindlik kool.

 

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tore targutus iseenesest, aga minul on küll huvitav lugeda ka niisama punktidest, ilma kaalumata. Pigem võiksid sellised ninatargad näpuviibutused olla olemata

Eino tore võib sul ju olla, aga kui siin inimesed tulemusi võrdlevad, siis pole sellest sisutust toredusest midagi kasu. Üks laps sai emakeeles 99 punkti, füssas 70 ja matemaatikas 60, kokku 229 kaalumata punkti. Teine sai matemaatikas 89, füssas 70 ja eesti keeles 60, kokku 219 kaalumata punkti. Siinse teksti järgi tundub, et esimene laps tegi kõvema tulemuse, aga peale kaalumist on pilt loomulikult vastupidine – esimesel lapsel 70.8 punkti, teisel 77.5.

Reaalkooli pürgivate laste vanematest eeldaks küll, et nad kaalumise olulisust mõistavad ning ei võrdle lihtsalt punktide summasid.

Jah, täiesti nous sinuga. Mul kaks last Reaali gymnaasiumis ja elementaarne, et enne katseid tegid endale kaalud selgeks, mis ainetes on vaja tipptulemus teha. Kogu air matemaatika ja fyysika peale, emakeel palju siis jõuab ja inglise keeles anti ära puhas leht, et vabastada aeg kõrgete panustega ainetele.

Mina ausalt öeldes arvasin, et nii teevad kõik, kes Reaali tahavad. Pole ju keeruline vastuvõtutingimused läbi lugeda ja natuke loogiliselt mõelda. Tingimused on täiesti avalik info.

Kes ei panusta ainult reaalile, peavad siiski ka muud ained läbi tegema.

Jah, ega ma ei vaidle. Minu lapsed alates esimesest klassist Reaalis ja nn panustasid oma kooli edasi jäämisele ju. Ja jätsid inglise keele tegemata. Ja oli õige otsus, ilma vestluseta protokoll pihku. Oma laste puhul ilmselt vestlus pole ka nii tähtis, teada laps nii voi teisiti.

Teine valik oli mõlemal juhul GAG ja said ka sinna hea tahte protokollid kohe vestlusel. Seega ju siis ikka see tegemata inglise keel oli tark otsus.

Kolmanda kooli kohta ei oska arvata, seal vestlusele ei läinud.

Punktid olid kõrged mõlemal muidugi, mul lihtne siin arvamust avaldada, matem mõlemal 95+, fyss 92+ ja eesti keel 86+. Inglise keel mõlemal tegemata leht ehk null. Ei ühtki olümpiaadi kummalgi, nad rohkem sportlased.

Mis ma tahan öelda, on erinevaid lähenemisi. Uskuge sellesse, mida tahate ja minge kindla peale. Pole mingit lisaväärtust selles, kui saad sisse seitsmesse kooli:) Õppima hakkad ju ühes.

 

 

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Laps helistas ja käis ka kohal. Suhtumine väga positiivne ja meeldiv. Aga kui kinnitab teise G4 kooli, siis ja kukub GAG osas pingereast välja? Ja kui ei kinnita, võib mõlemist ilma jääda.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 304 )


Esileht Koolilaps Tallinna koolide hea tahte protokollid