Esileht Koolilaps MURG vestlus

Näitan 30 postitust - vahemik 211 kuni 240 (kokku 291 )

Teema: MURG vestlus

Postitas:
Kägu

Küsin huvi pärast, kui pikad teie lastel vestlused olid? Siin enne prognoositi, et vestlus on max 10 minutit, aga minu poisil kestis vestlus pool tundi. Aga selle põhjal, mida ta rääkis ei pidanud seal olema tohtutu jutupaunik, vaid kaudselt ikka kontrolliti teadmisi ka, nt küsiti arvamust välispoliitika kohta, pidi rühmitama meediaväljaanded, mis on usaldusväärsed allikad, mis mitte jms.

Vestlused 15-20 minutit ja küsimused üsna sarnased kõigil tuttavatel noortel olid. Ja poliitika kohta MURG ei küsitud. Samuti ei kontrollitud meediapäevusi. Äkki ajad mingi muu kooliga küsimused sassi? Arvestades milline ralli noortel selja taga, siis pole ime, kui neil endil ka pea sassis…

Minu ühe lapse käest ministreid küsiti, teise käest ei küsitud. Sisse said môlemad. Üks kinnitas ka koha ära, teisel koht G4 koolis juba kinnitatud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lohutage lapsi, et alustavad RG ei ole ju nii tasemel veel. Kui nad ikka ülikooli tahavad, siis on RG peale vara loota.

Ülikooli minnakse suvalistest gümnaasiumitest üle Eesti, ei tasu ennast nii tähtsaks ka pidada.

+15
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Küsin huvi pärast, kui pikad teie lastel vestlused olid? Siin enne prognoositi, et vestlus on max 10 minutit, aga minu poisil kestis vestlus pool tundi. Aga selle põhjal, mida ta rääkis ei pidanud seal olema tohtutu jutupaunik, vaid kaudselt ikka kontrolliti teadmisi ka, nt küsiti arvamust välispoliitika kohta, pidi rühmitama meediaväljaanded, mis on usaldusväärsed allikad, mis mitte jms.

Vestlused 15-20 minutit ja küsimused üsna sarnased kõigil tuttavatel noortel olid. Ja poliitika kohta MURG ei küsitud. Samuti ei kontrollitud meediapäevusi. Äkki ajad mingi muu kooliga küsimused sassi? Arvestades milline ralli noortel selja taga, siis pole ime, kui neil endil ka pea sassis…

Mis ralli neil siis selja taga on? Minu omal pole mingit rallit.

+1
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tegelt jube kurb, kui 80 punktiga välja jäädakse lihtsalt sellepärast, et jutupaunik pole.

No aga kas sinu meelest pole siis normaalne, et noor inimene omab laia silmaringi ja suudab inimestega vestelda, oma mõtteid avaldada? Elementaarne ju. Selleks ei pea jutupaunik olema, väga halvustav väljend sul.

+3
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Maailm ei tea millest ta tegelikult ilma jääb, kui ei osata suhelda ka tagasihoidlikema inimestega. Selleks on muide oskust vaja ja on õpetajad, kes suudavad seda (paljud siiski mitte). Küll anda hinnang läbi ainult ekstravertst vaadates on halb. Mul on vedanud, mu vanim laps on väga hea suhtleja ja tal ongi tore suhelda.

Aga ma mäletan ennast. Minul oli keeruline. Ja kui täpsemaks minna, siis oli keeruline just kooli pärast. Kool juhtus olema kehv, kus ei tegeletud kiusamisega ja selline asi mõjub ühele noorele hingekesele väga karmilt. (Mis sest, et ta võib olla väga tark). Tema sotsiaalne plool võib olla küllaltki lukus kiusamise tagajärjel. Ja selle eest veel edasi karistada? See on lihtsalt kurb.

Mäletan ühte õpetajat, kes minuga lõpuks päriselt rääkides võttis  enda peast kinni ja ütles, ma olen sinust kogu aeg nii valesti aru saanud. Ta tunnustas, mis oli tegelikult väga kena, et ta suhtus minusse halvasti, ainult eelarvamustest ja pärast päris vestlust, kui õnnestus päriselt rääkida oli ta mu mõttekägiust väga vaimustatud.

 

See selleks, tegelikult tahan ma kokkuvõttes öelda, et need katsed ja stress mida noored peavad läbi elama selleks, et õppida gümnaasiumiums on jabur. See on nii jabur, et noor tahab ise väga, väga õppida, aga sisuliselt on konkurents nii kõva, et ta ei saa isegi võimalust. Sest paljud ei saagi. Ja kas tõesti ainult 4-5 hinnetega ja ekstraverdid on need, kes saavad võimaluse? See pole õiglane. Noor inimene areneb ja 16 pole kindlasti see vanus, kus ta on täielikult juba küps. Iga noor, kes tahab õppida peab saama õppida gümnaasiumis. Haridus on väärtus ja veel enam, kui noor teab seda.

+13
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks siin on probleem, et gümnaasiumite tase erinev. Noorel võib ju olla kutse koolist, mis teda ei kõneta ja asub ka veidi  kaugel ja seega me ei saa öelda, et tal pole võimalust õppida. Lihtsalt tahaks pigem MURGi, Saue RG või PERGi… Aga kuna siin  ka see eelistuste mäng siis tegelikult tundub, et valida sai ühe :/

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See selleks, tegelikult tahan ma kokkuvõttes öelda, et need katsed ja stress mida noored peavad läbi elama selleks, et õppida gümnaasiumiums on jabur. See on nii jabur, et noor tahab ise väga, väga õppida, aga sisuliselt on konkurents nii kõva, et ta ei saa isegi võimalust. Sest paljud ei saagi. Ja kas tõesti ainult 4-5 hinnetega ja ekstraverdid on need, kes saavad võimaluse? See pole õiglane. Noor inimene areneb ja 16 pole kindlasti see vanus, kus ta on täielikult juba küps. Iga noor, kes tahab õppida peab saama õppida gümnaasiumis. Haridus on väärtus ja veel enam, kui noor teab seda.

Eestis on keskharidus võimalik saada igal inimesel, kes seda vähegi soovib. Iseasi muidugi kas esimese eelistuse koolis või peab mujale minema, kuid suures plaanis ei ole vahet millises koolis keskharidus on saadud, kui laps ise tubli on. Ka ülikooli saab minna peale ükskõik millise kooli lõpetamist, mul on nii kutsekooli kui ka täiskasvanute gümnaasiumi lõpetanud magistri ja doktorikraadiga tuttavaid.

+7
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

MURG otsib matemaatika õpetajat.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

MURG otsib matemaatika õpetajat.

No kuulutuses on ju, et otsivad viimast ja osakoormusega, seega vähemalt kaks või lausa kolm on neil juba leitud (arvestades matemaatika kursuste arvu). Võimalik, et otsivad hoopis mingite lisa- või valikkursuste jaoks oma reaalklassile vmt.

+6
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See selleks, tegelikult tahan ma kokkuvõttes öelda, et need katsed ja stress mida noored peavad läbi elama selleks, et õppida gümnaasiumiums on jabur. See on nii jabur, et noor tahab ise väga, väga õppida, aga sisuliselt on konkurents nii kõva, et ta ei saa isegi võimalust. Sest paljud ei saagi. Ja kas tõesti ainult 4-5 hinnetega ja ekstraverdid on need, kes saavad võimaluse? See pole õiglane. Noor inimene areneb ja 16 pole kindlasti see vanus, kus ta on täielikult juba küps. Iga noor, kes tahab õppida peab saama õppida gümnaasiumis. Haridus on väärtus ja veel enam, kui noor teab seda.

Ma arvan, et see on järjekordne müüt, et ainult ekstraverdid saavad võimaluse ja suudavad vestlused edukalt läbida. Tagasihoidlikum laps jah jääb suures seltskonnas tahaplaanile ning ei torka silma, aga vestlusel ta ei pea ju teistega konkureerima. Seal ongi tema aeg ja võimalus ennast näidata. Ja 15-16-aastane peaks juba suutma sellest aru saada, et vestlus on vestlus ning mitte nappide “jah”-“ei” vastuste andmine ning peaks suutma oma võimaluse ära kasutada. Loomulikult tuleb siin mängu ka pere toetus. Kodus saab läbi mõelda, mida laps endast ja oma hobidest-huvidest rääkida saab, miks ta just sinna kooli soovib ning ka olulisemad päevapoliitilised teemad. Ja ka see, mida öelda kui järsku pea tühi on ning mitte ükski asi meelde ei tule. Ega edaspidi asi lihtsamaks lähe. Tööle ka keegi sind palja CV põhjal ei võta ju. Oma nõrgemaid külgi tuleb teadlikult arendada.

+5
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu tütar, hetkel küll noorem kui 9. klassi õppurid, on näiteks konkreetse ja lühikese jutuga. Ta ütleb 2 lausega ära selle, millest sõbranna on suuteline 20 minutit rääkima. Samas teadmistelt on laps õpetaja sõnul klassis üks paremaid. Loomulikult peab harjutama ja arendama, aga selge on see, et samasugust lobisejat, nagu on sõbranna, temast ei saa. Samas on ta suuteline palju sügavamalt ja laiemalt teemadele lähenema ja neid mõistma, kui kiire ja jutukas sõbranna.

Tugevused on erinevad lihtsalt.

 

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu tütar, hetkel küll noorem kui 9. klassi õppurid, on näiteks konkreetse ja lühikese jutuga. Ta ütleb 2 lausega ära selle, millest sõbranna on suuteline 20 minutit rääkima. Samas teadmistelt on laps õpetaja sõnul klassis üks paremaid. Loomulikult peab harjutama ja arendama, aga selge on see, et samasugust lobisejat, nagu on sõbranna, temast ei saa. Samas on ta suuteline palju sügavamalt ja laiemalt teemadele lähenema ja neid mõistma, kui kiire ja jutukas sõbranna.

Tugevused on erinevad lihtsalt.

Ei usu väga, et selline laps vestlusel põruks. Liigsed lobisejad võivad ka muide väsitavad olla.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Suhtlusoskus on ka asi, mis areneb ajaga. Mingil määral geenides, aga kindlasti ka õpitav. Selles osas ei olegi ju tegelikult vahet, et mida täpselt hinnata – iga kool paneb oma kriteeriumid. Oluline on see, et kogu asi oleks läbipaistev ja aus ja üheselt mõistetav ja selles osas MURG näitab head eeskuju. Kõik punktid on teada, jagatakse statistikat ja kogu vastuvõtt käibki täpselt punktide järgi.

Nädala pärast näeb, kui palju ootejärjekord liigub esimese olulise tähtaja tulles (esimese ringi kutsete kinnitamine). See hea, et ongi konkreetsed kuupäevad, kui info tuleb – ootamine on tüütu ja närvesööv igal juhul, kuid eriti nõme on siis, kui sa isegi ei tea, mida ootad. Aga kogu see protsess (ja ei pea silmas ainult MURGi) on olnud väga väsitav. Eriti irooniline nüüd on see, et peaks lõpueksamiteks valmistuma hakkama – muidugi nende puhul lihtsalt oluline üle 50% saada.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Maailm ei tea millest ta tegelikult ilma jääb, kui ei osata suhelda ka tagasihoidlikema inimestega. Selleks on muide oskust vaja ja on õpetajad, kes suudavad seda (paljud siiski mitte). Küll anda hinnang läbi ainult ekstravertst vaadates on halb. Mul on vedanud, mu vanim laps on väga hea suhtleja ja tal ongi tore suhelda.

Aga ma mäletan ennast. Minul oli keeruline. Ja kui täpsemaks minna, siis oli keeruline just kooli pärast. Kool juhtus olema kehv, kus ei tegeletud kiusamisega ja selline asi mõjub ühele noorele hingekesele väga karmilt. (Mis sest, et ta võib olla väga tark). Tema sotsiaalne plool võib olla küllaltki lukus kiusamise tagajärjel. Ja selle eest veel edasi karistada? See on lihtsalt kurb.

Mäletan ühte õpetajat, kes minuga lõpuks päriselt rääkides võttis enda peast kinni ja ütles, ma olen sinust kogu aeg nii valesti aru saanud. Ta tunnustas, mis oli tegelikult väga kena, et ta suhtus minusse halvasti, ainult eelarvamustest ja pärast päris vestlust, kui õnnestus päriselt rääkida oli ta mu mõttekägiust väga vaimustatud.

See selleks, tegelikult tahan ma kokkuvõttes öelda, et need katsed ja stress mida noored peavad läbi elama selleks, et õppida gümnaasiumiums on jabur. See on nii jabur, et noor tahab ise väga, väga õppida, aga sisuliselt on konkurents nii kõva, et ta ei saa isegi võimalust. Sest paljud ei saagi. Ja kas tõesti ainult 4-5 hinnetega ja ekstraverdid on need, kes saavad võimaluse? See pole õiglane. Noor inimene areneb ja 16 pole kindlasti see vanus, kus ta on täielikult juba küps. Iga noor, kes tahab õppida peab saama õppida gümnaasiumis. Haridus on väärtus ja veel enam, kui noor teab seda.

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

+8
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Maailm ei tea millest ta tegelikult ilma jääb, kui ei osata suhelda ka tagasihoidlikema inimestega. Selleks on muide oskust vaja ja on õpetajad, kes suudavad seda (paljud siiski mitte). Küll anda hinnang läbi ainult ekstravertst vaadates on halb. Mul on vedanud, mu vanim laps on väga hea suhtleja ja tal ongi tore suhelda.

Aga ma mäletan ennast. Minul oli keeruline. Ja kui täpsemaks minna, siis oli keeruline just kooli pärast. Kool juhtus olema kehv, kus ei tegeletud kiusamisega ja selline asi mõjub ühele noorele hingekesele väga karmilt. (Mis sest, et ta võib olla väga tark). Tema sotsiaalne plool võib olla küllaltki lukus kiusamise tagajärjel. Ja selle eest veel edasi karistada? See on lihtsalt kurb.

Mäletan ühte õpetajat, kes minuga lõpuks päriselt rääkides võttis enda peast kinni ja ütles, ma olen sinust kogu aeg nii valesti aru saanud. Ta tunnustas, mis oli tegelikult väga kena, et ta suhtus minusse halvasti, ainult eelarvamustest ja pärast päris vestlust, kui õnnestus päriselt rääkida oli ta mu mõttekägiust väga vaimustatud.

See selleks, tegelikult tahan ma kokkuvõttes öelda, et need katsed ja stress mida noored peavad läbi elama selleks, et õppida gümnaasiumiums on jabur. See on nii jabur, et noor tahab ise väga, väga õppida, aga sisuliselt on konkurents nii kõva, et ta ei saa isegi võimalust. Sest paljud ei saagi. Ja kas tõesti ainult 4-5 hinnetega ja ekstraverdid on need, kes saavad võimaluse? See pole õiglane. Noor inimene areneb ja 16 pole kindlasti see vanus, kus ta on täielikult juba küps. Iga noor, kes tahab õppida peab saama õppida gümnaasiumis. Haridus on väärtus ja veel enam, kui noor teab seda.

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

Milline on ilma katseteta? Nüüd teevad kõik mingi katse.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Maailm ei tea millest ta tegelikult ilma jääb, kui ei osata suhelda ka tagasihoidlikema inimestega. Selleks on muide oskust vaja ja on õpetajad, kes suudavad seda (paljud siiski mitte). Küll anda hinnang läbi ainult ekstravertst vaadates on halb. Mul on vedanud, mu vanim laps on väga hea suhtleja ja tal ongi tore suhelda.

Aga ma mäletan ennast. Minul oli keeruline. Ja kui täpsemaks minna, siis oli keeruline just kooli pärast. Kool juhtus olema kehv, kus ei tegeletud kiusamisega ja selline asi mõjub ühele noorele hingekesele väga karmilt. (Mis sest, et ta võib olla väga tark). Tema sotsiaalne plool võib olla küllaltki lukus kiusamise tagajärjel. Ja selle eest veel edasi karistada? See on lihtsalt kurb.

Mäletan ühte õpetajat, kes minuga lõpuks päriselt rääkides võttis enda peast kinni ja ütles, ma olen sinust kogu aeg nii valesti aru saanud. Ta tunnustas, mis oli tegelikult väga kena, et ta suhtus minusse halvasti, ainult eelarvamustest ja pärast päris vestlust, kui õnnestus päriselt rääkida oli ta mu mõttekägiust väga vaimustatud.

See selleks, tegelikult tahan ma kokkuvõttes öelda, et need katsed ja stress mida noored peavad läbi elama selleks, et õppida gümnaasiumiums on jabur. See on nii jabur, et noor tahab ise väga, väga õppida, aga sisuliselt on konkurents nii kõva, et ta ei saa isegi võimalust. Sest paljud ei saagi. Ja kas tõesti ainult 4-5 hinnetega ja ekstraverdid on need, kes saavad võimaluse? See pole õiglane. Noor inimene areneb ja 16 pole kindlasti see vanus, kus ta on täielikult juba küps. Iga noor, kes tahab õppida peab saama õppida gümnaasiumis. Haridus on väärtus ja veel enam, kui noor teab seda.

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

Ma just ütlesin, et minu lapsel on okei, temal on koht olemas (temal pole õnneks ei suhtlemise probleemi ja õpib hästi), aga ma tean seda, et nii mõnigi on kohast ilma jäänud. Ma tean väga hästi, et suur hulk noori on tegelikult hädas sellega, et nad just kui ei sobi kuhugi. Nad ei ole huvitatud kokaks õppida, vaid on hoopis teised eesmärgid. Kuulasin Vikerraadiost intervjuud ühe õhtu kooli direktoriga ja tema sõnad olid ka, et need noored, kes paljud jäävad nendel aastatel ukse taha ei ole tegelikult õhtukooli lapsed ega ka kutseala lapsed, vaid keskkooli materjal. Ja selles samas intervjuus tuli välja see, et selline olukord on ikkagi kellegi (mitmete) tegemata töö. Aga kuna nad on buumi aja (2005-2008 sündinud) lapsed ja sellega ettenägelikult ei tegeletud, siis ongi olukord käes. Ja tulla ütlema, et olukord on tavaline on siiski meelevaldne.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

no aga aita siis inimene otsa peale ja anna nõu, millisesse Tallinna gümnaasiumisse saab ilma katseteta sisse? jätame täiskasvanute omad välja, eks … või on su soovitus minna vabariigi teise otsa v saartele?

 

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu tütar, hetkel küll noorem kui 9. klassi õppurid, on näiteks konkreetse ja lühikese jutuga. Ta ütleb 2 lausega ära selle, millest sõbranna on suuteline 20 minutit rääkima. Samas teadmistelt on laps õpetaja sõnul klassis üks paremaid. Loomulikult peab harjutama ja arendama, aga selge on see, et samasugust lobisejat, nagu on sõbranna, temast ei saa. Samas on ta suuteline palju sügavamalt ja laiemalt teemadele lähenema ja neid mõistma, kui kiire ja jutukas sõbranna.

Tugevused on erinevad lihtsalt.

Minu laps samasugune. Sai g4 kooli sisse ja vestlusel kõrged punktid, tuli väljast, st mitte oma kool. Meie nt enne koos mõtlesime võimalikud küsimused läbi ja arutasime, kuidas üht või teist teemat oleks võimalik vajadusel laiendada. Kõiki küsinusi loomulikult ette ei tea, samas vastuvõtukorras oli siiski suht selgelt öeldud, mida hinnatakse.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

no aga aita siis inimene otsa peale ja anna nõu, millisesse Tallinna gümnaasiumisse saab ilma katseteta sisse? jätame täiskasvanute omad välja, eks … või on su soovitus minna vabariigi teise otsa v saartele?

MG’d on siin juba mainitud korduvalt. Tunnistus peab muidugi korras olema. Ning raske uskuda, et üks tubli laps ei leia endale piirkonnakoolide hulgast mitte ühtegi gümnaasiumi, kuhu ta sisse saaks. Eriti sel aastal kus 900 kohta tänu riigigümnaasiumitele juures on. Aga kui siiski kohta pole veel, eks hakake koole läbi helistama ja uurima, kuidas kohtadega on.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tagasihoidlikum laps jah jääb suures seltskonnas tahaplaanile ning ei torka silma, aga vestlusel ta ei pea ju teistega konkureerima. Seal ongi tema aeg ja võimalus ennast näidata.

Minu laps on küll pigem ekstravert ja sotsiaalse suhtlemisega nagu ei tohiks probleeme olla, aga rääkis, et gümnaasiumikatsetel olevat vestlusel ühekorraga osalenud 10 last! Ja päriselt oligi see kari (ehk siis väiksema kooliklassi jagu) lapsi kutsutud korraga sisse ja püütud nendega suhelda. Ilmselgelt sedasi mingit pilti väga luua ei õnnestunud, täielik konveier oli. Ei olnudki üldse sellist 1:1 suhtlust sisuliselt ja kui kellegi poole konkreetselt ka pöörduti ning too silmapilkselt lobedat juttu kuuldavale ei lasknud, siis liiguti juba edasi järgmise poole. Seega ei antud neile noortele sugugi mingit oma aega ega võimalust ennast näidata, kahjuks. Sisse said need, kes suutsid just sel sekundil kui neid kõnetati, midagi üliägedat öelda.

+5
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis koolis 10pealine seltskond sisse võeti?

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

no aga aita siis inimene otsa peale ja anna nõu, millisesse Tallinna gümnaasiumisse saab ilma katseteta sisse? jätame täiskasvanute omad välja, eks … või on su soovitus minna vabariigi teise otsa v saartele?

MG’d on siin juba mainitud korduvalt. Tunnistus peab muidugi korras olema. Ning raske uskuda, et üks tubli laps ei leia endale piirkonnakoolide hulgast mitte ühtegi gümnaasiumi, kuhu ta sisse saaks. Eriti sel aastal kus 900 kohta tänu riigigümnaasiumitele juures on. Aga kui siiski kohta pole veel, eks hakake koole läbi helistama ja uurima, kuidas kohtadega on.

MG vôttis ju vastu katseteta ja vestlseta.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Meie laps ka ootenimekirjas, väga loodab, et saab ikkagi kutse. Oma koolist on kutse olemas, TÜGist ka, aga väga tahab MURGi. Kust see info, et ootenimekirjas lausa 130 õpilast? Ei kujuta ette, kui palju see ootejärjekord võiks liikuda selliste õpilaste arvu juures?

Liigub. Paljud lapsed tegid katsed paljudesse koolidesse. Valida saavad kahjuks ju sinult ühe. Minu lapsest jääb ka koht ootejärjekorra tugevamale ôpilasele.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis koolis 10pealine seltskond sisse võeti?

Näiteks 32. koolis ja Ühisgümnaasiumi teatriklassi katsetel oli korraga 7-10 õpilast.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

no aga aita siis inimene otsa peale ja anna nõu, millisesse Tallinna gümnaasiumisse saab ilma katseteta sisse? jätame täiskasvanute omad välja, eks … või on su soovitus minna vabariigi teise otsa v saartele?

MG’d on siin juba mainitud korduvalt. Tunnistus peab muidugi korras olema. Ning raske uskuda, et üks tubli laps ei leia endale piirkonnakoolide hulgast mitte ühtegi gümnaasiumi, kuhu ta sisse saaks. Eriti sel aastal kus 900 kohta tänu riigigümnaasiumitele juures on. Aga kui siiski kohta pole veel, eks hakake koole läbi helistama ja uurima, kuidas kohtadega on.

MG vôttis ju vastu katseteta ja vestlseta.

MG = Mustamäe Gümnaasium? Kodulehel on ju selgelt kirjas, et toimuvad katsed?!?! https://mg.edu.ee/lk/vastuvott_10

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

no aga aita siis inimene otsa peale ja anna nõu, millisesse Tallinna gümnaasiumisse saab ilma katseteta sisse? jätame täiskasvanute omad välja, eks … või on su soovitus minna vabariigi teise otsa v saartele?

MG’d on siin juba mainitud korduvalt. Tunnistus peab muidugi korras olema. Ning raske uskuda, et üks tubli laps ei leia endale piirkonnakoolide hulgast mitte ühtegi gümnaasiumi, kuhu ta sisse saaks. Eriti sel aastal kus 900 kohta tänu riigigümnaasiumitele juures on. Aga kui siiski kohta pole veel, eks hakake koole läbi helistama ja uurima, kuidas kohtadega on.

MG vôttis ju vastu katseteta ja vestlseta.

MG = Mustamäe Gümnaasium? Kodulehel on ju selgelt kirjas, et toimuvad katsed?!?! https://mg.edu.ee/lk/vastuvott_10

aata palun seda punkti seal lehel:

8. Konkursile registreerunud õpilased, kes läbivad põhikooli riikliku õppekava täies mahus ja kellel on tunnistusel kõikide õppeainete perioodihinded „4“ või „5“, võetakse 10. klassi vastu seniste hinnete alusel ilma teste tegemata.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

no aga aita siis inimene otsa peale ja anna nõu, millisesse Tallinna gümnaasiumisse saab ilma katseteta sisse? jätame täiskasvanute omad välja, eks … või on su soovitus minna vabariigi teise otsa v saartele?

MG’d on siin juba mainitud korduvalt. Tunnistus peab muidugi korras olema. Ning raske uskuda, et üks tubli laps ei leia endale piirkonnakoolide hulgast mitte ühtegi gümnaasiumi, kuhu ta sisse saaks. Eriti sel aastal kus 900 kohta tänu riigigümnaasiumitele juures on. Aga kui siiski kohta pole veel, eks hakake koole läbi helistama ja uurima, kuidas kohtadega on.

MG vôttis ju vastu katseteta ja vestlseta.

MG = Mustamäe Gümnaasium? Kodulehel on ju selgelt kirjas, et toimuvad katsed?!?! https://mg.edu.ee/lk/vastuvott_10

aata palun seda punkti seal lehel:

8. Konkursile registreerunud õpilased, kes läbivad põhikooli riikliku õppekava täies mahus ja kellel on tunnistusel kõikide õppeainete perioodihinded „4“ või „5“, võetakse 10. klassi vastu seniste hinnete alusel ilma teste tegemata.

Normaalne ju. Nii seal kirjas seisab tôesti.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Jumal küll, otsi ja leia siis mõni nõrgem gümnaasium, kus su laps koha saab. Iga noor saabki gümnaasiumis õppida, aga mitte katsetega gümnaasiumites.

no aga aita siis inimene otsa peale ja anna nõu, millisesse Tallinna gümnaasiumisse saab ilma katseteta sisse? jätame täiskasvanute omad välja, eks … või on su soovitus minna vabariigi teise otsa v saartele?

MG’d on siin juba mainitud korduvalt. Tunnistus peab muidugi korras olema. Ning raske uskuda, et üks tubli laps ei leia endale piirkonnakoolide hulgast mitte ühtegi gümnaasiumi, kuhu ta sisse saaks. Eriti sel aastal kus 900 kohta tänu riigigümnaasiumitele juures on. Aga kui siiski kohta pole veel, eks hakake koole läbi helistama ja uurima, kuidas kohtadega on.

MG vôttis ju vastu katseteta ja vestlseta.

MG = Mustamäe Gümnaasium? Kodulehel on ju selgelt kirjas, et toimuvad katsed?!?! https://mg.edu.ee/lk/vastuvott_10

aata palun seda punkti seal lehel:

8. Konkursile registreerunud õpilased, kes läbivad põhikooli riikliku õppekava täies mahus ja kellel on tunnistusel kõikide õppeainete perioodihinded „4“ või „5“, võetakse 10. klassi vastu seniste hinnete alusel ilma teste tegemata.

Aga mis kasu sellest on õpilasele, kes nüüd sooviks sinna saada ja õigel ajal ei registreerunud? Tähtaeg juba läbi. Ja vestluse hindamine on ka paras õnnemäng. Ühe kooli õpetajatele sobid, teistele mitte. Kui õiglased need hindajad on laste suhtes? Liiga palju subjektiivsust. Harjutasin ka mina lapsega esimese kooli vestluse jaoks, aga ikka ei läinud tal hästi. Üllatavalt suur takistus on olnud just vestlus erinevatel katsetel. Testide tulemused olid üle keskmise. Ei teadnud vestlust üldse kartagi. Õnneks sai ikka ühe kooli kutse. Stress jõudis tekkida küll. Ja siiani ei saa aru mis laps vestlusel valesti tegi. Hästi, mõnda fakti ei teadnud, aga kõik muu? Tagasiside vestlusele jääbki saamata. Ei tooda punkthaaval või teemade kaupa välja . Lapsed ju alles arenevad, isiksused alles kujunevad ning julgus tuleb mõnel alles hiljem peale ülikooli vms.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mis koolis 10pealine seltskond sisse võeti?

Näiteks 32. koolis ja Ühisgümnaasiumi teatriklassi katsetel oli korraga 7-10 õpilast.

Kusjuures minu laps käis ka 32. teatrikatsetel ja 6 last oli. Teatrikatsed on vist vähe teistsugune teema ja ei kvalifitseeru tavakatsete alla. Igale lapsele oli ka OMA personaalne aeg.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga mis kasu sellest on õpilasele, kes nüüd sooviks sinna saada ja õigel ajal ei registreerunud? Tähtaeg juba läbi.

no kuule, nii võib ju alati öelda, et mis nüüd saab, tähtaeg on möödas…

kui laps on udu, siis põhikooli lõpetaja puhul on see siiski ka vanema roll olla kursis vastuvõtutingimustega ja sellega, kas laps on vajalikud avaldused ära teinud ja dokumendid kooli sisse viinud. mul on ka lastel olnud sõpru, kes magasid maha katsetele registreerimise tähtaja. no midagi ei ole teha, kui nii siis nii. pmst on igal asjal oma tähtaeg ja kui nii laps kui vanem selle maha magavad, siis on see lihtsalt õppetund edasiseks. aga siisnpole ka mõtet rääkida, et ei saa kuskile gümnaasiumisse – oleks ju saanud, kui poleks tähtaegu maha maganud. samahästi oleks see laps võinud g4 sisse saada ja dokumentide esitamise tähtaja maha magada… oleks ikka gümnaasiumikohast ilma.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 211 kuni 240 (kokku 291 )


Esileht Koolilaps MURG vestlus